Waar heb je het overquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:45 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hahahahaahah, oke dan, dan kom ik er zelf wel achter, als ik het niet vergeet waar ik dan achter kom![]()
Yep, ik mag doordeweeks niet online komen, daarom kan ik hem nu pas feliciterenquote:
Slaap lekker Mabellequote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:46 schreef Mabelle het volgende:
Ik was al wat stilletjes... en ik ben achter de oorzaak... ik moet lekker gaan knorren
![]()
![]()
bye ... have fun en slaap lekker voor straks![]()
Oh Henkquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:45 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Was afgelopen dinsdag en we hebben het in gepaste dronkenschap hiet gevierd in de nacht![]()
Was maar 49+1 geworden![]()
![]()
![]()
Mabelle, slaap lekkerquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:46 schreef Mabelle het volgende:
Ik was al wat stilletjes... en ik ben achter de oorzaak... ik moet lekker gaan knorren
![]()
![]()
Hij gaat er over een maand heen, dacht ik dat hij net zeiquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:47 schreef odie22 het volgende:
ferry heeft er nog niet veel zin aan om naar jensen te gaan
Het was een behoorlijke klap om 00:00 uurquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:47 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh Henk![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
..........deed het zeer?
Trusteeeeeeeeequote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:46 schreef Mabelle het volgende:
![]()
![]()
Weltrustenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:46 schreef Mabelle het volgende:
![]()
![]()
ja dat hoorde ik ook , maar nog niet van harte uit zijn verhaal te horenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:50 schreef cuall het volgende:
[..]
Hij gaat er over een maand heen, dacht ik dat hij net zei![]()
slaap lekker mabellequote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:46 schreef Mabelle het volgende:
![]()
![]()
En ik de rest ook niet wistquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:49 schreef newsman het volgende:
Vreemd ben blij dat ik die playboy niet heb.![]()
Ja deze vind ik ook heel leuk en nu word ik misschien niet verward met een anderquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:52 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dit wordt verwarrend, weer een nieuwe avatar![]()
![]()
je kan het overal zo leuk maken als dat je zelf wilquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:53 schreef SuperMOM het volgende:
Ferri doet het wel lekker geloof ik in LA, huisje op het strand, weg van de gekte maar wel in LA, fantastisch social live, niet verkeerd hoor!![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:50 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Het was een behoorlijke klap om 00:00 uur![]()
Ik wil nog niet naar bed, ach mag ik nog even opblijven????quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:53 schreef newsman het volgende:
[..]
slaap lekker yolandesweet dreams
Je vergist je news, Yolande gaat nog niet slapenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:53 schreef newsman het volgende:
[..]
slaap lekker yolandesweet dreams
op mijn schatje lijkt ie niet hoor , ook al is ie witquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:53 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ja deze vind ik ook heel leuk en nu word ik misschien niet verward met een ander![]()
![]()
ja sorry ging mis excusesquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:54 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je vergist je news, Yolande gaat nog niet slapen![]()
Nee jou bedoelde ik ook niet hoor, onze schatjes zijn heel verschillend. Maar allebeiquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:54 schreef odie22 het volgende:
[..]
op mijn schatje lijkt ie niet hoor , ook al is ie wit![]()
weet ik , vond het leuk om te reageren alleenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:56 schreef Yolande het volgende:
[..]
Nee jou bedoelde ik ook niet hoor, onze schatjes zijn heel verschillend. Maar allebei![]()
![]()
Heel eventjes. Kwartiertjequote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:56 schreef Yolande het volgende:
[..]
Jeah!!! ik mag nog even opblijven![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:53 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ja deze vind ik ook heel leuk en nu word ik misschien niet verward met een ander![]()
![]()
Ja lekker koppie heeft hij hier..quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:55 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh deze avatar is ook leuk, ik vind deze leuker![]()
.....wat is het voor een hond Yolande?
Een Kuvasz natuurlijkquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:55 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh deze avatar is ook leuk, ik vind deze leuker![]()
.....wat is het voor een hond Yolande?
Ik heb echt veel meer dingen misdaan in me leven Arlaitorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:56 schreef Arliator het volgende:
[..]
Als dat je grootste fout is in je leven, ben ik jalours op je![]()
Nee hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Sorry, je hebt toch niet je avatar veranderd door mijn domme actie zeker?
En de meningen over Viola worden juist 1000x versterktquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:55 schreef SuperMOM het volgende:
Ik vond Ferrie altijd (beinvloed door de media alweer...) een lulletje, arrogant overkomen, maar alweer (!) moet ik mijn mening bijstellen door HBB ....zuchttttttttttt
Grappig hoe je je soms in mensen kunt vergissen héquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:55 schreef SuperMOM het volgende:
Ik vond Ferrie altijd (beinvloed door de media alweer...) een lulletje, arrogant overkomen, maar alweer (!) moet ik mijn mening bijstellen door HBB ....zuchttttttttttt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |