jij bent dom jezelf laten afschepen met 50 euroquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:27 schreef Desdinova het volgende:
vanochtend aanrijding gehad met een vrachtwagen (a 12, half 9, groene vrachtwagen met extra hanger, getuigen? iemand?) en hij reed door. contact gehad met coppers, en die belden de eigenaar van t bedrijf op en zeiden dat ik wel ff langs moest komen daar, dan werd het wel geregeld.
net bij die knakker langs geweest, en die wilde me afschepen met een flesje bessenjenever
ik heb schade laten taxeren op 250, alleen n laklaagje op de bumper.
uiteindelijk heb ik hem zo ver gekregen om me 50 euro te geven, en daar mocht ik het mee doen zeidie
zijn punt was vooral dattie niet zeker kan zijn dat t een van zijn vrachtwagens is geweest die tegen me aan is gereden, en daarom eigenlijk niks voor me kan doen.
ik ben dus beetje de sjaak?
kan ik nog wat hieraan doen?
behalve zijn naam zwart maken: Heyleen of andere boemendistributuruisirist.
dat zei hij ook ja.quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:43 schreef Flash55 het volgende:
denk dat die chauffeur het niet door gehad heeft .. ik bedoel als het een zware vrachtwagen is voelt tie niks .. maar ja als je zeker weet dat hij het is, en hij ook echt fout geweest dan zou ik gewoon 250 euro eisen of van hem of via de verzekering klaar
hee weet ik veelquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:43 schreef pooier het volgende:
[..]
jij bent dom jezelf laten afschepen met 50 euro![]()
die gast dach ook, wat een sukkel
![]()
mja ik had ook zelf een paaltje kunnen pakken?quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:46 schreef bluebit het volgende:
als je nu die 50 euro geaccepteerd hebt, sta je al een stuk minder sterk in je schoenen.....
je zult het inderdaad via de verzekering moeten spelen. Uiteindelijk bestaat er ook nog een fonds voor schades waarvan de veroorzaker niet meer te achterhalen valt.
Simpele laktest doen. lak van je auto vergelijken met lak van hun vrachtwagens. komt het overeen, basta betalen!quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:47 schreef Desdinova het volgende:
[..]
mja ik had ook zelf een paaltje kunnen pakken?
maar hoe zeg ik tegen de verzekering dat hij het was, en hoezo zou hij dan niet weer zeggen dat hij het niet was?
dr zit niks op mn auto..quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:14 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Simpele laktest doen. lak van je auto vergelijken met lak van hun vrachtwagens. komt het overeen, basta betalen!
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 09:49 schreef Desdinova het volgende:
...maar dat heb ik dus om kunnen zetten naar 50 euro.
Als je geen getuigen hebt, wordt het niks. Anders kan iedereen zomaar even een kenteken van een vrachtwagen doorgeven en gaan claimen...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:13 schreef JaJoah het volgende:
Als je een kenteken hebt, dan had ik gewoon aangifte gedaan bij de politie. Doorrijden na een ongeval is gewoon strafbaar. Laat het dan de verzekering maar uitzoeken.
Al is het idd soms niet merkbaar voor de chauffeur in een vrachtauto als 't bv. maar lichtjes is zoals in dit geval
[offtopic] Dat zal je nog verbazen... [/offtopic]quote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:24 schreef Desdinova het volgende:
en met 20km / u tijdens de file krijg je geen last van je nek.
Politie bellen terwijl je hem volgt (en dan maar hopen dat je geen boete krijgt voor het niet-handsfree bellenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:35 schreef Desdinova het volgende:
hoe vind ik mijn getuigen nu nog?
ik had niet verwacht dat hij niet zou stoppen, dus ik reed de vluchtstrook op. wat had ik moeten doen? achter hem aan rijden en klem rijden?ik had het gevoel dat hij met de intentie doorreed.
Een invoegstrook is er voor om je snelheid aan te passen aan het verkeer op de snelweg niet andersom.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 09:49 schreef Desdinova het volgende:
ik was net ingevoegd en de vrachtwagen die al op de snelweg reed hield zijn snelheid aan en remde niet.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:18 schreef TheThirdMark het volgende:
Hmn, mijn vader is met zijn [afbeelding]
ook wel eens over een auto heengereden (vlakbij Arnhem). Het enigste wat hij ervan merkte was dat hij in de spiegel in 1x voorlicht en achterlicht achter elkaar zag opdoemen.
Het voelde alsof hij over een gat in de weg reed.
Damn schrok je jezelf niet kapot? Ineens een vrachtwagen in je kofferbak (even overdreven gezegd dan)quote:Op zaterdag 11 februari 2006 09:49 schreef Desdinova het volgende:
ik was net ingevoegd en de vrachtwagen die al op de snelweg reed hield zijn snelheid aan en remde niet. mijn auto paste ruim 2x voor zijn vrachtwagen dus het was geen ik-stouw-hem-er-gewoon-tussen-move. ik verwacht dat hij zijn ogen had op de voor mij invoegende vrachtwagen en helemaal niet heeft gekeken of er achter hem nog wat reed. ik dus. en toen reed hij dus gewoon door om aan te sluiten op de vrachtwagen voor hem zeg maar. met mij ertussen.
het was tijdens het filerijden, dus maar met een snelheid van 20km/u. ik heb ook weinig schade, alleen lak, omdat mijn kunststofbumper vanzelf uitdeukte.
ik heb de 50 euro geaccepteerd omdat hij naar mijn mening in een machtspositie stond. Geen getuigen voor mij, en voor zover ik weet geen aantoonbaar bewijs dat hij het is geweest. dus woord tegen woord. Eerst wilde hij een flesje bessenjenever geven. maar dat heb ik dus om kunnen zetten naar 50 euro.
ik reed 20, hij reed 20, ik moest remmen (filerijden zoals ik al zei), dus hij moest ook remmen, maar deed dat niet. en toen zattie in mn aars.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:08 schreef patje74 het volgende:
[..]
Een invoegstrook is er voor om je snelheid aan te passen aan het verkeer op de snelweg niet andersom.
Wees maar blij met die ¤50,-, zonder getuigen en daarbij zelf niet erg netjes ingevoegd te hebben, sta je erg zwak.
Dat dacht ik niet, de vrachtwagen kwam van achteren en om dat te bewijzen heb je geen getuigen voor nodig, degene die van achter komt staat een veel stuk zwakker dan hij.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:08 schreef patje74 het volgende:
[..]
Een invoegstrook is er voor om je snelheid aan te passen aan het verkeer op de snelweg niet andersom.
Wees maar blij met die ¤50,-, zonder getuigen en daarbij zelf niet erg netjes ingevoegd te hebben, sta je erg zwak.
Je moet wel kunnen bewijzen dat het de desbetreffende vrachtwagen was die tegen je aan is gereden, en dat gaat lastig worden zonder getuigen en herkenbare schade aan de vrachtwagen.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat dacht ik niet, de vrachtwagen kwam van achteren en om dat te bewijzen heb je geen getuigen voor nodig, degene die van achter komt staat een veel stuk zwakker dan hij.
Daar had ik het dus niet over, ik zeg dat van de TS en de vrachtwagen, mochten ze beiden gestopt zijn na de aanrijding de TS waarschijnlijk niet zwak had gestaan zoals beweerd werd.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:15 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Je moet wel kunnen bewijzen dat het de desbetreffende vrachtwagen was die tegen je aan is gereden, en dat gaat lastig worden zonder getuigen en herkenbare schade aan de vrachtwagen.
Als ik het verhaal goed heb dan zat de TS er al tussen, zeker bij filerijden en bij 20 km/u gaat alles heel langzaam, dus de TS heeft nog rustig kunnen invoegen en moest toen stoppen achter zijn voorganger.quote:En met een invoegstrook moet je je idd aanpassen aan het verkeer dat er rijdt en niet andersom...
Je kan hem makkelijjk zonder te kijken voor een vrachtwagen gooien, maar dan moet je niet raar op staan te kijken als er dan een in je kofferbak zit...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |