Schandalig hoe men hier wordt omgegaan met voetbalquote:Ajax- en ADO supporters op de vuist
Uitgegeven: 10 februari 2006 23:50
Laatst gewijzigd: 11 februari 2006 09:15
DEN HAAG - Een groep van zeker zeventig Ajax-supporters is vrijdagavond rond 23.00 uur het ADO-honk binnengevallen. Dat heeft een woordvoerder van de politie gezegd. Volgens hem waren ADO-supporters op dat moment in het supportershome aan het kaarten.
Rond het stadion van ADO-Den Haag in het Zuiderpark is het zaterdagmorgen inmiddels weer rustig zo berichtte een woordvoerder van de politie. Zeker vijf mensen raakten gewond, waarvan een met steekwonden. Over hun toestand kon de woordvoerder niets zeggen.
Fuiken
Op onder andere de snelwegen A4 en A44 zette de politie een aantal fuiken op. Daarbij werden tien mensen gearresteerd. De woordvoerder sluit niet uit dat meer personen worden aangehouden.
De supporters waren onder meer gewapend met honkbalknuppels. De Mobiele Eenheid (ME) wordt ingezet om de rust terug te laten keren.
Onstabiel
Rond kwart voor een waren zo'n honderdvijftig ADO-aanhangers het supportershome ingedreven. De woordvoerder van de politie spreekt echter nog steeds van een "onstabiele situatie". Uit voorzorg nemen politie en ME strategische plaatsen in.
De sfeer was rond middernacht broeierig. De ME stond paraat terwijl de politie probeerde de gemoederen te sussen. Een woordvoerder van de Haagse voetbalclub zei dat op het moment van de confrontatie acht ADO-fans aanwezig waren in het honk.
Saamhorigheid
Volgens hem gaat het niet om rellen, maar om een "overval". Pas na de confrontatie kwam een grote groep Haagse supporters op de been. "Ze zoeken steun bij elkaar. De saamhorigheid is groot. Ik kan ben hen een zekere kalmte bespeuren", aldus de zegsman.
Zondagmiddag staat de competitiewedstrijd ADO tegen Ajax in het Zuiderpark op het programma. Een woordvoerder van de Haagse voetbalclub wilde niet ingaan op de mogelijke gevolgen van de rellen voor het duel.
http://www.nu.nl/news/671(...)ers_op_de_vuist.html
Inderdaad, die lui mogen geen supporters genoemd worden. Wat een trieste lui die hooligans.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:14 schreef IkWilbert het volgende:
Dat zijn geen supporters!
Jij meet wel erg graag met 2 maten hè, is 't niet?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 09:44 schreef Meki het volgende:
[..]
Schandalig hoe men hier wordt omgegaan met voetbal
en zonder enige aanleiding vallen ze 5 mensen aan met knuppels
De Nederlandse hooligans moeten keihard aangepakt worden.
Dat valt toch nog maar te bezien. Het is niet goed te keuren wat ze doen, daar is geen twijfel over mogelijk maar enige tijd geleden heb ik een boek gelezen waarbij de schrijver mee loopt met verschillende hooligans. Die mensen verzetten alles in hun leven op het moment dat hun club speelt, ze verzetten hun huwelijk op het moment dat de club zelfs maar een vriendschappelijke wedstrijd speelt en ze vliegen de club overal achterna.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:40 schreef Urquhart het volgende:
Inderdaad, die lui mogen geen supporters genoemd worden. Wat een trieste lui die hooligans.
En weer een kleine groep die het voor de hele groep verpest...quote:Geen Ajax-fans bij duel tegen ADO
DEN HAAG Bij de voetbalwedstrijd tussen ADO en Ajax zullen morgen geen fans van Ajax aanwezig zijn.Burgemeester Deetman van Den Haag heeft dat besloten naar aanleiding van de aanval, gisteravond, op het supportershonk van ADO.
Zo'n 70 Ajax-fans drongen gisteravond het ADO-clubhuis binnen,en gingen de aanwezige ADO-aanhangers te lijf. Onder de Haagse supporters vielen 8 gewonden: twee liepen steekwonden op en één werd met een honkbalknuppel bewerkt.
Ook werd geprobeerd brand te stichten in het clubhuis,maar dat mislukte. Rond het ADO-stadion is een noodverordening van twee keer 24 uur afgekondigd.
Yep standaard ajax !quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:46 schreef Tiemie het volgende:
Ajax komt ook altijd als er maar een paar lui zijn en zonder waarschuwing. Triest hoor.![]()
Jij bent echt triestquote:Op zaterdag 11 februari 2006 09:44 schreef Meki het volgende:
[..]
Waren zeker weten niet alleen 'Nederlanders' Meki, zitten ook jongens tussen met een 'allochtone' achtergrond.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 09:44 schreef Meki het volgende:
[..]
Hoor hem dan... niet lullen over zaken waar je niks van weet. Hou het lekker bij de Graafschapquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:46 schreef Tiemie het volgende:
Ajax komt ook altijd als er maar een paar lui zijn en zonder waarschuwing. Triest hoor.![]()
AFCA Youth heeft hetzelfde geflikt bij de Graafschap alleen toen niet gestoken, lijkt me dat hij er wel iets van weet dan.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:25 schreef Pappie_Culo het volgende:
Hoor hem dan... niet lullen over zaken waar je niks van weet. Hou het lekker bij de Graafschap![]()
Ik loop al een tijdje niet meer mee, maar als ik me niet vergis was dat ook in een reactie op een knokpartij een seizoen eerder. En tsja... op voorhand waarschuwen? Doetinchem is niet zo groot... moet je maar zorgen dat je d'r staat.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:29 schreef Superheld het volgende:
[..]
AFCA Youth heeft hetzelfde geflikt bij de Graafschap alleen toen niet gestoken, lijkt me dat hij er wel iets van weet dan.
Waren "te laat", was in de eerste helft ofzo..quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:31 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ik loop al een tijdje niet meer mee, maar als ik me niet vergis was dat ook in een reactie op een knokpartij een seizoen eerder. En tsja... op voorhand waarschuwen? Doetinchem is niet zo groot... moet je maar zorgen dat je d'r staat.
Maar goed, verder niet zo'n zin in zo'n discussie. Geen enkele club blinkt uit in correctheid.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:31 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
moet je maar zorgen dat je d'r staat.
Dat lijkt mij geen goed idee. Als je dat gaat invoeren lijkt mij het einde zoek. Supporters kunnen zich dan voor gaan doen als supporters van een andere club, om zo de andere club een vermindering in de punten toe te brengen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:43 schreef Zemi77 het volgende:
Punten afpakken lijkt mij ook een goed idee trouwens.
ja maar jaar daarvoor was prima dus niet zo piepen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:33 schreef Superheld het volgende:
[..]
Waren "te laat", was in de eerste helft ofzo..
dit punt lijkt mij idd geen goed idee! die stond er volgens mij net nog niet, anders heb ik eroverheen gelezen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:43 schreef Zemi77 het volgende:
Punten afpakken lijkt mij ook een goed idee trouwens.
Ik zeg er toch verder niks over, zeg alleen dat de graafschap er wel iets van af weet.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:49 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ja maar jaar daarvoor was prima dus niet zo piepen.
wat een trieste reactie! hoe laag is jouw IQ?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:55 schreef Hathor het volgende:
Een typische neuzenactie, onaangekondigd komen en dan vervolgens met 70 man 8 Hagenezen te lijf gaan. Ja, daar vrdien je het verloren respect van Beverwijk wel mee terug hoor jongens, vooral doorgaan zo, jullie zijn op de weg terug.
Ik kan me ook levendig voorstellen wat er leeft onder de Hagenezen nu, en ze zullen druk plannen aan het maken zijn om wraak te nemen. Maak er wat van jongens, mijn zegen heb je. Maar probeer maar niet om telefonisch een afspraak te maken met de neuzen, want ze komen of niet opdagen, of ze lopen hard weg.![]()
Heeel laach.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:58 schreef chrdek het volgende:
[..]
wat een trieste reactie! hoe laag is jouw IQ?
Lachen toch? Verschil is wel dat er in A'dam geen 5 man en een halve paardenkop in het honk zitten op de vrijdagavond.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:10 schreef Hathor het volgende:
Loop niet zo te zeiken zeg, sommige dingen moeten gewoon gezegd worden, en als dat bij sommige Fokkers niet goed valt, nou jammer dan. Maar wat ik hier zeg is niks vergeleken bij wat er binnenkort zal gebeuren in Amsterdam, daar kun je vergif op innemen.
Ja en Feyenoord viel vorig jaar een stilstaande trein met Ajacieden erin aan. Lees: Feyenoorders gooide stenen naar Ajacieden die nog niks hadden gedaan, vast stonden door een fout van machinist en uit de trein wouden door de idiote regen van stenen (die ook door de ramen gingen)quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:55 schreef Hathor het volgende:
Een typische neuzenactie, onaangekondigd komen en dan vervolgens met 70 man 8 Hagenezen te lijf gaan. Ja, daar vrdien je het verloren respect van Beverwijk wel mee terug hoor jongens, vooral doorgaan zo, jullie zijn op de weg terug.
Ik kan me ook levendig voorstellen wat er leeft onder de Hagenezen nu, en ze zullen druk plannen aan het maken zijn om wraak te nemen. Maak er wat van jongens, mijn zegen heb je. Maar probeer maar niet om telefonisch een afspraak te maken met de neuzen, want ze komen of niet opdagen, of ze lopen hard weg.![]()
Ach, wat is indrukwekkend? Met ferencvaros een biertje gaan drinken omdat het zulke jodenhaters (nazi's) zijn terwijl je halve harde kern Ali of Jerrel heet. Nee dan ben je een held. Slim is het wel, scheelt je weer een pak slaag.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:15 schreef Hathor het volgende:
Tsja, in Beverwijk waren ze ook voorbereid zou je zo toch denken. Ik was er nou niet bepaald van onder de indruk.
Ik denk dat de harde kern van Ado niet echt onderdoet voor die van Feyenoord eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:36 schreef Jeweettoch het volgende:
In R'dam durven ze dat weer niet he, de mietjes.![]()
Ik ken zegge en schrijven precies 1 Jerrel, maar geen enkele Ali, en voor zover ik weet zijn Ali's ook niet echt welkom, maar ja, jij klinkt alsof je er elke week tussenstaat, dus ik zal jouw kennis van zaken maar niet tegenspreken.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:38 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ach, wat is indrukwekkend? Met ferencvaros een biertje gaan drinken omdat het zulke jodenhaters (nazi's) zijn terwijl je halve harde kern Ali of Jerrel heet. Nee dan ben je een held. Slim is het wel, scheelt je weer een pak slaag.
Dit soort discussie zijn altijd van dat pot - ketel werk.
Eh...nee, ik ben bang dat dat niet echt gaat werken.quote:Tevens sluit ik een alliantie tussen Ado en Feyenoord hooligans mbt Ajax niet uit overigens.
Jezus zeg,wat 'n slap argument.Heeft toch helemaal niks met B'wijk te maken.Héél NL heeft toen kenne zien wat voor helden 020 zijn.Feit=feit!!!Denk je echt dat DH naar A'dam gaat?Nogmaals:nog minimaal 4 uitwedstrijden....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:38 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ach, wat is indrukwekkend? Met ferencvaros een biertje gaan drinken omdat het zulke jodenhaters (nazi's) zijn terwijl je halve harde kern Ali of Jerrel heet. Nee dan ben je een held. Slim is het wel, scheelt je weer een pak slaag.
Dit soort discussie zijn altijd van dat pot - ketel werk.
Die jongens op Awakenings waren zeker 50% allochtoon, daar ging het effe om. Dus als mocro's niet welkom zijn zou ik nog maar eens goed rondkijken bij mn eigen kluppie als ik jou was.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik ken zegge en schrijven precies 1 Jerrel, maar geen enkele Ali, en voor zover ik weet zijn Ali's ook niet echt welkom, maar ja, jij klinkt alsof je er elke week tussenstaat, dus ik zal jouw kennis van zaken maar niet tegenspreken.![]()
Je haalt me de woorden uit de strot.Ali's bij Feyenoord?Ik kan me toch nog goed herinneren dat er toch 'n hoop Ali's bij 020 liepen of hadden ze hun koppies geschminkt???quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik ken zegge en schrijven precies 1 Jerrel, maar geen enkele Ali, en voor zover ik weet zijn Ali's ook niet echt welkom, maar ja, jij klinkt alsof je er elke week tussenstaat, dus ik zal jouw kennis van zaken maar niet tegenspreken.![]()
Moet dh zelf weten... maar ja... dan pak je net zo goed de verkeerde en is de insteek van de actie ook iets anders natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:45 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Jezus zeg,wat 'n slap argument.Heeft toch helemaal niks met B'wijk te maken.Héél NL heeft toen kenne zien wat voor helden 020 zijn.Feit=feit!!!Denk je echt dat DH naar A'dam gaat?Nogmaals:nog minimaal 4 uitwedstrijden....![]()
Nou dat is dan al een hele tijd niet meer. Paar molukkers en nog wat andere jongens met een gezonde kleur. Verdomd weinig in ieder geval.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:49 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de strot.Ali's bij Feyenoord?Ik kan me toch nog goed herinneren dat er toch 'n hoop Ali's bij 020 liepen of hadden ze hun koppies geschminkt???![]()
Wat een held ben jij zeg. Typisch iemand die alle spannende verhalen via via te weten komt. En dat dan stoer gaat lopen verkondigen op internet. Zondags lekker met papie en broertje op de familietribune zit met z'n cola en popcorn. En maandags op school de stoerste verhalen verteld over wat er wel niet aan de overkant allemaal gebeurde.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:49 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de strot.Ali's bij Feyenoord?Ik kan me toch nog goed herinneren dat er toch 'n hoop Ali's bij 020 liepen of hadden ze hun koppies geschminkt???![]()
Hoe ze 't ook proberen goed te praten of mooier te maken,die nederlaag zal voor altijd blijven staan.Waar blijft die eeuwig beloofde wraak dan.???En dan bedoel ik niet kleine groeppies aanvallen bij houseparties of tankstations.....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:15 schreef Hathor het volgende:
Tsja, in Beverwijk waren ze ook voorbereid zou je zo toch denken. Ik was er nou niet bepaald van onder de indruk.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:56 schreef gelly het volgende:
Grow up...
Was in B'wijk anders niet zo....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:54 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Nou dat is dan al een hele tijd niet meer. Paar molukkers en nog wat andere jongens met een gezonde kleur. Verdomd weinig in ieder geval.
Nou, het is alweer een paar jaartjes geleden dat ik in de Kuip ben geweest, maar ik heb 15 jaar meegelopen met feyenoord, en op een enkele uitzondering na, heb ik in al die jaren nooit een marokkaan gezien, niet op S en ook niet op T, en bij uitwedstrijden al helemaal niet. Ik kan me niet voorstellen dat dat in slechts een jaar of drie verandert is, want Marokkanen zijn gewoon nooit welkom geweest, net als skinheads trouwens, das weer precies het tegenover gestelde.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:49 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Die jongens op Awakenings waren zeker 50% allochtoon, daar ging het effe om. Dus als mocro's niet welkom zijn zou ik nog maar eens goed rondkijken bij mn eigen kluppie als ik jou was.
Onze groep (allemaal Molukkers) loopt nu al zo'n 9 jaar mee en ik heb nog nooit 'n marokkaan bij uitwedstrijden gezien.....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou, het is alweer een paar jaartjes geleden dat ik in de Kuip ben geweest, maar ik heb 15 jaar meegelopen met feyenoord, en op een enkele uitzondering na, heb ik in al die jaren nooit een marokkaan gezien, niet op S en ook niet op T, en bij uitwedstrijden al helemaal niet. Ik kan me niet voorstellen dat dat in slechts een jaar of drie verandert is, want Marokkanen zijn gewoon nooit welkom geweest, net als skinheads trouwens, das weer precies het tegenover gestelde.![]()
Hij heeft waarschijnlijk ergens op een houseparty een stel Marokkanen met Feyenoord sjaaltjes zien rondspringen, en is gelijk tot de conclusie gekomen dat ze bij Feyenoord tegenwoordig allemaal Ali heten.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:01 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Onze groep (allemaal Molukkers) loopt nu al zo'n 9 jaar mee en ik heb nog nooit 'n marokkaan bij uitwedstrijden gezien.....
Grappig. Ik lees hier al meerdere keren dat het laf is van de Ajax supporters dat ze met 70 man ong. een man of 10 aanvallen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:45 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Jezus zeg,wat 'n slap argument.Heeft toch helemaal niks met B'wijk te maken.Héél NL heeft toen kenne zien wat voor helden 020 zijn.Feit=feit!!!Denk je echt dat DH naar A'dam gaat?Nogmaals:nog minimaal 4 uitwedstrijden....![]()
dus dat....internet hooliganquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:11 schreef cheqy het volgende:
[..]
Bewijs je grote bek maar eens als de aantallen gelijk zijn of heb je alleen vanachter je pc een grote bek?
sorry maar dit bewijst wel dat je nog eens ff goed met s moet praten hierover. Er zijn wel wat andere dingen gebeurd dan die jij hier opnoemtquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:55 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Hoe ze 't ook proberen goed te praten of mooier te maken,die nederlaag zal voor altijd blijven staan.Waar blijft die eeuwig beloofde wraak dan.???En dan bedoel ik niet kleine groeppies aanvallen bij houseparties of tankstations.....
Ik ga al een tijdje niet meer, maar dat heeft meer met financien te maken dan met wat anders, het is me gewoon een beetje te duur geworden sinds we die jofele Euro hebben. Maar in het begin was het S, wat niet echt bevorderlijk voor je gezondheid was als er gescoord werd.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:09 schreef footbal_lad het volgende:
Zat je op S?Zit al jaren op JJ,lekker naast 't uitvak,maar dat is ook niks meer.Ken bijna niemand meer op 't vak.Dat 't woensdag tegen NEK ook 'wat uit de hand liep lees je nergens.Ach ja,nou gaat 't over Ajax....![]()
Lekker makkelijk, jij beschuldigt Feyenoord ervan met teveel man te zijn geweest, nou, telefonisch was ons meegedeelt dat we gerust met veel man konden komen, anders zouden er wel eens gewonden kunnen vallen aan onze kant. Als jullie daar zelf dan gaan staan met een handvol jongens, wiens schuld is het dan ? Je weet vooruit dat Feyenoord ALTIJD met veel man is, dan zorg je er toch gewoon voor dat je er zelf ook met een hoop bent. Of hadden jullie een beetje problemen met het vinden van gemotiveerde jongens ?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:11 schreef cheqy het volgende:
[..]
Grappig. Ik lees hier al meerdere keren dat het laf is van de Ajax supporters dat ze met 70 man ong. een man of 10 aanvallen.
En jij loopt hier nu stoer te doen over Beverwijk waar de kakkerlakken in vele grotere getalen aanwezig waren, en dan heb ik het niet eens over de relletjes op de A10 noord. Dat was niet laf??
Of met een flink aantal kneusjes een stilstaande trein aanvallen waarin de inzittenden in de minderheid zijn en geen kant op kunnen. Nee, daar was flink wat moed voor nodig.![]()
Bewijs je grote bek maar eens als de aantallen gelijk zijn of heb je alleen vanachter je pc een grote bek?
Groetjes van uit jouw geliefde 020![]()
Nee hoor, ik was er wel, ik was er altijd. Ik zie alleen niet in waarom ik daar geheimzinnig over zou moeten doen.quote:
jeeeejquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:30 schreef Hathor het volgende:
Ach ja, deze discussie dwaalt een beetje af van het originele topic, en dat had te maken met Den Haag, Feyenoord hoeft niks meer te bewijzen. Ik ken die gasten goed genoeg om te weten dat ze het er echt niet bij laten zitten, en ik verwacht een soortgelijke actie binnen afzienbare tijd.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:32 schreef TC03 het volgende:
Wat een onzin om hooligans geen supporters te noemen. Het zijn juist wel echte supporters, want ze hebben heel veel over voor hun club. Kijk, dat je dan graag supporters van de andere club in elkaar slaat moet jezelf weten, ik vind het persoonlijk te debiel voor woorden, maar het zijn wel echte supporters.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:10 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja. het zal vast net zoiets zijn als dat gehandicapte mensen meer van een huisdier kunnen houden dan normale mensen.
Simpel, omdat zij iets doen wat jou niet aanstaat? Tja, zo ken ik er nog wel meer.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:16 schreef jimjim1983 het volgende:
simpele figuren
Precies, het inelkaar slaan van iemand omdat ie voor een andere voetbalclub is getuigt van veel intelligentie. Of krijgen we nu weer het verhaal dat veel hooligans directeur van een multinational zijn en het zien als vrijetijdsbesteding ?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:35 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Simpel, omdat zij iets doen wat jou niet aanstaat? Tja, zo ken ik er nog wel meer.
Het zal je nog verbazen wat voor soort jonges er allemaal tussenzitten, en wat voor maatschappelijke functie ze bekleden. Als jij denkt dat er alleen maar Tokkies tussenzitten, dan overschat je je eigen intelligentie toch een beetje.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:37 schreef gelly het volgende:
[..]
Precies, het inelkaar slaan van iemand omdat ie voor een andere voetbalclub is getuigt van veel intelligentie. Of krijgen we nu weer het verhaal dat veel hooligans directeur van een multinational zijn en het zien als vrijetijdsbesteding ?
1.Ik blijf zeggen dat als ze waren blijven staan het allemaal wel zou meevallen.Ze hadden best wel 'n aardige groep die dag,maar als meer dan de helft weg rend dan is 't "mission impossible"....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:21 schreef Hathor het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, jij beschuldigt Feyenoord ervan met teveel man te zijn geweest, nou, telefonisch was ons meegedeelt dat we gerust met veel man konden komen, anders zouden er wel eens gewonden kunnen vallen aan onze kant. Als jullie daar zelf dan gaan staan met een handvol jongens, wiens schuld is het dan ? Je weet vooruit dat Feyenoord ALTIJD met veel man is, dan zorg je er toch gewoon voor dat je er zelf ook met een hoop bent. Of hadden jullie een beetje problemen met het vinden van gemotiveerde jongens ?![]()
Ik wil niet beweren dat het er veel zijn, maar ik ken wel wat jongens met een topbaan, ja.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:37 schreef gelly het volgende:
[..]
Precies, het inelkaar slaan van iemand omdat ie voor een andere voetbalclub is getuigt van veel intelligentie. Of krijgen we nu weer het verhaal dat veel hooligans directeur van een multinational zijn en het zien als vrijetijdsbesteding ?
Zal niet binnen de overheid zijn....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:40 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik wil niet beweren dat het er veel zijn, maar ik ken wel wat jongens met een topbaan, ja.
Wij waren zelfs te zien in die aflevering over voetbal-supporters in die programma van die homo van van Hout.Zie je op de A10 ineens 'n groep Molukkers uit de auto stappen,vol met de gezichten in beeld.Dat was niet zo slim van die gozer....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee hoor, ik was er wel, ik was er altijd. Ik zie alleen niet in waarom ik daar geheimzinnig over zou moeten doen.
hebben jullie Van Hout nog "gecorrigeerd" dan ?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:49 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Wij waren zelfs te zien in die aflevering over voetbal-supporters in die programma van die homo van van Hout.Zie je op de A10 ineens 'n groep Molukkers uit de auto stappen,vol met de gezichten in beeld.Dat was niet zo slim van die gozer....![]()
Nee,gozer was daarna sowieso ondergedoken.Hij werd toch bedreigd door onze vrienden uit de hoofdstad.Ach ja,de waarheid doet pijn.Gelukkig keken er weinig bekenden en familie naar dat klote-programma van 'm.Tegenwoordig wil 'ie niet veel meer met supporters te maken hebben.....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:53 schreef Hathor het volgende:
[..]
hebben jullie Van Hout nog "gecorrigeerd" dan ?
Nee, sterker nog...hij word verdacht van het lekken van gevoelige informatie naar de Amsterdamse onderwereld. Bas weet stiekem meer van die liquidaties dan ie wil toegeven.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:59 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Nee,gozer was daarna sowieso ondergedoken.Hij werd toch bedreigd door onze vrienden uit de hoofdstad.Ach ja,de waarheid doet pijn.Gelukkig keken er weinig bekenden en familie naar dat klote-programma van 'm.Tegenwoordig wil 'ie niet veel meer met supporters te maken hebben.....![]()
Hij was toen zó blij dat Feyenoord besloot om toch mee te doen aan z'n programma.Die vragen die hij toen steldequote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee, sterker nog...hij word verdacht van het lekken van gevoelige informatie naar de Amsterdamse onderwereld. Bas weet stiekem meer van die liquidaties dan ie wil toegeven.![]()
Toch niet van Cor van Hout ? Dat zou wel verklaren hoe hij aan zulke gevoelige informatie komt. Alleen begrijp ik dan weer niet dat justitie hem schijnt te vertouwen, of in ieder geval tot op een bepaalde hoogte. Tenslotte doet hij min of meer hetzelfde werk als Peter R. de Vries.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:09 schreef PLAE@ het volgende:
Bas is zelf de stiefzoon van een grote crimineel als ik mij even niet vergis.
Dat wil ik best zeggen hoor, alleen vind ik dat jij daar geen flikker mee te maken hebt.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:16 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik vraag me serieus af wat Hathor en footbal_lad voor baan/functie hebben in het dagelijks leven?
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk ergens op een houseparty een stel Marokkanen met Feyenoord sjaaltjes zien rondspringen, en is gelijk tot de conclusie gekomen dat ze bij Feyenoord tegenwoordig allemaal Ali heten.![]()
aha, vakkenvuller dus.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat wil ik best zeggen hoor, alleen vind ik dat jij daar geen flikker mee te maken hebt.
Fout, u heeft nog twee kansen.quote:
ze zitten er tussen, maar het is niet de meerderheid. Het is een redelijke doorsnede van de bevolking maar dan met een iets andere houding en levensvisiequote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:24 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Je loopt te blaaten over mensen die zulke hoge functies vervullen in het dagelijks leven....en op zondag even helemaal los gaan........maar natuurlijk...
kom op man..in het dagelijks leven stel je niets voor en nu probeer je het maar op zondag door wat dingen te slopen en mensen in elkaar te trappen, krijg je tenminste nog een beetje respect van je vrienden.
U heeft nog 1 kans.quote:
Het is nooit weg geweest,alleen heeft de pers besloten er geen aandacht meer aan te besteden.Alles gebeurd nu buiten 't stadion.Groepjes beginnen steeds meer los naar wedstrijden te komen.Clubs die vroeger totaal niet serieus genomen werden willen zich nu ook bewijzen....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:52 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Het gaat nergens meer over en loopt een dezer dagen weer vreselijk uit de klauwen. En dan roept iedereen weer dat dat nooit de bedoeling kan zijn geweest, etc, etc.
Asocialen heb je in elke laag van de bevolking idd. "Andere houding en levensvisie", ja zo kun je het ook zeggenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:25 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Het is een redelijke doorsnede van de bevolking maar dan met een iets andere houding en levensvisie![]()
Zoals NEC en Twente. Die sluiten zelfs een verbond met Duitsers.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:26 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Het is nooit weg geweest,alleen heeft de pers besloten er geen aandacht meer aan te besteden.Alles gebeurd nu buiten 't stadion.Groepjes beginnen steeds meer los naar wedstrijden te komen.Clubs die vroeger totaal niet serieus genomen werden willen zich nu ook bewijzen....
Kom nou toch, het merendeel zijn kansloze WW-ers of hebben een of ander simpel baantje.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:25 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
ze zitten er tussen, maar het is niet de meerderheid. Het is een redelijke doorsnede van de bevolking maar dan met een iets andere houding en levensvisie![]()
Idd.Vroeger had je Feyenoord,020,DH,Utreg,NAC.Nu heb je Vitesse,NEK,Twente zelfs Rodaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:28 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zoals NEC en Twente. Die sluiten zelfs een verbond met Duitsers.![]()
Roda ook al ? Wat is er toch mis met onze maatschappij ?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:31 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Idd.Vroeger had je Feyenoord,020,DH,Utreg,NAC.Nu heb je Vitesse,NEK,Twente zelfs Roda![]()
Lees Hand in Hand eens.quote:
Idd.Die vielen 'n groep Feyenoorders(petjes en sjaaltjes) aan,eerder dit jaar in Kerkrade.Wij dus voor de beker naar Kerkrade om "verhaal te halen".Niks daar!Zaten ze in hun kroeg,met bussen ME buiten(die zullen ze zelf wel hebben gebeldquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
Roda ook al ? Wat is er toch mis met onze maatschappij ?![]()
Ik zat al te wachten op jou.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:28 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Kom nou toch, het merendeel zijn kansloze WW-ers of hebben een of ander simpel baantje.
Als je een betere baan hebt ken je het begrip verantwoordelijkheid, iets dat de gemiddelde hooligan uit zijn vocabulaire heeft geschrapt.
ach, mensen die met anderen gaan vechten om een voetbalclub sporen gewoon niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:36 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik zat al te wachten op jou.
Kom eens wat vaker buiten. Leer je misschien eens wat van de wereld waarin je leeft.
Je hebt echt geen flauw benul waar je over lult, dat blijkt uit zo ongeveer alles wat je hier zegt.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:28 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Kom nou toch, het merendeel zijn kansloze WW-ers of hebben een of ander simpel baantje.
Als je een betere baan hebt ken je het begrip verantwoordelijkheid, iets dat de gemiddelde hooligan uit zijn vocabulaire heeft geschrapt.
Maar Nederland kennende zal er wel niet uit te vissen zijn wie er nu exact bij het ADO-honk stonden de bewuste vrijdag.
Tuurlijk zijn er sfeerfoto's zat op diverse sites, maar de politie staat zoals altijd machteloos.
Hoe kun je als kabinet ten strijde trekken tegen het goedkeuren van terrorisme en hooliganisme en de indirecte steun eraan toestaan?
Inderdaad, wij sporen niet, mag het ?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:37 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ach, mensen die met anderen gaan vechten om een voetbalclub sporen gewoon niet.
Daar heb jij toch geen last van?Normaal gesproken vallen er geen onschuldige slachtoffers.Iedereen die er aan mee doet,weet waar hij aan begint.It's part of the game....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:37 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
begrijpelijke mening, maar weinig waard aangezien jij niet weet hoe het is om in zo'n cluppie mee te lopenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:37 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
De intentie om anderen te verwonden of te vermoorden is niet normaal.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:39 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Daar heb jij toch geen last van?Normaal gesproken vallen er geen onschuldige slachtoffers.Iedereen die er aan mee doet,weet waar hij aan begint.It's part of the game....
Waarschijnlijk weet ik er meer over dan jij denkt, maar goed houdt zelf de schijn maar op als hooligankenner, dan ben jij weer blij.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:38 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Je hebt echt geen flauw benul waar je over lult, dat blijkt uit zo ongeveer alles wat je hier zegt.
Tuurlijk zitten er kanslozen tussen, maar ook genoeg jongens die wel een goede opleiding hebben. Wanneer je een goeie baan hebt zul je minder risico nemen, dan kies je je momenten uit of je stopt er gewoon mee... voor altijd, of voor een tijdje...
Men kan wel raden wie er waren, veel meer kun je niet.
Wat sfeerfoto's te maken hebben met het herkennen van hooligans bij een of andere rel is mij een raadsel... zul je toch duidelijke foto's moeten hebben van mensen die iets verkeerd doen.
Bewijslast is het toverwoord... anders had het probleem allang geschiedenis geweest.
Nu ben ik pleite.![]()
Idd.Als NL tegen Duitsland voetbalt roept iedereen kutmoffen dit,nazi's,noem maar op.Maar dan mag 't...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:39 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
begrijpelijke mening, maar weinig waard aangezien jij niet weet hoe het is om in zo'n cluppie mee te lopen![]()
En toch schijnt het bij het menselijk gedrag te horen, kijk je wel eens naar het journaal ? Of heb je wel eens een geschiedenisboekje doorgebladert ? Je ziet niks anders dan mensen die elkaar wat aan willen doen. Het gedrag van mensen tijdens voetbalwedstrijden is gewoon een afspiegeling van de maatschappij. Denk ervan wat je wil, maar het is gewoon zo.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:40 schreef SuperUli het volgende:
[..]
De intentie om anderen te verwonden of te vermoorden is niet normaal.
Degenen die dat roepen hebben ook geen fatsoen, of mogen de Duitsers ons ook slavendrijvers of Dodo-uitroeiers noemen (van mij mogen ze hoor).quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:43 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Idd.Als NL tegen Duitsland voetbalt roept iedereen kutmoffen dit,nazi's,noem maar op.Maar dan mag 't...
Houd je vooroordelen dan voor je.quote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
En toch schijnt het bij het menselijk gedrag te horen, kijk je wel eens naar het journaal ? Of heb je wel eens een geschiedenisboekje doorgebladert ? Je ziet niks anders dan mensen die elkaar wat aan willen doen. Het gedrag van mensen tijdens voetbalwedstrijden is gewoon een afspiegeling van de maatschappij. Denk ervan wat je wil, maar het is gewoon zo.
Nee, de maatschappij in het algemeen. Of dacht je soms dat je hier in het paradijs woont ?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:46 schreef SuperUli het volgende:
[..].
De afspiegeling van de verkeerde personen, ofwel asocialen, uit de maatschappij, inderdaad.
Ik kan er echt met mijn petje niet bij dat er excuses gezocht worden om enige vorm van geweld tegen iemand die exact hetzelfde is als jij maar toevallig een ander logo aanhangt goed te praten.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:39 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
begrijpelijke mening, maar weinig waard aangezien jij niet weet hoe het is om in zo'n cluppie mee te lopen![]()
Je hebt liever dat ze hun aggressie op anderen botvieren? Want knokken zullen ze. Ik vind het een heel elegante oplossing dat ze elkaar in elkaar meppen. Maar messen moet je thuis laten, Engelse regels.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:37 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Ik ontken toch niet dat er foute mensen in een maatschappij zijn? Ik kan er alleen niet bij dat iemand het normaal kan vinden om anderen moedwillig kwaad te doen, maargoed, ik zal wel "gek" zijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee, de maatschappij in het algemeen. Of dacht je soms dat je hier in het paradijs woont ?
Nee joh, dat hoor je mij toch niet zeggen. Sterker nog, volgens de kenners ben ik degene die gek is hier.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:48 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Ik ontken toch niet dat er foute mensen in een maatschappij wonen? Ik kan er alleen niet bij dat iemand het normaal kan vinden om anderen moedwillig kwaad te doen, maargoed, ik zal wel "gek" zijn.
ja heel elegant, met elkaar afspreken en elkaar de hersens inslaanquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:48 schreef ErikT het volgende:
[..]
Je hebt liever dat ze hun aggressie op anderen botvieren? Want knokken zullen ze. Ik vind het een heel elegante oplossing dat ze elkaar in elkaar meppen. Maar messen moet je thuis laten, Engelse regels.
Mensen die over zoveel agressiviteit beschikken sporen gewoon niet en hebben professionele hulp nodig, ze kunnen hun ei blijkbaar niet kwijt in onze maatschappij, dus zoeken ze een item om te verketteren en zich over op te winden.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:48 schreef ErikT het volgende:
[..]
Je hebt liever dat ze hun aggressie op anderen botvieren? Want knokken zullen ze. Ik vind het een heel elegante oplossing dat ze elkaar in elkaar meppen. Maar messen moet je thuis laten, Engelse regels.
Hou het daar dan ook bij.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:51 schreef footbal_lad het volgende:
Ach,iedereen zeurt zo over ons,fanatieke supporters.Wij volgen onze club tenminste,in goede èn slechte tijden.Wij zorgen ervoor dat dat uitvak elke uitwedstrijd vol is.Wij volgen onze club helemaal naar Timboektoe,ook al kost me dat m'n laatste centjes.Wij zijn er op de trainingen en oefenwedstrijden.Weet je wat dat is: clubliefde....![]()
Ken je het fenomeen xtc pillen controleren op house feesten?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:51 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja heel elegant, met elkaar afspreken en elkaar de hersens inslaan
huh? wat hebben pillen controleren en hooligans met elkaar te maken?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:53 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ken je het fenomeen xtc pillen controleren op house feesten?
Same thing.
Ik zal 't nog één keer uitleggen,aangezien niemand ons begrijpt.Kijk: Feyenoord is net m'n familie,dus als je aan F'noord zit zit je aan me familie.En wat doe je als iemand aan je famile zit?Juist.....quote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:54 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
huh? wat hebben pillen controleren en hooligans met elkaar te maken?
Bier wordt ook door de opa's in het stadion gedronken, maar die staan meestal niet te rellen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:55 schreef Hathor het volgende:
Effe bier halen, om het vooroordeel nog maar eens te onderstrepen.![]()
He football-lad, als ik je niet meer spreek, veel succes in Breda morgen.![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:56 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Ik zal 't nog één keer uitleggen,aangezien niemand ons begrijpt.Kijk: Feyenoord is net m'n familie,dus als je aan F'noord zit zit je aan me familie.En wat doe je als iemand aan je famile zit?Juist.....![]()
Zal wel lukken.Toch besloten om los te gaan ipv de combi.Veel plezier bij Radio Rijnmond morgen...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:55 schreef Hathor het volgende:
Effe bier halen, om het vooroordeel nog maar eens te onderstrepen.![]()
He football-lad, als ik je niet meer spreek, veel succes in Breda morgen.![]()
Ik vind het best dat je je club, inclusief de fans eromheen, als je familie ziet.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:56 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Ik zal 't nog één keer uitleggen,aangezien niemand ons begrijpt.Kijk: Feyenoord is net m'n familie,dus als je aan F'noord zit zit je aan me familie.En wat doe je als iemand aan je famile zit?Juist.....![]()
Zal voor velen wel niet te begrijpen zijn,maar zo denken velen van ons er over.De band die wij met de club hebben is voor jullie niet te bevatten.F'noord is onze club....
oh zoquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:57 schreef ErikT het volgende:
[..]Alles uitleggen hier.
Pillen slikken doen ze toch, beter dat ze er niet dood aan gaan.
Vechten doen ze toch, beter dat ze geen onschuldigen in elkaar meppen.
Snappez-vous?
Nou en! Jij houdt vast wel van iets anders wat niet sociaal geaccepteerd is. Jezus, wat wil je dan, A Brave New World?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:57 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]ja zij begonnen. hou toch op man, je houdt ervan om te vechten.
Een pil is doorgaans wat kleiner en makkelijker te verstoppen dan een voetbalhooligan.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:57 schreef ErikT het volgende:
[..]Alles uitleggen hier.
Pillen slikken doen ze toch, beter dat ze er niet dood aan gaan.
Vechten doen ze toch, beter dat ze geen onschuldigen in elkaar meppen.
Snappez-vous?
dan spoor je gewoon niet helemaal.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:59 schreef ErikT het volgende:
[..]
Nou en! Jij houdt vast wel van iets anders wat niet sociaal geaccepteerd is. Jezus, wat wil je dan, A Brave New World?
Nee. Maar zo is het nu eenmaal. Imo spoor je ook niet als je 3 xtc pillen slikt en tot 8 uur 's ochtends gaat staan stuiteren. Doen mensen ook. Doe je niks aan.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:59 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dan spoor je gewoon niet helemaal.
Hash,coke en pillen!Zo gaan wij zondags op pad....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:54 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
huh? wat hebben pillen controleren en hooligans met elkaar te maken?
je kan er wel iets aan doen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:01 schreef ErikT het volgende:
[..]
Nee. Maar zo is het nu eenmaal. Imo spoor je ook niet als je 3 xtc pillen slikt en tot 8 uur 's ochtends gaat staan stuiteren. Doen mensen ook. Doe je niks aan.
De meeste hooligans verschillen niet van geloofsfanitici, kennen maar 1 waarde en dat is hun waarde.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:58 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Ik vind het best dat je je club, inclusief de fans eromheen, als je familie ziet.
Denk je ooit wel eens na over dat je blijvende schade aan kan richten? Dat je per ongeluk iemand zo hard slaat dat ie overlijdt? En wat moet zijn échte familie dan?
Al ze het hier ook gewoon bij roepen houden is er toch niks aan de hand?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:43 schreef footbal_lad het volgende:
Als NL tegen Duitsland voetbalt roept iedereen kutmoffen dit,nazi's,noem maar op.Maar dan mag 't...
is idd te triest voor woorden ja.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:48 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik kan er echt met mijn petje niet bij dat er excuses gezocht worden om enige vorm van geweld tegen iemand die exact hetzelfde is als jij maar toevallig een ander logo aanhangt goed te praten.
T zal je verbazen hoe ze het zelf kunnen relativeren (sommigen).quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:01 schreef Elgigante het volgende:
[..]
De meeste hooligans verschillen niet van geloofsfanitici, kennen maar 1 waarde en dat is hun waarde.
Dat ze te dom zijn om dat in te zien maakt m niet zoveel uit, maar ga het aub niet verdedigen.
Dus je moet je maar overgeven als autoriteit?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:01 schreef ErikT het volgende:
[..]
Nee. Maar zo is het nu eenmaal. Imo spoor je ook niet als je 3 xtc pillen slikt en tot 8 uur 's ochtends gaat staan stuiteren. Doen mensen ook. Doe je niks aan.
Dat zeg ik niet. Maar om er nou steeds zo'n probleem van te maken en te denken dat het op te lossen is met clubcards en combi's invoeren is gewoon verschrikkelijk naïef.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:02 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dus je moet je maar overgeven als autoriteit?
dat is waar. ze moeten maar eens goed aangepakt worden. maarja dat blijkt nogal lastig te gaanquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:04 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar om er nou steeds zo'n probleem van te maken en te denken dat het op te lossen is met clubcards en combi's invoeren is gewoon verschrikkelijk naïef.
Om er een probeelm van te maken?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:04 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar om er nou steeds zo'n probleem van te maken en te denken dat het op te lossen is met clubcards en combi's invoeren is gewoon verschrikkelijk naïef.
Daarom, die ontspringen steeds de dans (net zoals met grote criminelen trouwens) terwijl 'de kleine man' steeds meer moet inleveren.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:29 schreef ErikT het volgende:
Dat denken moet iig om. Want als er één groep is die niet gestraft wordt door al die debiele maatregelen dan is t wel de vechtende groep.
Hageneesje's komen snachts stiekem een clubhuis in de fik steken, Triest hoor.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:46 schreef Tiemie het volgende:
En zo kunnen we nog jaren doorgaanquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:50 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Hageneesje's komen snachts stiekem een clubhuis in de fik steken, Triest hoor.
alweer..............................:Squote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:50 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:36 schreef SCH het volgende:
Paspoort afpakken - kan Taida blijven
Waar heb jij het nou weer over?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:50 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
uitspraak van Witsche toen ajax kampioen werdquote:
Wat helpt dat nou weer. Dan kunnen ze niet binnen nederland reizen?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:36 schreef SCH het volgende:
Paspoort afpakken - kan Taida blijven
is deze post een grap of moet ik hem serieus nemen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:24 schreef JohnDope het volgende:
Beter komen de ajaxjoden nog is een keer op voor de echt geboren joden die geterroriseerd worden door arabieren in amsterdam.
Niet alleen joden joden roepen wanneer het je uit komt als supporter.
Maar voor de rest vind ik dat een relletje moet kunnen. Het maakt me niet uit wie er wint, ik vind beide cluppies ok.
Ik heb liever dat mijn belastinggeld naar de ME toe gaat dan naar dat achterlijke studiosport (ben blij dat voetbal nu bij Talpa zit, dan kunnen wij dat geld wat overhouden weer investeren in de kosten voor de politie en schade e.d.)
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:24 schreef JohnDope het volgende:
Ik heb liever dat mijn belastinggeld naar de ME toe gaat dan naar dat achterlijke studiosport (ben blij dat voetbal nu bij Talpa zit, dan kunnen wij dat geld wat overhouden weer investeren in de kosten voor de politie en schade e.d.)
totdat DH gereageerd heeft.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:55 schreef Cart_man het volgende:
Overigens leuk dat er weer eens aandacht is voor dit. Over twee weken hoor je niemand meer hierover...
Idd één incident per jaar, en meteen is het net of het elke week raak isquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:55 schreef Cart_man het volgende:
Overigens leuk dat er weer eens aandacht is voor dit. Over twee weken hoor je niemand meer hierover...
Grappig hoe jij die ongein toch weer krampachtig probeert te relativerenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:20 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Idd één incident per jaar, en meteen is het net of het elke week raak is
Maar goed over twee weken zullen de moraalridders wel weer stil zijn
En hoe jij het allemaal erger probeerd te lijken dan dat het isquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Grappig hoe jij die ongein toch weer krampachtig probeert te relativeren
en jij bent de kloon van?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:24 schreef JohnDope het volgende:
Beter komen de ajaxjoden nog is een keer op voor de echt geboren joden die geterroriseerd worden door arabieren in amsterdam.
Niet alleen joden joden roepen wanneer het je uit komt als supporter.
Maar voor de rest vind ik dat een relletje moet kunnen. Het maakt me niet uit wie er wint, ik vind beide cluppies ok.
Nee hoor? Wat maak ik er erger aan?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:44 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En hoe jij het allemaal erger probeerd te lijken dan dat het is
Mooi he, dan gaan we ons met heel Nederland weer druk maken over een poema op de veluwe ofzo.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:55 schreef Cart_man het volgende:
Nee hoor, dat is heel normaalquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:47 schreef gelly het volgende:
Een brandbom in een hok gooien waar ook kinderen zitten vind ik vrij erg, of overdrijf ik ?
Ik verdedig het NOOIT dus dat is weer is een leugen van je, alleen moet er nou is niet meer zo overdreven gedaan worden over voetbal geweld, het valt allemaal 100% mee. En elk jaar is er wel een klein relletje, af en toe een zeer grote. Als het nu elke week raak was, oké..quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor? Wat maak ik er erger aan?
Ik snap niet waarom jij dit altijd weer gaat verdedigen.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:04 schreef popolon het volgende:
Voetbalsupporters die rellen, 't blijft sneu.
Opsluiten dat tuig.
moet je serieus nemen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:49 schreef venomsnake het volgende:
[..]
is deze post een grap of moet ik hem serieus nemen.![]()
![]()
![]()
waarom zou men dat moeten doen?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:01 schreef Meki het volgende:
Ik heb nog niemand hier zien demonstreren hier tegen
Omdat men dat zegt over Moslims maar over Nederlanders nietquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:05 schreef JohnDope het volgende:
[..]
waarom zou men dat moeten doen?
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Omdat men dat zegt over Moslims maar over Nederlanders niet![]()
kijk weet je wat het is.... voetbalrellen is gewoon nederlandse cultuur, dus daar valt niet echt veel over te zeggen.... Maar kijk als mensen die van buiten af komen en die gaan rellen hier dan worden de nederlanders dat zat.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Omdat men dat zegt over Moslims maar over Nederlanders niet![]()
Of het menselijk is weet ik niet, maar het is iig iets nederlandsquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:10 schreef JohnDope het volgende:
[..]
kijk weet je wat het is.... voetbal rellen is gewoon nederlandse cultuur, dus daar valt niet echt veel over te zeggen.... Maar kijk als mensen die van buiten af komen en die gaan rellen hier dan worden de nederlanders dat zat.
Is gewoon iets menselijks, dat heeft niks met huidskleur te maken.
Het is wel iets menselijks, daarom denk ik ook dat je die gasten beter kan laten gaan tegen elkaar, want hoelanger je als overheid die 2 partijen uit elkaar gaat houden, hoe woester ze aan beide kanten worden op elkaar en als ze dan een keer de kans krijgen om met elkaar op de vuist te gaan, dan gaan er pas echte ongelukken gebeuren.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:12 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Of het menselijk is weet ik niet, maar het is iig iets nederlands
en beledigen ook ?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:10 schreef JohnDope het volgende:
[..]
kijk weet je wat het is.... voetbalrellen is gewoon nederlandse cultuur, dus daar valt niet echt veel over te zeggen.... Maar kijk als mensen die van buiten af komen en die gaan rellen hier dan worden de nederlanders dat zat.
Is gewoon iets menselijks, dat heeft niks met huidskleur te maken.
Rellen zijn waarden van Nederlandse cultuur? Heb jij de afgelopen week nog naar het journaal gekeken, Meki?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:19 schreef Meki het volgende:
[..]
en beledigen ook ?
rellen en beledigen zijn waarden van Nederlandse cultuur
Jij doelt denk ik op die spotprenten? Ja ik vind dat die moeten kunnen, maar ik vind het ook moeten kunnen dat die arabieren die deense ambasades gingen slopen (wie zet er in godsnaam in die landen een ambassade neer).quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:19 schreef Meki het volgende:
[..]
en beledigen ook ?
rellen en beledigen zijn waarden van Nederlandse cultuur
ik reageer op diegene die zei dat rellen bij Nederlandse cultuur hoortquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:22 schreef Rasje het volgende:
[..]
Rellen zijn waarden van Nederlandse cultuur? Heb jij de afgelopen week nog naar het journaal gekeken, Meki?
Alles moet kunnen hequote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:26 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Jij doelt denk ik op die spotprenten? Ja ik vind dat die moeten kunnen, maar ik vind het ook moeten kunnen dat die arabieren die deense ambasades gingen slopen (wie zet er in godsnaam in die landen een ambassade neer).
En ik vind ook dat het moet kunnen dat Abu Hamza haat zaait, ik vind het achterlijk dat hij 7 jaar moet zitten. Als ze de pest aan hem hadden, hadden ze hem naar Egypte uit moeten zetten.
Tja meki dit is nou 1 van de gevolgen van de digitale revolutie.quote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:51 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Tja meki dit is nou 1 van de gevolgen van de digitale revolutie.
ps. 2 iemand anders: zet je communicatie is aan.
Geniet er nog maar effe van, nu kan het nog.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:24 schreef HarrieNak het volgende:
Goed nieuws, die hopjes hebben kleunen gehad als wraak op het supportershome + Dance Valley.
Ik hoor net dat de politie de harde kern van zowel ado als ajax kwijt is.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:02 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Kwam net langs afrit van de A12, overal staat politie/M E bij de afritten....te controleren of er geen tuig uit a'dam binnen komt.
quote:Op zondag 12 februari 2006 14:12 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
[..]
Ik hoor net dat de politie de harde kern van zowel ado als ajax kwijt is.
Kick.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:12 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
[..]
Hahahahah verstoppertje....quote:Op zondag 12 februari 2006 14:12 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
[..]
Onzin,wij(DH) worden allemaal sinds gisteren in de gaten gehouden.Is al 'n gesprek geweest tussen de politie en de oude garde.Wij zijn heus niet zo stom om meteen te reageren.Laat ze nog maar ff genieten van hun "minute of fame".....quote:Op zondag 12 februari 2006 14:12 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:28 schreef Hathor het volgende:
Ik weet niet hoe ver jij terug gaat, maar in de tijd dat "hand in hand" geschreven was en het programma hooligans werd uitgezonden stond NEC (eniesee) bij de "top 5"* van geweldadigste supporters.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:31 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Idd.Vroeger had je Feyenoord,020,DH,Utreg,NAC.Nu heb je Vitesse,NEK,Twente zelfs Roda![]()
Had het ook niet over jullie, was specifiek bedoeld voor Twente die meelopen met Schalke.quote:Op zondag 12 februari 2006 18:00 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
![]()
Nog nooit een mof gezien hier.
Feyenoord heeft een multi culti firm.. loop van alles omheen. Ook mocros. iedereen was welkom bij Feyenoord, lekker boeiend of je mocro, maluku, of weet ik veel wat ben! Ik als jongeling ken ook wel een aantal buitelanders die eind 70 begin 80 al met Feyenoord gingen, en dat zijn geen Hollandse jongens!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou, het is alweer een paar jaartjes geleden dat ik in de Kuip ben geweest, maar ik heb 15 jaar meegelopen met feyenoord, en op een enkele uitzondering na, heb ik in al die jaren nooit een marokkaan gezien, niet op S en ook niet op T, en bij uitwedstrijden al helemaal niet. Ik kan me niet voorstellen dat dat in slechts een jaar of drie verandert is, want Marokkanen zijn gewoon nooit welkom geweest, net als skinheads trouwens, das weer precies het tegenover gestelde.![]()
quote:Door het optreden van de mobiele eenheid (ME) zaterdagavond bij het Ajax-supportershome bij de Amsterdam ArenA is een confrontatie tussen Ajax-fans en ADO-aanhangers voorkomen. De politie beschikte over aanwijzingen dat er afspraken waren tussen de rivalen om elkaar te treffen. Zowel in Amsterdam als in Den Haag verzamelden de supporters zich, liet een woordvoerder van de politie Amsterdam-Amstelland zondag weten.
Bij nader onderzoek in het Amsterdamse supportershome trof de politie tientallen wapens aan, waaronder slag- en stootwapens, zwaar vuurwerk en een ploertendoder. Ook lag er een grote hoeveelheid harddrugs. De politie heeft alles in beslag genomen. Het is nog niet duidelijk wat voor gevolgen de vondst voor het supportershome heeft, aldus de woordvoerder.
Ongeveer 150 Ajax-fans kwamen zaterdagavond rond 22.00 uur bijeen. Nadat was gebleken dat zich ook in Den Haag een grote groep voetbalsupporters verzamelde, besloot de politie na overleg met het Openbaar Ministerie (OM) in te grijpen. De ME sloot het terrein bij het Amsterdamse clubhuis af en onderwierp alle aanwezigen aan een grondige controle.
De voetbalfans mochten pas huiswaarts, als ze hun identiteit hadden aangetoond en hun auto hadden achtergelaten. Die maatregel kon de politie opleggen omdat burgemeester Cohen van Amsterdam een noodverordening had afgekondigd. Bij de actie werden zeven supporters gearresteerd, omdat ze zich niet konden of wilden legitimeren of wegens belediging. Na verhoor zond de politie ze zondag heen.
De mensen die hun voertuig achter moesten laten, konden die vanaf zondagochtend ophalen. Daarbij voerde de politie opnieuw een uitgebreide controle uit, dit keer ook bij de auto's. De woordvoerder kon nog niet zeggen hoeveel supporters tot zondagmiddag waren komen opdagen en of de doorzoekingen iets hadden opgeleverd.
Nou, niet echt iedereen. ik kan me nog herinneren dat die gasten met white power shirtjes aan op een gegeven moment van het vak geslagen werden. Maar ja, das dan ook logisch als er van alles door elkaar loopt. In de jaren 80 was Feyenoord overigens wel behoorlijk racistisch, toen was er ook een behoorlijk grote groep skinheads aanwezig op S, maar die waren vrij plotseling weer verdwenen ook, al weet ik nog steeds niet wie of wat daar nou de oorzaak van is.quote:Op zondag 12 februari 2006 18:53 schreef CockneyRejects het volgende:
[..]
Feyenoord heeft een multi culti firm.. loop van alles omheen. Ook mocros. iedereen was welkom bij Feyenoord, lekker boeiend of je mocro, maluku, of weet ik veel wat ben! Ik als jongeling ken ook wel een aantal buitelanders die eind 70 begin 80 al met Feyenoord gingen, en dat zijn geen Hollandse jongens!![]()
![]()
Niet echt tientallen ofzo, maar zeker wel een aantal van zulk soort gasten die bij Feyenoord komen.
Oké dan, ik dacht al, heb ik iets gemist!?quote:Op zondag 12 februari 2006 18:48 schreef Hathor het volgende:
[..]
Had het ook niet over jullie, was specifiek bedoeld voor Twente die meelopen met Schalke.
Gozer kwam ook bij ons slijmen.Elke mongool in Den Haag meldde zich aan.Gewoon 'n lulverhaal ophangen en lekker centjes vangen van Veronica.Gelukkig waren er nog 'n paar gasten bij wel wat "serieus" waren,maar de rest was helemaal doorgesnoven.En die van Hout maar smullen hè.Sommige gastuh bij ons hebben nog nooit zo makkelijk centjes verdient....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:49 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Wij waren zelfs te zien in die aflevering over voetbal-supporters in die programma van die homo van van Hout.Zie je op de A10 ineens 'n groep Molukkers uit de auto stappen,vol met de gezichten in beeld.Dat was niet zo slim van die gozer....![]()
Ik kan me die aflevering nog herinneren ja...Die van Hout was zo sensatiegeil,die geloofde elk lulverhaal die je vertelde.En dat noemde hij dan "undercover" gaan.Elke side wist dat hij bezig was...quote:Op zondag 12 februari 2006 21:36 schreef Aequabilitas het volgende:
[..]
Gozer kwam ook bij ons slijmen.Elke mongool in Den Haag meldde zich aan.Gewoon 'n lulverhaal ophangen en lekker centjes vangen van Veronica.Gelukkig waren er nog 'n paar gasten bij wel wat "serieus" waren,maar de rest was helemaal doorgesnoven.En die van Hout maar smullen hè.Sommige gastuh bij ons hebben nog nooit zo makkelijk centjes verdient....![]()
Mochten ze niet van van Praag.Hij dreigde met stadionverboden....quote:Op zondag 12 februari 2006 22:35 schreef manny het volgende:
Welke harde kern deed ook al weer als enige niet mee met die sensatiebeluste looser ?
Dat deed ie de hele dag. De eikel.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:39 schreef Aequabilitas het volgende:
[..]
Mochten ze niet van van Praag.Hij dreigde met stadionverboden....![]()
De Harde Kern bij Den Haag was 1 van de tofste. Die gast met dat shotgun, hahaha...quote:Op zondag 12 februari 2006 21:36 schreef Aequabilitas het volgende:
[..]
Gozer kwam ook bij ons slijmen.Elke mongool in Den Haag meldde zich aan.Gewoon 'n lulverhaal ophangen en lekker centjes vangen van Veronica.Gelukkig waren er nog 'n paar gasten bij wel wat "serieus" waren,maar de rest was helemaal doorgesnoven.En die van Hout maar smullen hè.Sommige gastuh bij ons hebben nog nooit zo makkelijk centjes verdient....![]()
Wij kwamen 'n keer die ene gozer tegen van PSV,in Scheveningen.Die labiele,met al die tattoo's.Die zei dat hij respect had voor Carlo,etc.We waren met 'n kleine groep en we stappen op 'm af.M'n maat zegt zo:jij bent toch die gozert van dat programma,van Veronica.Zegt 'ie gast:nee,dat ken niet.Ik houd namelijk niet van voetbal.Grootmuilquote:Op zondag 12 februari 2006 23:18 schreef Hathor het volgende:
De mooiste aflevering vond ik nog met die van PSV. Die ene dikke kale zei zoiets van "als andere supporters hier in Eindhoven komen, dan moeten ze gewoon doen wat wij willen, en geen rare liedjes gaan zingen of zo, anders klappen we erop".
Die heeft het niet helemaal goed begrepen geloof ik.![]()
Heheheh...dat was toch diegene die de deur opendeed toen Bas daar aan huis kwam ? Ik ken nog een paar jongens die op de een of andere manier aan zijn telefoonnummer zijn gekomen. Die hebben hem een week lang helemaal suf lopen bellen met allemaal ongein, totdat ie een ander nummer had.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:43 schreef Aequabilitas het volgende:
[..]
Wij kwamen 'n keer die ene gozer tegen van PSV,in Scheveningen.Die labiele,met al die tattoo's.Die zei dat hij respect had voor Carlo,etc.We waren met 'n kleine groep en we stappen op 'm af.M'n maat zegt zo:jij bent toch die gozert van dat programma,van Veronica.Zegt 'ie gast:nee,dat ken niet.Ik houd namelijk niet van voetbal.Grootmuil![]()
Komt recht uit het hart.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:51 schreef footbal_lad het volgende:
Helden joh,in Eindhoven.Alleen voor die oude garde van hun heb ik nog enig respect...
Mooiste vond ik nog van Den Haag:"Als je bij Ajax kijkt,hangen er spandoeken als groetjes uit Gorinchem enzo.Nou,die hoef je bij ons niet op te hangen,want dan schoppen we je naar Gorinchem toe...."
Prachtig....
Toen merkte je al dat de overheid het niet kon stoppen.Je zag die avond zoveel jongeren,de helft had volgens mij geen kaartje.Alleen S en T zaten vol,de rest van 't stadion was leeg.Bijna niemand kwam voor die wedstrijd...quote:Op zondag 12 februari 2006 23:59 schreef Aequabilitas het volgende:
Toch waren dat mooie tijden,ook al speelden we eerste divisie.Geen gezeik met de kit,camara's,noem maar op....Feyenoord uit,voor de beker was toch wel 'n hoogtepunt.Gewoon avondwedstrijd,niks verschuiven.Wij kwamen op volle sterkte en volgens mij waren er maar 3000 F'noord supporters,maar allemaal gekken.Ging helemaal los op 't plein.Die moest je gewoon nog ouderwets oversteken.Hebben we nog die pistool van die agente afgepakt....
Wat 'n nostalgie....![]()
Het is 'n verslaving.Elk jaar zeg ik:dit jaar ga ik minderen.Maar nog steeds ga ik elke wedstrijd.Zoals vandaag,bij die 3-3,dan flip ik gewoon helemaal door.Dan ben ik gewoon tot alles toe in staat....quote:Op maandag 13 februari 2006 00:02 schreef Hathor het volgende:
Daarom heb ik ook altijd alles bewaard wat er in kranten verscheen, altijd leuk om effe door te bladeren op een regenachtige middag. Zijn inmiddels toch al vier plakboeken vol.![]()
Klopt ja, ik heb eens een stel Bruggenaren gezien met sjaaltjes die de ene helft blauw zwart waren, en de andere helft in de kleuren van Den Haag. Die gasten zijn ook best wel gek, net als die van Antwerp trouwens die ik wel eens bij Feyenoord heb gezien.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:12 schreef Aequabilitas het volgende:
Sinds we gepromoveerd zijn leeft 't weer hier,maar daarvoor was 't ook niet veel.Alleen tegen Den Bosch dan...Toen gingen we 'n paar keer per jaar naar België,naar Brugge.Beerschot uit,Lokeren uit,Anderlecht,Luik.Daar kon alles nog.NO LIMITS....
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:59 schreef Aequabilitas het volgende:
Toch waren dat mooie tijden,ook al speelden we eerste divisie.Geen gezeik met de kit,camara's,noem maar op....Feyenoord uit,voor de beker was toch wel 'n hoogtepunt.Gewoon avondwedstrijd,niks verschuiven.Wij kwamen op volle sterkte en volgens mij waren er maar 3000 F'noord supporters,maar allemaal gekken.Ging helemaal los op 't plein.Die moest je gewoon nog ouderwets oversteken.Hebben we nog die pistool van die agente afgepakt....
Wat 'n nostalgie....![]()
Ik snap precies wat je bedoelt.Dan beginnen die andere supporters je te sarren.Ik ben dan ook tot alles in staat.Ik ben dan zo bereid 'n bom in dat vak te gooien.....quote:Op maandag 13 februari 2006 00:07 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Het is 'n verslaving.Elk jaar zeg ik:dit jaar ga ik minderen.Maar nog steeds ga ik elke wedstrijd.Zoals vandaag,bij die 3-3,dan flip ik gewoon helemaal door.Dan ben ik gewoon tot alles toe in staat....
Ach, kijk nou wat zijn neus de hoek om steekt.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:54 schreef RijstNatie het volgende:
Wat een mietjes in den haag, komt ajax op een vrijdagavond zitten er 8 in het clubhuis. Zeker weten dat er meer hagenezen in de buurt waren, maar die zijn allemaal in de bosjes gekropen..
En die bommen uit den haag, die hoor je al jaren niet meer
Dat lijkt me niet zo'n goed plan... maar ja, zij zullen er ook niet zonder staan.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:55 schreef Aequabilitas het volgende:
Volgende keer als we elkaar ontmoeten is alles toegestaan;NO LIMITS.Hadden ze maar beter moeten nadenken.....
Als ze die jochies met rust hadden gelaten was er niks aan de hand geweest.Dan was 't gewoon 'n grote nederlaag voor ons geweest.Makkelijk zat.....quote:Op maandag 13 februari 2006 01:00 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo'n goed plan... maar ja, zij zullen er ook niet zonder staan.
Volgens mij gaat dit uit de hand lopen.
kben een psv erquote:Op maandag 13 februari 2006 00:58 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ach, kijk nou wat zijn neus de hoek om steekt.
Ik mag toch hopen dat je een neus hebt ?quote:
Das gewoon allemaal hetzelfde, iedereen houd van voetbal.quote:Op maandag 13 februari 2006 01:41 schreef popolon het volgende:
Dit topic gaat dus meer over terroristen en tuig dan voetballiefhebbers neem ik aan.
Oh nou, ik hou er ook van ik heb alleen dit soort jokers nooit zo begrepen.quote:Op maandag 13 februari 2006 01:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Das gewoon allemaal hetzelfde, iedereen houd van voetbal.![]()
Ach ja, het hoort er nou eenmaal bij. Ik heb ergens gelezen dat jij enigzins in de buurt van Chicago woont. Nou, ik weet niet hoelang je daar al zit, maar in de jaren 90, toen de Bulls steeds kampioen werden, braken de fans uit blijdschap steevast hun eigen binnenstad af, en dat heet dan feestvreugde.quote:Op maandag 13 februari 2006 01:50 schreef popolon het volgende:
[..]
Oh nou, ik hou er ook van ik heb alleen dit soort jokers nooit zo begrepen.
Vechten en rellen om niks, en dat allemaal uit clubliefde.Yeah right, daar zijn de clubs echt blij mee met dat soort grappenmakers.
Dat keur ik ook af en was toch een incident. Dit geklooi en gerel is wekelijks ook al hoor je vaak niet alles in het nieuws.quote:Op maandag 13 februari 2006 01:59 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ach ja, het hoort er nou eenmaal bij. Ik heb ergens gelezen dat jij enigzins in de buurt van Chicago woont. Nou, ik weet niet hoelang je daar al zit, maar in de jaren 90, toen de Bulls steeds kampioen werden, braken de fans uit blijdschap steevast hun eigen binnenstad af, en dat heet dan feestvreugde.Het is dus niet alleen voetbal, maar overal waar een hoop mensen wat te vieren hebben, of een nederlaag betreuren, hoor je glasgerinkel.
how on fucking earth kan je respect hebben voor een paar hersendode idioten die zomaar naar een andere stad rijden om daar een gebouw in de fik (proberen) te steken en een paar mensen gaan kapot slaan en neersteken.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:55 schreef Aequabilitas het volgende:
Nogmaals ik heb respect voor de actie van de joden.Het is gewoon onze eigen stomme schuld dat we slecht voorbereid waren.
Over welk jaar hebben we het nou ? De yankees stonden er niet in. Boston trouwens ook niet.quote:Op maandag 13 februari 2006 02:47 schreef popolon het volgende:
Je hebt de Worldseries zeker niet gezien?
Goh echt? 't ging om het idee.quote:Op maandag 13 februari 2006 02:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Over welk jaar hebben we het nou ? De yankees stonden er niet in. Boston trouwens ook niet.
Point taken.quote:Op maandag 13 februari 2006 03:02 schreef popolon het volgende:
[..]
Goh echt? 't ging om het idee.
En in de VS pakken ze dat soort tuig hard aan, en terecht. Maar ik ben bang dat we te ver afdwalen van incidenten tot georganiseerde relpartijen.
Jij vind 't erbij horen, ik vind 't een schande voor de sport.
Vraag eens aan de 'echte' supporters van Feyenoord, Ajax etc. wat ze nou vinden van dat soort onruststokers, dat de club 't weer geld kost, dat ze geen uitsupporters mogen hebben etc.
Hoezo generaliseren...quote:Op maandag 13 februari 2006 02:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
how on fucking earth kan je respect hebben voor een paar hersendode idioten die zomaar naar een andere stad rijden om daar een gebouw in de fik (proberen) te steken en een paar mensen gaan kapot slaan en neersteken.![]()
![]()
het is gewoon een stelletje kanker tuig!!!! en het valt niet goed te praten! je kan lullen wat je wilt, als je zulk soort gedrag vertoond heb je gewoon een steek los in de bovenkamer.
Het is gewoon een grap dat die hooligans hun achterlijke daden nog proberen goed te praten ook.![]()
je hoeft echt niet de liefste te zijn, scheld elkaar verrot voor alles wat je maar kan verzinnen, doet er niet toe, maar gaan vechten, steken ed.. please....![]()
Typisch NL.Hier maken we ons nog druk om 'n dooie mus....quote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:52 schreef gelly het volgende:
Wanneer gaan de voetbalsupporters in Nederland de straat op om zich te distancieren van deze malloten ?
NEC met Duitsersquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:28 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik verklaar je labiel.quote:Op maandag 13 februari 2006 09:36 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Typisch NL.Hier maken we ons nog druk om 'n dooie mus....
Ik snap best dat sommige mensen ons niet begrijpen.Wij hebben ons eigen wereldje,met onze eigen regeltjes en onze eigen normen en waarden.Iedereen in dit wereldje heeft er zelf voor gekozen deel van uit te maken.Normaal gesproken vallen bij onze confrontaties dan ook geen onschuldige slachtoffers.Onschuldige mensen pakken is in ons wereldje NOT DONE!
Vóór Beverwijk riep iedereen;"Laat ze elkaar maar op 'n weiland afmaken".Toen dat werd gedaan,schreeuwde nog héél NL moord en brand.Dat er in 't uitgaansleven veel meer geweld is en dodelijke slachtoffers zijn gevallen,schijnen de meeste mensen te vergeten.Daar vallen de onschuldige slachtoffers,niet bij ons....Dat er nu wel onschuldige jongens zijn gepakt, is in strijd met de regels.Daarom is 't voor ons niet meer dan begrijpelijk dat er 'n tegenactie van Haagse kant zal komen.
Mensen zullen me wel labiel verklaren na 't lezen van dit stukje,maar na 't lezen van alle die studies van al doe psychologen over ons wereldje,ben ik ook niks anders gewend.![]()
Dacht Den Boschquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:57 schreef Hathor het volgende:
Nou, het is alweer een paar jaartjes geleden dat ik in de Kuip ben geweest, maar ik heb 15 jaar meegelopen met feyenoord,
Dat is nog langer geleden. Maar 90% van die gasten zaten ook altijd bij Feyenoord, net zoals er een heel contingent uit Apeldoorn kwam, en Deventer, en weet ik veel waar vandaan allemaal, Soms was het er net een duiventil.quote:
Nee, dat werkt natuurlijk niet. Net zoals bijna iedere eerste divisieclub hebben de fans een favoriete club in de eredivisie, en in Den Bosch was in die tijd vrijwel iedereen voor Feyenoord. Zaterdag's zaten we dan in de vliert, en zondag's in de Kuip. Tussendoor soms ook nog eens bij Standard Luik.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:18 schreef jimjim1983 het volgende:
dus je bent van club gewisseld? begrijp ik dat goed?
Wat denk je Einstein???"Ons wereldje" is 't supporters-wereldje...quote:Op maandag 13 februari 2006 10:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik verklaar je labiel.
Ik snap je ook niet. Hoezo eigen wereldje? Je leeft ook gewoon in de maatschappij waar ik in leef en hebt je aan dezelfde wetten te houden als ik.
Klasse.Zien ze 't ook eens van de andere kant,onze kant...quote:Op maandag 13 februari 2006 09:36 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Typisch NL.Hier maken we ons nog druk om 'n dooie mus....
Ik snap best dat sommige mensen ons niet begrijpen.Wij hebben ons eigen wereldje,met onze eigen regeltjes en onze eigen normen en waarden.Iedereen in dit wereldje heeft er zelf voor gekozen deel van uit te maken.Normaal gesproken vallen bij onze confrontaties dan ook geen onschuldige slachtoffers.Onschuldige mensen pakken is in ons wereldje NOT DONE!
Vóór Beverwijk riep iedereen;"Laat ze elkaar maar op 'n weiland afmaken".Toen dat werd gedaan,schreeuwde nog héél NL moord en brand.Dat er in 't uitgaansleven veel meer geweld is en dodelijke slachtoffers zijn gevallen,schijnen de meeste mensen te vergeten.Daar vallen de onschuldige slachtoffers,niet bij ons....Dat er nu wel onschuldige jongens zijn gepakt, is in strijd met de regels.Daarom is 't voor ons niet meer dan begrijpelijk dat er 'n tegenactie van Haagse kant zal komen.
Mensen zullen me wel labiel verklaren na 't lezen van dit stukje,maar na 't lezen van alle die studies van al doe psychologen over ons wereldje,ben ik ook niks anders gewend.![]()
En toen wij eredivsie speelden?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:23 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee, dat werkt natuurlijk niet. Net zoals bijna iedere eerste divisieclub hebben de fans een favoriete club in de eredivisie, en in Den Bosch was in die tijd vrijwel iedereen voor Feyenoord. Zaterdag's zaten we dan in de vliert, en zondag's in de Kuip. Tussendoor soms ook nog eens bij Standard Luik.
Allebei, hetzelfde eigenlijk. Was wel een beetje moeilijk af en toe. Zo heb ik bijvoorbeeld ooit met Feyenoord in het uitvak gezeten in de Vliert (1-1 uitslag, doelpunten van Cruyff en vd Horst) en met DB inn het uitvak in de Kuip tijdens de bekerfinale. Je bent en blijft natuurlijk toch een Bosschenaar, maar ik vertik het om de een van de twee de voorkeur boven de ander te geven. Tijdens wedstrijden tussen de twee hielden we ons altijd een beetje neutraal, je kan moeilijk voor allebei gaan zitten juichen.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:09 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En toen wij eredivsie speelden?
ik niet hoor, had daar totaal geen probleem mee, als er elke week gewoon op weilandjes gevochten word zal mij dat een zorg zijn. zolang je een club, onschuldige mensen en andermans eigendommen er maar niet mee naar de klote helpt.quote:Op maandag 13 februari 2006 09:36 schreef footbal_lad het volgende:
Vóór Beverwijk riep iedereen;"Laat ze elkaar maar op 'n weiland afmaken".Toen dat werd gedaan,schreeuwde nog héél NL moord en brand
quote:Op maandag 13 februari 2006 16:51 schreef Aequabilitas het volgende:
[..]
Klasse.Zien ze 't ook eens van de andere kant,onze kant...![]()
In een utopische samenleving zou het ook zo werken. De realiteit is echter altijd anders geweest SCH.quote:Op maandag 13 februari 2006 10:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik verklaar je labiel.
Ik snap je ook niet. Hoezo eigen wereldje? Je leeft ook gewoon in de maatschappij waar ik in leef en hebt je aan dezelfde wetten te houden als ik.
Eh...wat denk je zelf ? Vroeger was het allemaal een stuk ruiger nog dan nu hoor. Nu heb je combi regelingen, kooien waar je in gedreven word en dat heet dan een uitvak, en allerlei andere soort beveiligings maatregelen. Een jaar of 20 terug kon je nog gewoon met eigen vervoer naar wedstrijden, gewoon een kaartje kopen aan het loket, en gewoon op een vak van de tegenpartij gaan zitten. In de rust kon je ook nog eens gewoon het vak aflopen, om aan de andere kant van het stadion weer naar binnen te lopen. Je kon ook gewoon rustig een dag van tevoren naar de stad gaan waar de volgende dag pas de wedstrijd gespeeld zou worden, om de hele nacht een beetje te gaan lopen gallen in de binnenstad. Er gebeurde toen veel meer dan nu, omdat je gewoon veel meer vrijheid had, en letterlijk kon gaan en staan waar je wilde. De pers zat er ook niet meteen bovenop als er weer eens spreekkoren waren of zo, dat werd gewoon min of meer genegeerd. Die hele hetze rondom vd Vaart en Sllvie meijs zou 15 of 20 jaar geleden helemaal geen aandacht hebben gekregen, maar nu begint iedereen gelijk te bleren dat het schande is en dat er wat aan moet gebeuren. Alsof we geen ernstigere problemen hebben in Nederland als wat schunnige liedjes die gezongen worden vanaf tribunes.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:46 schreef Soul_Survivor het volgende:
Ik vraag me af, wat de oude garde vind, van hoe de nieuwe garde het aanpakt.
Wat ik er van begrijp namelijk, is dat daar verschil tussen zit.
Die staatquote:Op maandag 13 februari 2006 17:26 schreef Hathor het volgende:
Je zou eens een keer moeten langskomen hier om die plakboeken van toen te bekijken, dat zijn gewoon historische documenten geworden.![]()
Dit bedoel ik niet,quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:39 schreef Hathor het volgende:
[..]
Eh...wat denk je zelf ? Vroeger was het allemaal een stuk ruiger nog dan nu hoor. Nu heb je combi regelingen, kooien waar je in gedreven word en dat heet dan een uitvak, en allerlei andere soort beveiligings maatregelen. Een jaar of 20 terug kon je nog gewoon met eigen vervoer naar wedstrijden, gewoon een kaartje kopen aan het loket, en gewoon op een vak van de tegenpartij gaan zitten. In de rust kon je ook nog eens gewoon het vak aflopen, om aan de andere kant van het stadion weer naar binnen te lopen. Je kon ook gewoon rustig een dag van tevoren naar de stad gaan waar de volgende dag pas de wedstrijd gespeeld zou worden, om de hele nacht een beetje te gaan lopen gallen in de binnenstad. Er gebeurde toen veel meer dan nu, omdat je gewoon veel meer vrijheid had, en letterlijk kon gaan en staan waar je wilde. De pers zat er ook niet meteen bovenop als er weer eens spreekkoren waren of zo, dat werd gewoon min of meer genegeerd. Die hele hetze rondom vd Vaart en Sllvie meijs zou 15 of 20 jaar geleden helemaal geen aandacht hebben gekregen, maar nu begint iedereen gelijk te bleren dat het schande is en dat er wat aan moet gebeuren. Alsof we geen ernstigere problemen hebben in Nederland als wat schunnige liedjes die gezongen worden vanaf tribunes.![]()
Welkom in Nederland anno nu... En maar lullen en brullen en krijsen... maar zelf nooit een stadion van binnen gezien.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:39 schreef Hathor het volgende:
Alsof we geen ernstigere problemen hebben in Nederland als wat schunnige liedjes die gezongen worden vanaf tribunes.![]()
Bestond vroeger ook.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:49 schreef Soul_Survivor het volgende:
[..]
Dit bedoel ik niet,
Ik doel meer op de wapens, drugs gebruik, dat soort dingen..
'Vroeger' zaten ze aan de rohypnolquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:49 schreef Soul_Survivor het volgende:
[..]
Dit bedoel ik niet,
Ik doel meer op de wapens, drugs gebruik, dat soort dingen..
Nou wat ik dan mee krijg van fora's is dat de oude garde geen wapens gebruikte.. regels uit Engeland?quote:
Allemaal lulkoek... vroeger werd er ook geprikt.... hebben we het over midden jaren 80 en later enzo.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:55 schreef Soul_Survivor het volgende:
[..]
Nou wat ik dan mee krijg van fora's is dat de oude garde geen wapens gebruikte.. regels uit Engeland?
Okquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:57 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Allemaal lulkoek... vroeger werd er ook geprikt.... hebben we het over midden jaren 80 en later enzo.
En wat die Engelsen betreft... die hebben de mond vol over regeltjes maar zijn zelf ook viezerikken.
Als je ziet hoe de media de aandacht verschuift van 't incident op vrijdag naar de spreekkoren zondag.Alsjeblieft....Als hun "joden,joden" roepen en met jodesterren zwaaien hoor je niemand,maar als wij wat zingen is héél NL in rep in roer.Ach ja ,hier maken we ons al druk om 'n dooie mus bij 't domino....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:50 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Welkom in Nederland anno nu... En maar lullen en brullen en krijsen... maar zelf nooit een stadion van binnen gezien.
Nederland is nu eenmaal een land waar de mensen hun mening bij voorkeur in hapklare brokken kunnen overnemen van anderen die ook geen kennis van zaken hebben.
Allemaal het hoogste woord over hoe en wat de zaken aan te pakken, je kent het wel.
Is niet helemaal waar en natuurlijk ook niet helemaal te vergelijken, maar ik ben het helemaal met je eens dus boeit verder niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:11 schreef Aequabilitas het volgende:
Als hun "joden,joden" roepen en met jodesterren zwaaien hoor je niemand,maar als wij wat zingen is héél NL in rep in roer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |