Nee, dan liever Marcellis of Pla.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:20 schreef rubbereend het volgende:
gaan we volgend jaar lekker met Addo achterin spelen
Dat zie ik echt niet gebeuren. Bovendien zal niemand zo gek zijn bij PSV om dat toe te staan. Wie weet blijft Alex nog een jaartje bij PSV en komt Cardozo voor Farfán. Ooijer zal ook wel blijven denk ik en mocht die vertrekken, dan wél voor de hoofdprijs.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:02 schreef rubbereend het volgende:
het slechtste scenario:
Reiziger, Addo, Marcellis, Pla
Z'n contract loopt toch af?quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat zie ik echt niet gebeuren. Bovendien zal niemand zo gek zijn bij PSV om dat toe te staan. Wie weet blijft Alex nog een jaartje bij PSV en komt Cardozo voor Farfán. Ooijer zal ook wel blijven denk ik en mocht die vertrekken, dan wél voor de hoofdprijs.
Dat van Ooijer loopt door tot de zomer van 2007. Nog liever een jaar extra Ooijer dan 2 miljoen schamele euro of zo.quote:
2007 volgens mij pasquote:
eensquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat van Ooijer loopt door tot de zomer van 2007. Nog liever een jaar extra Ooijer dan 2 miljoen schamele euro of zo.
Er staat dat hij het kan verlengen tot 2007...quote:
lijkt wel een kopie van de tekst die ook bij cocu stondquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En het gaat gewoon nog even door:
[..]
Geen centjes, da's jullie probleem. Misschien kan PSV pas echt iets ondernemen als Farfan verkocht is...quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:28 schreef cultheld het volgende:
PSV is weer eens te laks en dat ligt niet aan Westerhof.
Ik vraag me af of PSV hem uberhaupt wel wil hebben.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:14 schreef Radegast het volgende:
[..]
Geen centjes, da's jullie probleem. Misschien kan PSV pas echt iets ondernemen als Farfan verkocht is...
Denken jullie dat Koné volgend seizoen bij PSV zal spelen?
Er is wel geld om spelers als Culina, Reiziger, Ball en Thompson te kopen. Voor dat geld heb je ook spelers als Janssen, Luirink, Zomer en Nevland..quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:14 schreef Radegast het volgende:
[..]
Geen centjes, da's jullie probleem. Misschien kan PSV pas echt iets ondernemen als Farfan verkocht is...
Denken jullie dat Koné volgend seizoen bij PSV zal spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |