Jaquote:Op zondag 12 februari 2006 02:18 schreef cerror het volgende:
[..]
No way!
Bij hem? Die autistische camera-man in spè?
Hij graaft zijn eigen graf!quote:
Ik had foto's van een gothic forum gehaald voor mn kloontje, maar daar was de gothic in kwestie het niet helemaal mee eensquote:Op zondag 12 februari 2006 02:05 schreef cerror het volgende:
[..]
Gillen, ga je gang.
Ik wil ook wel zo'n kloon starten maar ik heb geen lekkere buren en mijn zusje is bekend bij sommigen.
kwam ze je krassen?quote:Op zondag 12 februari 2006 03:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik had foto's van een gothic forum gehaald voor mn kloontje, maar daar was de gothic in kwestie het niet helemaal mee eens
Nee, erger, ze ging uitleggen dat gothic eiks om liefde draaitquote:
loontje is niet fakequote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:06 schreef peristilius het volgende:
[..]
Loontje is ook een kloon, binnenkort is dit het "Troost hier MMaRsu en taart" topic.
MMaRsu gelooft het zelf volgens mij nog steeds nietquote:Op zondag 12 februari 2006 03:46 schreef Alexxxxx het volgende:
pussy een kloon, wie had dat verwacht
iedereen?
En terrecht!quote:Op zondag 12 februari 2006 13:22 schreef Tomasso het volgende:
[..]
MMaRsu gelooft het zelf volgens mij nog steeds niet![]()
En we bellen ook nog heel vaak!!!!!11!!!quote:Op zondag 12 februari 2006 13:26 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
En terrecht!![]()
Omdat wij praten
Omdat wij cammen![]()
Alleen onze ontmoetingen liepen in de soep
Dus?
MMaRsu, ben jij datquote:Op zondag 12 februari 2006 13:44 schreef mordradead het volgende:
[..]
En we bellen ook nog heel vaak!!!!!11!!!
edit, shit verkeerde account
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:44 schreef mordradead het volgende:
[..]
En we bellen ook nog heel vaak!!!!!11!!!
edit, shit verkeerde account
Gaat het nu weer over SunChaser?quote:Op zondag 12 februari 2006 02:13 schreef cerror het volgende:
Ik zie hem al zo staan op het station met een paal in zijn broek al wachtend op een indo met grote tieten.
Je bent een aandachtsgeile kuthoer die niet op kwam dagen op een date, om vervolgens hier nog meer aandacht te vragen?quote:Op zondag 12 februari 2006 13:26 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
En terrecht!![]()
Omdat wij praten
Omdat wij cammen![]()
Alleen onze ontmoetingen liepen in de soep
Dus?
Nou, nou, nouquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je bent een aandachtsgeile kuthoer die niet op kwam dagen op een date, om vervolgens hier nog meer aandacht te vragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |