Je was toch een Fries? Landverrader.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 03:02 schreef Loedertje het volgende:
Waarom krijg je dat te horen als je met een vleggetje van je eigen land rondloopt?
Met zo'n tintje als ik kun je nooit een *frysk famke* zijnquote:
quote:Landverrader.![]()
Inderdaad! Holland is de hoofdstad van Amsterdam, en dat is een provincie van Europa!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 03:06 schreef Intxaurraga het volgende:
Holland is geen land.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 03:26 schreef -Wolf- het volgende:
Ik heb een vlaggetje van New Brunswick.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 03:06 schreef JaFFe het volgende:
Omdat je een racist bent!
dan is deze mooierquote:
Is wel een aardige.quote:
Zoals?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 08:36 schreef Megumi het volgende:
Want alles wat extreem is zoals Moslim extremisten maken de dezelfde fouten als de nazi's.
Ik zie nog geen treinen vol joden vertrekken, dus stop die bril van jou dan maar eens diep in je hol. Gebruiken doe je hem kennelijk toch niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 08:46 schreef Megumi het volgende:
Zou zeggen ga eens langs bij hans anders en koop een bril.
Die van jou zit al blijkbaar in je hol.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 08:47 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik zie nog geen treinen vol joden vertrekken, dus stop die bril van jou dan maar eens diep in je hol. Gebruiken doe je hem kennelijk toch niet.
Omdat Nederland is doorgeslagen in het allochtonen-knuffelen... Vrijwel elke Canadees loopt overal op aarde rond met een Canadese vlag op z'n tas!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 03:02 schreef Loedertje het volgende:
Waarom krijg je dat te horen als je met een vleggetje van je eigen land rondloopt?
Preciesquote:Op zaterdag 11 februari 2006 09:25 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Omdat Nederland is doorgeslagen in het allochtonen-knuffelen... Vrijwel elke Canadees loopt overal op aarde rond met een Canadese vlag op z'n tas!
Maar hadden jullie wel nodig omdat jullie te stom waren jullie eigen land te redden.quote:
zouden wij ook moeten doen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 09:25 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Omdat Nederland is doorgeslagen in het allochtonen-knuffelen... Vrijwel elke Canadees loopt overal op aarde rond met een Canadese vlag op z'n tas!
Dat was in 2002.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 09:59 schreef stukovich het volgende:
Begin dan lekker bij jullie eigen 'Nederlanders'. OS 2004, Athene, waar geeneen Nederlander trots genoeg was om vlaggendrager te zijn, en uiteindelijk onder druk die bitchass snowboardster het heeft gedaan
Nog slecht gepaint ookquote:
Nah is een suawastika... een van de boedisten symbolenquote:
volgens mij heb je hem gespiegeld.quote:
Kan voorkomen als je de bril niet op je neus maar in je hol heb zitten.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
volgens mij heb je hem gespiegeld.
Fanboy.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:28 schreef PatjeDoN het volgende:
Ik heb een Engelse vlag op mn kamer.. en ik heb engelse vlag op mn tas.. en ik heb een blouse van de engelse vlag.. En ik ga waneer het lukt emigreren.. naar .. Engeland..
Nederland is niet iets om trots op te zijn, met die kut politiek hier. En de nog kuttere en kortzichtige samenleving. Deze maatschappij is nog meer verneukt dan deze TVP.
Ga je daar toch wonen, landverraderquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:28 schreef PatjeDoN het volgende:
Ik heb een Engelse vlag op mn kamer.. en ik heb engelse vlag op mn tas.. en ik heb een blouse van de engelse vlag.. En ik ga waneer het lukt emigreren.. naar .. Engeland..
Nederland is niet iets om trots op te zijn, met die kut politiek hier. En de nog kuttere en kortzichtige samenleving. Deze maatschappij is nog meer verneukt dan deze TVP.
Ik verraad mijn land niet, mijn land heeft mij verraden.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:52 schreef FoXje het volgende:
[..]
Ga je daar toch wonen, landverrader![]()
Talk to the handquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:54 schreef PatjeDoN het volgende:
[..]
Ik verraad mijn land niet, mijn land heeft mij verraden.
De reden is te persoonlijk, vraag er dus niet na, maar ik heb zo mijn redenen.
die gegrond zijn.
en overduidelijk.
Mijn dochtertje heeft een shirtje waarom staat 'made in holland', bij de prenetal gekocht en dus absoluut niet racistisch bedoeld.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 03:02 schreef Loedertje het volgende:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:55 schreef FoXje het volgende:
[..]
Talk to the hand cuz the head's too dumb to listen
kortzichtigheid w00t
Ik vindt dat net een tikje te ver gaan tot op heden. Ken hier heel veel aardige mensen en heb in dit land best wat opgebouwd. Maar moet toegeven dat ik toch steeds meer er aan denk zo als de meesten willen in dit land weer terug op te rotten naar me land. Zou dan ook willen dat me voorouders die in Nederlandse bodem liggen opgegraven worden en met me meegaan. Want de beroemde Nederlandse tollerantie is dood. Dus waarom zou je dan als Canadees. Amerikaan of Schot nog hier begraven willen liggen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:28 schreef PatjeDoN het volgende:
In Engeland is allemaal ook niet altijd zo gezellig.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:28 schreef PatjeDoN het volgende:
kan ik begrijpen, maar iedereen zijn eigen opvattingen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:04 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik vindt dat net een tikje te ver gaan tot op heden.
Mijn tante woont er, en kom er regelmatig. Ze zeikt zelf ook de hele tijd over nederland, en wat er beter is aan Engeland.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
In Engeland is allemaal ook niet altijd zo gezellig.![]()
Maar waarom woon je dan nog hierquote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:09 schreef PatjeDoN het volgende:
[..]
Mijn tante woont er, en kom er regelmatig. Ze zeikt zelf ook de hele tijd over nederland, en wat er beter is aan Engeland.
Tuurlijk, heeft elk land zn -punten..
maar Engeland heeft voor MIJ meer + punten, en vooral overtuigende pluspunten.
oooh je bent nog een kindquote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:14 schreef PatjeDoN het volgende:
... DOH
je komt niet ver voor een visum, als je nog niet volwassen bent hæ..![]()
![]()
kneus![]()
en dat zegt iemand die geboren is aan het begin van de jaartellingquote:
Alleen jammer dat ze je land bevrijd hebben. En wat vonden je ouders om lid te zijn van de NSB?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:15 schreef Oksel het volgende:
Overigens vind ik NL niet kut, maar al die klote allochtonen wel.
OMGquote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:16 schreef PatjeDoN het volgende:
[..]
en dat zegt iemand die geboren is aan het begin van de jaartelling![]()
anders ben je ff niet zo een kneus die te bang is om z'n leeftijd te zeggen, omdat ie anders niet serieus word geNOmen![]()
en DAT is racistischquote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:15 schreef Oksel het volgende:
Overigens vind ik NL niet kut, maar al die klote allochtonen wel.
Jij bent dus degene die racistisch is, want waarom stel je allochtonen anders gelijk aan negers?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:18 schreef PatjeDoN het volgende:
[..]
en DAT is racistisch![]()
Dus.. jij gaat schiphol schoonmaken?
nooit een andere schoonmaker gezien dan allochtonen..
En jij wil zo graag alle vuile werk doen die wij aan buitenlandse mensen geven?
neeeeee dan zijn ze weer welkom![]()
kneus![]()
Namelijk, hoe voorspelbaar ook, Noord- en Zuid-Hollandquote:Op zaterdag 11 februari 2006 03:24 schreef -Wolf- het volgende:
Holland zijn 2 provincies samen...
Wat heb jij precies gedaan om dit land te bevrijden?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:17 schreef Megumi het volgende:
Alleen jammer dat ze je land bevrijd hebben. En wat vonden je ouders om lid te zijn van de NSB?
Dus als je al blanke met een vlaggetje loopt ben je racist, en als je als marokkaan met een vlaggetje loopt is het niet racistisch?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:26 schreef XiChico het volgende:
Ik zag laatst een mocro lopen met op zijn Replay broek een Nederlandse vlag gestickt, wel vet gedaan.. hij nakt meteen al die Lonsdalers met hun Nederlandse vlaggetjes op hun bomber jack.
Nu in het Nederlands:
Ik zag laatst een marokkaan lopen waar een gemiddeld persoon van zou denken dat het een crimineel is, deze jongen had op zijn broek een Nederlands vlaggetje laten maken die goed opviel, hierdoor laat hij zien dat hij trots heeft en op deze manier moeten al die zgn. racisten met iets anders op de proppen komen anders lijkt het net of zij het eens zijn met dit soort marokkanen.
welke pluspunten heeft Engeland in godsnaam?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:09 schreef PatjeDoN het volgende:
[..]
Mijn tante woont er, en kom er regelmatig. Ze zeikt zelf ook de hele tijd over nederland, en wat er beter is aan Engeland.
Tuurlijk, heeft elk land zn -punten..
maar Engeland heeft voor MIJ meer + punten, en vooral overtuigende pluspunten.
Thats the shitquote:
Nee...Hakenkruis naar links is ook een symboolquote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
volgens mij heb je hem gespiegeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |