Inderdaad, het was gevaarlijkspel in het strafschopgebied. Het had dus een vrijte trap moeten zijn.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:18 schreef Zwansen het volgende:
Maar die penal was dus niet terecht?
neu, net nietquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:18 schreef Zwansen het volgende:
Maar die penal was dus niet terecht?
Rascisten zijn het, zeg ik je.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:20 schreef Ambrosius het volgende:
Het woord 'African' ontbreekt trouwens onder het Eurosportlogo.
er stata toch geen NAZI'S CUP FINAL?quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een goeie Afrikaanse tackels.
krijg trek in hotdogsquote:
Dat zeg ikquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:26 schreef Joeriii het volgende:
lol WTF?? opeens UPC reclame
betaal dan ook gewoon wat extra, pauperquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:30 schreef Joeriii het volgende:
Doen ze ook bij CNN hierzo, klote UPC
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:31 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
betaal dan ook gewoon wat extra, pauper
Leuk straks tijdens de WK- finale Nederland - Duitsland. Schot van van der Vaart zeilt naar de kruising :quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:30 schreef Joeriii het volgende:
Doen ze ook bij CNN hierzo, klote UPC
Komt die lelijke heks met die kutstem uit die reclame "Hanssss....Hansssssss...."quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuk straks tijdens de WK- finale Nederland - Duitsland. Schot van van der Vaart zeilt naar de kruising :
'Hallo wij zijn UPC en zorgen er voor dat alles goed de huiskamer in komt.'
"Hans..............."quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuk straks tijdens de WK- finale Nederland - Duitsland. Schot van van der Vaart zeilt naar de kruising :
'Hallo wij zijn UPC en zorgen er voor dat alles goed de huiskamer in komt.'
Jij durftquote:
en toch springt kalou op zn enkels.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:34 schreef Version1 het volgende:
haha kerel gaat het ene moment bijna dood en binnen 2 seconden trekt ie weer een sprintje
btw drogba![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:38 schreef TheGHunter het volgende:
kun je in de penaltyreeks ook geel krijgen voor tijdrekken?
Tijd is dan niet meer van belang, maar als je naar het idee van de scheids er te lang over doet kun je inderdaad nog gewoon geel of rood krijgen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:38 schreef TheGHunter het volgende:
kun je in de penaltyreeks ook geel krijgen voor tijdrekken?
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:39 schreef ClioSporT het volgende:
afgelopen. 50 penalty's gaan er komen.
allemaal drie keerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:39 schreef ClioSporT het volgende:
afgelopen. 50 penalty's gaan er komen.
idd, kop of munt en dan afgelopenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:40 schreef EKterror het volgende:
"Het is genoeg geweest"
ik ben het met de commentator eens.
als mohammed het wilquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:40 schreef methodmich het volgende:
Nou, de meest gelovigen zullen nu winnen.
zou lekker lomp zijnquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:41 schreef Ambrosius het volgende:
Wat gaat Eurosport doen om 20.00. Ik denk dat ze dan zeker schakelen naar Turijn.
ik zie ze ervoor aanquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:41 schreef Ambrosius het volgende:
Wat gaat Eurosport doen om 20.00. Ik denk dat ze dan zeker schakelen naar Turijn.
neequote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:44 schreef Dos37 het volgende:
Zijn ze al bezig
Ik hoopte al dat er penalties kwamen dan kon SCH het nog memakenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:43 schreef SCH het volgende:
wel lekker opmaatje naar Turijn zo
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hoopte al dat er penalties kwamen dan kon SCH het nog memaken
Duitsland won een EK met een matig team en werd er afgelopen WK 2e meequote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:40 schreef Blupp het volgende:
nou, Ivoorkust wordt de tegenvaller van het WK dank ik, uiterst matig team
Dan heeft Allah het niet zo gewild..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:45 schreef gitaarsnaar het volgende:
wat als Egypte verliest... hebben die gebeden naar Allah niet echt veel nut gehad
ik voel een frank de boertjequote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:45 schreef methodmich het volgende:
Ahmed Hassan heeft wel lef zeg.
of een complot van de jodenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:46 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Dan heeft Allah het niet zo gewild..
Het kan mij niet meer verrotten, als ze maar voor 8-en klaar zijn. Dan schakelt Eurosport over denk ik.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:49 schreef mcyodogg het volgende:
gaat niet de goede kant op
idd wil de ontknoping wel ff zienquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het kan mij niet meer verrotten, als ze maar voor 8-en klaar zijn. Dan schakelt Eurosport over denk ik.
Sinterklaasquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:50 schreef ClioSporT het volgende:
lol, zie je allemaal negers in de dugout en 1 blanke die de baas is.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:50 schreef methodmich het volgende:
Volgens goed Afrikaans gebruik mist Egypte nu.
Sinterklaasquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:50 schreef ClioSporT het volgende:
lol, zie je allemaal negers in de dugout en 1 blanke die de baas is.
Was net op tijd.quote:
Je loopt een beetje achter.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:53 schreef Ubeydullah het volgende:
EGYPTE 3-1 LOOOOOOOOLLLLLLLLLLLL ZAKI!!!!!!!!!!!!!! MIDO:D
ik volg de zooi via liveshit niet via tvquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je loopt een beetje achter.
Binnen. Mooi op tijd.
Eigenlijk had ik wel willen weten of ze doorgingen met uitzenden of niet jaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Jammer, ik hoopte nog op een langere reeks.
Precies op tijd klaarquote:
ja, tussen het WK curling van 2003 en de EK touwtrekken lange baan 1998 verdient deze wel een mooi plaatsje.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:54 schreef tong80 het volgende:
We zullen ons dit legendarische toernooi nog lang heugen.
En die het de komende 50 jaar ook niet zal leveren.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:02 schreef Ubeydullah het volgende:
wat verwacht je van een continent waar er 2 miljard mensen wonen die nooit een wereldkampioen afleverde
Waar had ik dan naar toe moeten zappen? Ook op eurosport gingen ze over op Turijn!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:19 schreef ClioSporT het volgende:
Heb je geen afstandbediening waarmee je kan zappen ?
Laat gelijk zien dat voetballers zich beter niet met voorspellen bezig moeten houden en zaken waar ze zelf geen invloed op hebben, zie ook cruijff.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:08 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En die het de komende 50 jaar ook niet zal leveren.
Pele met z'n voorspelling.![]()
Hehe, idd. Kan een admin dit topic heel snel verwijderen?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:12 schreef Beschouw het volgende:
Gelukkig. Klaar.
Over en sluiten maar.
Dat is altijd zo. Over de vorige editie schreef ik o.a. dit:quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:46 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik vond het een aardig kampioenschap (wat ik ervan gezien heb) alleen werd er voorspelbaar slecht gekeept, verdedigd en op amateuristische wijze 'kluitjes-voetbal' gespeeld en bovenal slecht gefloten.
quote:Ik kijk altijd reikhalzend naar dit toernooi uit. De Afrikaanse spelers zijn namelijk stuk voor stuk technisch vaardig. Dit is te verklaren uit hun achtergrond: het merendeel komt uit arme landen en speelde daar soms blootsvoets op hobbelige ondergronden. Daarmee kweek je vanzelf een goede balbeheersing. Daarbij zijn de spelers stuk voor stuk zeer atletisch en hebben ze dezelfde spontaniteit als kleuters die voor het eerst naar school gaan. Dit wordt allemaal gekoppeld aan een enorm tactisch onvermogen. Soms worden er dribbels gemaakt in het eigen strafschopgebied, waarop in het Europese voetbal zo'n beetje de doodstraf staat. Men is verder ook niet te beroerd er een Afrikaanse tackle uit te gooien. Leest u dit vooral als: een tackle waarbij de man harder wordt geraakt dan de bal.
Het voetballende plaatje is dus al fraai, maar de supporters maken het af. Armoede en ellende tellen even niet tijdens dit toernooi. De mensen komen in de fraaiste uitdossingen naar de stadions, om hun favorieten daar zingend, dansend en met tromgeroffel naar de overwinning te leiden. Omdat elk land ook nog een medicijnman of voodoopriester meeneemt, die met ingewikkelde rituelen de opponent tracht te vervloeken, doet het voor de nuchtere Europeaan allemaal wat mysterieus en onwerkelijk, maar tegelijk zeer aantrekkelijk aan.
(....)
Niets staat een leuk toernooi in de weg, lijkt het. Ik vrees echter wel de invloed van de Europese trainers, die als moderne missionarissen naar Afrika zijn getrokken. Dit keer niet met kraaltjes, kettinkjes en spiegeltjes, maar met termen als positioneel dekken, inzakken en temporiseren. Spelers die te veel risico nemen, worden gewisseld of niet opgesteld. Dat gaat ten koste van de amusementswaarde en dus de charme van de Afrika Cup. Daarom vraag ik hen om zich in te houden, zodat de Afrika Cup het enige voetbaltoernooi ter wereld blijft waar tactiek een ondergeschikte rol speelt. En wat als ze niet luisteren? Dan kan ik altijd mijn ooit na twee hoofdstukken aan de kant geschoven cursusboek voor beginnende voodoopriesters weer eens tevoorschijn halen...
Leuk stuk, ik denk dat Afrika alleen wel te paaien is met geld en dan begint het balletje te rollen he en moet alles naar Europees voorbeeld.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat is altijd zo. Over de vorige editie schreef ik o.a. dit:
[..]
Egypte werd dan ook flink bevoordeeld door de ref.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:13 schreef Suijk het volgende:
Al weer afgelopen, heb er weinig van gezien, maar leuk voor Egypte.
Wat moet Kramer in dit topic?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:38 schreef SCH het volgende:
HUPSVENHUPSVENHUPSVENHUPSVENHUPSVENHUPSVENHUPSVENHUPSVEN
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:38 schreef SCH het volgende:
HUPSVENHUPSVENHUPSVENHUPSVENHUPSVENHUPSVENHUPSVEN
Ja iid. En Egypte, Libië, Marokko, Angola, Congo, Togo, Tunesië, Guinee, Zuid-Afrika, Zambia, Ghana en Zimbabwe ook.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:10 schreef Elgigante het volgende:
Senegal (smaakmaker WK 2002) viel mij enorm tegen, net als Kameroen, Nigeria en Ivoorkust
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |