Jeetje...moeten ze dan ook al taalkundig perfect kunnen presteren?quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:06 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Maar dan niet de moeite nemen om "jouw" te schrijven in de tekst "Is dit een antwoord naar jou hart?" ?
[..]
Kom op zeg, ga nou niet zo slap beginnen...
Fantasie IS geen werkelijkheid want die 2 begrippen zijn elkaars tegenovergestelde.
Ja is niet nee, punt uit.
Geen idee. Ik in ieder geval ook nietquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:06 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Maar dan niet de moeite nemen om "jouw" te schrijven in de tekst "Is dit een antwoord naar jou hart?" ?
[..]
Kom op zeg, ga nou niet zo slap beginnen...
Fantasie IS geen werkelijkheid want die 2 begrippen zijn elkaars tegenovergestelde.
Ja is niet nee, punt uit.
Verder nog een paar opmerkingen :
[..]
Een lichtspectrum reikt niet van donker tot verblindend, het spectrum reikt van laag tot hoog.
"Verblindend" zegt iets over de intensiteit van het licht binnen een bepaalde band van het spectrum, niet over op welke hoogte die band zich bevind.
[..]
Die energieen hopen zich niet op, zo werkt licht niet.
Helemaal niet het gebrek aan licht, zoals op de plekken waar je kat zich graag ophoudt.
Kortom, of die 'gidsen' hebben slecht opgelet bij natuurkunde,
of er probeert iemand gewoon erg interessant te doen
Ja. Wil ik. Maar later. Niet nu. ben er nog op aan het kauwen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:57 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Zijn er nog mensen die op bovenstaande tekst willen reageren? Zowel positief als 'negatief'?
Ik weet het....ik moet het ook nog een paar keer lezen wil het goed tot me doordringenquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja. Wil ik. Maar later. Niet nu. ben er nog op aan het kauwen.
Heb wel wat punten die me onmiddelijk te binnen schoten maar moet er even voor gaan zitten om ze te verwoorden en de andere dingen te herkauwen.
Ik zie realiteit wel als zwart-wit ja.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:14 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Jeetje...moeten ze dan ook al taalkundig perfect kunnen presteren?
Ik had het erover, wat voor sommigen fantasie is, is voor anderen werkelijkheid. De waarheid ligt vaak in het midden.
Of zie jij alles zwart-wit?
Dat wordt toch anders als het in mijn ervaring wel zo is en in de jouwe niet. Dan zal jij volhouden dat het niet bestaat omdat je het nooit hebt gekend. Ik zal blijven roepen dat het wel bestaat omdat ik het wel ken.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:33 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ik zie het realiteit wel als zwart-wit ja.
Imho is het absolute quatsch om te zeggen "voor mij is telepathie werkelijkheid, voor jou niet".
OF het bestaat - zowel voor jou als voor mij, OF het bestaat niet.
Hoe hard jij ook roept en gelooft dat een baksteen blijft drijven in water, als jij 'm in een vijver gooit zal ie toch echt zinken.
Precies wat ik zeg - we kunnen wel iets anders geloven, maar in werkelijkheid heeft er maar 1 gelijk.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat wordt toch anders als het in mijn ervaring wel zo is en in de jouwe niet. Dan zal jij volhouden dat het niet bestaat omdat je het nooit hebt gekend. Ik zal blijven roepen dat het wel bestaat omdat ik het wel ken.
Hahaquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:02 schreef YourGuardian het volgende:
Hé barb, ik dacht even dat jij die tekst had geschreven!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |