abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34938248
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 15:27 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Gewoon een duidelijk Mercurius Retrograde kind, thats all.
Wat is een Mercurius Retrograde kind?
pi_34938256
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 15:33 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

jij moet zielig zijn!
pi_34938398
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 15:36 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Wat is een Mercurius Retrograde kind?
Dat is niet in een paar woorden uitgelegd
Ik zal een bron vermelding geven: "De Noordelijke Maansknoop" van Bastiaan van Wingerden, blz 84 t/m blz 117.
Daar wordt het duidelijk uitgelegd
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_34938435
hoe maak je een quote? kan iemand mij dat vertellen?
pi_34938484
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 15:41 schreef seb32 het volgende:
hoe maak je een quote? kan iemand mij dat vertellen?
dit soort vragen moet je in het feedback-topic stellen.
truth feedback 15
pi_34938501
ok thanks
pi_34938828
Nog even terug komen op onderstaande post:
(knap he ik post een keer niet door het slotje )
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 10:49 schreef Stenny het volgende:

[..]

Mirage, jij zou ook kunnen snappen dat Robbert's verhaal: "Alles is waar, het is zo, het is mooi", toch bij tijd en wijle enige wrevel oproept voor de mensen (zoals ik), die hem steeds weer kansen bieden echt te reageren, wat hij niet doet. Heb jij hem al een verklaring horen geven voor de foto's van de Non van Singraven? Nee he! Dat bedoel ik. Er was wrevel in het spel, geen drank. En onvervalste Jupiter power
Natuurlijk snap ik dat !
Zelf vind ik het het domste van het hele verhaal, of hij nou de boel wil belazeren, aandikken..of dat hij daadwerkelijk de volledige waarheid verteld wat zijn ervaringen, foto's, graancirkels etc betreft...

Het gelul van zijn kant (in de ruime zin van het woord, dus incl zijn vader... en andere woordvoerders) zit wat mij betreft tussen lachwekkend en stuitend in.
De onkenningen van opgenomen contacten/aanbiedingen, de loze beloften...
het niet inhoudelijk ingaan op de zaken en bovenal het onbegrip dat ze proberen te uiten tov de (logische) sceptische houding..

Het grijpen naar een fles whiskey en die gezamelijk een kopje kleiner maken zou helemaal niet vreemd zijn
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_34939120
Aangezien iedereen hier zwanger is zou ik die fles maar laten staan .
Helpt waar hij kan!
  vrijdag 10 februari 2006 @ 16:02:14 #39
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34939237
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 15:59 schreef NoSigar het volgende:
ik ben niet zwanger, doe mij maar een dubbele
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_34940106
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 16:02 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

ik ben niet zwanger, doe mij maar een dubbele
Koffie voor mij...

Ik zag net je signature. Ken je toevallig ook die film The butterfly effect? Die gaat ook een beetje over die theorie. Als je 'm niet kent is het zeker een aanrader! Zie:
http://www.imdb.com/title/tt0289879/
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back he ever wants to see a fuckin' cross? It's kind of like going up to Jackie Onassis with a rifle pendant on."
  vrijdag 10 februari 2006 @ 16:36:01 #41
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34940487
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 16:26 schreef Freethinker het volgende:

[..]

Koffie voor mij...

Ik zag net je signature. Ken je toevallig ook die film The butterfly effect? Die gaat ook een beetje over die theorie. Als je 'm niet kent is het zeker een aanrader! Zie:
http://www.imdb.com/title/tt0289879/
Ja, die ken ik, met Aston Kutcher, ik vond het een goeie film. Maar bedankt voor de tip
pi_34940524
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 16:36 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Aston Kutcher,
  vrijdag 10 februari 2006 @ 16:43:03 #43
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34940763
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 16:36 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

dat heeft Demi maar goed bekeken.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 16:54:09 #44
138227 hakkersszz
The Truth Is Out There
pi_34941112
Lol, ik lees ff 2 dagen niet, en gelijk weer 5 topics erbij...
Maximaal
4
regels
heur!
pi_34941213
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 15:59 schreef NoSigar het volgende:
pi_34941248
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 15:50 schreef Mirage het volgende:
Nog even terug komen op onderstaande post:
(knap he ik post een keer niet door het slotje )
[..]

Natuurlijk snap ik dat !
Zelf vind ik het het domste van het hele verhaal, of hij nou de boel wil belazeren, aandikken..of dat hij daadwerkelijk de volledige waarheid verteld wat zijn ervaringen, foto's, graancirkels etc betreft...

Het gelul van zijn kant (in de ruime zin van het woord, dus incl zijn vader... en andere woordvoerders) zit wat mij betreft tussen lachwekkend en stuitend in.
het niet inhoudelijk ingaan op de zaken en bovenal het onbegrip dat ze proberen te uiten tov de (logische) sceptische houding..

Het grijpen naar een fles whiskey en die gezamelijk een kopje kleiner maken zou helemaal niet vreemd zijn
Ik drink vooral whiskey als ik verkouden ben en jawel: ik bén verkouden.
  vrijdag 10 februari 2006 @ 17:01:31 #47
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34941363
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 16:58 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ik drink vooral whiskey als ik verkouden ben en jawel: ik bén verkouden.
je bent verkouden, maar ben je ook zwanger?
pi_34941425
Misschien ben je wel zwanger geraakt van een astrale Robbert, sten.
pi_34941724
Kosmisch gezien zijn alle vrouwen zwanger.

Hier die fles.
Helpt waar hij kan!
pi_34941887
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 17:13 schreef NoSigar het volgende:

Hier die fles.
Nou.........zwanger.........in verwachting..........en waarvan laten we dan maar even in het midden
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_34942001
quote:
Exactly. Een beetje de gebeten hond spelen....

Als hij vindt dat mensen ongelijk hebben kan hij toch aantonen waar ze het precies bij het verkeerde eind hebben? Als hij verdachtmakingen beu is moet hij eens inhoudelijk op aantijgingen ingaan.

We wachten met spanning op het door Robbert zelf gewenste onderzoek.

Zelfs de 'boemannen' van Skepsis doen zoiets op een eerlijke en respectvolle manier. Zie bijvoorbeeld hun spiertest-onderzoek.
pi_34943116
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 14:13 schreef Stenny het volgende:

[..]

Vind je het staan?
Het heeft wel wat
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_34943159
Ga er eens van uit dat Robbert zelf en de mensen om hem heen niet helemaal krankjorum zijn, en dat ze ook kunnen lezen en nadenken.
Bekijk ze niet zoals de meeste non-believers de believers hier in truth bekijken: de non-believers denken werkelijk dat de believers nooit overwogen hebben dat wat ze gezien gevoeld of ervaren hebben misschien ook wel een rationele verklaring kan hebben.

Ik wil maar zeggen, die mensen denken ook, ze kunnen ook lezen, ze weten best wat er alom gezegd wordt. Ze overhalen om eea te laten testen wordt hier wel gebracht als een geniaal idee - maar geloof me, daar zijn ze zelf echt ook wel op gekomen.

Ik denk nog steeds dat, ongeacht zijn capaciteiten, het niet reageren en afschermen een mystificerend doel heeft. Over een raadsel wordt meer gesproken dan over iemand waar men het min of meer over eens is. Zie deze topicreeks: die aandacht en publiciteit heeft ie dan toch maar.

Naamsbekendheid is het belangrijkste. Als ie op tv komt en het trekt miljoenen kijkers, levert dát de poen op. Of die kijkers nu allemaal in hem geloven, of dat de helft hoopt dat ie genadeloos onderuit gaat, doet er niet toe.

Oftwel, ik ben er vrij zeker van dat er een marketing-concept achter zit. Misschien niet zo doordacht en geregisseerd, maar dat men met alles wat men doet rekening houdt met de groeiende publiciteitswaarde lijkt mij heel waarschijnlijk.

Dus, waarom gaat hij niet iedere uitdaging aan om zijn veronderstelde krachten en gaven te bewijzen?
  • Hij kan het wel, maar doet dat toch niet -> kennelijk is het mystificeren van zijn persoon belangrijker dan het tonen van zijn resultaten. Blijkt ook wel, hij heeft nu vermoedelijk meer aandacht dan hij gehad zou hebben als al die wel erg op fake lijkende poppetjes, plaatjes en beweringen er niet geweest waren.
  • Hij kan het wel, maar niet altijd, en niet op afroep, en men acht het daarom verstandiger niet het risico te nemen. Wellicht heeft hij eerder dingen laten zien die anderen ook zagen, maar was er toen geen camera bij. Toen er wel een camera was, lukte het niet, en misschien dacht men toen 'dan laten we zien wat we de vorige keer zagen'. De zaak flessen, zonder leugens te vertellen dus.
  • derde optie: hij kan dit allemaal niet of maar heel matig, en zou door de mand vallen bij een harde test. Uiteraard is dit niet de bedoeling, en zal men er niet op in gaan.

Wat wil ik hiermee zeggen? Dat het feit dat hij niet of nauwelijks aan externe verificatie mee wil werken hoeft zeker niet te betekenen dat hij zelf niets kan. Zoals uit bovenstaand scenario blijkt, kan zo'n weigering onderdeel zijn van zijn image-building - of hij nu wel, half, of niet iets kan.
  • pi_34943342
    quote:
    Op vrijdag 10 februari 2006 17:01 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

je bent verkouden, maar ben je ook zwanger?
    Nee hoor, ik ben volkomen onschuldig.
    pi_34943372
    quote:
    Op vrijdag 10 februari 2006 17:13 schreef NoSigar het volgende:

Hier die fles.
    Ha ha en hoe zit het dan met de mannen?
    pi_34943392
    quote:
    Op vrijdag 10 februari 2006 17:03 schreef Genverbrander het volgende:
    Misschien ben je wel zwanger geraakt van een astrale Robbert, sten.
    Als dat al zo is, kan er ook alleen een astraal kind van komen.
    pi_34943530
    quote:
    Op vrijdag 10 februari 2006 18:00 schreef iteejer het volgende:
    Ga er eens van uit dat Robbert zelf en de mensen om hem heen niet helemaal krankjorum zijn, en dat ze ook kunnen lezen en nadenken.
    Bekijk ze niet zoals de meeste non-believers de believers hier in truth bekijken: de non-believers denken werkelijk dat de believers nooit overwogen hebben dat wat ze gezien gevoeld of ervaren hebben misschien ook wel een rationele verklaring kan hebben.

Ik wil maar zeggen, die mensen denken ook, ze kunnen ook lezen, ze weten best wat er alom gezegd wordt. Ze overhalen om eea te laten testen wordt hier wel gebracht als een geniaal idee - maar geloof me, daar zijn ze zelf echt ook wel op gekomen.

Ik denk nog steeds dat, ongeacht zijn capaciteiten, het niet reageren en afschermen een mystificerend doel heeft. Over een raadsel wordt meer gesproken dan over iemand waar men het min of meer over eens is. Zie deze topicreeks: die aandacht en publiciteit heeft ie dan toch maar.

Naamsbekendheid is het belangrijkste. Als ie op tv komt en het trekt miljoenen kijkers, levert dát de poen op. Of die kijkers nu allemaal in hem geloven, of dat de helft hoopt dat ie genadeloos onderuit gaat, doet er niet toe.

Oftwel, ik ben er vrij zeker van dat er een marketing-concept achter zit. Misschien niet zo doordacht en geregisseerd, maar dat men met alles wat men doet rekening houdt met de groeiende publiciteitswaarde lijkt mij heel waarschijnlijk.

Dus, waarom gaat hij niet iedere uitdaging aan om zijn veronderstelde krachten en gaven te bewijzen?
  • Hij kan het wel, maar doet dat toch niet -> kennelijk is het mystificeren van zijn persoon belangrijker dan het tonen van zijn resultaten. Blijkt ook wel, hij heeft nu vermoedelijk meer aandacht dan hij gehad zou hebben als al die wel erg op fake lijkende poppetjes, plaatjes en beweringen er niet geweest waren.
  • Hij kan het wel, maar niet altijd, en niet op afroep, en men acht het daarom verstandiger niet het risico te nemen. Wellicht heeft hij eerder dingen laten zien die anderen ook zagen, maar was er toen geen camera bij. Toen er wel een camera was, lukte het niet, en misschien dacht men toen 'dan laten we zien wat we de vorige keer zagen'. De zaak flessen, zonder leugens te vertellen dus.
  • derde optie: hij kan dit allemaal niet of maar heel matig, en zou door de mand vallen bij een harde test. Uiteraard is dit niet de bedoeling, en zal men er niet op in gaan.

Wat wil ik hiermee zeggen? Dat het feit dat hij niet of nauwelijks aan externe verificatie mee wil werken hoeft zeker niet te betekenen dat hij zelf niets kan. Zoals uit bovenstaand scenario blijkt, kan zo'n weigering onderdeel zijn van zijn image-building - of hij nu wel, half, of niet iets kan.
  • Natuurlijk, je kunt hierin gelijk hebben. Maar laat ik het zo stellen: ik houd niet van dit soort spelletjes, de parapsychologie heeft daar weinig aan, en dan klopt zijn uitgesproken doel ook niet meer: recht door zee laten zien dat er meer is en dat mensen niet meer bang hoeven te zijn voor de dood.

Hij schiet dus zijn doel voorbij in mijn opinie.
    pi_34943566
    Robbert volgt zijn eigen weg.Door nieuwe daden te stellen komt er vanzelfs een antwoord op jullie vragen.
    When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
    pi_34943606
    quote:
    Op vrijdag 10 februari 2006 18:13 schreef pikki het volgende:
    Robbert volgt zijn eigen weg.Door nieuwe daden te stellen komt komen er vanzelfs een antwoord nog meer vragen op jullie vragen.
    pi_34943894
    Als er geen nieuwe vragen komen kan sten op pensioen en kunnen jullie deze topic sluiten.
    When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')