abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34902114
vanochtend aanrijding gehad met een vrachtwagen (a 12, half 9, groene vrachtwagen met extra hanger, getuigen? iemand? ) en hij reed door. contact gehad met coppers, en die belden de eigenaar van t bedrijf op en zeiden dat ik wel ff langs moest komen daar, dan werd het wel geregeld.

net bij die knakker langs geweest, en die wilde me afschepen met een flesje bessenjenever
ik heb schade laten taxeren op 250, alleen n laklaagje op de bumper.

uiteindelijk heb ik hem zo ver gekregen om me 50 euro te geven, en daar mocht ik het mee doen zeidie

zijn punt was vooral dattie niet zeker kan zijn dat t een van zijn vrachtwagens is geweest die tegen me aan is gereden, en daarom eigenlijk niks voor me kan doen.

ik ben dus beetje de sjaak?

kan ik nog wat hieraan doen?

behalve zijn naam zwart maken: Heyl een of andere boemendistributuruisirist.
As a rule, I never touch anything more sophisticated and delicate than myself.
pi_34902604
denk dat die chauffeur het niet door gehad heeft .. ik bedoel als het een zware vrachtwagen is voelt tie niks .. maar ja als je zeker weet dat hij het is, en hij ook echt fout geweest dan zou ik gewoon 250 euro eisen of van hem of via de verzekering klaar
pi_34902621
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:27 schreef Desdinova het volgende:
vanochtend aanrijding gehad met een vrachtwagen (a 12, half 9, groene vrachtwagen met extra hanger, getuigen? iemand? ) en hij reed door. contact gehad met coppers, en die belden de eigenaar van t bedrijf op en zeiden dat ik wel ff langs moest komen daar, dan werd het wel geregeld.

net bij die knakker langs geweest, en die wilde me afschepen met een flesje bessenjenever
ik heb schade laten taxeren op 250, alleen n laklaagje op de bumper.

uiteindelijk heb ik hem zo ver gekregen om me 50 euro te geven, en daar mocht ik het mee doen zeidie

zijn punt was vooral dattie niet zeker kan zijn dat t een van zijn vrachtwagens is geweest die tegen me aan is gereden, en daarom eigenlijk niks voor me kan doen.

ik ben dus beetje de sjaak?

kan ik nog wat hieraan doen?

behalve zijn naam zwart maken: Heyl een of andere boemendistributuruisirist.
jij bent dom jezelf laten afschepen met 50 euro

die gast dach ook, wat een sukkel

copyright 2006
pi_34902690
als je nu die 50 euro geaccepteerd hebt, sta je al een stuk minder sterk in je schoenen.....

je zult het inderdaad via de verzekering moeten spelen. Uiteindelijk bestaat er ook nog een fonds voor schades waarvan de veroorzaker niet meer te achterhalen valt.
pi_34902697
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:43 schreef Flash55 het volgende:
denk dat die chauffeur het niet door gehad heeft .. ik bedoel als het een zware vrachtwagen is voelt tie niks .. maar ja als je zeker weet dat hij het is, en hij ook echt fout geweest dan zou ik gewoon 250 euro eisen of van hem of via de verzekering klaar
dat zei hij ook ja.
pi_34902718
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:43 schreef pooier het volgende:

[..]

jij bent dom jezelf laten afschepen met 50 euro

die gast dach ook, wat een sukkel

hee weet ik veel

jong en onervaren.

maar, niks formeel. dus gewoon in t handje. ik heb nooit 50 euro gehad?
pi_34902737
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:46 schreef bluebit het volgende:
als je nu die 50 euro geaccepteerd hebt, sta je al een stuk minder sterk in je schoenen.....

je zult het inderdaad via de verzekering moeten spelen. Uiteindelijk bestaat er ook nog een fonds voor schades waarvan de veroorzaker niet meer te achterhalen valt.
mja ik had ook zelf een paaltje kunnen pakken?

maar hoe zeg ik tegen de verzekering dat hij het was, en hoezo zou hij dan niet weer zeggen dat hij het niet was?
pi_34902838
Disdinova: Als je geen schadeformulier hebt wat ondertekent is door de andere persoon kan het knap lastig worden om te bewijzen dat het inderdaad één van zijn wagens geweest is. Je zou dan getuigenverklaringen en zo moeten hebben, denk ik.

Dit lijkt me trouwens meer wat voor WGR dan PTA.
Time's fun when you're having flies - Kermit the Frog
  donderdag 9 februari 2006 @ 15:53:42 #9
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_34902931
Beetje powerplay had je moeten doen.... aangifte doen van doorrijden na een aanrijding. Dan had de politie eerst wel even bij dat bedrijf verhaal gehaald en evt ook gekeken of er verfresten van jou op die vrachtwagen zaten. Maar dan had je oa ook het kenteken enz moeten weten.

Is mij laatste ook gebeurd met een parkeerschade... Man had het ook niet door gehad, maar wel het kenteken gezien dus via de politie geregeld. Hebben diegene s'avonds om 11 uur nog van zijn bed gelicht omdat schade op zijn auto inderdaad overeen kwam. Schade getaxeerd via een schadebedrijf maar wel onderling geregeld. Afspraak met de politie was geen bekeuring als het alsnog goed geregeld werd, zou hij moeilijk doen kon hij alsnog een boete krijgen Politie achter de hand is wel makkelijk bij zoiets.
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_34903306
k had politie gebeld en kenteken genoteerd.

bijkomend nadeel was dat de vrachtwagen in kwestie al onder de schade zat aan de voorkant, en net waren er geen verfresten (zichtbaar) achtergebleven op de vrachtwagen.

en als de vrachtwagen het niet door had is het moeilijk om te bekeuren voor doorrijden na ongeval..

maar goed, schade is getaxeerd op 250, maar op wat krasjes na kan ik een heleboel gewoon dr af poetsen. kunststof bumper dus hij deukte weer uit, en daar is verder geen schade aan. alleen wat lakschade dus. auto is nu n beetje ranzig, vanaaf effe doekie dr overheen en kijken wat de echte zichtbare schade is.
  donderdag 9 februari 2006 @ 16:14:42 #11
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_34903785
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:47 schreef Desdinova het volgende:

[..]

mja ik had ook zelf een paaltje kunnen pakken?

maar hoe zeg ik tegen de verzekering dat hij het was, en hoezo zou hij dan niet weer zeggen dat hij het niet was?
Simpele laktest doen. lak van je auto vergelijken met lak van hun vrachtwagens. komt het overeen, basta betalen!
  donderdag 9 februari 2006 @ 16:27:40 #12
123971 Serious_Sven
Our Infinite Struggle
pi_34904345
De volgende keer snel het kentekennummer noteren.
  donderdag 9 februari 2006 @ 16:28:25 #13
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_34904380
Idd je hebt toch wel een mobieltje met camera?
pi_34904528
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:14 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Simpele laktest doen. lak van je auto vergelijken met lak van hun vrachtwagens. komt het overeen, basta betalen!
dr zit niks op mn auto..

kenteken had ik genoteerd

en ik had alleen de vrachtwagen op film kunnen zetten, maar weer niet tijdens het ongeluk want ik wist dus niet dattie niet zou stoppen.
en achteraf een vrachtwagen filmen? dan zou ik elke willekeurige vrachtwagen kunnen pakken.
pi_34906257
Op welke wijze gebeurde het ongeluk eigenlijk?
Ben ik wel heel benieuwd naar als hij het niet door heeft gehad..
Een heer met stijl
  donderdag 9 februari 2006 @ 19:18:52 #16
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_34910382
Hmn, mijn vader is met zijn

ook wel eens over een auto heengereden (vlakbij Arnhem). Het enigste wat hij ervan merkte was dat hij in de spiegel in 1x voorlicht en achterlicht achter elkaar zag opdoemen.

Het voelde alsof hij over een gat in de weg reed.
pi_34918073
Geef eens wat meer uitleg over de aanrijding....
pi_34920747
Om er een verzekeringszaak van te maken moet je aangifte gedaan hebben van de aanrijding.
In ieder geval een kenteken hebben, of kunnen bewijzen welke vrachtwagen je geraakt heeft.
en 2 getuiges hebben die de aanrijding daadwerkelijk gezien hebben en niet een klap gehoord hebben en toen pas keken.

bij dat laatste kon ik dus mijn schade vergoeding vaarwel zeggen
Had de zogenoemde klapgetuigen

(heb bij " ff apeldoorn bellen" gewerkt, vandaar dat ik het weet)
  vrijdag 10 februari 2006 @ 12:03:51 #19
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_34932015
Ook weer niet heel waar. Anders zouden er een hoop aanrijdingen onopgelost zijn.

Maar TS heeft al ¤50 aangenomen, en daardoor maakt hij weinig tot geen kans op schadevergoeding.

gewoon zeggen dat je zo'n last van je nek hebt
pi_34937821
-edit: doe maar niet-
pi_34938093
Ja, leg eens wat duidelijker uit wat er gebeurt is. Hoe kunj eop de snelweg nou in godsnaam een aanrijding krijgen zonder dat je het doorhebt? Was dan zeker in de file? Maar dan nog rijdt iedereen 1 kant op. Misschien bij het in- of uitvoegen dan?

Echt vaag altijd zulk soort topics waarin de TS van alles wil maar geen duidelijke uitleg geeft
pi_34943927
Vertel nou eens wat er gebeurde en hoe het gebeurde en waar je schade hebt....
pi_34948724
Nou ik had het de verzekering uit laten zoeken, dom dat je 50 euro hebt aangenomen, vooral omdat de schade meer is.

Ik heb een keer hetzelfde gehad maar toen had ik een oude ragbak die er al helemaal niet uitzag en mevrouw stond netjes te wachten en bood me toen 50 euro, dan is het toch anders.
pi_34961821
ik was net ingevoegd en de vrachtwagen die al op de snelweg reed hield zijn snelheid aan en remde niet. mijn auto paste ruim 2x voor zijn vrachtwagen dus het was geen ik-stouw-hem-er-gewoon-tussen-move. ik verwacht dat hij zijn ogen had op de voor mij invoegende vrachtwagen en helemaal niet heeft gekeken of er achter hem nog wat reed. ik dus. en toen reed hij dus gewoon door om aan te sluiten op de vrachtwagen voor hem zeg maar. met mij ertussen.

het was tijdens het filerijden, dus maar met een snelheid van 20km/u. ik heb ook weinig schade, alleen lak, omdat mijn kunststofbumper vanzelf uitdeukte.

ik heb de 50 euro geaccepteerd omdat hij naar mijn mening in een machtspositie stond. Geen getuigen voor mij, en voor zover ik weet geen aantoonbaar bewijs dat hij het is geweest. dus woord tegen woord. Eerst wilde hij een flesje bessenjenever geven. maar dat heb ik dus om kunnen zetten naar 50 euro.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 10:01:17 #25
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_34961919
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 09:49 schreef Desdinova het volgende:
...maar dat heb ik dus om kunnen zetten naar 50 euro.

Langs de huisarts voor je nek, daarna 't ziekenhuis voor foto's en als je pijn houdt krijg je al behoorlijk smartegeld. Ze hebben schuld bekend door 50 euro te betalen.

Ontkennen ze dat, dat wordt het een ander verhaal. Kun je evt. waarborgfonds (o.i.d.?) inschakelen als ze niet over de brug komen met verzekering, maar sowiezo dokken tonnnie!!!

-edit- in ieder geval ook jouw verzekering inschakelen. En heb je rechtsbijstand? Inschakelen... zo niet
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
  zaterdag 11 februari 2006 @ 10:13:28 #26
9471 JaJoah
Leck mich am Arsch
pi_34962041
Als je een kenteken hebt, dan had ik gewoon aangifte gedaan bij de politie. Doorrijden na een ongeval is gewoon strafbaar. Laat het dan de verzekering maar uitzoeken.

Al is het idd soms niet merkbaar voor de chauffeur in een vrachtauto als 't bv. maar lichtjes is zoals in dit geval
ik kom uit limburg! en ben er godverdomme trots op!
pi_34962110
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 10:13 schreef JaJoah het volgende:
Als je een kenteken hebt, dan had ik gewoon aangifte gedaan bij de politie. Doorrijden na een ongeval is gewoon strafbaar. Laat het dan de verzekering maar uitzoeken.

Al is het idd soms niet merkbaar voor de chauffeur in een vrachtauto als 't bv. maar lichtjes is zoals in dit geval
Als je geen getuigen hebt, wordt het niks. Anders kan iedereen zomaar even een kenteken van een vrachtwagen doorgeven en gaan claimen...
Als de vrachtwagen schade vertoont van een aanrijding met jouw auto, dan is het een ander verhaal.
pi_34962151
de vrachtwagen zat al onder de schade, dus daar kan ik niks mee.
getuigen had ik niet, aangifte dus wel gedaan.

en met 20km / u tijdens de file krijg je geen last van je nek.

maar dat is allemaal niet het punt,

als hij zegt dat hij het niet geweest is, dan kan ik niks meer.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 10:26:22 #29
9471 JaJoah
Leck mich am Arsch
pi_34962163
tijdens een file ? Dan heb je toch genoeg getuigen of niet dan? En wegrijden zal hem dan ook niet lukken daar jij gewoon door hebt kunnen rijden (gezien de schade).
  zaterdag 11 februari 2006 @ 10:32:49 #30
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_34962222
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 10:24 schreef Desdinova het volgende:
en met 20km / u tijdens de file krijg je geen last van je nek.
[offtopic] Dat zal je nog verbazen... [/offtopic]
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
pi_34962252
hoe vind ik mijn getuigen nu nog?

ik had niet verwacht dat hij niet zou stoppen, dus ik reed de vluchtstrook op. wat had ik moeten doen? achter hem aan rijden en klem rijden? ik had het gevoel dat hij met de intentie doorreed.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 10:36:47 #32
9471 JaJoah
Leck mich am Arsch
pi_34962267
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 10:35 schreef Desdinova het volgende:
hoe vind ik mijn getuigen nu nog?

ik had niet verwacht dat hij niet zou stoppen, dus ik reed de vluchtstrook op. wat had ik moeten doen? achter hem aan rijden en klem rijden? ik had het gevoel dat hij met de intentie doorreed.
Politie bellen terwijl je hem volgt (en dan maar hopen dat je geen boete krijgt voor het niet-handsfree bellen )
pi_34962344
ik zal het overwegen voor de volgende keer

kijk ik zit niet zo met hoe het gegaan is, toch al gebeurd. ik vraag me alleen af of ik redelijk goed gehandeld hebt, of dat ik het onwijs anders had moeten doen. want naar mijn idee heb ik er nog steeds niet veel meer uit kunnen halen. denk ik

kans was dat ik of 100% vergoed kreeg, of 0%. en nu heb ik 20% geaccepteerd, omdat ik de kans van 100% erg laag inschatte.
pi_34977239
quote:
ik was net ingevoegd en de vrachtwagen die al op de snelweg reed hield zijn snelheid aan en remde niet.
Een invoegstrook is er voor om je snelheid aan te passen aan het verkeer op de snelweg niet andersom.
Wees maar blij met die ¤50,-, zonder getuigen en daarbij zelf niet erg netjes ingevoegd te hebben, sta je erg zwak.
pi_34977457
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 19:18 schreef TheThirdMark het volgende:
Hmn, mijn vader is met zijn [afbeelding]

ook wel eens over een auto heengereden (vlakbij Arnhem). Het enigste wat hij ervan merkte was dat hij in de spiegel in 1x voorlicht en achterlicht achter elkaar zag opdoemen.

Het voelde alsof hij over een gat in de weg reed.
mooie fotoshop
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_35025187
quote:
ik was net ingevoegd en de vrachtwagen die al op de snelweg reed hield zijn snelheid aan en remde niet. mijn auto paste ruim 2x voor zijn vrachtwagen dus het was geen ik-stouw-hem-er-gewoon-tussen-move. ik verwacht dat hij zijn ogen had op de voor mij invoegende vrachtwagen en helemaal niet heeft gekeken of er achter hem nog wat reed. ik dus. en toen reed hij dus gewoon door om aan te sluiten op de vrachtwagen voor hem zeg maar. met mij ertussen.

het was tijdens het filerijden, dus maar met een snelheid van 20km/u. ik heb ook weinig schade, alleen lak, omdat mijn kunststofbumper vanzelf uitdeukte.

ik heb de 50 euro geaccepteerd omdat hij naar mijn mening in een machtspositie stond. Geen getuigen voor mij, en voor zover ik weet geen aantoonbaar bewijs dat hij het is geweest. dus woord tegen woord. Eerst wilde hij een flesje bessenjenever geven. maar dat heb ik dus om kunnen zetten naar 50 euro.
Damn schrok je jezelf niet kapot? Ineens een vrachtwagen in je kofferbak (even overdreven gezegd dan)
Een heer met stijl
pi_35027535
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:08 schreef patje74 het volgende:

[..]

Een invoegstrook is er voor om je snelheid aan te passen aan het verkeer op de snelweg niet andersom.
Wees maar blij met die ¤50,-, zonder getuigen en daarbij zelf niet erg netjes ingevoegd te hebben, sta je erg zwak.
ik reed 20, hij reed 20, ik moest remmen (filerijden zoals ik al zei), dus hij moest ook remmen, maar deed dat niet. en toen zattie in mn aars.

ik schrok niet echt, ik dacht wel van wtf? ik zag hem al aankomen in mn spiegel, steeds dichterbij komend enzo.
pi_35045461
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:08 schreef patje74 het volgende:

[..]

Dat dacht ik niet, de vrachtwagen kwam van achteren en om dat te bewijzen heb je geen getuigen voor nodig, degene die van achter komt staat een veel stuk zwakker dan hij.
Een heer met stijl
pi_35047764
quote:
Op maandag 13 februari 2006 18:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Dat dacht ik niet, de vrachtwagen kwam van achteren en om dat te bewijzen heb je geen getuigen voor nodig, degene die van achter komt staat een veel stuk zwakker dan hij.
Je moet wel kunnen bewijzen dat het de desbetreffende vrachtwagen was die tegen je aan is gereden, en dat gaat lastig worden zonder getuigen en herkenbare schade aan de vrachtwagen.

En met een invoegstrook moet je je idd aanpassen aan het verkeer dat er rijdt en niet andersom...
Je kan hem makkelijjk zonder te kijken voor een vrachtwagen gooien, maar dan moet je niet raar op staan te kijken als er dan een in je kofferbak zit... Als de betreffende vrachtwagenchauffeur niet op zit te letten, dan is het een ander verhaal. Jammergenoeg kunnen we geen 2 kanten van dit verhaal horen.
pi_35048429
quote:
Op maandag 13 februari 2006 19:15 schreef Virus.NL het volgende:

[..]

Je moet wel kunnen bewijzen dat het de desbetreffende vrachtwagen was die tegen je aan is gereden, en dat gaat lastig worden zonder getuigen en herkenbare schade aan de vrachtwagen.
Daar had ik het dus niet over, ik zeg dat van de TS en de vrachtwagen, mochten ze beiden gestopt zijn na de aanrijding de TS waarschijnlijk niet zwak had gestaan zoals beweerd werd.
quote:
En met een invoegstrook moet je je idd aanpassen aan het verkeer dat er rijdt en niet andersom...
Je kan hem makkelijjk zonder te kijken voor een vrachtwagen gooien, maar dan moet je niet raar op staan te kijken als er dan een in je kofferbak zit...
Als ik het verhaal goed heb dan zat de TS er al tussen, zeker bij filerijden en bij 20 km/u gaat alles heel langzaam, dus de TS heeft nog rustig kunnen invoegen en moest toen stoppen achter zijn voorganger.
Als dat niet het geval was geweest dan was hij waarschijnlijk vanaf de zijkant of schuinachter ergens geraakt.
Een heer met stijl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')