Of dat je n druiper krijgt .quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:19 schreef veldmuis het volgende:
Dat heeft ermee te maken of je vriendin rijk gaat worden komende week! Staat in de BreakOut altjd!
"Deze week zal je eindelijk die leuke jongen ontmoeten waar je al jaren op wacht."quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:19 schreef veldmuis het volgende:
Dat heeft ermee te maken of je vriendin rijk gaat worden komende week! Staat in de BreakOut altjd!
Hoe wil ik dat doen als ik 24/7 achter de pc zit ?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:26 schreef greatgonzo het volgende:
je moet niet teveel sterren kijken maik...
misschien een idee om vaker in je vriendins sterretje te kijkenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:28 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hoe wil ik dat doen als ik 24/7 achter de pc zit ?
Owja en naar me vriendin ga ik uiteraard ook
Ik kijk er liever niet naar, maar stop er veel liever iets inquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:31 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
misschien een idee om vaker in je vriendins sterretje te kijken
Worst.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:37 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik kijk er liever niet naar, maar stop er veel liever iets in
Hebben jullie kijkshopverkopers geen geheimhoudingsplicht?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:57 schreef Megumi het volgende:
Ts heeft gewoon een kijkshop sterrekijker gekocht.
Even cursus engels voor jou:quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:17 schreef Maikuuul het volgende:
Dat is iets waar ik me over erger.
En dit is de reden: Je ziet een paar sterretjes via een sterrenkijker, naja die mensen die dat bestuderen. En dan noemen ze het: Yes this is the horse formation, of iets anders kweet niet precies. Een kreeft ( ja lobster is het engelse woordje ) kan het ook zijn. Het slaat nergens op, je ziet 5 sterren. En zeggen ze meteen dat het een kreeft of paard is of whatever. Zo achterlijk.
En die onzin wat in boekjes staat is nog ergerHorsocoop shit
Ik heb een proffesionele sterrenkijker, maar ik gebruik hem voornamelijk voor mijn buurmeisje.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:57 schreef Megumi het volgende:
Ts heeft gewoon een kijkshop sterrekijker gekocht.
Zulke kleine tietjes?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:05 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik heb een proffesionele sterrenkijker, maar ik gebruik hem voornamelijk voor mijn buurmeisje.
Even een cursus nederlands voor jou: leer lezen jong homo, ik heb het erover dat ze zoeen gare kreegt zien in de sterren.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:04 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Even cursus engels voor jou:
kreeft (vis) = lobster
kreeft (sterrenbeeld) = cancer
Sterrenbeelden hebben voor astronomen als functie om de plaats van een hemellichaam te beschrijven. De namen van de sterrenbeelden zijn overgenomen uit de oudheid.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:08 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Even een cursus nederlands voor jou: leer lezen jong homo, ik heb het erover dat ze zoeen gare kreegt zien in de sterren.
In dit eerste stuk heb ik het over de gare gasten die een kreegt zien in 5 sterren, in de 2de paragraafje heb ik het over die sterrenbeeld shitquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:14 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Sterrenbeelden hebben voor astronomen als functie om de plaats van een hemellichaam te beschrijven. De namen van de sterrenbeelden zijn overgenomen uit de oudheid.
kreeft, en alinea.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:15 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
In dit eerste stuk heb ik het over de gare gasten die een kreegt zien in 5 sterren, in de 2de paragraafje heb ik het over die sterrenbeeld shit
Prachtig!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je bedoelt de Horsehead Nebula.
Nee sorry. Het lijkt eerder alsof Zeus zijn hoofd boven de wolken uitsteektquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En daar is toch ook echt wel een paardenhoofd in te herkennen.
Jij weet gewoon niet wat mooi is.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:21 schreef Markster het volgende:
vind er niets aan.
Die foto's zijn inderdaad heel mooi. Ik heb er ook veel op mijn server staan in de volgede dir: http://www.thuisserver.net/pictures/Nasa/Nebulae/quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jij weet gewoon niet wat mooi is.![]()
[afbeelding]
En als ik dan toch bezig ben nog ff gauw deze twee sterrenstelsels![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Prachtig toch?![]()
Met het blote oog waarschijnlijk niet...met een telescoop wel.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:00 schreef Forcefuzz het volgende:
Zijn die dingen nou echt of gephotoshopt?. Kan je zoiets ook met het blote oog zien?
Klopt, die foto's komen binnen in grijswaarden.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar is het niet zo dat ze wel kleuren toevoegen in die foto's?
Die zijn idd vaak nogal vergezocht, dat ben ik met je eens. Maar wil je nóóit meer kosmologie en horoscopen in één adem noemen?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:11 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb het niet over die stuffik heb het over de vormen die ze maken met sterren
Maar zijn dit dan wel de 'echte' kleuren? Weten ze die?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:13 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Klopt, die foto's komen binnen in grijswaarden.
De horse formation.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:17 schreef Maikuuul het volgende:
Dat is iets waar ik me over erger.
En dit is de reden: Je ziet een paar sterretjes via een sterrenkijker, naja die mensen die dat bestuderen. En dan noemen ze het: Yes this is the horse formation, of iets anders kweet niet precies. Een kreeft ( ja lobster is het engelse woordje ) kan het ook zijn. Het slaat nergens op, je ziet 5 sterren. En zeggen ze meteen dat het een kreeft of paard is of whatever. Zo achterlijk.
En die onzin wat in boekjes staat is nog ergerHorsocoop shit
Denk dat het wel heel erg dicht in de buurt komt hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar zijn dit dan wel de 'echte' kleuren? Weten ze die?
Wtf boeit dat gek je weet wat ik bedoelquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Die zijn idd vaak nogal vergezocht, dat ben ik met je eens. Maar wil je nóóit meer kosmologie en horoscopen in één adem noemen?
Dat boeit. Kosmologie is een wetenschap en horoscopen zijn zwendel.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf boeit dat gek je weet wat ik bedoel
Sterrenkunde?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:21 schreef Maikuuul het volgende:
Oke sorry
Maarja toch, ik kwam niet op de naam dus ik bedoelde dat ene, met die sterren
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:22 schreef Federer-fan het volgende:
Geen ruzie maken, Maikuuul en Lupa.![]()
Edit: al opgelost. Maikuuul excuses aangeboden.![]()
Dank je wel. Ik dacht ik grijp even in.quote:
Jeh ik bedoel dat met in de OP, een debiel ziet 5 sterren, oh dat is een paardquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Sterrenkunde?
In elk geval; die namen zijn raar ja, maja, het 'beestje' moet een naam hebben.
En nu weer sterrenkundigen voor debielen uitmaken.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:25 schreef Maikuuul het volgende:
Jeh ik bedoel dat met in de OP, een debiel ziet 5 sterren, oh dat is een paard
Om de paardekop nevel visueel te zien heb je een grote telescoop nodig en een donkere hemel. Fototografisch is de paardekop met een veel kleinere telescoop vast te leggen, het lukt al met een telelens (in feite is een telescoop ook niet meer als een opgevoerde telelens).quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:03 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Met het blote oog waarschijnlijk niet...met een telescoop wel.![]()
Bij foto's van (door ruimtesondes) bijv. Mars is dat zo. Maar bij dit soort foto's is dat niet zo, vooral als ze met amateur telescopen zijn gemaakt. Hoogstens zijn de kleuren digitaal wat versterktquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar is het niet zo dat ze wel kleuren toevoegen in die foto's?
Meeste fotos die hier staan zijn door Hubble gemaakt, en volgens mij stuurd die ook de fotos in grijswaarden door...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:49 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Bij foto's van (door ruimtesondes) bijv. Mars is dat zo. Maar bij dit soort foto's is dat niet zo, vooral als ze met amateur telescopen zijn gemaakt. Hoogstens zijn de kleuren digitaal wat versterkt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |