Ik heb een Kater met een hoofdletter Kquote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 03:03 schreef MissBliss het volgende:
Oeps!
*Meldt*quote:De dertigplussers onder de dames zijn vooral op zoek naar een betrouwbare vent die van kinderen houdt.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:10 schreef pberends het volgende:
Die vrouwlijke comedian bij The Comedy Factory was echt goddelijk.
Daar ging het pb dus niet om.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:19 schreef Airelle het volgende:
Vond je? Ik vond haar niet zo grappig.
Waarom?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:56 schreef Airelle het volgende:
Kut fok!
[POL Café #857] Het grote Mohammed-debatquote:Chinese werknemers weten dit allemaal ook en realiseren zich dat ze daarom sterk staan. Sinke glimlachend: ,,Als het nodig is, worden cv's zonder problemen bijeen gefantaseerd. Betrap je ze daarop, dan giechelen ze wat. 'Slim dat je dat door hebt', zeggen ze dan. Nee, slachtoffergedrag kennen ze niet.''
In het pasverschenen China Handboek 2006 betoogt directeur Ari van der Steenhoven van het advies- en trainingsbureau Eastwingate dat tweederde van de universiteitsdiploma's in het Aziatische land vals zijn.
Mohammed Jabri ofzo was grappig, zat zich de hele tijd op te winden als de ziekte. Wat een enge man zegquote:
You can say that againquote:
Mijn PI is was tofferquote:
Nietquote:
Wel!111!11111quote:
Blood Hound Gangquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
Voor een mooie vrouw was ze behoorlijk grappig. Ze sloeg wel vaak de spijkers op de kop. Zoals het naschreeuwen van jaren 80 hits, dat dat opeens topmuziek van tegenwoordig isquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Daar ging het pb dus niet om.![]()
Natasha Leggero (Amerikaanse comedian).quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Daar ging het pb dus niet om.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |