abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35159746
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:02 schreef Shirley het volgende:

[..]

Bij sommige rijscholen wel. Daar zitten ze standaard in het lespakket.
Rijscholen bieden toch vaak, naast de mogelijkheid tot pakketten enzo, ook wel de mogelijkheid tot losse lessen
pi_35160418
Mijn rijleraar zegt zelfs dat ik me laat naaien als ik een TTT doe, omdat ik al lang bijzondere verrichtingen genoeg ken om geen vrijstelling nodig te hebben .
We'll keep on whispering our mantras.
pi_35160516
Precies TTT is duur!! Moest bovenop het pakket 140 euro betalen en haalde hem wel maar het eerste examen verknald. Dus sja dan moet je alles toch weer doen met een examen.
pi_35160592
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:29 schreef NiteSpeed het volgende:
Mijn rijleraar zegt zelfs dat ik me laat naaien als ik een TTT doe, omdat ik al lang bijzondere verrichtingen genoeg ken om geen vrijstelling nodig te hebben .
Het gaat vooral om het kijken. Niet om de handeling zelf.
Back in business.
pi_35161078
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 17:22 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Ik had het om 14.55 uur.

En ben weer gezakt.
Ahh wat ging er mis? Kut zeg..
pi_35161181
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:02 schreef Shirley het volgende:

[..]

Bij sommige rijscholen wel. Daar zitten ze standaard in het lespakket.
Dan zeg je van ey, wat kost mij dit pakket zonder die ttt (of ipv ttt 3 lessen ofzo) Als je m niet wil doen doe je m niet, simpel. (tenzij je er al voorbetaalt heb.. dan kom je er lastig onderuit en kan je m maar beter gewoon doen he)

Mijn rijschool 'raad het iedereen aan' vanwege het wennen aan het cbr en blabla.. voor mij hoeft dat niet zo, doe mij dan maar 3 pittige lessen.. cbr zie ik tegen die tijd wel
pi_35161235
Kut zonnestraaltje, volgende keer ga je het gewoon halen.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_35161256
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:49 schreef Robin__ het volgende:

[..]

Ahh wat ging er mis? Kut zeg..
Ja, best wel.

Keek niet goed bij rotondes, volgens m'n examinator. Wat ie verder allemaal zei ging beetje langs me heen.
Kon en kan ik me niet echt in vinden, maar wat kan ik er tegen beginnen? M'n instructeur vond ook dat ik wel een redelijk goede rit neer had gezet.

Ik liep echt het CBR in met het gevoel dat ik het gehaald had (na de rit zelf, dan).
pi_35161834
Iets zegt me dat je gewoon niet goed kan rijden, als je zovaak geen examen haalt .
We'll keep on whispering our mantras.
pi_35162513
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:08 schreef NiteSpeed het volgende:
Iets zegt me dat je gewoon niet goed kan rijden, als je zovaak geen examen haalt .
Iets zegt me dat jij best wel kortzichtig bent, als je na alleen dit gegeven denkt dat ik niet goed kan rijden.
pi_35162572
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:53 schreef Badabingea het volgende:
Kut zonnestraaltje, volgende keer ga je het gewoon halen.
Volgens mij moet er nog een komma achter 'kut', of vindt je zonnestraaltje echt zo'n irritant persoon

Even serieus: balen, zonnestraaltje. Maar ga nou geen faalangst ontwikkelen he, ik zit mezelf ook al een beetje in te praten dat ik het niet ga halen a.s. dinsdag (2e poging examen) omdat ik zoiets heb van: het kan niet meer zo soepeltjes gaan als het eerste examen, waar ik werd gestraft op besluitvaardigheid. Rijvaardigheid/geduld enzo was allemaal wel goed (vond ik zelf ook)... Nou ja, ik zie wel, ben in ieder geval nu alweer een beetje zenuwachtig
Beter een goede buur dan een slechte signatuur
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:28:25 #212
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_35162632
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:34 schreef Shirley het volgende:

[..]

Het gaat vooral om het kijken. Niet om de handeling zelf.
juist.. en daar bij hoort... Kijken
dus als ie ook goed kijkt. dan kan hij rustig 1-2minuten klooien met bijzondere verichtingen.
2minuten niet gereden = 2minuten geen fouten gemaakt op andere dingen..
TTT = bollocks!
mijn instructeur zei tegen me.. er is maar iets van 5% wat bij mij rijd die een TTT doen.
en dat willen ze dan zelf.. Hij vroeg me zo van.. Wil je ook een TTT doen?
Ik: heeft dat nut dan?
hij: nee niks
pi_35162689
geen faalangst krijgen.... heb tijdens het lessen zelf ook echt momenten gehad dat ik dacht: IK STOP

DOORZETTEN
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:47:38 #214
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_35163518
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:25 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Iets zegt me dat jij best wel kortzichtig bent, als je na alleen dit gegeven denkt dat ik niet goed kan rijden.
Noujah hij heeft wel een punt natuurlijk
want je zei zelf ook al dat je instructeur zei van "je reed wel redelijk"
als ik iets maak en vraag wat iemand er van vind.. en zegt "wel redelijk" dan weet ik ook dat ie bedoelt van.. niet goed dus
pi_35163749
Denk dat het toch meer met het 'examen-gebeuren' te maken heeft dan.. als ze 'redelijk' zou rijden in de lessen stuurt dr instructeur dr niet voor de 4e keer op examen, kom op nou

Al gok ik ook maar wat natuurlijk
pi_35163874
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:28 schreef Devilnl het volgende:

[..]

juist.. en daar bij hoort... Kijken
dus als ie ook goed kijkt. dan kan hij rustig 1-2minuten klooien met bijzondere verichtingen.
2minuten niet gereden = 2minuten geen fouten gemaakt op andere dingen..
TTT = bollocks!
mijn instructeur zei tegen me.. er is maar iets van 5% wat bij mij rijd die een TTT doen.
en dat willen ze dan zelf.. Hij vroeg me zo van.. Wil je ook een TTT doen?
Ik: heeft dat nut dan?
hij: nee niks
Bij mij is dus gezegd dat iedereen die een TTT doet, 30% meer kans heeft op slagen na 1 examen. Plus dat het examenstress afneemt. Bij mij wordt het dus aangeraden, en echt niet alleen voor de centen.
Back in business.
pi_35164172
Balen zeg Zonnestraaltje
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:55 schreef Shirley het volgende:

[..]

Bij mij is dus gezegd dat iedereen die een TTT doet, 30% meer kans heeft op slagen na 1 examen. Plus dat het examenstress afneemt. Bij mij wordt het dus aangeraden, en echt niet alleen voor de centen.
Inderdaad, het is goedkoper dan een examen ( scheelt hier ruim 90 euro, best een boel geld dus) en zo weet je al hoe een examen in zijn werk gaat, het praatje voor- en achteraf, een vreemd persoon die meekijkt, de stress waar je mee om moet gaan, een hogere kans van slagen bij je examen, ik ben echt wel blij dat ik een TTT gedaan heb, ook al heb ik geen vrijstelling, ik weet nou wel hoe alles strax gaat
pi_35164258
Scheelt het 90 euro? wow

(of is je examen gewoon vrij duur (ik betaalt 200 examen/140 ttt)
pi_35164362
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:47 schreef Devilnl het volgende:

[..]

Noujah hij heeft wel een punt natuurlijk
want je zei zelf ook al dat je instructeur zei van "je reed wel redelijk"
als ik iets maak en vraag wat iemand er van vind.. en zegt "wel redelijk" dan weet ik ook dat ie bedoelt van.. niet goed dus
Tuurlijk niet.

NiteSpeed heeft me nog nooit gezien, hij kent me niet, heeft nog nooit bij me in de auto gezeten.

En als m'n instructeur zegt dat ik redelijk goed gereden hebt, dan bedoeld ie ook dat ik redelijk goed rijdt.
Vrijwel niemand die afrijdt, doet dat perfect. Echt niet. Want iedereen wil vanuit 'n financieel oogpunt afrijden op het moment dat hij/zij daarvoor kan slagen. Met een 'zes plus' slaag je namelijk ook.

Anyway, ik ken mijn instructeur inmiddels goed genoeg om te weten dat hij wel gezegd zou hebben 'je reed vreselijk slecht', als ie dat dan ook echt had gevonden. Zo recht voor z'n raap is ie wel, en dat weet ik na 'n enorme tijd lessen bij hem wel.

Robin, thnx!

Volgende keer Bnor-examen...
pi_35164442
Mijn overbuurmeisje reed met rijles ook heel goed, maar heeft ook BNOR- examen moeten doen omdat ze tijdens der examens te zenuwachtig was en die kan dus echt wel goed rijden, dus die opmerking van NiteSpeed slaat gewoon nergens op en daar moet je ook gewoon niks van aantrekken Zonnestraaltje

En met je BNOR examen ga je het gewoon halen
pi_35165275
idd een goed punt om geen ttt te doen. Ik moet om 8 uur 's morgens afrijden, onwijs druk dan dus in den haag, als ik dan achteruit moet rijden of keren ofzo sta ik alleen maar te wachten omdat ik iedereen voor zal moeten laten gaan. Gunstig dus! Goeie kans ook dus dat ik dat helemaal niet hoef te doen denk ik
pi_35166071
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 20:07 schreef Sylvana het volgende:
Mijn overbuurmeisje reed met rijles ook heel goed, maar heeft ook BNOR- examen moeten doen omdat ze tijdens der examens te zenuwachtig was en die kan dus echt wel goed rijden, dus die opmerking van NiteSpeed slaat gewoon nergens op en daar moet je ook gewoon niks van aantrekken Zonnestraaltje
Dank je , maar deed ik ook niet.
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 20:07 schreef Sylvana het volgende:En met je BNOR examen ga je het gewoon halen
Idd, zou fijn zijn. Word as. maandag gebeld over de datum...
pi_35167273
Spannend! Veel succes alvast

Ben zelf nu al zenuwachtig voor de eerste les. Volgende week zaterdag *brrrr*
pi_35170182
Je kan natuurlijk je vrijstellingen krijgen maar je kan ze ook níet krijgen na je TTT.
Kan je er niet tussenin zitten?

Dus dat je bijvoorbeeld voor achteruit parkeren wél een vrijstelling krijgt en voor een ander onderdeel bijvoorbeeld niet.
pi_35170426
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 22:26 schreef LV het volgende:
Je kan natuurlijk je vrijstellingen krijgen maar je kan ze ook níet krijgen na je TTT.
Kan je er niet tussenin zitten?

Dus dat je bijvoorbeeld voor achteruit parkeren wél een vrijstelling krijgt en voor een ander onderdeel bijvoorbeeld niet.
nee dat kan niet. Sowieso vragen ze maar 1 of 2 bijzondere verrichtingen op je examen, dus alleen voor bepaalde verrichtingen vrijstelling halen heb je ook niks aan. Dan vragen ze op je examen gewoon een andere
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')