quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:25 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Drrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrie foutjes!!!
pfew![]()
![]()
![]()
volgens mij is dat pas vanaf ergens aan het einde van dit jaar.. maar misschien wil hij je extra motiveren, dus dan heb ik nix gezegdquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:54 schreef Repeat het volgende:
zo net terug van mn les, ging redelijk. Hij blijft vinden dat ik beter moet kijken en meer vooruit moet kijken zodat ik zie hoe de rijstroken lopen (afslaande banen etc)
Verder vertelde hij me ook dat vanaf 7 maart ofzo de rijexamens niet meer via papier gingen, en dat je vanaf dan dus je rijbewijs niet meer diezelfde dag kunt ophalen, maar pas de volgende dag.
naja maakt me ook niet uit, ik ga ervoor om mn rijbewijs gewoon in 1 keer te halenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:45 schreef Ferryfan4ever het volgende:
[..]
volgens mij is dat pas vanaf ergens aan het einde van dit jaar.. maar misschien wil hij je extra motiveren, dus dan heb ik nix gezegd
Uhmmm dat hoort 'n instructeur bij een 'gewone' rijopleiding ook te doen, hoor!quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:32 schreef lambrusco_bianco het volgende:
ris maakt wel dat instructeurs in de auto onder de lessen maar een potje kunnen aanrommelen... alles gaat gestructureerd... ik heb de gewone opleiding gedaan en nooit is er op een kaart bijgehouden wat ik allemaal had geleerd enzo. Bij mijn laatste instructeur kreeg ik bij de gewone opleiding aan het eind van de les een kaart te zien weaarop hij alle vorderingen schreef. kan me voorstellen dat zulke dingen in ris-opleidingen heel duidelijk zijn.
bakkertje: goed gedaan!
Nee, vooral niet tijdens rijles. Het inhalen doe ik toch nooit goed, behalve op het examenquote:Op woensdag 15 februari 2006 01:18 schreef Knoekie het volgende:
Ik had trouwens vanmorgen ook nog rijles. En het ging goedAchteruit rijden krijg ik steeds beter onder de knie. Achteruit inparkeren gaat al prima. Vandaag eerste keer op snelweg gereden. Wel leuk voor een tijdje maar hoeft voor mij ook niet te lang
deed de mijne ook nietquote:Op woensdag 15 februari 2006 01:06 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Uhmmm dat hoort 'n instructeur bij een 'gewone' rijopleiding ook te doen, hoor!
Warme Bakker, gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:58 schreef Vogel87 het volgende:
vanochtend 9.00 ben ik in de druilerige weersomstandigheden ook geslaagd!!![]()
Bedanktquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:21 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!
Lekker man!
Al beetje rond gereden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |