Elk nadeel heb z'n voordeel hequote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Het voordeel is dat we niet kunnen aanvallen, en dat de kans op een counter dus een stuk kleiner is.
Inderdaad. Rosenberg scoort nu wel lekker de laatste tijd. Kijken wat hij samen met Hunter morgen kan betekenen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:32 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik vind ook dat Ajax weinig te verliezen heeft met deze tegenstander en als Rosenberg zijn vorm houdt en Huntelaar zijn draai gevonden heeft (moet wel snel dan) kan het best eens een leuke pot worden.
Maar er moet wel met mankracht gespeeld worden en niet risicovol worden uitverdedigd in elk geval.
Ik denk dat Rosenberg op Arveladze na het beste draait qua goals na de winterstop.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Rosenberg scoort nu wel lekker de laatste tijd. Kijken wat hij samen met Hunter morgen kan betekenen.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:22 schreef manny het volgende:
dat zit heel lastig, op een stuur.
Ja, we draaien zo'n lekker seizoen dat een prijsje meer of minder er niet eens toe doet.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:46 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Maar opzich geef ik Ajax een kansje tegen Inter, want de druk is bij Ajax toch nagenoeg nul?
En Ajax heeft ook een ploeg gestuurd ofzo? Wie weet wat voor verborgen talenten Boukhari nog heeft.quote:
Neequote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:37 schreef devv05 het volgende:
[..]
En Ajax heeft ook een ploeg gestuurd ofzo? Wie weet wat voor verborgen talenten Boukhari nog heeft.
elk topic die foto van Kluivert geeft die foto ook steeds minder waardequote:
ben jij echt zo naïef?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:23 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik begrijp inderdaad niet waarom Ajax-supporters de feiten proberen te ontkennen d.m.v. het doen van gewaagde uitspraken zoals de media en de politie die aan het overdrijven zijn. Geloof je het zelf?![]()
Dit is mijn tvp. Als jij daar moeite mee hebt, kan ik daar weinig aan doen maar heb er bovendien geen enkel probleem mee.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:45 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
elk topic die foto van Kluivert geeft die foto ook steeds minder waarde![]()
zoek dan eens een 'andere' leuke foto.
De politie geeft de fouten door aan die pers bureau's dus jah het is vaak de politie die al overdrijft.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Of het is de politie die sterk overdrijft of het zijn gewoon een paar Ajax-supporters die niet willen inzien dat hun supporters zich als bosmongolen hebben gedragen. Wat zal het zijn?
Komt dit zoveel vaker voor dan? Een bijna leeg honk aanvallen met een knuppel?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
En wij erkennen het hoor, maar doe nou niet of dat alleen bij Ajax zo is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |