Effe een "niet storen" bordje aan de deur hangen ?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:06 schreef Vlindur het volgende:
Ik werk samen met mijn vriend bij het zelfde bedrijf.
maar we hebben het nog niet gedaan daar, iedereen loopt daar gewoon bij iedereen binnen dus handig is dat ook niet
Dat gaat niet werkenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:08 schreef Hathor het volgende:
[..]
Effe een "niet storen" bordje aan de deur hangen ?
Ik heb mijn best gedaan, maar ik kan niet alles afzoeken natuurlijkquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:38 schreef Twisted_Logic het volgende:
Twee op de drie werknemers sekst op werkvloer
Precies het zelfde topic
En jij zit blijkbaar te fokken. Mag ik daaruit afleiden dat jij die ene van de drie bent?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:50 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik ben nu op mijn werk, en we zijn met z'n 3en! Dussss...![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:03 schreef Seneca het volgende:
[..]
En jij zit blijkbaar te fokken. Mag ik daaruit afleiden dat jij die ene van de drie bent?
Het gaat om de sex BUITEN je relatie op de werkvloer. Dus niet met je partnerquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:11 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dat gaat niet werken
We seksen thuis wel. veel confortabeler
Volgens mij zegt het onderzoek daar niets over.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:35 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het gaat om de sex BUITEN je relatie op de werkvloer. Dus niet met je partner
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:29 schreef Elgigante het volgende:
Wie gelooft zo'n percentage nou..
Bevalt het je niet?quote:
Of ik doe me best samen met vele anderen om hier een omslag in het denken te bewerkstelligen, en dat lijkt me persoonlijk een betere optie.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:26 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Bevalt het je niet?
Dan vraag je toch aan een ander land waar het beter vertoeven is of je daar mag wonen?
Hier? Doel je daarmee op het internet of op je omgeving?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Of ik doe me best samen met vele anderen om hier een omslag in het denken te bewerkstelligen²
Daar hebben we jou niet voor nodig, en je achterlijke geloof al helemaal niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Of ik doe me best samen met vele anderen om hier een omslag in het denken te bewerkstelligen, en dat lijkt me persoonlijk een betere optie.²
Als het vanzelf gaat is het ook goed, mij best.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Daar hebben we jou niet voor nodig, en je achterlijke geloof al helemaal niet.
Kun je mijn posting ook beantwoorden?quote:
En dat zal NOOIT lukken. Dus ik zou zeggen.....gaat heen en vermenigvuldig je a.u.b. NIET.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Of ik doe me best samen met vele anderen om hier een omslag in het denken te bewerkstelligen, en dat lijkt me persoonlijk een betere optie.²
eng ventje....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
BsB bestaat nietquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:16 schreef HeyFreak het volgende:
ik geloof er trouwens niet al te veel van.
nee de Arabische media is lekker...quote:
Hoe bedoel je?quote:
Wat bedoel je met meteen? Gelijk al de eerste werkdag???? By-the-way, hoe kreeg je dat voor elkaar? Ik heb nog nooit zo'n verzoek gehad op m'n werk, en dan de eerste dag gelijk al?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:02 schreef Hathor het volgende:
Op de wc in de kantine van de Heineken brouwerij in Den Bosch, meteen meisje van de bediening. Er zijn natuurlijk wel betere plekken te vinden, maar als je geil bent kijk je niet zo nauw.![]()
meteen = met een.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:40 schreef Demophon het volgende:
Wat bedoel je met meteen? Gelijk al de eerste werkdag???? By-the-way, hoe kreeg je dat voor elkaar? Ik heb nog nooit zo'n verzoek gehad op m'n werk, en dan de eerste dag gelijk al?![]()
Ik ookquote:
iddquote:Op maandag 13 februari 2006 22:39 schreef jamie_gumb het volgende:
Ik betwijfel het dat het zoveel mensen betreft... Als dit zo was dan had ik toch echt wel meer mensen met pretvlekken moeten zien.... Zal waarschijnelijk wel behoorlijk wat stoeferij zijn
van deelnemers aan dit soort enquetes...
Tevens heb ik meer vertrouwen in onderzoeken van elsevier... die kijken wel wat verder
dan als alleen maar de vraag te stellen. Sex jij wel eens op je werk...
En hoelang is je piemel
quote:765 mensen in verschillende leeftijdsklassen werden ondervraagd bij het onderzoek
Waarom kan dat niet? Jij hebt je zeker nog nooit verdiept in statistiek?quote:Op maandag 13 februari 2006 23:57 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Quote uit het bericht op de frontpage:
[..]
765
Dat kan never nooit representatief zijn. Onderzoek is dus niet echt serieus te nemen.
jij bent kennelijk ook de 3dequote:
En ik ben ook die derdequote:
Conclusie: Er wordt niet gewerkt in Nederland. 2 op de 3 werknemers ligt te neuken op de werkvloer terwijl de 3e een beetje zit te fokken.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:20 schreef MarkyMarkx het volgende:
Ik heb even geteld.
1 op de 3 users zegt dat het ze vrij sterk lijkt dat dit klopt.![]()
Dat zegt mij dat de cijfers er niet om liegen![]()
En jij bent niet overspelig?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:21 schreef Gia het volgende:
Sex op de werkvloer? Wat is er mis met het bureau van de baas?![]()
Misschien is de baas wel zijn vriendinquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En jij bent niet overspelig?²
Ja jij ook? domme opschepper, alsof dat triest isquote:Op dinsdag 14 februari 2006 07:40 schreef donald_dick het volgende:
[..]
jij bent kennelijk ook de 3de
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:36 schreef JohnDope het volgende:
onzin verhaal..... het is gewoon een smoes om werkelozen aan het werk te krijgen.
het is gewoon onzin, het onderwerp had netzo goed kunnen zijn: 2 op de 3 mensen sekst op het strand, feest, etc, etc.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:45 schreef nikky het volgende:
[..]!
Ik zie zelf ook inderdaad wel eens wat om me heen gebeuren.
Heb ook ooit bij de IBG gewerkt. De één na de ander had wat met elkaar.
Dan zal het percentage toch veel hoger liggen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:48 schreef JohnDope het volgende:
[..]
het is gewoon onzin, het onderwerp had netzo goed kunnen zijn: 2 op de 3 mensen sekst op het strand, feest, etc, etc.
Werkvloer .. .daar wordt dus ook het matras van een hoer meegerekend ?!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:52 schreef AgLarrr het volgende:
Volgens mij ontgaat een aantal mensen de nuance...60% heeft wel eens sex gehad. Dat wil dus niet zeggen dat er constant geneukt worden om een willekeurige werkvloer. En als ik goed lees dan zijn het met name oudere mannen die dat wel eens gedaan hebben.
"t zal allemaal wel meevallen dus. Maar 't blijft een leuk idee...![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |