ik volg de zooi via liveshit niet via tvquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je loopt een beetje achter.
Binnen. Mooi op tijd.
Eigenlijk had ik wel willen weten of ze doorgingen met uitzenden of niet jaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Jammer, ik hoopte nog op een langere reeks.
Precies op tijd klaarquote:
ja, tussen het WK curling van 2003 en de EK touwtrekken lange baan 1998 verdient deze wel een mooi plaatsje.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:54 schreef tong80 het volgende:
We zullen ons dit legendarische toernooi nog lang heugen.
En die het de komende 50 jaar ook niet zal leveren.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:02 schreef Ubeydullah het volgende:
wat verwacht je van een continent waar er 2 miljard mensen wonen die nooit een wereldkampioen afleverde
Waar had ik dan naar toe moeten zappen? Ook op eurosport gingen ze over op Turijn!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:19 schreef ClioSporT het volgende:
Heb je geen afstandbediening waarmee je kan zappen ?
Laat gelijk zien dat voetballers zich beter niet met voorspellen bezig moeten houden en zaken waar ze zelf geen invloed op hebben, zie ook cruijff.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:08 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En die het de komende 50 jaar ook niet zal leveren.
Pele met z'n voorspelling.![]()
Hehe, idd. Kan een admin dit topic heel snel verwijderen?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:12 schreef Beschouw het volgende:
Gelukkig. Klaar.
Over en sluiten maar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |