Waar kan ik het vinden? Het lijkt me dus echt niks maar ik wil het wel proberen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:26 schreef Pool het volgende:
Ooit las ik eens zo'n boek met kleine mannetjes die iets in een vulkaan gingen gooien. Maar ze gooiden dat niet zelf in de vulkaan maar zo'n andere vage gast viel er met zooi en al in en toen was het op zich ook gewoon opgelost. Ik raad je alleen deel 3 aan.
In die ene winkel naast de kiosk. Derde kast met die spannende boeken. Dan staat het op de derde plank naast deel 2, maar die moet je er niet bijkopen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waar kan ik het vinden? Het lijkt me dus echt niks maar ik wil het wel proberen.
Daarom hebben ze nu ook een deel 2, de overgebleven vrouw die vermaakt zich zelf de hele tijd. Echt superspannend !quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik las laatst een boek waarin best veel geneukt werd. Echt flink rampetampen. Vermakelijk, hoor. Maar toen ging er eentje dood, dat was wel jammer.
Hier kan ik echt niks mee.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:56 schreef Pool het volgende:
[..]
In die ene winkel naast de kiosk. Derde kast met die spannende boeken. Dan staat het op de derde plank naast deel 2, maar die moet je er niet bijkopen.
Dat boek is wel erg dik hoor.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:17 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik las een boek over een naakte vrouw en een slang enzo en die vrouw wilde een appel eten maar dat mocht niet maar ik weet niet waarom, je zou het zelf eens moeten lezen.
Titel siel voe plai?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:54 schreef zoalshetis het volgende:
weet je wat je moet lezen? die laatste van donna tard. waanzinnig mooi geschreven, eigenlijk nog beter dan haar eerste hit.
de kleine vriend! echt top! lekker dik, zodat je niet meteen bang hoeft te zijn op het eind te komen.quote:
Heb je die serieus gelezen?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:37 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb laatst 'De ontdekking van de hemel' van Harry Mulisch gelezen. Ik kan het iedereen aanraden, want ik vond het erg goed.
![]()
Nee, het was een grap.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |