abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35088798
zo net terug van mn les, ging redelijk. Hij blijft vinden dat ik beter moet kijken en meer vooruit moet kijken zodat ik zie hoe de rijstroken lopen (afslaande banen etc)

Verder vertelde hij me ook dat vanaf 7 maart ofzo de rijexamens niet meer via papier gingen, en dat je vanaf dan dus je rijbewijs niet meer diezelfde dag kunt ophalen, maar pas de volgende dag.
pi_35090020
Drrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrie foutjes!!!
pfew
  dinsdag 14 februari 2006 @ 21:32:31 #128
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_35090293
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 21:25 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Drrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrie foutjes!!!
pfew
gefeliciteerd
pi_35090371
Netjesch

*ik heb zin(!!) in vrijdag, volgende les*
  dinsdag 14 februari 2006 @ 22:26:30 #130
96705 mirrie1986
all you need is love
pi_35092457
ik heb gehoord dat ze RIS weer willen afschaffen. Hadden 2 rijinstructeurs het over.. Het is nog niet zeker, maar waarschijnlijk gebeurt het..
pi_35093301
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 20:54 schreef Repeat het volgende:
zo net terug van mn les, ging redelijk. Hij blijft vinden dat ik beter moet kijken en meer vooruit moet kijken zodat ik zie hoe de rijstroken lopen (afslaande banen etc)

Verder vertelde hij me ook dat vanaf 7 maart ofzo de rijexamens niet meer via papier gingen, en dat je vanaf dan dus je rijbewijs niet meer diezelfde dag kunt ophalen, maar pas de volgende dag.
volgens mij is dat pas vanaf ergens aan het einde van dit jaar.. maar misschien wil hij je extra motiveren, dus dan heb ik nix gezegd
"Trust can kill you, or set you free"
pi_35094432
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:45 schreef Ferryfan4ever het volgende:

[..]

volgens mij is dat pas vanaf ergens aan het einde van dit jaar.. maar misschien wil hij je extra motiveren, dus dan heb ik nix gezegd
naja maakt me ook niet uit, ik ga ervoor om mn rijbewijs gewoon in 1 keer te halen
pi_35095823
RIS?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_35095972
Rijopleiding in stappen, beetje gezeik om het rijlessen moderner te maken. Slaat uiteindelijk nergens op.

Ik heb trouwens mijn theorie in 1 x gehaald, met 1 foutje. Meer dan de helft is gezakt ervoor, niet verbazingwekkend dat het allemaal vrouwen waren, en mannen met de lesboekjes op schoot in de wachtruimte.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_35097646
ris maakt wel dat instructeurs in de auto onder de lessen maar een potje kunnen aanrommelen... alles gaat gestructureerd... ik heb de gewone opleiding gedaan en nooit is er op een kaart bijgehouden wat ik allemaal had geleerd enzo. Bij mijn laatste instructeur kreeg ik bij de gewone opleiding aan het eind van de les een kaart te zien weaarop hij alle vorderingen schreef. kan me voorstellen dat zulke dingen in ris-opleidingen heel duidelijk zijn.

bakkertje: goed gedaan!
pi_35098521
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 00:32 schreef lambrusco_bianco het volgende:
ris maakt wel dat instructeurs in de auto onder de lessen maar een potje kunnen aanrommelen... alles gaat gestructureerd... ik heb de gewone opleiding gedaan en nooit is er op een kaart bijgehouden wat ik allemaal had geleerd enzo. Bij mijn laatste instructeur kreeg ik bij de gewone opleiding aan het eind van de les een kaart te zien weaarop hij alle vorderingen schreef. kan me voorstellen dat zulke dingen in ris-opleidingen heel duidelijk zijn.

bakkertje: goed gedaan!
Uhmmm dat hoort 'n instructeur bij een 'gewone' rijopleiding ook te doen, hoor!

Warme Bakker, gefeliciteerd!
pi_35098712
Ik had trouwens vanmorgen ook nog rijles. En het ging goed Achteruit rijden krijg ik steeds beter onder de knie. Achteruit inparkeren gaat al prima. Vandaag eerste keer op snelweg gereden. Wel leuk voor een tijdje maar hoeft voor mij ook niet te lang
pi_35102943
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 01:18 schreef Knoekie het volgende:
Ik had trouwens vanmorgen ook nog rijles. En het ging goed Achteruit rijden krijg ik steeds beter onder de knie. Achteruit inparkeren gaat al prima. Vandaag eerste keer op snelweg gereden. Wel leuk voor een tijdje maar hoeft voor mij ook niet te lang
Nee, vooral niet tijdens rijles. Het inhalen doe ik toch nooit goed, behalve op het examen
pi_35105202
Net ff in me eentje op de snelweg gereden, wat een vrijheid.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_35106850
Ben net weer terug van het lessen. Het ging best goed. Schakelen ging ook stukken beter dan de vorige keer.
pi_35108711
Eindelijk heb ik me ook maar ingeschreven voor lessen. Wel een eindje hier vandaan, maar goed. Lessen zijn lessen. Heb er zin in!
pi_35112091
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 01:06 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Uhmmm dat hoort 'n instructeur bij een 'gewone' rijopleiding ook te doen, hoor!

Warme Bakker, gefeliciteerd!
deed de mijne ook niet hij wist dan ook niet welke bijzondere verrichtingen al had gedaan en welke niet
"Trust can kill you, or set you free"
  woensdag 15 februari 2006 @ 16:44:22 #143
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_35117417
*gaap*

27~ uur wakker..
kheb nergens zin in.. geen honger/geen dorst..
maar het heeft ook z'n voordeel. heb ook geen zin in een peuk (noujah shag dan )
maar we gaan voor de 32-33 uur anders word ik weer in de midden van de nacht wakker

(zoooo ontopic dit)

ahh toch nog iets om ontopic voor te gaan
Ferryfan4ever.
mijn instructeur hield het wel altijd bij. maar zou bijgod niet weten wat altijd goed/fout ging
pi_35117534
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:44 schreef Devilnl het volgende:

(zoooo ontopic dit)
Welnee
pi_35118071
Niet dat ik met regelmaat in deze reeks heb gepost, maar toch: vanochtend 9.00 ben ik in de druilerige weersomstandigheden ook geslaagd!!

Het enige wat fout ging, was toen ik rechtdoor ging terwijl er een bord stond met verboden in te rijden. Wel enigszins verscholen achter een boom, maar alsnog een domme fout natuurlijk, ik reed een beetje te vlot daar. Gelukkig ging voor de rest alles perfect, gewoon goed en vlot doorgereden
Beter 1 vogel op FOK! dan 87 op Tweakers.
pi_35119652
pi_35121260
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:58 schreef Vogel87 het volgende:
vanochtend 9.00 ben ik in de druilerige weersomstandigheden ook geslaagd!!
Gefeliciteerd!!
Lekker man!

Al beetje rond gereden?
pi_35121644
Morgen is 't al weer zover..
pi_35122204
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 18:31 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Morgen is 't al weer zover..
Moet je dan afrijden?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_35122632
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 18:21 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!!
Lekker man!

Al beetje rond gereden?
Bedankt Ja, vanochtend meteen ff naar de fotozaak en gemeentehuis gereden om rijbewijs daar op te halen. Ik had helemaal niet bedacht dat je nog niet mag rondrijden als je je rijbewijs nog niet hebt opgehaald, maar dat maakt nu ook niet meer uit

Wel ff wennen in zo'n krappe Suzuki zonder stuurbekrachting. Ben een BMW gewend

Kan ik trouwens aan je andere reactie afleiden dat jij morgen moet?
Beter 1 vogel op FOK! dan 87 op Tweakers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')