Wat een hypocriet ben je zeug.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:29 schreef Loontjah het volgende:
MMarsu: ik heb er geen woorden voor (wel plaatjes):
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Arme, arme MMarsu toch.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:10 schreef RaymanNL het volgende:
Aaaaaah gut MMaRsu, kom maar bij ome Bernie
, dat er zulke mensen bestaan heh
![]()
En dit zeg je met een stalen gezichtquote:
Uiteraardquote:
Het is nu eenmaal een goed topicquote:
Daten met Bernie???!?!?! MMaRsu, de kans van je leven!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:32 schreef mordradead het volgende:
[..]
Arme, arme MMarsu toch.
Daten met Bernie _vraagteken_
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:25 schreef Fliepke het volgende:
Mmarsu ik voel met je mee
Wat een drama zit je daar met je stijve in je broek te wachten op dat station. De zwervers beginnen zich al te warmen aan je genotsknots en dan komt ze niet opdagen
Loontje is ook een kloon, binnenkort is dit het "Troost hier MMaRsu en taart" topic.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:11 schreef Thomper het volgende:
[..]
Daten met Bernie???!?!?! MMaRsu, de kans van je leven!Laat taart die Loontje dumpen, en je hebt er drie.
Syeah right, je bent gewoon jaloers op taart.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:06 schreef peristilius het volgende:
[..]
Loontje is ook een kloon, binnenkort is dit het "Troost hier MMaRsu en taart" topic.
Hoe graag ik het ook zou willen volgens mij is loontje idd geen kloonquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:06 schreef peristilius het volgende:
[..]
Loontje is ook een kloon, binnenkort is dit het "Troost hier MMaRsu en taart" topic.
Ik zei het al voor die hele taart er was.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:09 schreef Thomper het volgende:
[..]
Syeah right, je bent gewoon jaloers op taart.
Nou, neuken dan.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hoe graag ik het ook zou willen volgens mij is loontje idd geen kloon
Dat is inmiddels ook het doel van alle GAM SC'ersquote:
We zijn niet triest we doen net alsofquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:42 schreef yvonne het volgende:
Eik zijn jullie wel erg triest
En dan maar klagen over Twiekjuhs
Net als Pussydeluxe zeker.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hoe graag ik het ook zou willen volgens mij is loontje idd geen kloon
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:42 schreef yvonne het volgende:
Eik zijn jullie wel erg triest
En dan maar klagen over Twiekjuhs
Hej, ik ben iig geen kloonquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:48 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ga een 19 jarig jongetje versieren ofzo.
quote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:48 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ga een 17 jarig jongetje versieren ofzo.
Gelukkig weet ik zeker dat jij géén kloon bentquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:21 schreef Dribbozius het volgende:
[..]
Laten wij gaat daten, dan heb jij ook een real-life-ervaring hoe het is![]()
Welkom, en bedankt voor deze bijdrage die inmiddels nog niet is gedaan, gedurende 3 pagina'squote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:19 schreef Ulreazj het volgende:
He got owned, de sukkel.
Echt, nietquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik zeker dat jij géén kloon bent![]()
Zelfkennis alomquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik zeker dat ik een nerd ben
Ze is ook niet nep, dat heb ik nooit beweerd...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:46 schreef Maikuuul het volgende:
Huh is pussydeluxe nep dan ?
Nee want ik heb met haar gecammed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |