op mijn schatje lijkt ie niet hoor , ook al is ie witquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:53 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ja deze vind ik ook heel leuk en nu word ik misschien niet verward met een ander![]()
![]()
ja sorry ging mis excusesquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:54 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je vergist je news, Yolande gaat nog niet slapen![]()
Nee jou bedoelde ik ook niet hoor, onze schatjes zijn heel verschillend. Maar allebeiquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:54 schreef odie22 het volgende:
[..]
op mijn schatje lijkt ie niet hoor , ook al is ie wit![]()
weet ik , vond het leuk om te reageren alleenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:56 schreef Yolande het volgende:
[..]
Nee jou bedoelde ik ook niet hoor, onze schatjes zijn heel verschillend. Maar allebei![]()
![]()
Heel eventjes. Kwartiertjequote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:56 schreef Yolande het volgende:
[..]
Jeah!!! ik mag nog even opblijven![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:53 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ja deze vind ik ook heel leuk en nu word ik misschien niet verward met een ander![]()
![]()
Ja lekker koppie heeft hij hier..quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:55 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh deze avatar is ook leuk, ik vind deze leuker![]()
.....wat is het voor een hond Yolande?
Een Kuvasz natuurlijkquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:55 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh deze avatar is ook leuk, ik vind deze leuker![]()
.....wat is het voor een hond Yolande?
Ik heb echt veel meer dingen misdaan in me leven Arlaitorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:56 schreef Arliator het volgende:
[..]
Als dat je grootste fout is in je leven, ben ik jalours op je![]()
Nee hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Sorry, je hebt toch niet je avatar veranderd door mijn domme actie zeker?
En de meningen over Viola worden juist 1000x versterktquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:55 schreef SuperMOM het volgende:
Ik vond Ferrie altijd (beinvloed door de media alweer...) een lulletje, arrogant overkomen, maar alweer (!) moet ik mijn mening bijstellen door HBB ....zuchttttttttttt
Grappig hoe je je soms in mensen kunt vergissen héquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:55 schreef SuperMOM het volgende:
Ik vond Ferrie altijd (beinvloed door de media alweer...) een lulletje, arrogant overkomen, maar alweer (!) moet ik mijn mening bijstellen door HBB ....zuchttttttttttt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |