Schandalig hoe men hier wordt omgegaan met voetbalquote:Ajax- en ADO supporters op de vuist
Uitgegeven: 10 februari 2006 23:50
Laatst gewijzigd: 11 februari 2006 09:15
DEN HAAG - Een groep van zeker zeventig Ajax-supporters is vrijdagavond rond 23.00 uur het ADO-honk binnengevallen. Dat heeft een woordvoerder van de politie gezegd. Volgens hem waren ADO-supporters op dat moment in het supportershome aan het kaarten.
Rond het stadion van ADO-Den Haag in het Zuiderpark is het zaterdagmorgen inmiddels weer rustig zo berichtte een woordvoerder van de politie. Zeker vijf mensen raakten gewond, waarvan een met steekwonden. Over hun toestand kon de woordvoerder niets zeggen.
Fuiken
Op onder andere de snelwegen A4 en A44 zette de politie een aantal fuiken op. Daarbij werden tien mensen gearresteerd. De woordvoerder sluit niet uit dat meer personen worden aangehouden.
De supporters waren onder meer gewapend met honkbalknuppels. De Mobiele Eenheid (ME) wordt ingezet om de rust terug te laten keren.
Onstabiel
Rond kwart voor een waren zo'n honderdvijftig ADO-aanhangers het supportershome ingedreven. De woordvoerder van de politie spreekt echter nog steeds van een "onstabiele situatie". Uit voorzorg nemen politie en ME strategische plaatsen in.
De sfeer was rond middernacht broeierig. De ME stond paraat terwijl de politie probeerde de gemoederen te sussen. Een woordvoerder van de Haagse voetbalclub zei dat op het moment van de confrontatie acht ADO-fans aanwezig waren in het honk.
Saamhorigheid
Volgens hem gaat het niet om rellen, maar om een "overval". Pas na de confrontatie kwam een grote groep Haagse supporters op de been. "Ze zoeken steun bij elkaar. De saamhorigheid is groot. Ik kan ben hen een zekere kalmte bespeuren", aldus de zegsman.
Zondagmiddag staat de competitiewedstrijd ADO tegen Ajax in het Zuiderpark op het programma. Een woordvoerder van de Haagse voetbalclub wilde niet ingaan op de mogelijke gevolgen van de rellen voor het duel.
http://www.nu.nl/news/671(...)ers_op_de_vuist.html
Inderdaad, die lui mogen geen supporters genoemd worden. Wat een trieste lui die hooligans.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:14 schreef IkWilbert het volgende:
Dat zijn geen supporters!
Jij meet wel erg graag met 2 maten hè, is 't niet?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 09:44 schreef Meki het volgende:
[..]
Schandalig hoe men hier wordt omgegaan met voetbal
en zonder enige aanleiding vallen ze 5 mensen aan met knuppels
De Nederlandse hooligans moeten keihard aangepakt worden.
Dat valt toch nog maar te bezien. Het is niet goed te keuren wat ze doen, daar is geen twijfel over mogelijk maar enige tijd geleden heb ik een boek gelezen waarbij de schrijver mee loopt met verschillende hooligans. Die mensen verzetten alles in hun leven op het moment dat hun club speelt, ze verzetten hun huwelijk op het moment dat de club zelfs maar een vriendschappelijke wedstrijd speelt en ze vliegen de club overal achterna.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:40 schreef Urquhart het volgende:
Inderdaad, die lui mogen geen supporters genoemd worden. Wat een trieste lui die hooligans.
En weer een kleine groep die het voor de hele groep verpest...quote:Geen Ajax-fans bij duel tegen ADO
DEN HAAG Bij de voetbalwedstrijd tussen ADO en Ajax zullen morgen geen fans van Ajax aanwezig zijn.Burgemeester Deetman van Den Haag heeft dat besloten naar aanleiding van de aanval, gisteravond, op het supportershonk van ADO.
Zo'n 70 Ajax-fans drongen gisteravond het ADO-clubhuis binnen,en gingen de aanwezige ADO-aanhangers te lijf. Onder de Haagse supporters vielen 8 gewonden: twee liepen steekwonden op en één werd met een honkbalknuppel bewerkt.
Ook werd geprobeerd brand te stichten in het clubhuis,maar dat mislukte. Rond het ADO-stadion is een noodverordening van twee keer 24 uur afgekondigd.
Yep standaard ajax !quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:46 schreef Tiemie het volgende:
Ajax komt ook altijd als er maar een paar lui zijn en zonder waarschuwing. Triest hoor.![]()
Jij bent echt triestquote:Op zaterdag 11 februari 2006 09:44 schreef Meki het volgende:
[..]
Waren zeker weten niet alleen 'Nederlanders' Meki, zitten ook jongens tussen met een 'allochtone' achtergrond.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 09:44 schreef Meki het volgende:
[..]
Hoor hem dan... niet lullen over zaken waar je niks van weet. Hou het lekker bij de Graafschapquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:46 schreef Tiemie het volgende:
Ajax komt ook altijd als er maar een paar lui zijn en zonder waarschuwing. Triest hoor.![]()
AFCA Youth heeft hetzelfde geflikt bij de Graafschap alleen toen niet gestoken, lijkt me dat hij er wel iets van weet dan.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:25 schreef Pappie_Culo het volgende:
Hoor hem dan... niet lullen over zaken waar je niks van weet. Hou het lekker bij de Graafschap![]()
Ik loop al een tijdje niet meer mee, maar als ik me niet vergis was dat ook in een reactie op een knokpartij een seizoen eerder. En tsja... op voorhand waarschuwen? Doetinchem is niet zo groot... moet je maar zorgen dat je d'r staat.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:29 schreef Superheld het volgende:
[..]
AFCA Youth heeft hetzelfde geflikt bij de Graafschap alleen toen niet gestoken, lijkt me dat hij er wel iets van weet dan.
Waren "te laat", was in de eerste helft ofzo..quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:31 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ik loop al een tijdje niet meer mee, maar als ik me niet vergis was dat ook in een reactie op een knokpartij een seizoen eerder. En tsja... op voorhand waarschuwen? Doetinchem is niet zo groot... moet je maar zorgen dat je d'r staat.
Maar goed, verder niet zo'n zin in zo'n discussie. Geen enkele club blinkt uit in correctheid.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:31 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
moet je maar zorgen dat je d'r staat.
Dat lijkt mij geen goed idee. Als je dat gaat invoeren lijkt mij het einde zoek. Supporters kunnen zich dan voor gaan doen als supporters van een andere club, om zo de andere club een vermindering in de punten toe te brengen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:43 schreef Zemi77 het volgende:
Punten afpakken lijkt mij ook een goed idee trouwens.
ja maar jaar daarvoor was prima dus niet zo piepen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:33 schreef Superheld het volgende:
[..]
Waren "te laat", was in de eerste helft ofzo..
dit punt lijkt mij idd geen goed idee! die stond er volgens mij net nog niet, anders heb ik eroverheen gelezen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:43 schreef Zemi77 het volgende:
Punten afpakken lijkt mij ook een goed idee trouwens.
Ik zeg er toch verder niks over, zeg alleen dat de graafschap er wel iets van af weet.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:49 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ja maar jaar daarvoor was prima dus niet zo piepen.
wat een trieste reactie! hoe laag is jouw IQ?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:55 schreef Hathor het volgende:
Een typische neuzenactie, onaangekondigd komen en dan vervolgens met 70 man 8 Hagenezen te lijf gaan. Ja, daar vrdien je het verloren respect van Beverwijk wel mee terug hoor jongens, vooral doorgaan zo, jullie zijn op de weg terug.
Ik kan me ook levendig voorstellen wat er leeft onder de Hagenezen nu, en ze zullen druk plannen aan het maken zijn om wraak te nemen. Maak er wat van jongens, mijn zegen heb je. Maar probeer maar niet om telefonisch een afspraak te maken met de neuzen, want ze komen of niet opdagen, of ze lopen hard weg.![]()
Heeel laach.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:58 schreef chrdek het volgende:
[..]
wat een trieste reactie! hoe laag is jouw IQ?
Lachen toch? Verschil is wel dat er in A'dam geen 5 man en een halve paardenkop in het honk zitten op de vrijdagavond.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:10 schreef Hathor het volgende:
Loop niet zo te zeiken zeg, sommige dingen moeten gewoon gezegd worden, en als dat bij sommige Fokkers niet goed valt, nou jammer dan. Maar wat ik hier zeg is niks vergeleken bij wat er binnenkort zal gebeuren in Amsterdam, daar kun je vergif op innemen.
Ja en Feyenoord viel vorig jaar een stilstaande trein met Ajacieden erin aan. Lees: Feyenoorders gooide stenen naar Ajacieden die nog niks hadden gedaan, vast stonden door een fout van machinist en uit de trein wouden door de idiote regen van stenen (die ook door de ramen gingen)quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:55 schreef Hathor het volgende:
Een typische neuzenactie, onaangekondigd komen en dan vervolgens met 70 man 8 Hagenezen te lijf gaan. Ja, daar vrdien je het verloren respect van Beverwijk wel mee terug hoor jongens, vooral doorgaan zo, jullie zijn op de weg terug.
Ik kan me ook levendig voorstellen wat er leeft onder de Hagenezen nu, en ze zullen druk plannen aan het maken zijn om wraak te nemen. Maak er wat van jongens, mijn zegen heb je. Maar probeer maar niet om telefonisch een afspraak te maken met de neuzen, want ze komen of niet opdagen, of ze lopen hard weg.![]()
Ach, wat is indrukwekkend? Met ferencvaros een biertje gaan drinken omdat het zulke jodenhaters (nazi's) zijn terwijl je halve harde kern Ali of Jerrel heet. Nee dan ben je een held. Slim is het wel, scheelt je weer een pak slaag.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:15 schreef Hathor het volgende:
Tsja, in Beverwijk waren ze ook voorbereid zou je zo toch denken. Ik was er nou niet bepaald van onder de indruk.
Ik denk dat de harde kern van Ado niet echt onderdoet voor die van Feyenoord eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:36 schreef Jeweettoch het volgende:
In R'dam durven ze dat weer niet he, de mietjes.![]()
Ik ken zegge en schrijven precies 1 Jerrel, maar geen enkele Ali, en voor zover ik weet zijn Ali's ook niet echt welkom, maar ja, jij klinkt alsof je er elke week tussenstaat, dus ik zal jouw kennis van zaken maar niet tegenspreken.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:38 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ach, wat is indrukwekkend? Met ferencvaros een biertje gaan drinken omdat het zulke jodenhaters (nazi's) zijn terwijl je halve harde kern Ali of Jerrel heet. Nee dan ben je een held. Slim is het wel, scheelt je weer een pak slaag.
Dit soort discussie zijn altijd van dat pot - ketel werk.
Eh...nee, ik ben bang dat dat niet echt gaat werken.quote:Tevens sluit ik een alliantie tussen Ado en Feyenoord hooligans mbt Ajax niet uit overigens.
Jezus zeg,wat 'n slap argument.Heeft toch helemaal niks met B'wijk te maken.Héél NL heeft toen kenne zien wat voor helden 020 zijn.Feit=feit!!!Denk je echt dat DH naar A'dam gaat?Nogmaals:nog minimaal 4 uitwedstrijden....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:38 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ach, wat is indrukwekkend? Met ferencvaros een biertje gaan drinken omdat het zulke jodenhaters (nazi's) zijn terwijl je halve harde kern Ali of Jerrel heet. Nee dan ben je een held. Slim is het wel, scheelt je weer een pak slaag.
Dit soort discussie zijn altijd van dat pot - ketel werk.
Die jongens op Awakenings waren zeker 50% allochtoon, daar ging het effe om. Dus als mocro's niet welkom zijn zou ik nog maar eens goed rondkijken bij mn eigen kluppie als ik jou was.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik ken zegge en schrijven precies 1 Jerrel, maar geen enkele Ali, en voor zover ik weet zijn Ali's ook niet echt welkom, maar ja, jij klinkt alsof je er elke week tussenstaat, dus ik zal jouw kennis van zaken maar niet tegenspreken.![]()
Je haalt me de woorden uit de strot.Ali's bij Feyenoord?Ik kan me toch nog goed herinneren dat er toch 'n hoop Ali's bij 020 liepen of hadden ze hun koppies geschminkt???quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik ken zegge en schrijven precies 1 Jerrel, maar geen enkele Ali, en voor zover ik weet zijn Ali's ook niet echt welkom, maar ja, jij klinkt alsof je er elke week tussenstaat, dus ik zal jouw kennis van zaken maar niet tegenspreken.![]()
Moet dh zelf weten... maar ja... dan pak je net zo goed de verkeerde en is de insteek van de actie ook iets anders natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:45 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Jezus zeg,wat 'n slap argument.Heeft toch helemaal niks met B'wijk te maken.Héél NL heeft toen kenne zien wat voor helden 020 zijn.Feit=feit!!!Denk je echt dat DH naar A'dam gaat?Nogmaals:nog minimaal 4 uitwedstrijden....![]()
Nou dat is dan al een hele tijd niet meer. Paar molukkers en nog wat andere jongens met een gezonde kleur. Verdomd weinig in ieder geval.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:49 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de strot.Ali's bij Feyenoord?Ik kan me toch nog goed herinneren dat er toch 'n hoop Ali's bij 020 liepen of hadden ze hun koppies geschminkt???![]()
Wat een held ben jij zeg. Typisch iemand die alle spannende verhalen via via te weten komt. En dat dan stoer gaat lopen verkondigen op internet. Zondags lekker met papie en broertje op de familietribune zit met z'n cola en popcorn. En maandags op school de stoerste verhalen verteld over wat er wel niet aan de overkant allemaal gebeurde.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:49 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de strot.Ali's bij Feyenoord?Ik kan me toch nog goed herinneren dat er toch 'n hoop Ali's bij 020 liepen of hadden ze hun koppies geschminkt???![]()
Hoe ze 't ook proberen goed te praten of mooier te maken,die nederlaag zal voor altijd blijven staan.Waar blijft die eeuwig beloofde wraak dan.???En dan bedoel ik niet kleine groeppies aanvallen bij houseparties of tankstations.....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:15 schreef Hathor het volgende:
Tsja, in Beverwijk waren ze ook voorbereid zou je zo toch denken. Ik was er nou niet bepaald van onder de indruk.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:56 schreef gelly het volgende:
Grow up...
Was in B'wijk anders niet zo....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:54 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Nou dat is dan al een hele tijd niet meer. Paar molukkers en nog wat andere jongens met een gezonde kleur. Verdomd weinig in ieder geval.
Nou, het is alweer een paar jaartjes geleden dat ik in de Kuip ben geweest, maar ik heb 15 jaar meegelopen met feyenoord, en op een enkele uitzondering na, heb ik in al die jaren nooit een marokkaan gezien, niet op S en ook niet op T, en bij uitwedstrijden al helemaal niet. Ik kan me niet voorstellen dat dat in slechts een jaar of drie verandert is, want Marokkanen zijn gewoon nooit welkom geweest, net als skinheads trouwens, das weer precies het tegenover gestelde.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:49 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Die jongens op Awakenings waren zeker 50% allochtoon, daar ging het effe om. Dus als mocro's niet welkom zijn zou ik nog maar eens goed rondkijken bij mn eigen kluppie als ik jou was.
Onze groep (allemaal Molukkers) loopt nu al zo'n 9 jaar mee en ik heb nog nooit 'n marokkaan bij uitwedstrijden gezien.....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou, het is alweer een paar jaartjes geleden dat ik in de Kuip ben geweest, maar ik heb 15 jaar meegelopen met feyenoord, en op een enkele uitzondering na, heb ik in al die jaren nooit een marokkaan gezien, niet op S en ook niet op T, en bij uitwedstrijden al helemaal niet. Ik kan me niet voorstellen dat dat in slechts een jaar of drie verandert is, want Marokkanen zijn gewoon nooit welkom geweest, net als skinheads trouwens, das weer precies het tegenover gestelde.![]()
Hij heeft waarschijnlijk ergens op een houseparty een stel Marokkanen met Feyenoord sjaaltjes zien rondspringen, en is gelijk tot de conclusie gekomen dat ze bij Feyenoord tegenwoordig allemaal Ali heten.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:01 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Onze groep (allemaal Molukkers) loopt nu al zo'n 9 jaar mee en ik heb nog nooit 'n marokkaan bij uitwedstrijden gezien.....
Grappig. Ik lees hier al meerdere keren dat het laf is van de Ajax supporters dat ze met 70 man ong. een man of 10 aanvallen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:45 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Jezus zeg,wat 'n slap argument.Heeft toch helemaal niks met B'wijk te maken.Héél NL heeft toen kenne zien wat voor helden 020 zijn.Feit=feit!!!Denk je echt dat DH naar A'dam gaat?Nogmaals:nog minimaal 4 uitwedstrijden....![]()
dus dat....internet hooliganquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:11 schreef cheqy het volgende:
[..]
Bewijs je grote bek maar eens als de aantallen gelijk zijn of heb je alleen vanachter je pc een grote bek?
sorry maar dit bewijst wel dat je nog eens ff goed met s moet praten hierover. Er zijn wel wat andere dingen gebeurd dan die jij hier opnoemtquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:55 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Hoe ze 't ook proberen goed te praten of mooier te maken,die nederlaag zal voor altijd blijven staan.Waar blijft die eeuwig beloofde wraak dan.???En dan bedoel ik niet kleine groeppies aanvallen bij houseparties of tankstations.....
Ik ga al een tijdje niet meer, maar dat heeft meer met financien te maken dan met wat anders, het is me gewoon een beetje te duur geworden sinds we die jofele Euro hebben. Maar in het begin was het S, wat niet echt bevorderlijk voor je gezondheid was als er gescoord werd.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:09 schreef footbal_lad het volgende:
Zat je op S?Zit al jaren op JJ,lekker naast 't uitvak,maar dat is ook niks meer.Ken bijna niemand meer op 't vak.Dat 't woensdag tegen NEK ook 'wat uit de hand liep lees je nergens.Ach ja,nou gaat 't over Ajax....![]()
Lekker makkelijk, jij beschuldigt Feyenoord ervan met teveel man te zijn geweest, nou, telefonisch was ons meegedeelt dat we gerust met veel man konden komen, anders zouden er wel eens gewonden kunnen vallen aan onze kant. Als jullie daar zelf dan gaan staan met een handvol jongens, wiens schuld is het dan ? Je weet vooruit dat Feyenoord ALTIJD met veel man is, dan zorg je er toch gewoon voor dat je er zelf ook met een hoop bent. Of hadden jullie een beetje problemen met het vinden van gemotiveerde jongens ?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:11 schreef cheqy het volgende:
[..]
Grappig. Ik lees hier al meerdere keren dat het laf is van de Ajax supporters dat ze met 70 man ong. een man of 10 aanvallen.
En jij loopt hier nu stoer te doen over Beverwijk waar de kakkerlakken in vele grotere getalen aanwezig waren, en dan heb ik het niet eens over de relletjes op de A10 noord. Dat was niet laf??
Of met een flink aantal kneusjes een stilstaande trein aanvallen waarin de inzittenden in de minderheid zijn en geen kant op kunnen. Nee, daar was flink wat moed voor nodig.![]()
Bewijs je grote bek maar eens als de aantallen gelijk zijn of heb je alleen vanachter je pc een grote bek?
Groetjes van uit jouw geliefde 020![]()
Nee hoor, ik was er wel, ik was er altijd. Ik zie alleen niet in waarom ik daar geheimzinnig over zou moeten doen.quote:
jeeeejquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:30 schreef Hathor het volgende:
Ach ja, deze discussie dwaalt een beetje af van het originele topic, en dat had te maken met Den Haag, Feyenoord hoeft niks meer te bewijzen. Ik ken die gasten goed genoeg om te weten dat ze het er echt niet bij laten zitten, en ik verwacht een soortgelijke actie binnen afzienbare tijd.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:32 schreef TC03 het volgende:
Wat een onzin om hooligans geen supporters te noemen. Het zijn juist wel echte supporters, want ze hebben heel veel over voor hun club. Kijk, dat je dan graag supporters van de andere club in elkaar slaat moet jezelf weten, ik vind het persoonlijk te debiel voor woorden, maar het zijn wel echte supporters.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:10 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja. het zal vast net zoiets zijn als dat gehandicapte mensen meer van een huisdier kunnen houden dan normale mensen.
Simpel, omdat zij iets doen wat jou niet aanstaat? Tja, zo ken ik er nog wel meer.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:16 schreef jimjim1983 het volgende:
simpele figuren
Precies, het inelkaar slaan van iemand omdat ie voor een andere voetbalclub is getuigt van veel intelligentie. Of krijgen we nu weer het verhaal dat veel hooligans directeur van een multinational zijn en het zien als vrijetijdsbesteding ?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:35 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Simpel, omdat zij iets doen wat jou niet aanstaat? Tja, zo ken ik er nog wel meer.
Het zal je nog verbazen wat voor soort jonges er allemaal tussenzitten, en wat voor maatschappelijke functie ze bekleden. Als jij denkt dat er alleen maar Tokkies tussenzitten, dan overschat je je eigen intelligentie toch een beetje.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:37 schreef gelly het volgende:
[..]
Precies, het inelkaar slaan van iemand omdat ie voor een andere voetbalclub is getuigt van veel intelligentie. Of krijgen we nu weer het verhaal dat veel hooligans directeur van een multinational zijn en het zien als vrijetijdsbesteding ?
1.Ik blijf zeggen dat als ze waren blijven staan het allemaal wel zou meevallen.Ze hadden best wel 'n aardige groep die dag,maar als meer dan de helft weg rend dan is 't "mission impossible"....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:21 schreef Hathor het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, jij beschuldigt Feyenoord ervan met teveel man te zijn geweest, nou, telefonisch was ons meegedeelt dat we gerust met veel man konden komen, anders zouden er wel eens gewonden kunnen vallen aan onze kant. Als jullie daar zelf dan gaan staan met een handvol jongens, wiens schuld is het dan ? Je weet vooruit dat Feyenoord ALTIJD met veel man is, dan zorg je er toch gewoon voor dat je er zelf ook met een hoop bent. Of hadden jullie een beetje problemen met het vinden van gemotiveerde jongens ?![]()
Ik wil niet beweren dat het er veel zijn, maar ik ken wel wat jongens met een topbaan, ja.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:37 schreef gelly het volgende:
[..]
Precies, het inelkaar slaan van iemand omdat ie voor een andere voetbalclub is getuigt van veel intelligentie. Of krijgen we nu weer het verhaal dat veel hooligans directeur van een multinational zijn en het zien als vrijetijdsbesteding ?
Zal niet binnen de overheid zijn....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:40 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik wil niet beweren dat het er veel zijn, maar ik ken wel wat jongens met een topbaan, ja.
Wij waren zelfs te zien in die aflevering over voetbal-supporters in die programma van die homo van van Hout.Zie je op de A10 ineens 'n groep Molukkers uit de auto stappen,vol met de gezichten in beeld.Dat was niet zo slim van die gozer....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee hoor, ik was er wel, ik was er altijd. Ik zie alleen niet in waarom ik daar geheimzinnig over zou moeten doen.
hebben jullie Van Hout nog "gecorrigeerd" dan ?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:49 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Wij waren zelfs te zien in die aflevering over voetbal-supporters in die programma van die homo van van Hout.Zie je op de A10 ineens 'n groep Molukkers uit de auto stappen,vol met de gezichten in beeld.Dat was niet zo slim van die gozer....![]()
Nee,gozer was daarna sowieso ondergedoken.Hij werd toch bedreigd door onze vrienden uit de hoofdstad.Ach ja,de waarheid doet pijn.Gelukkig keken er weinig bekenden en familie naar dat klote-programma van 'm.Tegenwoordig wil 'ie niet veel meer met supporters te maken hebben.....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:53 schreef Hathor het volgende:
[..]
hebben jullie Van Hout nog "gecorrigeerd" dan ?
Nee, sterker nog...hij word verdacht van het lekken van gevoelige informatie naar de Amsterdamse onderwereld. Bas weet stiekem meer van die liquidaties dan ie wil toegeven.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:59 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Nee,gozer was daarna sowieso ondergedoken.Hij werd toch bedreigd door onze vrienden uit de hoofdstad.Ach ja,de waarheid doet pijn.Gelukkig keken er weinig bekenden en familie naar dat klote-programma van 'm.Tegenwoordig wil 'ie niet veel meer met supporters te maken hebben.....![]()
Hij was toen zó blij dat Feyenoord besloot om toch mee te doen aan z'n programma.Die vragen die hij toen steldequote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee, sterker nog...hij word verdacht van het lekken van gevoelige informatie naar de Amsterdamse onderwereld. Bas weet stiekem meer van die liquidaties dan ie wil toegeven.![]()
Toch niet van Cor van Hout ? Dat zou wel verklaren hoe hij aan zulke gevoelige informatie komt. Alleen begrijp ik dan weer niet dat justitie hem schijnt te vertouwen, of in ieder geval tot op een bepaalde hoogte. Tenslotte doet hij min of meer hetzelfde werk als Peter R. de Vries.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:09 schreef PLAE@ het volgende:
Bas is zelf de stiefzoon van een grote crimineel als ik mij even niet vergis.
Dat wil ik best zeggen hoor, alleen vind ik dat jij daar geen flikker mee te maken hebt.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:16 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik vraag me serieus af wat Hathor en footbal_lad voor baan/functie hebben in het dagelijks leven?
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk ergens op een houseparty een stel Marokkanen met Feyenoord sjaaltjes zien rondspringen, en is gelijk tot de conclusie gekomen dat ze bij Feyenoord tegenwoordig allemaal Ali heten.![]()
aha, vakkenvuller dus.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat wil ik best zeggen hoor, alleen vind ik dat jij daar geen flikker mee te maken hebt.
Fout, u heeft nog twee kansen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |