Rijscholen bieden toch vaak, naast de mogelijkheid tot pakketten enzo, ook wel de mogelijkheid tot losse lessenquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:02 schreef Shirley het volgende:
[..]
Bij sommige rijscholen wel. Daar zitten ze standaard in het lespakket.
Het gaat vooral om het kijken. Niet om de handeling zelf.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:29 schreef NiteSpeed het volgende:
Mijn rijleraar zegt zelfs dat ik me laat naaien als ik een TTT doe, omdat ik al lang bijzondere verrichtingen genoeg ken om geen vrijstelling nodig te hebben.
Ahhquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:22 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Ik had het om 14.55 uur.
En ben weer gezakt.![]()
Dan zeg je van ey, wat kost mij dit pakket zonder die ttt (of ipv ttt 3 lessen ofzo) Als je m niet wil doen doe je m niet, simpel. (tenzij je er al voorbetaalt heb.. dan kom je er lastig onderuit en kan je m maar beter gewoon doen he)quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:02 schreef Shirley het volgende:
[..]
Bij sommige rijscholen wel. Daar zitten ze standaard in het lespakket.
Ja, best wel.quote:
Iets zegt me dat jij best wel kortzichtig bent, als je na alleen dit gegeven denkt dat ik niet goed kan rijden.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:08 schreef NiteSpeed het volgende:
Iets zegt me dat je gewoon niet goed kan rijden, als je zovaak geen examen haalt.
Volgens mij moet er nog een komma achter 'kut', of vindt je zonnestraaltje echt zo'n irritant persoonquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:53 schreef Badabingea het volgende:
Kut zonnestraaltje, volgende keer ga je het gewoon halen.
juist.. en daar bij hoort... Kijkenquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:34 schreef Shirley het volgende:
[..]
Het gaat vooral om het kijken. Niet om de handeling zelf.
Noujah hij heeft wel een punt natuurlijkquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:25 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jij best wel kortzichtig bent, als je na alleen dit gegeven denkt dat ik niet goed kan rijden.![]()
Bij mij is dus gezegd dat iedereen die een TTT doet, 30% meer kans heeft op slagen na 1 examen. Plus dat het examenstress afneemt. Bij mij wordt het dus aangeraden, en echt niet alleen voor de centen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:28 schreef Devilnl het volgende:
[..]
juist.. en daar bij hoort... Kijken
dus als ie ook goed kijkt. dan kan hij rustig 1-2minuten klooien met bijzondere verichtingen.
2minuten niet gereden = 2minuten geen fouten gemaakt op andere dingen..
TTT = bollocks!
mijn instructeur zei tegen me.. er is maar iets van 5% wat bij mij rijd die een TTT doen.
en dat willen ze dan zelf.. Hij vroeg me zo van.. Wil je ook een TTT doen?
Ik: heeft dat nut dan?
hij: nee niks![]()
Inderdaad, het is goedkoper dan een examen ( scheelt hier ruim 90 euro, best een boel geld dus) en zo weet je al hoe een examen in zijn werk gaat, het praatje voor- en achteraf, een vreemd persoon die meekijkt, de stress waar je mee om moet gaan, een hogere kans van slagen bij je examen, ik ben echt wel blij dat ik een TTT gedaan heb, ook al heb ik geen vrijstelling, ik weet nou wel hoe alles strax gaatquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:55 schreef Shirley het volgende:
[..]
Bij mij is dus gezegd dat iedereen die een TTT doet, 30% meer kans heeft op slagen na 1 examen. Plus dat het examenstress afneemt. Bij mij wordt het dus aangeraden, en echt niet alleen voor de centen.
Tuurlijk niet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:47 schreef Devilnl het volgende:
[..]
Noujah hij heeft wel een punt natuurlijk
want je zei zelf ook al dat je instructeur zei van "je reed wel redelijk"
als ik iets maak en vraag wat iemand er van vind.. en zegt "wel redelijk" dan weet ik ook dat ie bedoelt van.. niet goed dus
Dank jequote:Op donderdag 16 februari 2006 20:07 schreef Sylvana het volgende:
Mijn overbuurmeisje reed met rijles ook heel goed, maar heeft ook BNOR- examen moeten doen omdat ze tijdens der examens te zenuwachtig was en die kan dus echt wel goed rijden, dus die opmerking van NiteSpeed slaat gewoon nergens op en daar moet je ook gewoon niks van aantrekken Zonnestraaltje
Idd, zou fijn zijn. Word as. maandag gebeld over de datum...quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:07 schreef Sylvana het volgende:En met je BNOR examen ga je het gewoon halen
nee dat kan niet. Sowieso vragen ze maar 1 of 2 bijzondere verrichtingen op je examen, dus alleen voor bepaalde verrichtingen vrijstelling halen heb je ook niks aan. Dan vragen ze op je examen gewoon een anderequote:Op donderdag 16 februari 2006 22:26 schreef LV het volgende:
Je kan natuurlijk je vrijstellingen krijgen maar je kan ze ook níet krijgen na je TTT.
Kan je er niet tussenin zitten?
Dus dat je bijvoorbeeld voor achteruit parkeren wél een vrijstelling krijgt en voor een ander onderdeel bijvoorbeeld niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |