ik vertegenwoordig Z zoals Zorro en zet overal een Z zoals Zorro Gek!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:07 schreef MMaRsu het volgende:
Sorry deze TT vind ik toch echt het vetstOPGEZWOLLE
Nou. Leuk.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:09 schreef Laniboekje het volgende:
Verdomme.. nou dan hier nog een keer mijn spampost van Mischa:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik vertegenwoordig Z zoals Zorro en zet overal een Z zoals Zorro Gek!
Nu heb je het helemaal verneukt.quote:
Geil.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:12 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb net toffe zelda muziekjes gespeeld op me keyboard![]()
DAT IS ECHT EEN VIESCH PLAATJE, BAHquote:
quote:
Deze?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
DAT IS ECHT EEN VIESCH PLAATJE, BAH
Rot op met dat plaatje
Zo:)
Roy z'n toekomstbeeld, wat doe je!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:17 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Tof beest!
Ik ben allergisch voor katten![]()
Mijn toekomst, wat doe je!?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:17 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Tof beest!
Ik ben allergisch voor katten![]()
Hondenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mijn toekomst, wat doe je!?
En honden?
Pfoequote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:20 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Honden![]()
![]()
Helaasch is mijn vader er wel allergisch voor, dus heb zelf nooit een hond gehad. Maar als ik het huis uit ben, ruimte en tijd heb komt er een herder, of een border collie, of een husky, of, of, of..
Honden
kleuterquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:25 schreef Tomasso het volgende:
En hij heeft me nu geblocked op msn oO<
Katten zijn toch een heel verschil hoor. En ik heb er ook medicijnen voor, anders kon ik ook niet bij een vriendin op bezoek die er 4 heeft. Maar als die medicijnen uitwerken is het net alsof ik stik, niet tof.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:21 schreef Thomper het volgende:
Katten > honden. Er zijn vast wel pilletjes voor die allergieen
Moet je me die info maar niet vertellen, of het erbij zeggenquote:
Patatje met.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:25 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Katten zijn toch een heel verschil hoor. En ik heb er ook medicijnen voor, anders kon ik ook niet bij een vriendin op bezoek die er 4 heeft. Maar als die medicijnen uitwerken is het net alsof ik stik, niet tof.
Maar met medicijnen gaat alles goed en kan ik ook lekker knuffelen met katten![]()
Nu even iets anders, voor de mensen die alleen wonen.. wat kan je nou koken voor jezelf? Ik bedoel, ik wilde een pizza in de oven proppen; we hebben geen pizza in huis.
En mijn broer komt nu ook niet eten, ben alleen en er is niet iets in huis wat makkelijk klaar te maken is voor 1 persoon.. Ik heb geen zin om direct driekwart van de maaltijd weg te moeten gooien.
Het is uberhaupt niet toegestaan om msn logs te posten, je mag blij zijn dat je geen ban krijgtquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Moet je me die info maar niet vertellen, of het erbij zeggen![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het is uberhaupt niet toegestaan om msn logs te posten, je mag blij zijn dat je geen ban krijgt![]()
Een soepje dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:28 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Daar heb ik eigenlijk niet zo een zin in.. alhoewel ik zelf wel wat patatjes kan frituren![]()
Is Roy niet om op te eten dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:28 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Daar heb ik eigenlijk niet zo een zin in.. alhoewel ik zelf wel wat patatjes kan frituren![]()
Maak een omelet ofzo, ben je binnen 5 minuten klaaer.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:25 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Katten zijn toch een heel verschil hoor. En ik heb er ook medicijnen voor, anders kon ik ook niet bij een vriendin op bezoek die er 4 heeft. Maar als die medicijnen uitwerken is het net alsof ik stik, niet tof.
Maar met medicijnen gaat alles goed en kan ik ook lekker knuffelen met katten![]()
Nu even iets anders, voor de mensen die alleen wonen.. wat kan je nou koken voor jezelf? Ik bedoel, ik wilde een pizza in de oven proppen; we hebben geen pizza in huis.
En mijn broer komt nu ook niet eten, ben alleen en er is niet iets in huis wat makkelijk klaar te maken is voor 1 persoon.. Ik heb geen zin om direct driekwart van de maaltijd weg te moeten gooien.
quote:
Roy krijg je -met alle respect- niet eens op met een hele familie.quote:Ik heb geen zin om direct driekwart van de maaltijd weg te moeten gooien.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:31 schreef Thomper het volgende:
[..]
[..]
Roy krijg je -met alle respect- niet eens op met een hele familie.
Goed idee.quote:
[..]
[..]
[..]
[..]
Er staat een knipoog bij, het is als geintje bedoelt men.quote:
Had ik niet eens gezien..quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:34 schreef Thomper het volgende:
[..]
Er staat een knipoog bij, het is als geintje bedoelt men.Maar goed, zelfs iemand van 50-60 kilo krijg je niet met een gezin op. Je eet toch niet meer dan 1 kilo per persoon aan vleesch?
Interessante discussie.
Maar goed, een grote familie is 20 mensen, dan moeten die nog allemaal 4 kilo eten ofzo.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:35 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Had ik niet eens gezien..![]()
Anyhow, ik heb ooit wel eens een documentaire gezien over gasten die wel echt kilo's aan vlees aten op een dag. Gruwelijk gewoon, dat die gasten nog leefden..
Je hebt me nog steeds geblockedquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:33 schreef MMaRsu het volgende:
Uiteraardquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:36 schreef Thomper het volgende:
[..]
Maar goed, een grote familie is 20 mensen, dan moeten die nog allemaal 4 kilo eten ofzo.Het zullen wel Amerikanen geweest zijn in die documentaire?
Gewaagde grap.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:31 schreef Thomper het volgende:
Go Roy, Go Royquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Thomper? Wanneer gaan we eens meeten? Ik wil je nog iets laten zien van heel dichtbij
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Thomper? Wanneer gaan we eens meeten? Ik wil je nog iets laten zien van heel dichtbij
Ik zat laatst gewoon chill tv te kijken, kwam ik langs zo' n programma "gluton bowl" (sbs6 weer hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:37 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Zo'n vlees-eet-wedstrijd o.i.d.
SMERIG!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:55 schreef capibar het volgende:
[..]
Ik zat laatst gewoon chill tv te kijken, kwam ik langs zo' n programma "gluton bowl" (sbs6 weer hoor)
waarbij mensen zo snel mogelijk 50 staven boter naar binnen moesten werken.
lekker zegquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:57 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
SMERIG!Heh bah, dat vind ik dus echt smerig
![]()
Oh my godquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zit nog steeds op pagina 1quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:58 schreef taart het volgende:
die stomme kwijl foto op pagina 1, dat is pas smerig
nog 4 uur mijn zoonquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:59 schreef mordradead het volgende:
Bier is pas smerig
Morgen? Ik ben al weggerend voor je me ooit kan raken, en mijn magerte maakt het moeilijk om te mikken met die grote ogenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wegrennen..quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:01 schreef Thomper het volgende:
[..]
Morgen? Ik ben al weggerend voor je me ooit kan raken, en mijn magerte maakt het moeilijk om te mikken met die grote ogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |