Waar heb je het overquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:45 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hahahahaahah, oke dan, dan kom ik er zelf wel achter, als ik het niet vergeet waar ik dan achter kom![]()
Yep, ik mag doordeweeks niet online komen, daarom kan ik hem nu pas feliciterenquote:
Slaap lekker Mabellequote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:46 schreef Mabelle het volgende:
Ik was al wat stilletjes... en ik ben achter de oorzaak... ik moet lekker gaan knorren
![]()
![]()
bye ... have fun en slaap lekker voor straks![]()
Oh Henkquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:45 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Was afgelopen dinsdag en we hebben het in gepaste dronkenschap hiet gevierd in de nacht![]()
Was maar 49+1 geworden![]()
![]()
![]()
Mabelle, slaap lekkerquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:46 schreef Mabelle het volgende:
Ik was al wat stilletjes... en ik ben achter de oorzaak... ik moet lekker gaan knorren
![]()
![]()
Hij gaat er over een maand heen, dacht ik dat hij net zeiquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:47 schreef odie22 het volgende:
ferry heeft er nog niet veel zin aan om naar jensen te gaan
Het was een behoorlijke klap om 00:00 uurquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:47 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh Henk![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
..........deed het zeer?
Trusteeeeeeeeequote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:46 schreef Mabelle het volgende:
![]()
![]()
Weltrustenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:46 schreef Mabelle het volgende:
![]()
![]()
ja dat hoorde ik ook , maar nog niet van harte uit zijn verhaal te horenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:50 schreef cuall het volgende:
[..]
Hij gaat er over een maand heen, dacht ik dat hij net zei![]()
slaap lekker mabellequote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:46 schreef Mabelle het volgende:
![]()
![]()
En ik de rest ook niet wistquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:49 schreef newsman het volgende:
Vreemd ben blij dat ik die playboy niet heb.![]()
Ja deze vind ik ook heel leuk en nu word ik misschien niet verward met een anderquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:52 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dit wordt verwarrend, weer een nieuwe avatar![]()
![]()
je kan het overal zo leuk maken als dat je zelf wilquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:53 schreef SuperMOM het volgende:
Ferri doet het wel lekker geloof ik in LA, huisje op het strand, weg van de gekte maar wel in LA, fantastisch social live, niet verkeerd hoor!![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:50 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Het was een behoorlijke klap om 00:00 uur![]()
Ik wil nog niet naar bed, ach mag ik nog even opblijven????quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:53 schreef newsman het volgende:
[..]
slaap lekker yolandesweet dreams
Je vergist je news, Yolande gaat nog niet slapenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:53 schreef newsman het volgende:
[..]
slaap lekker yolandesweet dreams
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |