SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___
{o,o}
|)__)
-"-"-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag ik niet zeggen voor me moeder
Sokkel Lolleromfg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmm. Dat kan beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:13 schreef Guidow het volgende:
Het is een zwart en een gat. Wat is het?Een zwart gat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Federer-fan op 11-02-2006 17:18:25 (Eerst het raadsel opgelost en toen gekeken. *O*) ][b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:15 schreef Dirktator het volgende:
Het begint met een n, eindigt op -euken en het is erg lekker.Dat is geen makkelijk raadsel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmm. Dat kan beter.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:14 schreef Renesite het volgende:
Het begint met een h en eindigt op oi.hoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Ik ken mensen (collega's van me) die dit raadsel denk ik niet zouden kunnen oplossen.quote:
Ik ken naaste familie van Federer-fan die dit niet op zouden kunnen lossen.quote:
Niet waar.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:21 schreef KritischBlikje het volgende:
[..]
Ik ken naaste familie van Federer-fan die dit niet op zouden kunnen lossen.
hooi?quote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:50 schreef DjDev het volgende:
Het begint met een n en eindigt op euken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:15 schreef Dirktator het volgende:
Het begint met een n, eindigt op -euken en het is erg lekker.Of was dast om het nóg gemakkelijker te maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___
{o,o}
|)__)
-"-"-
{o,o}
|)__)
-"-"-
{o,o}
|)__)
-"-"-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij was wel wat aan de moeilijke kant___
{o,o}
|)__)
-"-"-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*zucht*
ja, nu zucht jij ook hé ?
2609?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:58 schreef iamredleader het volgende:
Het is een kloon en de username begint met 260....
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:57 schreef Guidow het volgende:
het is als hond zonder o. Wat is het?Leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral dat 'als' in die zin.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Matig..
How you play the cards you are dealt is all that matters.
Die puntjes horen er toch niet bij? Je bedoelt toch gewoon 'Het is een kloon en de username begint met 260'? Ik vind 'm moeilijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:58 schreef iamredleader het volgende:
Het is een kloon en de username begint met 260....
{o,o}
|)__)
-"-"-
{o,o}
|)__)
-"-"-
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:02 schreef Guidow het volgende:
het is fan van Federer. Wat is het?Ik had 'm goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Copyright © by Riqy
Powered by MSI+AMD & ATi
{o,o}
|)__)
-"-"-
{o,o}
|)__)
-"-"-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never saw a purple cow
I hope I never see one,
But I can tell you this right now:
I'd rather see than be one.
{o,o}
|)__)
-"-"-
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:08 schreef crackhead het volgende:
Het komt uit Marokko en steelt alles wat los en vast zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
___
{o,o}
|)__)
-"-"-
{o,o}
|)__)
-"-"-
Het komt uit Marokko en steelt alles wat los en vast zitFoutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die steelt alleen alles wat los zit, want hetgeen wat vast zit kost werk om los te krijgen, en dat gaat natuurlijk niet bij een Marokkaan
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is pijnlijker dan wintertenen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat heb je als je een
* ...patatje zonder zonder hebt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* ...patatje zonder met hebt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* ... patatje met zonder met hebt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat waren dit voor raadsels?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Guanine en Cytosine! *O*![]()
het groeit aan een boom en het is geen appelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe noem je 10 gabbers in een boot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:30 schreef Rydell het volgende:
Hoe noem je 10 gabbers in een boot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ik moest lachen![]()
![]()
Hij blijft droog in de regen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 18 februari 2006 12:35 schreef mvdlubbe het volgende:
Ga negers pesten, kutmongool.![]()
Het vliegt sneller dan het geluid door de vrouwelijke schaamstreek...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is geel en geen krokodilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het iswat is het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dit hele topic niet gelezen maar bij de TT moest ik aan die "grap" denkenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:52 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
[..]
Of was dast om het nóg gemakkelijker te maken?![]()
Het komt uit Marokko en steelt alles wat los en vast zitHoe noem je iemand die alles steeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe noem je iemand die alles in de fik steektSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe noem je iemand die dat allebei doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is oranje en als ik erover heen slip zit er een zwarte streep opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Sokkel Lolleromfg[/b]![]()
Het is eerst groen dan geelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is een computerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is bruin maar soms nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het heeft de kleur paarsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is zwart en het bromtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is geel met bruine vlekkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het is niet zwart en als maikuuul er overheen slipt, wordt het nog zwarter. Wat is het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___
{o,o}
|)__)
-"-"-![]()
Het lijkt op een slakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het lijkt op een naaktslakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:52 schreef Guidow het volgende:
het is niet zwart en als maikuuul er overheen slipt, wordt het nog zwarter. Wat is het?Maar wij hebben helemaal geen fietspad voor de deurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Het is grijs en het is geen olifantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het lijkt op een hondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is een slak en het miauwtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is een topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is een topic en het is rood en je kunt erin kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ledzep, je kunt kappen je bent helemaal niet grappig :/[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Het is rood, en geen tomaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het is zwart en zijn drager heeft zelfmoord gepleegdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___
{o,o}
|)__)
-"-"-![]()
het is zwart en ook zijn drager heeft zelfmoord gepleegdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___
{o,o}
|)__)
-"-"-![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:58 schreef Maikuuul het volgende:
Ledzep, je kunt kappen je bent helemaal niet grappig :/![]()
![]()
Het heeftals UI en is zeer vervelend
{o,o}
|)__)
-"-"-![]()
Het heeft een Peugeot Fox en het heeft een bontjas, wat is het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___
{o,o}
|)__)
-"-"-![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:00 schreef Guidow het volgende:
Het heeft [afbeelding] als UI en is zeer vervelendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het heeftals UI en is houd volgens mij maar niet op. Wat is het?
{o,o}
|)__)
-"-"-![]()
het is een rood wit en blauwe vlag. Wat is hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___
{o,o}
|)__)
-"-"-![]()
Het is een makkelijk raadsel. Wat is het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___
{o,o}
|)__)
-"-"-![]()
Het heeft in de molecuulformule 2 waterstof atomen en 1 zuurstof atoom. Wat is het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___
{o,o}
|)__)
-"-"-![]()
Het is rood en heeft een neus. Wat is het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___
{o,o}
|)__)
-"-"-![]()
Het draagt geen onderbroek en staat in een kledingwinkel. Wat is het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___
{o,o}
|)__)
-"-"-![]()
Het is een liedje wat ik nu draaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:15 schreef Maikuuul het volgende:
Het is een liedje wat ik nu draaiDie wist ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
___
{o,o}
|)__)
-"-"-![]()
het heeft altijd honger, eet heel veel, en wordt niet dik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___
{o,o}
|)__)
-"-"-![]()
het is rood, maar geen tomaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is groen en zit op een hekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is zwart, en als het uit de boom valt is je kachel kapotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat zegt een hele dikke kanarieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.skallemapattes![]()
Het is wat het is maar als je weet wat het is is het niet meer wat het isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.the answer is..........42
ta-tadaaa.... tadadada![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:27 schreef K-jozz het volgende:
Het is wat het is maar als je weet wat het is is het niet meer wat het isis 't überhaupt iets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___
{o,o}
|)__)
-"-"-![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:27 schreef K-jozz het volgende:
Het is wat het is maar als je weet wat het is is het niet meer wat het wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___
{o,o}
|)__)
-"-"-![]()
het is rond en als je er tegenaantrapt, vliegt of rolt ie weg. Wat is het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___
{o,o}
|)__)
-"-"-![]()
Het is lekker en het is bierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'![]()
Het is rood en vliegt door de tweede kamer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voordat was was was was was schoon...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ehm... ok.![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:15 schreef Paltos het volgende:
Het is een haardroger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tsss
![]()
het is geel en donzig en je kunt er op staan. Wat is het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is dom, gebanned en de naam begint met 260SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Als de kerel fruit eet denkt de meid dat het beter smaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:19 schreef iamredleader het volgende:
Het is dom, gebanned en de naam begint met 260Is die gebanned?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De kapitein en zijn schip zijn samen 56 jaar. De kapitein is nu 2x zo oud als het schip was toen de kapitein zo oud was als het schip nu is. Hoe oud zijn ze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Facts don't care about your feelings![]()
Het is makkelijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:29 schreef YoshiBignose het volgende:
De kapitein en zijn schip zijn samen 56 jaar. De kapitein is nu 2x zo oud als het schip was toen de kapitein zo oud was als het schip nu is. Hoe oud zijn ze?Ik vind 'm helemaal niet makkelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
nee maar hijs wel goed en als je logisch nadenkt issie heel makkelijkquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind 'm helemaal niet makkelijk.![]()
Copyright © by Riqy