jij bent kennelijk ook de 3dequote:
En ik ben ook die derdequote:
Conclusie: Er wordt niet gewerkt in Nederland. 2 op de 3 werknemers ligt te neuken op de werkvloer terwijl de 3e een beetje zit te fokken.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:20 schreef MarkyMarkx het volgende:
Ik heb even geteld.
1 op de 3 users zegt dat het ze vrij sterk lijkt dat dit klopt.![]()
Dat zegt mij dat de cijfers er niet om liegen![]()
En jij bent niet overspelig?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:21 schreef Gia het volgende:
Sex op de werkvloer? Wat is er mis met het bureau van de baas?![]()
Misschien is de baas wel zijn vriendinquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En jij bent niet overspelig?²
Ja jij ook? domme opschepper, alsof dat triest isquote:Op dinsdag 14 februari 2006 07:40 schreef donald_dick het volgende:
[..]
jij bent kennelijk ook de 3de
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:36 schreef JohnDope het volgende:
onzin verhaal..... het is gewoon een smoes om werkelozen aan het werk te krijgen.
het is gewoon onzin, het onderwerp had netzo goed kunnen zijn: 2 op de 3 mensen sekst op het strand, feest, etc, etc.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:45 schreef nikky het volgende:
[..]!
Ik zie zelf ook inderdaad wel eens wat om me heen gebeuren.
Heb ook ooit bij de IBG gewerkt. De één na de ander had wat met elkaar.
Dan zal het percentage toch veel hoger liggen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:48 schreef JohnDope het volgende:
[..]
het is gewoon onzin, het onderwerp had netzo goed kunnen zijn: 2 op de 3 mensen sekst op het strand, feest, etc, etc.
Werkvloer .. .daar wordt dus ook het matras van een hoer meegerekend ?!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:52 schreef AgLarrr het volgende:
Volgens mij ontgaat een aantal mensen de nuance...60% heeft wel eens sex gehad. Dat wil dus niet zeggen dat er constant geneukt worden om een willekeurige werkvloer. En als ik goed lees dan zijn het met name oudere mannen die dat wel eens gedaan hebben.
"t zal allemaal wel meevallen dus. Maar 't blijft een leuk idee...![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |