Zonder contract levert hij dat idd niet op...quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
ooijer leverde vorige zomer 1.5 op, lijkt me sterk dat hij deze zomer 2 oplevert
Ik denk (en hoop) dat PSV geen 9 miljoen voor hem neer gaat leggen, hij is hoogstens de helft waard.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:14 schreef Radegast het volgende:
Denken jullie dat Koné volgend seizoen bij PSV zal spelen?
Janssen 3.0quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Er is wel geld om spelers als Culina, Reiziger, Ball en Thompson te kopen. Voor dat geld heb je ook spelers als Janssen, Luirink, Zomer en Nevland..
Een paar miljoenen....quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Janssen 3.0
Luirink 3.0
Zomer 4.0
Nevland 2.0
Culina 0.7
Reiziger 0.0
Ball 0.0
Thomson 0.3
Wie ziet de verschillen?
vooralsnog zie ik geen reden om 9 miljoen voor Koné te betalenquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk (en hoop) dat PSV geen 9 miljoen voor hem neer gaat leggen, hij is hoogstens de helft waard.
da's echt bull shit, ik gaan sowieso een aantal keer per jaar bij de trainingen kijken en hij staat altijd op het veld, bezig met spelers. Dat is echt Johan Derksen napraten wat je doet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:33 schreef cultheld het volgende:
Hiddink is een uitstekende "people's manager". Veldtrainingen verzorgt hij jaren al niet meer
ik mis nu vooral de slagvaardigheid doordat alles op Hiddink aankomt en hij zelf niet eens schijnt te weten wat hij volgend jaar gaat doen.quote:en de beste aankopen zijn te danken aan de scouting van PSV. Maar dat hij als géén ander met minimale middelen het maximale kan bereiken, staat buiten kijf. Alleen staat die dubbele pet van hem mij niet zo aan, met die Archie Thompson en Jason Culina bij PSV. Michael Ball die hij eventjes vanuit het vliegtuig regelt en Reiziger op aanraden van Cocu.Misschien zou een trainerswissel in de zomer nog helemaal niet zo slecht zijn. Doe maar Sef Vergoossen of Ron Jans.
Dat heb ik niet van Derksen, maar van diverse vaste seizoenskaarthouders op PN, die vaak kijken bij trainingen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's echt bull shit, ik gaan sowieso een aantal keer per jaar bij de trainingen kijken en hij staat altijd op het veld, bezig met spelers. Dat is echt Johan Derksen napraten wat je doet.
[..]
ik mis nu vooral de slagvaardigheid doordat alles op Hiddink aankomt en hij zelf niet eens schijnt te weten wat hij volgend jaar gaat doen.
Nog slechter is: Lamey, Addo, Marcellis, Ballquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:02 schreef rubbereend het volgende:
het slechtste scenario:
Reiziger, Addo, Marcellis, Pla
Lamey maak ik me nog niet zo druk omquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nog slechter is: Lamey, Addo, Marcellis, Ball
Dan hoop ik voor jou wel dat Den Bosch dan promoveert, anders moet je kiezen op vrijdagavond.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:19 schreef Dylan Dog het volgende:
Misschien degraderen we wel volgend jaar!
Gelukkig hebben we de play-offs nogquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:19 schreef Dylan Dog het volgende:
Misschien degraderen we wel volgend jaar!
Even zonder gekheid. De PSV jeugd heeft 2 gouden verdedigers in handen: Pla en Marcellis. Die laatste heeft qua voorkomen en spel wel iets weg van Mathijsen en is een echte leider in het veld Kan zowel in de zone als man tegen man verdedigen en heeft leiderschapskwaliteiten in het veld. Als die jongens volgend jaar rustig gebracht zouden kunnen worden, heeft PSV voor de toekomst 2 hele goede verdedigers in huis.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nog slechter is: Lamey, Addo, Marcellis, Ball
quote:FIOD-verhoren brengen verbittering bij Hiddink
EINDHOVEN - „Ik vecht door. De woede maakt mij tot een vechter.“ Verbitterd en aangeslagen, maar met het hoofd omhoog ging Guus Hiddink gistermiddag in op vragen omtrent het derde verhoor door de fiscale inlichtingen- en opsporingsdienst (FIOD) van woensdag.
Hij was er emotioneel onder. „Als iemand van jullie nu doorprikt, explodeer ik“, zei de coach van PSV op trainingscomplex De Herdgang. „Dus laten we hier niet te diep op ingaan.“
Beneden zat zijn vriendin Elisabeth Pinas hem op te wachten. Zij vertelde hoezeer haar partner zich die woensdag vernederd had gevoeld. Hiddink zelf hield zich stoer. „Maar deze zaak heeft grote impact op mijn privéleven“, zei hij.
Zeven uur aan een stuk, van half tien tot half vijf, werd Hiddink door ambtenaren van de FIOD ondervraagd. „Het waren er twee. Die ene was nog wel normaal, die had ik al eerder gehad.“ En die andere? Hiddink grijnst. „Als ze zeggen dat je in een hoek moet gaan zitten, moet je in een hoek gaan zitten.“
De 59-jarige Waalrenaar wordt ervan verdacht dat hij onvoldoende belasting heeft afgedragen over de inkomsten die hij met Zuid-Korea genoot tijdens het WK in 2002. Toen hij bij PSV tekende, betrok Hiddink tijdelijk een huurwoning in Achel, net over de Belgische grens. Als Belgisch ingezetene betaalde hij over die inkomsten 22 procent belasting. Zo is dat geregeld in een belastingverdrag tussen België en Zuid-Korea. Nederland heeft geen fiscaal verdrag met Zuid-Korea en eist van Hiddink nog eens 52 procent belasting over het resterende bedrag.
Die naheffing plus boete zou hem miljoenen euro’s gaan kosten. Reden hiervan is dat Hiddink te weinig dagen doorbracht in zijn Belgische woning om als ingezetene van dat land te kunnen worden beschouwd. De FIOD ontdekte dit, volgens Hiddink, door het afluisteren van telefoongesprekken met onder anderen voormalig commercieel directeur Fons Spooren. De advocaat van Hiddink onderzoekt nu of dit ’bewijs’ onrechtmatig verkregen is, omdat Spooren werd getapt in verband met een zedenzaak.
Hiddink ontkent niet dat hij ’ook wel eens’ een nachtje bij zijn vriendin in Amsterdam verbleef, maar bestrijdt dat hij te kwader trouw heeft gehandeld. „Als reëmigrant heb ik destijds met de Belastingdienst aan de Karel de Grotelaan in Eindhoven volledige overeenstemming bereikt over de toegepaste constructie. Die is legaal en normaal, omdat toen al duidelijk was dat het om een tijdelijke situatie zou gaan. De verbouwing van mijn huis in Waalre was toen gaande. Dan is het vreemd als iemand anders van het belendende FIOD-kantoor dat onderuit schoffelt. Los daarvan hadden ze me een briefje kunnen sturen en om opheldering kunnen vragen. Nu word ik toch behandeld als een...als een crimineel bijna.“
Intimiderend
Het eerste FIOD-bezoek aan Hiddink was bij hem thuis in Waalre. Dat ervoer hij als een intimiderende inval. Later werd hij nog eens verhoord en woensdag dus voor de derde keer. Intussen heeft de FIOD ook andere mensen aan een kruisverhoor onderworpen, onder wie ex-voorzitter Harry van Raaij, ex-directeur Fons Spooren, Hiddinks zaakwaarnemer Cees van Nieuwenhuizen en zijn belastingadviseur Simon van der Boomen.
Gisteren liet Hiddink voor het eerst publiekelijk weten dat zijn werkplezier danig vergald is. De kans dat hij aan het einde van het seizoen opstapt bij PSV lijkt met de dag groter te worden. Al laat Hiddink daar geen woord over los. „We zullen wel zien.“
Wel verwees hij nog eens naar het klimaat bij PSV, waar hij getroffen wordt door tal van bezuinigingen. „Ik hou niet zo van een sfeer waarin op voorhand excuses gelden. Een topclub moet altijd de ambitie hebben om top te presteren en mag de lat niet lager leggen. Ik kan hier best werken in mijn minimale omstandigheden. Mijn hart ligt volledig bij PSV en dat zal zo blijven. Maar ik moet bij de club wel de drive blijven voelen om verder te gaan. We moeten niet alleen maar bezuinigen. De club moet vooruit.“
bron: Eindhovens Dagblad, 17 februari 2006
Beetje voorbarig natuurlijk al maakt die FIOD kwestie het er niet makkelijker op.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:21 schreef Dylan Dog het volgende:
Dus: Hiddink is weg.
Het lijkt erop dat ie die keuze al gemaakt heeft, of althans erg neigt naar een kant.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:27 schreef PyTh het volgende:
[..]
Beetje voorbarig natuurlijk al maakt die FIOD kwestie het er niet makkelijker op.
Wordt wel tijd dat Hiddink onderhand de knoop gaat doorhakken of hij nou blijft of dat hij gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |