Weet ik veel, leuker vind ik dat er een heel stel ingetrapt zijn, wel knap dat je diverse mannen verliefd kunt krijgen op MSNquote:Op zondag 12 februari 2006 01:10 schreef cerror het volgende:
[..]
Is hij serieus naar die zogenaamde meet geweest Yv?![]()
Hun kloon-alert-systeem werkt nog niet echt optimaal schat ik.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weet ik veel, leuker vind ik dat er een heel stel ingetrapt zijn, wel knap dat je diverse mannen verliefd kunt krijgen op MSN
En we hebben er toch zat gehad op FOKquote:Op zondag 12 februari 2006 01:19 schreef cerror het volgende:
[..]
Hun kloon-alert-systeem werkt nog niet echt optimaal schat ik.
Die was briljant ja.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
En we hebben er toch zat gehad op FOK
Recent Croupouque nog
Wij zitten al iets langer op FOK!, scheeltquote:Op zondag 12 februari 2006 01:23 schreef cerror het volgende:
[..]
Die was briljant ja.
Ik wist wel dat Robbie een kloon was alleen niet van wie. (altijd moeilijk).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
True, true.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wij zitten al iets langer op FOK!, scheelt
Ja, ik heb heeeeeeeeeeeeeeeeel veel medelijdenquote:Op zondag 12 februari 2006 01:32 schreef KritischBlikje het volgende:
Chronisch geile jongens van <18 doen rare dingen om aan hun trekken te komen. yvonne mag daar best wat meer begrip voor tonen.
Ik denk ook niet dat het een echte "kloon"is, meer een totale hoaxquote:Op zondag 12 februari 2006 01:32 schreef cerror het volgende:
[..]
True, true.
Alleen is het raden van wie echt fuckin' moeilijk de laatste tijd.
Al die baggeraars posten hetzelfde en croupouque is te briljant om te doorzien.
Schat ik ook.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het een echte "kloon"is, meer een totale hoax
Net als de dikke bouwvakker die zich voordoet als de 18 jarige blonde delquote:Op zondag 12 februari 2006 01:35 schreef cerror het volgende:
[..]
Schat ik ook.
Te goed uitgevoerd dus gewoon iemands levenswerk.
Zoiets ja.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Net als de dikke bouwvakker die zich voordoet als de 18 jarige blonde del
Nichtje, buurmeisje, You name it!quote:Op zondag 12 februari 2006 01:43 schreef cerror het volgende:
[..]
Zoiets ja.
Zal die indo z'n dochter of vriendin zijn?
Zo van: "Hihi, waar is dit voor?"quote:
Dat zou jij zelf ook kunnen proberen met de zeeen aan vrije tijd die je hebt.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weet ik veel, leuker vind ik dat er een heel stel ingetrapt zijn, wel knap dat je diverse mannen verliefd kunt krijgen op MSN
Die jaquote:
Gillen, ga je gang.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die ja
Wat is het stil gebleven verder in dit topic, geen ratelslangetje, geen beyond, geen pussy, ik zou alles bijelkaar gillen om dit te ontkrachten, jij niet?
Petje af voor ze ja.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:09 schreef yvonne het volgende:
Het is wel goed opgezet, de dames zijn erin geslaagd half mannelijk FOK! over de zeik te krijgen.
Lang leve archieven.quote:Op zondag 12 februari 2006 02:12 schreef yvonne het volgende:
Voor eeuwig *O
quote:Op zondag 12 februari 2006 02:13 schreef cerror het volgende:
[..]
Lang leve archieven.
Ik bedoel, hij is er werkelijk ingetrapt?
Ik zie hem al zo staan op het station met een paal in zijn broek al wachtend op een indo met grote tieten.
Kou, wind, en verdriet.
No way!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |