Je was toch een Fries? Landverrader.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 03:02 schreef Loedertje het volgende:
Waarom krijg je dat te horen als je met een vleggetje van je eigen land rondloopt?
Met zo'n tintje als ik kun je nooit een *frysk famke* zijnquote:
quote:Landverrader.![]()
Inderdaad! Holland is de hoofdstad van Amsterdam, en dat is een provincie van Europa!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 03:06 schreef Intxaurraga het volgende:
Holland is geen land.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 03:26 schreef -Wolf- het volgende:
Ik heb een vlaggetje van New Brunswick.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 03:06 schreef JaFFe het volgende:
Omdat je een racist bent!
dan is deze mooierquote:
Is wel een aardige.quote:
Zoals?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 08:36 schreef Megumi het volgende:
Want alles wat extreem is zoals Moslim extremisten maken de dezelfde fouten als de nazi's.
Ik zie nog geen treinen vol joden vertrekken, dus stop die bril van jou dan maar eens diep in je hol. Gebruiken doe je hem kennelijk toch niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 08:46 schreef Megumi het volgende:
Zou zeggen ga eens langs bij hans anders en koop een bril.
Die van jou zit al blijkbaar in je hol.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 08:47 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik zie nog geen treinen vol joden vertrekken, dus stop die bril van jou dan maar eens diep in je hol. Gebruiken doe je hem kennelijk toch niet.
Omdat Nederland is doorgeslagen in het allochtonen-knuffelen... Vrijwel elke Canadees loopt overal op aarde rond met een Canadese vlag op z'n tas!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 03:02 schreef Loedertje het volgende:
Waarom krijg je dat te horen als je met een vleggetje van je eigen land rondloopt?
Preciesquote:Op zaterdag 11 februari 2006 09:25 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Omdat Nederland is doorgeslagen in het allochtonen-knuffelen... Vrijwel elke Canadees loopt overal op aarde rond met een Canadese vlag op z'n tas!
Maar hadden jullie wel nodig omdat jullie te stom waren jullie eigen land te redden.quote:
zouden wij ook moeten doen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 09:25 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Omdat Nederland is doorgeslagen in het allochtonen-knuffelen... Vrijwel elke Canadees loopt overal op aarde rond met een Canadese vlag op z'n tas!
Dat was in 2002.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 09:59 schreef stukovich het volgende:
Begin dan lekker bij jullie eigen 'Nederlanders'. OS 2004, Athene, waar geeneen Nederlander trots genoeg was om vlaggendrager te zijn, en uiteindelijk onder druk die bitchass snowboardster het heeft gedaan
Nog slecht gepaint ookquote:
Nah is een suawastika... een van de boedisten symbolenquote:
volgens mij heb je hem gespiegeld.quote:
Kan voorkomen als je de bril niet op je neus maar in je hol heb zitten.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
volgens mij heb je hem gespiegeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |