ik vertegenwoordig Z zoals Zorro en zet overal een Z zoals Zorro Gek!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:07 schreef MMaRsu het volgende:
Sorry deze TT vind ik toch echt het vetstOPGEZWOLLE
Nou. Leuk.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:09 schreef Laniboekje het volgende:
Verdomme.. nou dan hier nog een keer mijn spampost van Mischa:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik vertegenwoordig Z zoals Zorro en zet overal een Z zoals Zorro Gek!
Nu heb je het helemaal verneukt.quote:
Geil.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:12 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb net toffe zelda muziekjes gespeeld op me keyboard![]()
DAT IS ECHT EEN VIESCH PLAATJE, BAHquote:
quote:
Deze?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
DAT IS ECHT EEN VIESCH PLAATJE, BAH
Rot op met dat plaatje
Zo:)
Roy z'n toekomstbeeld, wat doe je!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:17 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Tof beest!
Ik ben allergisch voor katten![]()
Mijn toekomst, wat doe je!?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:17 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Tof beest!
Ik ben allergisch voor katten![]()
Hondenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mijn toekomst, wat doe je!?
En honden?
Pfoequote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:20 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Honden![]()
![]()
Helaasch is mijn vader er wel allergisch voor, dus heb zelf nooit een hond gehad. Maar als ik het huis uit ben, ruimte en tijd heb komt er een herder, of een border collie, of een husky, of, of, of..
Honden
kleuterquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:25 schreef Tomasso het volgende:
En hij heeft me nu geblocked op msn oO<
Katten zijn toch een heel verschil hoor. En ik heb er ook medicijnen voor, anders kon ik ook niet bij een vriendin op bezoek die er 4 heeft. Maar als die medicijnen uitwerken is het net alsof ik stik, niet tof.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:21 schreef Thomper het volgende:
Katten > honden. Er zijn vast wel pilletjes voor die allergieen
Moet je me die info maar niet vertellen, of het erbij zeggenquote:
Patatje met.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:25 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Katten zijn toch een heel verschil hoor. En ik heb er ook medicijnen voor, anders kon ik ook niet bij een vriendin op bezoek die er 4 heeft. Maar als die medicijnen uitwerken is het net alsof ik stik, niet tof.
Maar met medicijnen gaat alles goed en kan ik ook lekker knuffelen met katten![]()
Nu even iets anders, voor de mensen die alleen wonen.. wat kan je nou koken voor jezelf? Ik bedoel, ik wilde een pizza in de oven proppen; we hebben geen pizza in huis.
En mijn broer komt nu ook niet eten, ben alleen en er is niet iets in huis wat makkelijk klaar te maken is voor 1 persoon.. Ik heb geen zin om direct driekwart van de maaltijd weg te moeten gooien.
Het is uberhaupt niet toegestaan om msn logs te posten, je mag blij zijn dat je geen ban krijgtquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Moet je me die info maar niet vertellen, of het erbij zeggen![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het is uberhaupt niet toegestaan om msn logs te posten, je mag blij zijn dat je geen ban krijgt![]()
Een soepje dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:28 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Daar heb ik eigenlijk niet zo een zin in.. alhoewel ik zelf wel wat patatjes kan frituren![]()
Is Roy niet om op te eten dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:28 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Daar heb ik eigenlijk niet zo een zin in.. alhoewel ik zelf wel wat patatjes kan frituren![]()
Maak een omelet ofzo, ben je binnen 5 minuten klaaer.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:25 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Katten zijn toch een heel verschil hoor. En ik heb er ook medicijnen voor, anders kon ik ook niet bij een vriendin op bezoek die er 4 heeft. Maar als die medicijnen uitwerken is het net alsof ik stik, niet tof.
Maar met medicijnen gaat alles goed en kan ik ook lekker knuffelen met katten![]()
Nu even iets anders, voor de mensen die alleen wonen.. wat kan je nou koken voor jezelf? Ik bedoel, ik wilde een pizza in de oven proppen; we hebben geen pizza in huis.
En mijn broer komt nu ook niet eten, ben alleen en er is niet iets in huis wat makkelijk klaar te maken is voor 1 persoon.. Ik heb geen zin om direct driekwart van de maaltijd weg te moeten gooien.
quote:
Roy krijg je -met alle respect- niet eens op met een hele familie.quote:Ik heb geen zin om direct driekwart van de maaltijd weg te moeten gooien.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:31 schreef Thomper het volgende:
[..]
[..]
Roy krijg je -met alle respect- niet eens op met een hele familie.
Goed idee.quote:
[..]
[..]
[..]
[..]
Er staat een knipoog bij, het is als geintje bedoelt men.quote:
Had ik niet eens gezien..quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:34 schreef Thomper het volgende:
[..]
Er staat een knipoog bij, het is als geintje bedoelt men.Maar goed, zelfs iemand van 50-60 kilo krijg je niet met een gezin op. Je eet toch niet meer dan 1 kilo per persoon aan vleesch?
Interessante discussie.
Maar goed, een grote familie is 20 mensen, dan moeten die nog allemaal 4 kilo eten ofzo.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:35 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Had ik niet eens gezien..![]()
Anyhow, ik heb ooit wel eens een documentaire gezien over gasten die wel echt kilo's aan vlees aten op een dag. Gruwelijk gewoon, dat die gasten nog leefden..
Je hebt me nog steeds geblockedquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:33 schreef MMaRsu het volgende:
Uiteraardquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:36 schreef Thomper het volgende:
[..]
Maar goed, een grote familie is 20 mensen, dan moeten die nog allemaal 4 kilo eten ofzo.Het zullen wel Amerikanen geweest zijn in die documentaire?
Gewaagde grap.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:31 schreef Thomper het volgende:
Go Roy, Go Royquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Thomper? Wanneer gaan we eens meeten? Ik wil je nog iets laten zien van heel dichtbij
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Thomper? Wanneer gaan we eens meeten? Ik wil je nog iets laten zien van heel dichtbij
Ik zat laatst gewoon chill tv te kijken, kwam ik langs zo' n programma "gluton bowl" (sbs6 weer hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:37 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Zo'n vlees-eet-wedstrijd o.i.d.
SMERIG!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:55 schreef capibar het volgende:
[..]
Ik zat laatst gewoon chill tv te kijken, kwam ik langs zo' n programma "gluton bowl" (sbs6 weer hoor)
waarbij mensen zo snel mogelijk 50 staven boter naar binnen moesten werken.
lekker zegquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:57 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
SMERIG!Heh bah, dat vind ik dus echt smerig
![]()
Oh my godquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zit nog steeds op pagina 1quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:58 schreef taart het volgende:
die stomme kwijl foto op pagina 1, dat is pas smerig
nog 4 uur mijn zoonquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:59 schreef mordradead het volgende:
Bier is pas smerig
Morgen? Ik ben al weggerend voor je me ooit kan raken, en mijn magerte maakt het moeilijk om te mikken met die grote ogenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wegrennen..quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:01 schreef Thomper het volgende:
[..]
Morgen? Ik ben al weggerend voor je me ooit kan raken, en mijn magerte maakt het moeilijk om te mikken met die grote ogen
Wegrennenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:01 schreef Thomper het volgende:
[..]
Morgen? Ik ben al weggerend voor je me ooit kan raken, en mijn magerte maakt het moeilijk om te mikken met die grote ogen
* Tomasso moppelt iets over wegrennen en joden...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:01 schreef Thomper het volgende:
[..]
Roy komt niet eens opdagen.quote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:06 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ga iemand van je eigen lengte breedte pesten men
proostquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:20 schreef mordradead het volgende:
En ik doe het eerste biertje van vanavond open hij is al bijna op![]()
Wie? MMarSu?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:41 schreef mordradead het volgende:
Zo, op nu nog op die gangster wachten die snacks brengt
*schik*quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:44 schreef RaymanNL het volgende:
HALLO, IK KOM INEENS ZO WEER KIJKEN HIER![]()
Die gozer vind je echt zo...quote:
Men zegt altijd tegen mij zo van: "Man, jij hebt wel wat weg van Jack Sparrow"quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:31 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Heb zelfs 2 Jack Sparrow posters hier hangen en een shirt met Jack Sparrow erop
![]()
![]()
Jack Sparrowquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:36 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Men zegt altijd tegen mij zo van: "Man, jij hebt wel wat weg van Jack Sparrow"![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:07 schreef peristilius het volgende:
Weet je, die man heet eigenlijk Johnny Depp.
Je ziet eruit als een bezopen piraat?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:36 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Men zegt altijd tegen mij zo van: "Man, jij hebt wel wat weg van Jack Sparrow"![]()
![]()
ik wel straksquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:15 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je ziet eruit als een bezopen piraat?
Loontjequote:
You go girlquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:43 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Loontje![]()
Johnny Depp is van zichzelf ook een lekkerding, hoeft ie zich niet te verkleden als Jack Sparrow (maar het mag wel)
![]()
ik wist dat die gozer gerespecteerd werd door julliequote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:43 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Loontje![]()
Johnny Depp is van zichzelf ook een lekkerding, hoeft ie zich niet te verkleden als Jack Sparrow (maar het mag wel)
![]()
Drie verdiepingen aan huis, een V&D aan Nook, en bijna alle dino's.quote:Op zondag 12 februari 2006 11:21 schreef BMH het volgende:
hi.. Iemand zin in AC:WW?
Goedemiddag.quote:
Had je nog een katerquote:Op zondag 12 februari 2006 11:23 schreef taart het volgende:
hoi
Ja het was leukquote:Op zondag 12 februari 2006 12:09 schreef Laniboekje het volgende:
![]()
SD en Bernie, al een goede zaterdagavond/nacht gehad?
Zelf heb ik helemaal niks gedaan, lag ook al voor mijn doen vroeg op bed.. kon ik niet slapen. En toen ik eenmaal sliep had ik verschrikkelijke dromen.
Ook helemaal niks. Moest nog bijkomen van de afgelopen dagen.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:09 schreef Laniboekje het volgende:
![]()
SD en Bernie, al een goede zaterdagavond/nacht gehad?
Zelf heb ik helemaal niks gedaan, lag ook al voor mijn doen vroeg op bed.. kon ik niet slapen. En toen ik eenmaal sliep had ik verschrikkelijke dromen.
quote:Op zondag 12 februari 2006 12:26 schreef mordradead het volgende:
Ik heb wel een katert terwijl ik, uiteraard, alleen water heb gedronken. Het zal wel door die 2 bakken snacks, die mexicaanse dingen, 50 bitterballen en 4 loempia's hebben gelegenals ik de chips niet meetel natuurlijk.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:20 schreef mordradead het volgende:
En ik doe het eerste biertje van vanavond open hij is al bijna op![]()
Bier, flugel (quote:Op zondag 12 februari 2006 12:49 schreef mordradead het volgende:
Wat heb jij allemaal wel neit gezopen bernie?
Bayleysquote:Op zondag 12 februari 2006 12:53 schreef mordradead het volgende:
Bier, Bayleys, Martini en nog wat vage drankjes.
En ik ben niet eens meer op stap gegaan want ik moest de hele paupershit afwassen
Hihi, bier,quote:Op zondag 12 februari 2006 14:36 schreef peristilius het volgende:
Whehehe, gisteravond was grappig.
Mn moeder komt vanochtend ook mijn kamer binnen, gelijk het raam open omdat het veel te hard naar bier stinkt.
Hij is leeukkkkquote:Op zondag 12 februari 2006 15:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hey, Chanty, jij was toch naar Casanova geweest. Is dat een beetje een leuke film? Wat is het voor iets? Romantische komedie ofzo? Is het de moeite om daar iemand mee naar toe te nemen?
nee peri heeft drank nodig om lam te zijn, jointjes zijn voor de gezelligheidquote:Op zondag 12 februari 2006 15:15 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Hij is leeukkkkZéker de moeite waard om iemand mee naar toe te nemen ja
![]()
En peri: dat jij nou drank nodig hebt om gezellig te zijn![]()
!
Ik heb niets nodig om gezellig te zijn, maar dat betekent nog niet dat ik heel veel lol kan hebben als ik wel flink onder invloed ben.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:15 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
!
Het is gewoon een combinatie van factoren.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:17 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
nee peri heeft drank nodig om lam te zijn, jointjes zijn voor de gezelligheid
verkapte: "ik heb geen geld voor bier" postquote:Op zondag 12 februari 2006 15:15 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
![]()
!
Nou, dan ga ik daarheen komende weekquote:Op zondag 12 februari 2006 15:15 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
![]()
kwaliteitspostquote:Op zondag 12 februari 2006 15:19 schreef mordradead het volgende:
[..]
verkapte: "ik heb geen geld voor bier" post
Zozo Roy, goed bezig, vertel eens wat meer over haar.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, dan ga ik daarheen komende weekThnx
quote:Op zondag 12 februari 2006 15:19 schreef mordradead het volgende:
[..]
verkapte: "ik heb geen geld voor bier" post
Verkapte "ik probeer het goed te maken" post...quote:Op zondag 12 februari 2006 15:25 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik heb all stars net als:
Bernie
[afbeelding]
Taart
[afbeelding]
joah neits mis mit nouquote:Op zondag 12 februari 2006 15:40 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Verkapte "ik probeer het goed te maken" post...
kloptquote:Op zondag 12 februari 2006 15:44 schreef peristilius het volgende:
Ja, mordra je bent een slappeling.
Laat me niet lachen... Oeps, te laatquote:Op zondag 12 februari 2006 15:52 schreef mordradead het volgende:
Ik niet
Goed he.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:59 schreef Sharkdoggie het volgende:
Jullie zijn serieus goed bezig.
Heel goed.quote:
Hehehehehe, serieus nemen, hehehehe.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:56 schreef mordradead het volgende:
Ik voel me niet serieus genomen.
quote:Op zondag 12 februari 2006 16:02 schreef capibar het volgende:
[..]
Hehehehehe, serieus nemen, hehehehe.
Daar kun je wel eens gelijk in hebben.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:56 schreef mordradead het volgende:
Ik voel me niet serieus genomen.
quote:Op zondag 12 februari 2006 16:51 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik neem Capibar wel serieus.
quote:
Je mag mij best wel serieus nemen hoor...quote:
Wie zegt dat ik jou niet serieus neem?quote:Op zondag 12 februari 2006 17:00 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Je mag mij best wel serieus nemen hoor...![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 17:00 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik jou niet serieus neem?
Niks mee te maken, ga je maar melden.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:31 schreef capibar het volgende:
Shit he, ik kijk even niet en er worden allemaal mensen hier serieus genomen!![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 17:39 schreef mordradead het volgende:
MMaRsu is nou aan het daten
Goede vraag.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:41 schreef mordradead het volgende:
woar kennun wie die finden menneke?
Gezellig joh!quote:Op zondag 12 februari 2006 17:40 schreef =HellFire= het volgende:
Arme Chanty en der MBO-bash topique.![]()
Doe Chanty87 eens niet pesten!quote:
die Uni-nurts zijn best arrogant (iig die van de 2e post)quote:
Ik ben het zo onderhand al wel gewend.quote:
Gelijk heeft ze.. als het alleen al daar om zou gaan.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:48 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Nou volgens mij hap je aardig soms en wil je je eer behoorlijk verdedigen.
Beter dan dat ik iedereen over me heen laat lopen met vooroordelen.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:48 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Nou volgens mij hap je aardig soms en wil je je eer behoorlijk verdedigen.
Niks mis mee hoor. By all means, mijn zegen heb je.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:52 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Beter dan dat ik iedereen over me heen laat lopen met vooroordelen.
Omdat ze zich te goed voelen jaquote:Op zondag 12 februari 2006 17:53 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor. By all means, mijn zegen heb je.. Die anderen kicken alleen wel weer op jouw reacties, die in hen ogen weer vooroordelen bevestigend zijn.
Bij mij op school zitten er ZAT alto's/gothics die MBO volgen... Ik zie dat dus niet echt als een verklaring...quote:Op zondag 12 februari 2006 17:59 schreef mordradead het volgende:
Ik denk dat er op Havo en VWO wat meer van die gothics enzo rondlopendat is iets wat ik opmerk als ik een rondje langs die scholen fiets
Welke datequote:
Oh wacht, ik vergat even dat ik mordra niet serieus moet nemenquote:Op zondag 12 februari 2006 17:39 schreef mordradead het volgende:
MMaRsu is nou aan het daten
Aaach.quote:Op zondag 12 februari 2006 18:16 schreef =HellFire= het volgende:
Wat is een chefke nou?.
Voel me zo genegeerd.
Lijkt eerder Vlaams.quote:Op zondag 12 februari 2006 18:17 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Aaach.Een chefke is een pauper in het fries. Ofzo
Goeiemiddagquote:Op zondag 12 februari 2006 18:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge
Haha.quote:
Nou, ik merk hetquote:Op zondag 12 februari 2006 18:34 schreef MMaRsu het volgende:
Chanty ftw
jimjim1983?quote:Op zondag 12 februari 2006 18:39 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Nou, ik merk hetDat pisventje jimjim heeft wel een extreem meerderwaardigheidscomplex. De-tering.
Volgens hem snap ik niks; ja pleurt toch gauw op als je een beetje vaag loopt te doen en ik toevallig op andere dingen inga.
Pauper.
whehequote:Op zondag 12 februari 2006 18:39 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Nou, ik merk hetDat pisventje jimjim heeft wel een extreem meerderwaardigheidscomplex. De-tering.
Volgens hem snap ik niks; ja pleurt toch gauw op als je een beetje vaag loopt te doen en ik toevallig op andere dingen inga.
Pauper.
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:00 schreef mordradead het volgende:
Wegwezen jij geitenwollensokkenfiguur!!!!
hahaquote:Op zondag 12 februari 2006 19:02 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Verkapt "ik probeer het goed te maken" post
Heeft Bernie Sandra nog weten te versieren?quote:Op zondag 12 februari 2006 19:04 schreef taart het volgende:
ik vind het hier best wel gezellig
jimjim is een tyfusjood. Compleet negeren dus.quote:Op zondag 12 februari 2006 18:39 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Pauper.
ik heb 3 shooters gratis gekregen, maar voor de rest had ze het veel te drukquote:Op zondag 12 februari 2006 19:05 schreef mordradead het volgende:
[..]
Heeft Bernie Sandra nog weten te versieren?
O Rly?quote:Op zondag 12 februari 2006 19:09 schreef mordradead het volgende:
Ik hoorde van Bernie dat dat zijn potentiele vriendin is.
Vandaar! Wist je dat ie ook goed is in manipuleren en dingen verdraaien?quote:Op zondag 12 februari 2006 19:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
jimjim is een tyfusjood. Compleet negeren dus.
Jep.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:18 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Vandaar. Wist je dat ie ook goed is in manipuleren en dingen verdraaien?
het topic in kwestie; [Discussie] Fanboysquote:Op zondag 12 februari 2006 19:18 schreef Sharkdoggie het volgende:
Heb alles weer gemist. Samenvatting iemand?
* Sharkdoggie pakt popcorn en een doos tisseus erbij
Nou, het ging erover dat er zoveek gezeken wordt op MBO-ers. Hele discussie, allemaal gezeik. Ik probeer uit te leggen dat niet ALLE MBO'ers dom zijn en vervolgens worden mijn posts óf compleet verkeerd geïnterpreteerd (jaja, moeilijk woord voor een MBO'er!) of gewoon verdraaid waardoor er gelijk conclusies werden getrokken dat ik dom ben. Ik ga in op andere dingen en dan wordt er beweerd dat ik het niet snap, terwijl ik überhaupt (goh, wéér zo'n woord!) niet eens weet WAT ik niet snap. Dus ja.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:18 schreef Sharkdoggie het volgende:
Heb alles weer gemist. Samenvatting iemand?
* Sharkdoggie pakt popcorn en een doos tisseus erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |