abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34976857

De OP
CCR is the extreme version of the CC, a supercar made by the Swedish manfacturer, Koenigsegg. Now, ten years after the project's inception,
the CCR exhibits several technological improvments to engine, chassis and body. As a result, the CCR has become the fastest production car ever, as proved by a recent run around Nardo proving grounds.

Record Nardo Run

February the 28th 2005 - Driven by Loris Bicocchi, the Koenigsegg CCR broke the production road car speed record, achieving a new official top speed of 388 (387.87) km/h at Italy's Nardo Track. Thus, the CCR has broke the official McLaren F1 record of 386.7 km/h, which was set using a prototype called the XP5.

Koenigsegg say the CCR was 'technically standard', having tires, ride height, engine configuration, wheel geometries, gearbox, clutch, brakes, boost pressure matching the production car's specification.

The record run was celebrated at the 2005 Geneva Motor Show, where both the record car, joined by a silver counterpart were on display. Since that time, the CCR has been approved for inclusion into the Guinness Book of World Records.

In Breif: The CCR

The CCR's performance has been increased mainly due the development of the CCR engine, which sports a new Lysholm supercharger and titanium exhaust. These components help engine's power reach 806 hp (601 Kw), while maintaining a torque curve that has high figures over a broad revolution band.

Power aside, the CCR is distinguihsed outwardly by its boldly shaped side air apatures and front splitter. Also included are larger brakes, new racing shock absorbers, a monocoque carbonfibre intake plenum, the CCR advanced throttle and the larger 19 inch front wheels. These modifications all contribute to place the CCR at the very top among supercars.

Lysholm Twin-Screw Compressor

The Koenigsegg CCR engine is equipped with a Lysholm Screw Compressor, which has several advantages to the common centrifugal compressor. It creates a higher boost-pressure at lower rpm, thus increasing both acceleration and control at low speed. Lag time during shifts and on-off throttling are reduced to a minimum.

The twin screw principle is also highly energy efficient, which contributes to the extreme power and torque of the CCR machine. Boost-pressure in the CCR carbonfibre plenum reaches levels as high as 1.3 bar, considerably higher than that of any competitor. The Lysholm supercharger is the alone on the market today to combine both a positive displacement design for maximum low-end torque and highly effiecient top-end horsepower output. Also emission levels at high speed and boost are lower than with other turbo- and supercharging systems.

VPS Shock Absorbers

To further enhance the unmatched road holding and handling of the Koenigsegg suspension set-up, the CCR is equipped with new shock absorbers, custom built and developed for the Koenigsegg CCR by VPS, Italy. These shocks are produced only in small series for racing purposes and have the advantage of greater adaptability and lower weight than any other on the market. These superb shocks also allow extensive fine tuning to suit the racetrack or driver preferences. Koenigsegg test driver Loris Biccochi, world-renowned for his expertise in motoring, has personally participated in the development of the CCR shocks. Their appearance is equally striking; all parts are of machined metal, the surface is of titanium coloured anodized aluminium.

CCR Cylindrical Throttle

The Koenigsegg team of engineers has implemented Formula One technology in the construction of the Koenigsegg CCR Cylindrical Throttle. It is a vital part of their effort to optimize intake air flow to the engine and reduce drag to a minimum. The amount of intake air is controlled by the precise rotation of a cylinder, through which an oval channel leads air into the plenum. This unique barrel-design greatly increases the sensitivity and response at low-end throttling, while at the high-end the perfectly unobstructed flow of air generates a higher horsepower output. It has been developed to work in perfect harmony with the Lysholm Screw Compressor, which creates such a high boost-pressure as to make ordinary throttles unstable. The massive metal cylinder is also very effective in dampening the whistle-like sound from the compressor below certifiable levels. For patent reasons we unfortunately cannot exhibit any images of this device.

Carbonfibre Air Intake Plenium

The Koenigsegg CCR engine incorporates an air intake plenum chamber made of carbonfibre. It was designed and modelled by Koenigsegg engineers exclusively for the CCR. It helps to increase the engine's perfomance in a number of ways; it lowers the weight of the car by around 11 kg, it provides a more aerodynamic flow of air into the engine and moves the pressure centre closer to the cylinders, thus decreasing throttle lag time. The plenum is shaped to allow a stream of cooling air pass between it and the engine block in order to keep the charged intake air as cool as possible.

Titanium Exhaust System

The CCR has a full titanium exhaust system. Besides the aestetic splendour of this multi-coloured shimmering metal, it brings several advantages to this record-braking supercar. Titanium is a material with the strength of steel and the lightness of aluminium, yet it is virtually insensitive to high temperature. Using this exquisite metal enables the construction of an exhaust system out of very thin material without adding extra heat insulation, which adds to the efficiency of the catalytic converters.

The CCR Titanium Exhaust weighs less than half of its stainless steel predecessor. It is also slightly refined both in the design of the manifolds and the position of the cats, in order to further minimize drag. This unmatched exhaust system was designed and developed by Koenigsegg and the titanium parts are custom made exclusively for Koenigsegg in Sweden. The brutal yet sophisticated roar of the CCR ows much to this exhaust, the very hard and thin metal emits a crystal clear interpretation of that wonderful noise.

CCR Brakes

The Koenigsegg CCR brakes are specially developed for the model by AP-Racing. They feature a new technology that ensures perfectly intact braking capacity depite the unavoidable termal shifts in the brake-disc. The discs are not mounted in a fixed position to the wheels, but are allowed to move a fraction of a millimeter in all directions, i.e. what is called floating mount. This serves to absorb any termal shift, which in combination with the Koenigsegg brake ventilation system makes the brakes exeptionally stable at any driving (racing) condition. Koenigsgg has chosen to go against the currently trendy ceramic or ceramic-composite discs. Such materials are new and exiting, but has as of yet not proven neither as reliable nor as subtle as using steel alloy for brake discs.

CCR Aerodynamics

The body of the CCR shows some new features when compared with the CC 8S. Most notable are the redesigned side air intakes and the new headlights. The air intakes' new shape is an improvement both aestetically and aerodynamically. This design allows more air to be pulled into the cavity and increases the air pressure on the actual cooler, which makes the oil cooler and intercooler work more efficiently.

The CCR is also equipped with a front splitter made of carbonfibre. It funcions as a dividing plane that determines which part of the air-flow that shall pass above or below the vehicle. The purpose is to better define the jetstream that rushes in under the car and builds up the venturi effect, which glues the car to the ground. A fluctuating or turbulent such jet-stream causes the downforce to be unstable, which can result in a loss of road holding during high speed cornering. This discrete splitter is also designed to increase frontal downforce, both by pushing more air upwards and toward the sides and by prolonging the curvature of the integrated wing on the underside of the bumper. Airpressure on the main radiator and brake cooling inlets is also greater,which further enhances the excellent performance of the Koenigsegg CCR.

For racing purposes Konigsegg has developed the Twin Fin Wings, a pair of triangular fin-like wings made of carbonfibre. They are mounted horizontally on the rear hood and leaves a gap between them to allow the driver better rear view. They can easily be removed if the drives so prefers. Their purpose is to increase rear downforce, which is not necessary in other than the extremest of racing circumstances, since the design of the rear hood with its integrated wing in itself provides sufficient downforce. These wings are therefore a customer option, and they are delivered coloured or in clear-coat carbon according to the buyer' s choice.

Story by Koenigsegg Automotive AB

Price: $350 000 USD
Engine: Aluminum 90 Degree, V8 w/Dry Sump Lubrication
Position: Mid Longitudinal
Aspiration: Supercharged
Valvetrain: DOHC, 4 Valves per Cyl
Fuel feed: Multi-Point Fuel Injection
Displacement: 4700 cc / 286.8 cu in
Power: 601.0 kw / 805.9 bhp @ 6900 rpm
Hp per litre: 171.47 bhp per litre
Bhp/weight: 655.2 bhp per weight
Torque: 920 nm / 678.6 ft lbs @ 5700 rpm
Redline: 7600 rpm
Drive wheels: RWD w/LSD
Body / frame: Carbonfiber & Kevlar Semi-Monocoque w/Steel Front and Rear Aluminum Subframes
Front brakes: Vented Discs w/6-Pot Calipers, ABS
F brake size: 362 mm / 14.3 in
Rear brakes: Vented Discs w/4-Pot Calipers, ABS
R brake size: 362 mm / 14.3 in
Front wheels: F 48.3 x 24.1 cm / 19 x 9.5 in
Rear wheels: R 50.8 x 31.8 cm / 20 x 12.5 in
Front tire size: 255/3519 Michelin Pilot Sport 2
Rear tire size: 335/3020 Michelin Pilot Sport 2
steering: Rack & Pinion w/Power Assist
F suspension: Double Wishbones w/Pushrod Actuated VPS Shock Absorbers, Coil Springs, Anti-Roll Bar:
R suspension: Double Wishbones w/Pushrod Actuated VPS Shock Absorbers, Coil Springs, Anti-Roll Bar:
Weight: 1230 kg / 2712 lbs
Wheelbase: 2660 mm / 104.7 in
Length: 4190 mm / 165.0 in
Width: 1990 mm / 78.3 in
Height: 1070 mm / 42.1 in
Transmission: Cima 6-Speed Manual w/Air to Oil Cooler, 215mm AP Racing Clutch
Gear ratios: 2.875:1, 1.772:1, 1.266:1, 1.000:1, 0.830:1, 0.711:1
Top speed: 388 kph / 241.1 mph
0 - 60 mph: 3.2 seconds
0 - 1/4 mile: 10.0 seconds
Drag: 0.297 Cd

En op de autoshow in Geneve te zien:

De Koenigsegg CCX
Waarschijnlijk gaat die harder dan een Bugatti Veyron of heeft het meer vermogen. (en in dat laatste geval is de top altijd hoger dan 406 km/h )
Zweden

vorige deeltjes
http://ptaslowchat.tk

De code voor de op is hier te vinden

Chat on
V10
  zaterdag 11 februari 2006 @ 19:59:18 #2
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_34976870
Hoi

geile bak, zweeds en laagvliegen
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_34976879
Zo. dit durf ik een leuke OP te noemen.
V10
  zaterdag 11 februari 2006 @ 20:00:36 #4
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_34976914
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  zaterdag 11 februari 2006 @ 20:00:59 #5
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_34976927
pi_34976929
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 19:55 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

T mag wel eits rustiger qua Fwnk bashen... de lol is er wel wat af.... Het gifje is geweldig, maar ik word er een beetje moe van. erger me meer aan de eeuwige wat is Fwnk toch stom discussie dan aan hem zelf inmiddels.
ik vind FWNK niet stom en heb al eerder aangegeven dat ik geen hekel aan hem heb. dat gifje heb ik gemaakt omdat ik me savonds echt de tering verveel in leerdam, maar is onder de noemer mekaar een beetje afzeiken. en dat moet kunnen naar mijn mening.
maar ben het wel met je eens dat het wel vaak in zijn richting getrokken wordt zonder aanleiding
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
  zaterdag 11 februari 2006 @ 20:02:01 #7
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_34976970
gewenning heet dat
  zaterdag 11 februari 2006 @ 20:02:13 #8
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_34976976
of doorzetten van de kant van FWNK af
pi_34976977
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 19:58 schreef M5 het volgende:

[..]

pubers? d'r is hier niemand die regelmatig in PUB post toch? Dan valt het wel mee denk ik.
Mompelt iets over het blauwe kleurtje van ijsmeis, en waar ze die heeft...
  zaterdag 11 februari 2006 @ 20:02:37 #10
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_34976991
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:02 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

IJsmeis wie's da ?
pi_34977012
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:01 schreef vlad het volgende:

[..]

ik vind FWNK niet stom en heb al eerder aangegeven dat ik geen hekel aan hem heb. dat gifje heb ik gemaakt omdat ik me savonds echt de tering verveel in leerdam, maar is onder de noemer mekaar een beetje afzeiken. en dat moet kunnen naar mijn mening.
maar ben het wel met je eens dat het wel vaak in zijn richting getrokken wordt zonder aanleiding
Inderdaad, jij doet het in ieder geval nog op een creatieve manier
pi_34977022
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 19:59 schreef M5 het volgende:
Zo. dit durf ik een leuke OP te noemen.
zeker
pi_34977025
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:02 schreef Klonk het volgende:

[..]

IJsmeis wie's da ?
Een tof wijf met dezelfde naam als ondertekende.
pi_34977034
quote:

[..]

Vrouwen uitgezonderd

* is in -stemming vandaag
V10
  zaterdag 11 februari 2006 @ 20:04:23 #15
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_34977061
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:03 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Een tof wijf met dezelfde naam als ondertekende.
iets met zip staat me ook bij
pi_34977076
quote:

[..]

Inderdaad, jij doet het in ieder geval nog op een creatieve manier
leer je bij HALT
je agressie kwijtraken in creativiteit
  zaterdag 11 februari 2006 @ 20:05:00 #17
132767 lipje
pi_34977087
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:01 schreef vlad het volgende:

[..]

Jaap is terug
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_34977113
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:04 schreef vlad het volgende:

[..]

leer jij bij HALT
je agressie kwijtraken in creativiteit
is te hopen dat ze die Samir A. dan maar niet langs HALT sturen
V10
pi_34977127
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:05 schreef lipje het volgende:

[..]

Jaap is terug
wie is jaap?
  zaterdag 11 februari 2006 @ 20:06:56 #20
132767 lipje
pi_34977155
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:05 schreef vlad het volgende:

[..]

wie is jaap?
de vorige pispaal
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_34977162
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:05 schreef M5 het volgende:

[..]

is te hopen dat ze die Samir A. dan maar niet langs HALT sturen
nee, want die jongen is al creatief
pi_34977186
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:06 schreef lipje het volgende:

[..]

de vorige pispaal
dat heb ik gemist dan, maar ik ben geen pispaal
pi_34977202
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:07 schreef vlad het volgende:

[..]

nee, want die jongen is al creatief
hij bakt er anders bar weinig van gezien z'n plannen
V10
pi_34977213
tvp
  zaterdag 11 februari 2006 @ 20:09:00 #25
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_34977240
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:08 schreef BaraCuda het volgende:
tvp
  zaterdag 11 februari 2006 @ 20:09:37 #26
132767 lipje
pi_34977268
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:07 schreef vlad het volgende:

[..]

dat heb ik gemist dan, maar ik ben geen pispaal
jij bent ook geen Jaap. Jij rijdt je pas aangeschafte trots ook niet tegen een boom
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_34977273
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:08 schreef M5 het volgende:

[..]

hij bakt er anders bar weinig van gezien z'n plannen
hij mocht een klas overslaan op de freubelschool en mist daardoor wat cruciaale informatie
pi_34977482
als dit geen fotoshop is weet ik het ook niet meer
aanrijding met vrachtwagen, hij reed door :O
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  zaterdag 11 februari 2006 @ 20:16:03 #29
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_34977567
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:14 schreef ThaFreak het volgende:
als dit geen fotoshop is weet ik het ook niet meer
aanrijding met vrachtwagen, hij reed door :O
dan weet je het ook niet meer

of de auto van z'n vader is waag ik te betwijfelen, maar verder ziet die auto voor een scandinavische wagen er vrij normaal uit.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 20:17:11 #30
132767 lipje
pi_34977606
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:16 schreef Klonk het volgende:

[..]

[afbeelding]

of de auto van z'n vader is waag ik te betwijfelen, maar verder ziet die auto voor een scandinavische wagen er vrij normaal uit.
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
  zaterdag 11 februari 2006 @ 20:17:38 #31
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_34977621
angelfire, mooi plaatje
pi_34977634
quote:

[..]

[afbeelding]

check eens hoe die bullbar erop zit
pi_34977635
quote:

[..]

[afbeelding]

Alleen al hoe die bull-bar d'r in gesjopt is
V10
  zaterdag 11 februari 2006 @ 20:19:29 #34
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_34977694
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:18 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

check eens hoe die bullbar erop zit
zit er vrij beroerd op ja, ik ken ze erger, maar als je inzoomt lijkt ie wel shopperig ja, maar goed ik ben geen knip voor de neus meer waard dus
pi_34977713
Zal ongetwijfled de truck van zn pa zijn, maar wel een bewerkte foto ja
pi_34977725
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:19 schreef Klonk het volgende:

[..]

zit er vrij beroerd op ja, ik ken ze erger, maar als je inzoomt lijkt ie wel shopperig ja, maar goed ik ben geen knip voor de neus meer waard dus
je kan het altijd nog wijten aan je leeftijd
  zaterdag 11 februari 2006 @ 20:20:34 #37
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_34977737
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:20 schreef vlad het volgende:

[..]

je kan het altijd nog wijten aan je leeftijd
zo slap ben ik niet
pi_34977764
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:20 schreef Klonk het volgende:

[..]

zo slap ben ik niet
anders voel je je gelijk zo oud?
pi_34977768
typeplaatje en bumer zijn zowiezo ook gesjopt.... net al waarschijnlijkde helft van de lampen....
  zaterdag 11 februari 2006 @ 20:21:41 #40
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_34977787
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:21 schreef vlad het volgende:

[..]

anders voel je je gelijk zo oud?
zie de eerdere smiley
pi_34977836
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:21 schreef Klonk het volgende:

[..]

zie de eerdere smiley

ik krijg hem gewoon iedere dag van je?
pi_34977864
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:21 schreef Klonk het volgende:

[..]

zie de eerdere smiley
pi_34977940
denk dat ik vanavond eens niet uitga, zo moe en lam als een garnaal
  zaterdag 11 februari 2006 @ 20:25:45 #45
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_34977958
die smileys
  zaterdag 11 februari 2006 @ 20:25:54 #46
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_34977970
Ik ga zo even pics trekken van mn nieuwe crib
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_34977984
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
smiley klonk
  zaterdag 11 februari 2006 @ 20:29:02 #48
132767 lipje
pi_34978109
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:25 schreef ThaFreak het volgende:
denk dat ik vanavond eens niet uitga, zo stoned als een garnaal
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
  zaterdag 11 februari 2006 @ 20:29:56 #49
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_34978145
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:25 schreef Sjoewe het volgende:
ben benieuwd
pi_34978149
Najib op Nederland 3
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  zaterdag 11 februari 2006 @ 20:30:15 #51
132767 lipje
pi_34978159
again?
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_34978391
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:25 schreef Sjoewe het volgende:
ik ben ook benieuwd

Ik ga zo even de nieuwe camera installeren, en foto's van BoJo zn schoonheid posten
pi_34978440
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:30 schreef lipje het volgende:
again?
mja, deel 2, en is er ook al eerder op geweest.

[NED3][19.30] Najib Amhali: Most Wanted
pi_34978561
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:29 schreef lipje het volgende:

[..]

[..]

blow niet
voel me net een opa op moment idd
pi_34978684
Ik ben ook gaar, ik ging vannochtend pas om 07:00 slapen
Maar ik zal me zo toch echt weer richting stad gaan bewegen voor nog een nachtje hoor

Vaak ben je als je eenmaal weer buiten loopt en een paar biertjes op hebt weer helemaal fris
pi_34978895
buiten was het lekker vandaag
  zaterdag 11 februari 2006 @ 20:51:02 #59
132767 lipje
pi_34978946
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:40 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

blow niet
voel me net een KLONK op moment idd
oO<
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
  zaterdag 11 februari 2006 @ 20:51:59 #60
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_34978985
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:51 schreef lipje het volgende:

[..]

oO<
een klonkje
pi_34979006
ik ben douchen en daarna is sandra, en dáárna de camera installeren
  zaterdag 11 februari 2006 @ 20:53:27 #62
132767 lipje
pi_34979242
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:43 schreef Hugster het volgende:
Vaak ben je als je eenmaal weer buiten loopt en een paar biertjes op hebt weer helemaal fris
dat is vaak ook wel weer zo
pi_34979278
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:51 schreef lipje het volgende:

[..]

oO<
  zaterdag 11 februari 2006 @ 21:36:58 #65
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_34980562
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_34980724
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 21:36 schreef Sjoewe het volgende:
Studentenkamers #3
ziet er mooi uit
en heb je een kat?
pi_34980815
quote:
Studentenkamers #3

Heel netjes geworden zeg!!
pi_34980861
en volgens mij ken ik dat TV meubel ergens van
  zaterdag 11 februari 2006 @ 21:47:12 #69
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_34980926
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 21:41 schreef vlad het volgende:

[..]

ziet er mooi uit
en heb je een kat?
Yeah, Mucha
pi_34981424
quote:
Studentenkamers #3
ziet er echt tof uit
pi_34981531

Merk en type: Alfa Romeo 155
Eigenaar: Bojan Haaima
Land van herkomst: Nederland
Datum: 11-02-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: ik vond het wel leuk om de auto van de oude eigenaar van mn camera als onderwerp te nemen voor de eerste foto's 8) Des te meer omdat het gewoon een puike bak is!
pi_34981766
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 22:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bijzonderheden: ik vond het wel leuk om de auto van de oude eigenaar van mn camera als onderwerp te nemen voor de eerste foto's 8) Des te meer omdat het gewoon een puike bak is!

Kwam er nog een beetje geluid uit of wat?
  zaterdag 11 februari 2006 @ 22:12:27 #74
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_34981789
Ik ben ook echt super happy
pi_34981812
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 22:12 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ben ook echt super happy
Met je lesbo kelder
pi_34981836
Mooie kamer Sjoewe en dan heb je ook nog een eigen keuken en badkamer? Of moet je die wel delen?
pi_34981892
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 22:11 schreef Hugster het volgende:

[..]

Bo z'n auto klinkt echt
pi_34981912
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 22:11 schreef Hugster het volgende:

[..]

Ja Rijdt heerlijk, behalve over hobbels

Whehe, vlak voor ik die foto's maakte nog een paar Britten in paniek... Ik zat een beetje met de camera te prutsen op de bijrijdersstoel, beetje scherpstellen op de auto die voorons reed, een Ford Feest.... voelden ze zich niet zo op hun gemka bij
pi_34982230
Die engelse 155 club leden sporen niet ik krijg gewoon een DVD van hun van het BTCC kampioenschap uit '94 het jaar waarin Alfa Romeo onverslaanbaar is, stuurt hij gewoon op
  zaterdag 11 februari 2006 @ 23:00:23 #81
132767 lipje
pi_34983466
schnitzeltjes bakken
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_34983534
nu heb je me hongerig gemaakt
pi_34983567
toch de stad in gaat zo
en morgen naar http://www.te2automotive.nl/index.php?id=16
  zaterdag 11 februari 2006 @ 23:03:08 #84
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_34983571
mooie kamer
  zaterdag 11 februari 2006 @ 23:04:22 #85
132767 lipje
pi_34983622
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
  zaterdag 11 februari 2006 @ 23:05:10 #86
132767 lipje
pi_34983648
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
* lipje flikkert er nog een in de pan
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
  zaterdag 11 februari 2006 @ 23:06:50 #87
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_34983711
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
ik kom net bij de Mc Donalds in Monchengladbach weg
  zaterdag 11 februari 2006 @ 23:07:55 #88
132767 lipje
pi_34983754
nuggy's
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
  zaterdag 11 februari 2006 @ 23:08:40 #89
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_34983789
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 23:07 schreef lipje het volgende:
nuggy's
ja, en op de heen en terugweg ff blazen over een lege autobahn, dat is zo mogelijk nog leuker
pi_34983842
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 23:03 schreef ThaFreak het volgende:
toch de stad in gaat zo
en morgen naar http://www.te2automotive.nl/index.php?id=16
Heb ik ook nog overwogen. Ga je een foto maken van de Parijs-Dakar vrachtwagen?

Hm, wacht eens even.. ik heb een weekendretour a'dam gekocht... ik KAN morgen gratis naar Amsterdam

Mwah.. 15 euro... Toch maar niet... En ook geen zn nog eens dat pokke-end in de trein te zetten in 1 weekend
  zaterdag 11 februari 2006 @ 23:11:40 #91
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_34983885
waar is je gevoel voor avontuur
pi_34983973
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 23:10 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Heb ik ook nog overwogen. Ga je een foto maken van de Parijs-Dakar vrachtwagen?

Hm, wacht eens even.. ik heb een weekendretour a'dam gekocht... ik KAN morgen gratis naar Amsterdam

Mwah.. 15 euro... Toch maar niet... En ook geen zn nog eens dat pokke-end in de trein te zetten in 1 weekend
ik kan zowiezo zelf geen foto's maken, me digi is nog steeds verrot kan wel met de tel maar der zal der vast wel een een camera meenemen
pi_34984276
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 23:11 schreef Klonk het volgende:
waar is je gevoel voor avontuur
3 jaar minus drie dagen geleden weggeooid
  zaterdag 11 februari 2006 @ 23:24:48 #94
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_34984304
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 23:24 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

3 jaar minus drie dagen geleden weggeooid

leuk hé, verliefheid
pi_34984327
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 23:24 schreef Klonk het volgende:

[..]

leuk hé, verliefheid
Verloofdheid zelfs
  zaterdag 11 februari 2006 @ 23:26:42 #96
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_34984360
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 23:25 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Verloofdheid zelfs
komt op het zelfde neer

maar goed, ik ga richting de bovenverdieping, eens kijken of het bed er nog staat
pi_34984376
Veel plezier in je ikea bed
pi_34984385
en waar is jou gevoel voor avontuur gebleven?
  zaterdag 11 februari 2006 @ 23:27:26 #99
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_34984389
hoe weet je dat ik een ikeabed heb
pi_34984409
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 23:27 schreef Klonk het volgende:
hoe weet je dat ik een ikeabed heb
Ik heb het destijds voor je moeten installeren slimpie, dat lukte je zelf niet
  zaterdag 11 februari 2006 @ 23:29:18 #101
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_34984438
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 23:28 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ik heb het destijds voor je moeten installeren slimpie, dat lukte je zelf niet
toen we dat bed kochten kwam ik nog helegaar niet op fok
pi_34984474
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 23:29 schreef Klonk het volgende:

[..]

toen we dat bed kochten kwam ik nog helegaar niet op fok
Ik ook niet, broertje
  zaterdag 11 februari 2006 @ 23:33:47 #103
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_34984585
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 23:30 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ik ook niet, broertje

gekke fries

en nu ben ik echt weg
  zaterdag 11 februari 2006 @ 23:51:36 #105
132767 lipje
pi_34985083
wat een rust
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_34985135
ja

Zullen we samen een feestje bouwen dan?
  zaterdag 11 februari 2006 @ 23:59:45 #107
132767 lipje
pi_34985287
schnitzeltje erbij?
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_34985302
net een pakje ham opgegeten
  zondag 12 februari 2006 @ 00:01:40 #109
132767 lipje
pi_34985340
dat kan niet op tegen een goed gepaneerd stukje duits/oostenrijks varken
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_34985354
daar ligt dan gelukkig ook nog een paar kilo van in de vriezer
  zondag 12 februari 2006 @ 00:02:50 #111
132767 lipje
pi_34985382
aanbieding bij de AH
Alhoewel daar wel wat teveel peper op zit.
Lekkerderis zelf een stukje varken plat slaan en paneren en bakken
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_34985440

daar komen we niet

(Poiesz, Konmar, C1000, EuroSlager en heeeeeeeel soms de Aldi)
  zondag 12 februari 2006 @ 00:06:41 #113
132767 lipje
pi_34985497
cmille is heeft ook wel lekkere schnitzels

Voor de echte luilak kan je ook de diepvriesmegaverpakking van Enko bij de Makro halen.
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_34985572
de makro is te ver weg om diepvriesspul te halen, tenzij het vriest buiten....
  zondag 12 februari 2006 @ 00:11:28 #115
132767 lipje
pi_34985645
quote:
Op zondag 12 februari 2006 00:08 schreef Alexxxxx het volgende:
de makro is te ver weg om diepvriesspul te halen, tenzij het vriest buiten....
Dalijk cross jij met je Niva door de weilanden om je voorraad schnitzels op peil te houden
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_34985674
quote:
Op zondag 12 februari 2006 00:11 schreef lipje het volgende:

[..]

Dalijk cross jij met je Niva door de weilanden om je voorraad schnitzels op peil te houden
dat zit er dik in ja....
  zondag 12 februari 2006 @ 00:18:12 #117
132767 lipje
pi_34985811
oh ik mis trouwens nog een Alfa in het stratenmakersferraritopic
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_34985867
Nee, die van Bojo is puik.

Als je het over de duvel hebt btw

Bojo
  zondag 12 februari 2006 @ 00:25:29 #119
132767 lipje
pi_34986007
heeft Bojo ook al zijn Ipod verpatst?
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_34986100
zo bijgelezen
pi_34986112
hoooi
pi_34986127
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ik heb volgesn mij redliejk goed Hollands gepraat, alelen op de dam was het ineens "is hier altiet soveul pliesie?'

En we hebben jou goed verstaan

BoJo is IRL netzo tof, zo niet toffer dan op internet

ik vond jullie ook relaxt
  zondag 12 februari 2006 @ 00:29:30 #125
132767 lipje
pi_34986129
jij hebt voor een spotprijs een 300D gekocht
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_34986142
quote:
Op zondag 12 februari 2006 00:25 schreef lipje het volgende:
heeft Bojo ook al zijn Ipod verpatst?
nee, ding is het niet waard om verpatst te worden.
pi_34986150
quote:
Op zondag 12 februari 2006 00:29 schreef BoJo het volgende:

[..]

ik vond jullie ook relaxt
Dank je. Sandra is nu nog aan het likkebaarden
  zondag 12 februari 2006 @ 00:30:28 #128
132767 lipje
pi_34986166
Bojo+
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_34986167
quote:
Op zondag 12 februari 2006 00:29 schreef BoJo het volgende:

[..]

nee, ding is het niet waard om verpatst te worden.
*koop een ipod en krijg een 205 kado!*
pi_34986174
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 22:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

het blijft een mooi weer camera die Canon's. Wacht maar met de zomer en zon
pi_34986183
quote:
Op zondag 12 februari 2006 00:30 schreef lipje het volgende:
Bojo+
pi_34986203
quote:
Op zondag 12 februari 2006 00:30 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

*koop een ipod en krijg een 205 kado!*
2 gen ipod voor 500 euro gaat niet werken denk ik
pi_34986209
quote:
Op zondag 12 februari 2006 00:30 schreef BoJo het volgende:

[..]

het blijft een mooi weer camera die Canon's. Wacht maar met de zomer en zon
Ik heb gezien wat ie kan

En nog nooit zo snel een camera leren bedienen T scheelt dat ik al een Canon SLR en twee digi's heb versleten
  zondag 12 februari 2006 @ 00:32:17 #134
132767 lipje
pi_34986214
b j
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_34986240
quote:
Op zondag 12 februari 2006 00:32 schreef lipje het volgende:
b j
wat moet je van me joh?
  zondag 12 februari 2006 @ 00:33:49 #136
132767 lipje
pi_34986261
quote:
Op zondag 12 februari 2006 00:32 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ik heb gezien wat ie kan

En nog nooit zo snel een camera leren bedienen T scheelt dat ik al een Canon SLR en twee digi's heb versleten
Ik houd t voorlopig bij het spelen met een 6x6 DLR.. helaas analoog
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_34986312
quote:
Op zondag 12 februari 2006 00:33 schreef BoJo het volgende:

[..]

wat moet je van me joh?
gokje: een i-pod
  zondag 12 februari 2006 @ 00:37:54 #138
132767 lipje
pi_34986378
nee de peug
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
  zondag 12 februari 2006 @ 00:38:20 #139
132767 lipje
pi_34986393
quote:
Op zondag 12 februari 2006 00:33 schreef BoJo het volgende:

[..]

wat moet je van me joh?
Ik zit te ijlen van de verkoudheid
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_34986473
quote:
Op zondag 12 februari 2006 00:37 schreef lipje het volgende:
nee de peug
, na 10 maart gaat ie in de verkoop
pi_34986517
quote:
Op zondag 12 februari 2006 00:38 schreef lipje het volgende:

[..]

Ik zit te ijlen van de verkoudheid
ik voel me ook grieperig.
pi_34986568
net op de A2 , reed ik helemaal rechts netjes 120... zie ik een audi op de linkerbaan drukken achter een andere auto en knippertje aan doen enzo, toen kon ik het niet laten om op zijn reet te gaan zitten met mijn knipperlicht aan
ik haal trouwens 180 in zijn 4
  zondag 12 februari 2006 @ 00:44:36 #143
132767 lipje
pi_34986576
morgen lekker naar de sauna Dan zweet ik dat verkoudheidje eruit
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_34986592
quote:
Op zondag 12 februari 2006 00:44 schreef lipje het volgende:
morgen lekker naar de sauna Dan zweet ik dat verkoudheidje eruit
foto's!
  zondag 12 februari 2006 @ 00:53:04 #145
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_34986803
Ola
  zondag 12 februari 2006 @ 00:54:00 #146
132767 lipje
pi_34986825
quote:
Op zondag 12 februari 2006 00:45 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

foto's!
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_34986838
Paar arrestaties bij protest op De Dam

we waren niet de enige Fok!kers Alexxxx
pi_34986848
quote:
Op zondag 12 februari 2006 00:53 schreef Sjoewe het volgende:
Ola
ohja , mooi geworden man
  zondag 12 februari 2006 @ 00:55:08 #149
132767 lipje
pi_34986853
quote:
Op zondag 12 februari 2006 00:44 schreef BoJo het volgende:
net op de A2 , reed ik helemaal rechts netjes 120... zie ik een audi op de linkerbaan drukken achter een andere auto en knippertje aan doen enzo, toen kon ik het niet laten om op zijn reet te gaan zitten met mijn knipperlicht aan
ik haal trouwens 180 in zijn 4
en zag je het stopbordje of polite-volgen bordje
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_34986871
quote:
Op zondag 12 februari 2006 00:55 schreef lipje het volgende:

[..]

en zag je het stopbordje of polite-volgen bordje
gelukkig niet, want daarna trapte ik nog ff flink door
pi_34986900
quote:
Op zondag 12 februari 2006 00:53 schreef Sjoewe het volgende:
Ola
Seun
pi_34986904
quote:
Op zondag 12 februari 2006 00:54 schreef BoJo het volgende:
Paar arrestaties bij protest op De Dam

we waren niet de enige Fok!kers Alexxxx
Was Meki er ook?
pi_34986931
wel boutfoto's btw van Roi
pi_34986938
quote:
Op zondag 12 februari 2006 00:57 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Was Meki er ook?
quote:
Foto: FOK!-user Roi.
pi_34986948
quote:
Op zondag 12 februari 2006 00:58 schreef Alexxxxx het volgende:
wel boutfoto's btw van Roi
hij had natuurlijk geen 300D
pi_34986986
quote:
Op zondag 12 februari 2006 00:59 schreef BoJo het volgende:

[..]

hij had natuurlijk geen 300D
Een andere 300D is erg geliefd bij moslims....

Daarom noemen ze het ook wel een 'turkenbak'
  zondag 12 februari 2006 @ 01:00:43 #157
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_34986993
Whehe even lekker bij-fokken
pi_34986998
dat nummerbord
pi_34987010
quote:
Op zondag 12 februari 2006 01:00 schreef BoJo het volgende:
dat nummerbord
de auto;s op de achtergrond.. het schildje op de grille.. alles
pi_34987035
quote:
Op zondag 12 februari 2006 01:01 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

de auto;s op de achtergrond.. het schildje op de grille.. alles
ja
  zondag 12 februari 2006 @ 01:02:45 #161
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_34987037
Het is gewoon die-hard gangstah
pi_34987065
quote:
Op zondag 12 februari 2006 01:02 schreef Sjoewe het volgende:
Het is gewoon die-hard gangstah
heel raar maar bij jouw posts als ik ze lees dan bedenk ik ook gelijk het utregs accent erbij
pi_34987092
ohja het gamen is weinig van geworden, z'n vriendin verveelde zich dus ging ze ons vervelen en daarna ruzie maken
  zondag 12 februari 2006 @ 01:05:57 #164
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_34987105
quote:
Op zondag 12 februari 2006 01:04 schreef BoJo het volgende:

[..]

heel raar maar bij jouw posts als ik ze lees dan bedenk ik ook gelijk het utregs accent erbij
Ik praat alleen Utregs als ik bezopen ben
  zondag 12 februari 2006 @ 01:06:11 #165
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_34987111
quote:
Op zondag 12 februari 2006 01:05 schreef BoJo het volgende:
ohja het gamen is weinig van geworden, z'n vriendin verveelde zich dus ging ze ons vervelen en daarna ruzie maken
Vrouwen
pi_34987130
quote:
Op zondag 12 februari 2006 01:05 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

waarom heb ik dan het idee dat jij telkens Verschj zegt

vast een ilusie
  zondag 12 februari 2006 @ 01:08:16 #167
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_34987156
quote:
Op zondag 12 februari 2006 01:07 schreef BoJo het volgende:

[..]

waarom heb ik dan het idee dat jij telkens Verschj zegt

vast een ilusie
Kenkeversch!
pi_34987174
Sjoewe is gewoon zelf erg verschj
pi_34987177
quote:
Op zondag 12 februari 2006 01:06 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Vrouwen
mjah, zeiden we zo van, oke waar heb jij dan zin in? allemaal alternatieven opnoemen en overal nee en geen zin enzo. Dus wij zo van oke bedenk zelf dan wat, wij vinden alles best. Dus wij spelletje opstarten, komt ze halverwege het spel ineens ruzie maken

muts
pi_34987186
quote:
Op zondag 12 februari 2006 01:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Sjoewe is gewoon zelf erg verschj
duister en fruitig?
pi_34987188
quote:
Op zondag 12 februari 2006 01:05 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Ook Gek alleen Haags als ie bezopen is... altijd dus.
pi_34987200
quote:
Op zondag 12 februari 2006 01:09 schreef BoJo het volgende:

[..]

duister en fruitig?
*proest*
pi_34987210

Duistere en fruitige tomaten
pi_34987226
ik moet altijd oppassen dat ik niet te plat Amsterdams praat,
maar als ik dronken ben dan is het bijna geen taal meer te noemen wat ik dan uitkraam
  zondag 12 februari 2006 @ 01:11:20 #175
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_34987229
quote:
Op zondag 12 februari 2006 01:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Meesterlijke film trouwens
  zondag 12 februari 2006 @ 01:11:42 #176
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_34987235
quote:
Op zondag 12 februari 2006 01:11 schreef BoJo het volgende:
ik moet altijd oppassen dat ik niet te plat Amsterdams praat,
maar als ik dronken ben dan is het bijna geen taal meer te noemen wat ik dan uitkraam
Cp: Osdorp Posse - Origineel Amsterdams
pi_34987240
quote:
Op zondag 12 februari 2006 01:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
wat was dat een slechte film overigens
  zondag 12 februari 2006 @ 01:12:00 #178
132767 lipje
pi_34987244
rusten en uitzieken.
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_34987252
quote:
Op zondag 12 februari 2006 01:11 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Op de New Age afdeling van De Slegte was een duister fruitig boekje te koop
pi_34987257
quote:
Op zondag 12 februari 2006 01:12 schreef lipje het volgende:
rusten en uitzieken.
ik ga ook maar zo , truste lipje
  zondag 12 februari 2006 @ 01:12:36 #181
132767 lipje
pi_34987258
quote:

[..]

Cp: Osdorp Posse - Origineel Amsterdams
Cp Sjaak Bral - Oh Oh Den Haag
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_34987264
quote:
Op zondag 12 februari 2006 01:11 schreef BoJo het volgende:

[..]

wat was dat een slechte film overigens
quote:

[..]

pi_34987276
quote:
Op zondag 12 februari 2006 01:12 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Op de New Age afdeling van De Slegte was een duister fruitig boekje te koop
* BoJo was voor het eerst in zijn prille leven op een New Age afdeling
pi_34987278
Cp: Piter Wilkens - Greideroas
  zondag 12 februari 2006 @ 01:13:22 #186
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_34987281
quote:
Op zondag 12 februari 2006 01:09 schreef BoJo het volgende:

[..]

duister en fruitig?
Gothic van binnen, Olilli-hoer van buiten
pi_34987286
quote:
Op zondag 12 februari 2006 01:13 schreef BoJo het volgende:

[..]

* BoJo was voor het eerst in zijn prille leven op een New Age afdeling
ik voor het 500st of zo
  zondag 12 februari 2006 @ 01:14:12 #188
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_34987309
New Age huh wat
pi_34987315
quote:
Op zondag 12 februari 2006 01:13 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Gothic van binnen, Olilli-hoer van buiten
voeg nu 666 milliliter appelsiroop aan het beslag toe
  zondag 12 februari 2006 @ 01:14:56 #190
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_34987320
quote:
Op zondag 12 februari 2006 01:14 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

voeg nu 666 milliliter appelsiroop aan het beslag toe
Klop het beslag 13 keer tegen de klok in
pi_34987326
quote:
Op zondag 12 februari 2006 01:14 schreef Sjoewe het volgende:
New Age huh wat
We warne even een boekwinkel in gegaan... op een gegeven momet had ik alle vrachtwagenboeken gepakt die ik nog niet had... En ten moeten we sandra gaan halen... vandaar.
pi_34987330
ik ga slapen, weltruste lieve pta mensjes
  zondag 12 februari 2006 @ 01:15:35 #193
132767 lipje
pi_34987332
cp Dj Moortje Rotterdam
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_34987341
quote:
Op zondag 12 februari 2006 01:15 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

We warne even een boekwinkel in gegaan... op een gegeven momet had ik alle vrachtwagenboeken gepakt die ik nog niet had... En ten moeten we sandra gaan halen... vandaar.
mooi Dakar boek trouwens
pi_34987373
quote:
Op zondag 12 februari 2006 01:15 schreef BoJo het volgende:

[..]

mooi Dakar boek trouwens
stond voorin : mei 2005: speciale ledenprijs 59.50 (voor de mensen die er niet bij waren, ik heb er 13 euro voor betaald)

en truste
  zondag 12 februari 2006 @ 01:17:47 #196
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_34987381
Het internet hier is best rap trouwens
quote:
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Sun Feb 12 2006 om 01:20:22 UTC+0100)

Download : 1350.6 KByte/sec
Upload : 97.6 KByte/sec
Connection : 777.0 Conn/min
  zondag 12 februari 2006 @ 01:18:38 #197
132767 lipje
pi_34987392
zit ik dan met mijn 512/256 kbit lijntje
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
  zondag 12 februari 2006 @ 01:19:25 #198
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_34987412
Mja beetje boeken shoppen is altijd wel ok, de pa van een goede vriend van me runt een antiquariaat-standje op boeken beurzen. Mag ik altijd goedkoop nazi-boeken uitzoeken
  zondag 12 februari 2006 @ 01:20:12 #199
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_34987429
quote:
Op zondag 12 februari 2006 01:18 schreef lipje het volgende:
zit ik dan met mijn 512/256 kbit lijntje
7 euro per maand
  zondag 12 februari 2006 @ 01:21:10 #200
132767 lipje
pi_34987457
zo nu wel snurken... of naar het plafond staren
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
  zondag 12 februari 2006 @ 01:22:16 #201
132767 lipje
pi_34987479
quote:
Op zondag 12 februari 2006 01:20 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

7 euro per maand [afbeelding]
was t maar zo'n feest. Mijn ouders betalen 9,95 voor 2000/256, ik 19,95 voor deze trage zooi
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_34987495
Zo, even een zelfportret gemaakt
  zondag 12 februari 2006 @ 01:23:06 #204
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_34987505
Whehe, wij zijn weer over eh
  zondag 12 februari 2006 @ 01:24:27 #206
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_34987534
Gaat er nog een nachttrein?
  zondag 12 februari 2006 @ 01:24:54 #207
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_34987540
Even ter illustratie nog mn oude woonkamer eh

zondag 12 februari 2006 @ 01:25:38 #208
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_34987555
Check trouwens het door nicotine afgetekende kruisbeeld rechts op de muur
pi_34987584
quote:
Op zondag 12 februari 2006 01:24 schreef Sjoewe het volgende:
Gaat er nog een nachttrein?
Nee
pi_34987592

Dat kruis is best fout ja
  zondag 12 februari 2006 @ 01:28:27 #211
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_34987603
quote:
Op zondag 12 februari 2006 01:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]

Een nieuw nummer van de Spaarndammerbuurkliek
  zondag 12 februari 2006 @ 01:29:27 #212
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_34987618
quote:
Op zondag 12 februari 2006 01:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]

zondag 12 februari 2006 @ 01:31:04 #213
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_34987640
pi_34987655
quote:
Op zondag 12 februari 2006 01:28 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Een nieuw nummer van de Spaarndammerbuurkliek
ik snap m niet
pi_34987659
quote:
Op zondag 12 februari 2006 01:31 schreef Sjoewe het volgende:
OMFG!
Ik had m op een of andere manier al gezien ja
  zondag 12 februari 2006 @ 01:36:07 #217
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_34987731
quote:
Op zondag 12 februari 2006 01:32 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

ik snap m niet
De dwaze hiphop band die ik die-hard support

zondag 12 februari 2006 @ 01:37:04 #218
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_34987744
quote:
Op zondag 12 februari 2006 01:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Een bandana, doe maar 80's
pi_34987748
quote:
Op zondag 12 februari 2006 01:36 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

De dwaze hiphop band die ik die-hard support

[afbeelding]
Ow ja
pi_34987763
quote:
Op zondag 12 februari 2006 01:37 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Een bandana, doe maar 80's
Dat, en het voorkomt haar in je eten. Want haar in je eten is haar in je aars. en als je haar 40 cm is, is dat gewoon ERG pijnlijk.
  zondag 12 februari 2006 @ 01:38:23 #221
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_34987765
quote:
Op zondag 12 februari 2006 01:37 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ow ja
Je weet toch

http://mount.dwerg.net/kl(...)liek--12_handjes.mp3
  zondag 12 februari 2006 @ 01:38:59 #222
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_34987777
quote:
Op zondag 12 februari 2006 01:38 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Dat, en het voorkomt haar in je eten. Want haar in je eten is haar in je aars. en als je haar 40 cm is, is dat gewoon ERG pijnlijk.
Dat zijn forse eenheden die je er dan uit moet hengsten idd
pi_34987816
quote:
Op zondag 12 februari 2006 01:38 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Dat zijn forse eenheden die je er dan uit moet hengsten idd
hèèèèèèèl erg langzaam trekken
  zondag 12 februari 2006 @ 01:42:44 #225
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_34987852
Mucha moet even hard wennen hier

Zielig diertje is de afgelopen weken van hot naar her gesleept.
pi_34987895
quote:
Op zondag 12 februari 2006 01:42 schreef Sjoewe het volgende:
Mucha moet even hard wennen hier

Zielig diertje is de afgelopen weken van hot naar her gesleept.
Arm beestje Gelukkig maken de dozen veel goed. toch wel wat dozen voro haar bewaard he?
  zondag 12 februari 2006 @ 01:46:07 #227
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_34987922
Ja, maar ik had de laatste net weg gezet, goeie Alexxxxx, ik ga er even eentje voor dr neerzetten
  zondag 12 februari 2006 @ 01:47:02 #228
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_34987937
En idd, hop poes weer gelukkig
pi_34987953
Een kat is zo snel gelukkig te krijgen
pi_34987959
Timber slaapt de laatste paar weken ook telekens op de dozen die klaar staan om naar zolder....
  zondag 12 februari 2006 @ 01:48:57 #231
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_34987966
Ja maar Mucha is ook zoiezo wel makkelijk.

Mauwen is bak leeg, op je toetsenbord liggen is aandacht
  zondag 12 februari 2006 @ 01:50:32 #233
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_34987986
Ja
  zondag 12 februari 2006 @ 01:52:25 #235
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_34988022
pi_34988075
Vandaag toen we thusi kwamen een roos door de brievenbus.. Eerst dacht ik nog, die is van de PvdA.. maar er zat een kaartje bij...

Welkom in Cornjum

We wonen hier al een jaar hoor!
  zondag 12 februari 2006 @ 01:58:15 #237
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_34988113
quote:
Op zondag 12 februari 2006 01:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Vandaag toen we thusi kwamen een roos door de brievenbus.. Eerst dacht ik nog, die is van de PvdA.. maar er zat een kaartje bij...

Welkom in Cornjum

We wonen hier al een jaar hoor!
Beter dat dan dat er een afgesneden koeienkop in de tuin ligt Vaarwel uit Cornjum
pi_34988126
quote:
Op zondag 12 februari 2006 01:58 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Beter dat dan dat er een afgesneden koeienkop in de tuin ligt Vaarwel uit Cornjum
dat is dan wel weer waar ja
  zondag 12 februari 2006 @ 02:00:24 #239
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_34988148
quote:
Op zondag 12 februari 2006 01:59 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

dat is dan wel weer waar ja
Ja extremen bepalen de wereld eh
pi_34988170
quote:
Op zondag 12 februari 2006 02:00 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Ja extremen bepalen de wereld eh
Zoals Stadskanalussen die met de mog naar de kerk gaan
  zondag 12 februari 2006 @ 02:02:25 #241
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_34988179
quote:
Op zondag 12 februari 2006 02:01 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Zoals Stadskanalussen die met de mog naar de kerk gaan
ff afsnijden over het kerkhof
pi_34988192
quote:
Op zondag 12 februari 2006 02:02 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

ff afsnijden over het kerkhof
door de tuin van de pastorie
  zondag 12 februari 2006 @ 02:04:22 #243
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_34988213
quote:
Op zondag 12 februari 2006 02:03 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

door de tuin van de pastorie
Bekenden onder elkaar
pi_34988221
quote:
Op zondag 12 februari 2006 02:04 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Bekenden onder elkaar
en nog meer bekenden onder de unimog
  zondag 12 februari 2006 @ 02:05:47 #245
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_34988235
quote:
Op zondag 12 februari 2006 02:04 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

en nog meer bekenden onder de unimog
Mja drive-over the dead-homies eh
  zondag 12 februari 2006 @ 02:08:38 #246
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_34988274
Ik ga nog even een saffie in de hens zetten

tot zo
pi_34988284
Maar de mog die ik van de weke zag was wel veromde mooi.;... als ik 3600 euro had gehad had ik m nog gekocht ook
pi_34988360
Ik ben der ook weer es
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
  zondag 12 februari 2006 @ 02:15:32 #251
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_34988368
quote:
Op zondag 12 februari 2006 02:14 schreef PNG het volgende:
Ik ben der ook weer es
Hoi
  zondag 12 februari 2006 @ 02:16:03 #253
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_34988377
quote:
Op zondag 12 februari 2006 02:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Monitor gemold :')

Unimog zn buurman
Tjemig, tja je moet iets als je je verveelt eh
pi_34988389
kHeb weer een cam eindelijk. Mijn vorige was in Ierland op de rotsen gekletterd, cam gekregen die onscherp zou zijn, maar niks mis mee. Dus ook weer happy.
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
pi_34988414
quote:
Op zondag 12 februari 2006 02:17 schreef PNG het volgende:
kHeb weer een cam eindelijk. Mijn vorige was in Ierland op de rotsen gekletterd, cam gekregen die onscherp zou zijn, maar niks mis mee. Dus ook weer happy.
wat voor één? Ik heb vandaag BoJo zn Canon 300D overgenomen. En ik ben er erg mee in mn nopjes
pi_34988442
gewoon simpele, ritsrats, krijg van me baas nog een EOS350D, maar kmiste vooral gewoon de ritsrats eigenlijk. Merk dat je daar toch "in je zak" stuk meer leuke foto's meer maakt.
pi_34988454
mn oude zakcamera hou ik ook gewoon... handig voor mee naar werk en zo
pi_34988457
Maar ze zijn wel bruut goed die Canons, EOS20 of EOS350 maakt trouwens geen jota uit, 9 ipv 7 scherstelpunten, 20 is 2x zo duur, tis voornamelijk body, foto's zijn vrijwel gelijk.
  zondag 12 februari 2006 @ 02:22:38 #259
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_34988470
quote:
Op zondag 12 februari 2006 02:18 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

wat voor één? Ik heb vandaag BoJo zn Canon 300D overgenomen. En ik ben er erg mee in mn nopjes
Kan ik me voorstellen, voor iemand zoals jij die zoveel digitaal fotografeert, is het ook wel echt een must . Zal ik je leren fotoshoppen?
pi_34988476
EOS20 is voor patsers
  zondag 12 februari 2006 @ 02:23:23 #261
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_34988482
Maar goed ik ga eens lekker mn eerste nachtje hier slapen

pi_34988490
quote:
Op zondag 12 februari 2006 02:22 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen, voor iemand zoals jij die zoveel digitaal fotografeert, is het ook wel echt een must . Zal ik je leren fotoshoppen?
Ja

Maar niet nu

Heb in het verleden ooit 1 soep gemaakt Truckwrak op het strand
pi_34988498
een goede nachtrust gewenst. is erg spannend, de eerste nacht
pi_34988503
ja succes sjoewe, als je zo'n shirt gaat maken, hou het simpel, dat logo achterop je bak is mooi, hou het simpel, duotone.
pi_34988509
Zet je MSN eens aan Alexxx
pi_34988521
quote:
Op zondag 12 februari 2006 02:25 schreef PNG het volgende:
Zet je MSN eens aan Alexxx
check.
pi_34988818
even Rollercoaster tycoonen
pi_34989778
toch maar eens op bed
  zondag 12 februari 2006 @ 05:58:13 #270
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_34990250
goede morgen

Vannacht een zooi sms'es, voicemails en inkomende gesprekken van Mark gehad over Trance Engergie dat wil je niet weten
  zondag 12 februari 2006 @ 08:18:52 #271
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_34990532
Goeiemorgen

zo ik voel me al een stuk beter als gisteravond, nu dit kloteverkoudheid nog kwijt zien te raken
pi_34991556
murning
  zondag 12 februari 2006 @ 11:15:26 #273
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_34992062
't is rustig
  zondag 12 februari 2006 @ 11:17:29 #274
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_34992096
Morgen

Voor wie een tv binnen bereik heeft:"NED 2 kwalificatie snowboarden halfpipe"
  zondag 12 februari 2006 @ 11:18:06 #275
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_34992107
en dan maar hopen op flinke valpartijen
  zondag 12 februari 2006 @ 11:27:57 #276
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_34992290
Idd rustig hier
  zondag 12 februari 2006 @ 11:30:34 #277
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_34992336
quote:
Op zondag 12 februari 2006 11:27 schreef Sjoewe het volgende:
Idd rustig hier
dat zeg ik net

maar goed allexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx ging naar bed op het moment dat ik opstond (bijna dan), dus ligt nog in coma
  zondag 12 februari 2006 @ 11:33:34 #278
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_34992399
Whehehe, ik ben lekker een bakkie koffie aan het zetten, en mezelf verzadigen met de Olympische Spelen
  zondag 12 februari 2006 @ 11:35:28 #279
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_34992435

Konijntje?
  zondag 12 februari 2006 @ 11:36:07 #280
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_34992444
quote:
Op zondag 12 februari 2006 11:35 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]

Konijntje?
als dat echt is wil je dat niet voor je auto hebben
  zondag 12 februari 2006 @ 11:37:28 #281
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_34992469
  zondag 12 februari 2006 @ 11:38:41 #282
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_34992484
is het al bijna kerst
  zondag 12 februari 2006 @ 11:40:58 #283
132767 lipje
pi_34992529
hij mag voor paashaas spelen

mogguh

Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
  zondag 12 februari 2006 @ 11:41:00 #284
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_34992530
Honderden poezepootjes op mn glazen tafel
  zondag 12 februari 2006 @ 11:41:41 #285
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_34992538
quote:
Op zondag 12 februari 2006 11:41 schreef Sjoewe het volgende:
Honderden poezepootjes op mn glazen tafel
dat word poetsen

goeiemorgen lipje
  zondag 12 februari 2006 @ 11:43:34 #286
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_34992568
ik ben al met 807 bezig
pi_34992576
Mooie concept car ja
  zondag 12 februari 2006 @ 11:47:09 #288
132767 lipje
pi_34992640
ff 807 maken
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_34992645
wakker
  zondag 12 februari 2006 @ 11:47:35 #290
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_34992647
quote:
Op zondag 12 februari 2006 11:47 schreef lipje het volgende:
ff 807 maken
daar was ik al mee bezig
pi_34992650
* BoJo officieel verkouden
  zondag 12 februari 2006 @ 11:47:57 #292
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_34992655
en ik heb hem al klaar ook
  zondag 12 februari 2006 @ 11:48:54 #293
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_34992673
quote:
Op zondag 12 februari 2006 11:47 schreef BoJo het volgende:
* BoJo officieel verkouden
welkom bij de club, heb zo langzamerhand aandelen in otrivin
  zondag 12 februari 2006 @ 11:49:17 #294
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_34992683
ff volspammen

en nee het is geen bus 807
pi_34992699
Mogguh
pi_34992715
quote:
Op zondag 12 februari 2006 11:48 schreef Klonk het volgende:

[..]

welkom bij de club, heb zo langzamerhand aandelen in otrivin
nog een club
  zondag 12 februari 2006 @ 11:51:07 #297
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_34992724
quote:
Op zondag 12 februari 2006 11:50 schreef BoJo het volgende:

[..]

nog een club
ha die fwnk
pi_34992728
waarom wil m'n snot door m'n ogen naar buiten
  zondag 12 februari 2006 @ 11:51:34 #299
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_34992738
quote:
Op zondag 12 februari 2006 11:51 schreef BoJo het volgende:
waarom wil m'n snot door m'n ogen naar buiten
omdat je neus vol zit
  zondag 12 februari 2006 @ 11:51:50 #300
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_34992746
net als dit topic
pi_34992749
quote:
Op zondag 12 februari 2006 11:51 schreef Klonk het volgende:

[..]

ha die fwnk
ik wil er zoooooo graaag bijhoren , mag het mag het mag het??? jullie zijn allemaal zo gaaf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')