Jonguh, Ninja's zijn veel sneakieër dan Samurai. Als die Samuraikerel dan na een dagje hakken en breken lekker nietsvermoedend zit de poedelen in bad met zijn badeendje DAN slaat de ninja toe!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:44 schreef De_Ananas het volgende:
Wie wint er?
Ik ga voor de Samurai omdat die natuurlijk veel stoerder en sterker zijnSamurai hebben een zwaard en moeten hun opleiding doen in Japan waar ze onder andere onder water moesten slapen en hun goudvis met hun zwaard moeten wassen. Samurai kunnen Japans en de mystieke taal van de Samurai spreken
. Ninja's zijn watjes met dolkjes en gekke pakjes die bang zijn dat ze herkent worden, daarom doen ze een (knoop in je) zakdoek voor hun ogen
.
Dik = viesquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:13 schreef foktastic het volgende:
ik ga voor de sumo worstelaars
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:56 schreef PsyCha het volgende:
Chuck Norris.
Ja in tekenfilms ja. Ninja's zuigen met hun stomme pakjes.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:16 schreef De_Ananas het volgende:
Ninja's die zeggen iets en bewegen daarna pas hun lippen
Samurai praten alleen met hun zwaard![]()
Zijn roundhouse kick maakt gehakt van al die mietjes zoals Samurai`s of Ninja`s.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:56 schreef PsyCha het volgende:
Chuck Norris.
Samurai eten Chuck Norris als ontbijtquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zijn roundhouse kick maakt gehakt van al die mietjes zoals Samurai`s of Ninja`s.
Onmogelijk. Er zijn geen gehandicapte mensen op de wereld, alleen mensen die Chuck Norris hebben ontmoet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:25 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Samurai eten Chuck Norris als ontbijt![]()
Jean-Claude.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:56 schreef PsyCha het volgende:
Chuck Norris.
In je dromen ja. Ninja's spreken alleen Chineesquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:31 schreef Soepblik het volgende:
N1nj4's!![]()
![]()
Die spreken trouwens ook Japans. En ze kunnen verdwijnen in een rookwolkje. En ze kunnen ook met een zwaard omgaan. En ze spelen in ninja gaiden, en zijn dus stoer. Nuff Said!![]()
maar een sumo worstelaar kickt wel hun anorexias ass, zonder wapen ook nog!quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
In je dromen ja. Ninja's spreken alleen Chinees![]()
Helemaal niet, het pantser van de samurai is daar sterk genoeg voor. Het typeert de ninja trouwens wel dat ie hem in de rug steektquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:54 schreef zatoichi het volgende:
[..]
De ninja wint altijd. Want de samurai begint pas met vechten als ie zijn hele groet heeft afgerond en weet ik veel wat. De ninja heeft hem al lang in de rug gestoken tegen die tijd.
Kijk eens iets verder als je neus lang is... Prutser.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
In je dromen ja. Ninja's spreken alleen Chinees![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:46 schreef B_BOY het volgende:
[..]
man dan ownen de cowboys nog eerder.
james bond ownt indd!!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:59 schreef zatoichi het volgende:
sorry hoor maar wat lullen jullie nou?
Een ninja hoor je niet, een ninja zie je niet, een ninja voel je zelfs niet, totdat het te laat is. Daar kan geen cowboy, indiaan of samurai tegenop! Alleen James Bond, maar zelfs hij had geluk want zijn Bond-girl werd daardoor wel vermoord.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:08 schreef het.ismij het volgende:
[..]
james bond ownt indd!!
Wel sean connery!!!!![]()
Daar hebben we Q voor!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:12 schreef PsyCha het volgende:
[..]
![]()
Zonder handige gadgets is JB helemaal niks.
Die heb niet een IQquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:35 schreef zatoichi het volgende:
Trouwen die samurai doen toch allemaal aan seppuku! sudoku
paarden kunnen niet zwemmen.. en piraten hebben stoere papegaaienquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:46 schreef B_BOY het volgende:
[..]
man dan ownen de cowboys nog eerder.
piraten zijn dan ook vele keren meer stoer dan cowboys.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:06 schreef fs180 het volgende:
[..]
paarden kunnen niet zwemmen.. en piraten hebben stoere papegaaien![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:15 schreef Koenholio het volgende:
Sesamstraat wint. Want zij hebben Pino:
[afbeelding]
Je kunt het niet ontkennen. Je ziet de bloeddorst in zijn ogen. Ontsnappen is onmogelijk.
Dus ninja's en samurai pak maar in, want Pin0's indahouse.
kuttopic
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:24 schreef JackHerrer het volgende:
[afbeelding]
50 cent is de opper-owner.
Geen zorg, ook hij rent hard weg voor m,n opper inktvis from the Z dimension!!!!!!!!quote:
50 cent is gayquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:24 schreef JackHerrer het volgende:
[afbeelding]
50 cent is de opper-owner.
precies die praten niet maar doen gelijk afmakenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:16 schreef De_Ananas het volgende:
Ninja's die zeggen iets en bewegen daarna pas hun lippen
Samurai praten alleen met hun zwaard![]()
Nee het vierde plaatjequote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:40 schreef master_X het volgende:
http://images.google.nl/images?svnum=10&hl=nl&lr=&q=ninja nu zal denk wel iedereen ninja kiezen na het eerste plaatje
Animaniacsquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:34 schreef Brilaap het volgende:
[afbeelding]
Deze lui ownen pas. Met hun geflipte gedrag krijgen ze iedereen gek.
Kortom een ninja dus. Man je bent zelf voor de ninja zonder dat je dat door hebt!quote:
Omdat ze homo waren dusquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:05 schreef Phoenixjuh het volgende:
Ninja's natuurlijk, die gebruiken gif en hebben een arsenaal aan wapens tot hun beschikking. In het verleden waren ook de ninja's die tegen de samurai vochten. In het algemeen waren de ninja's sterker. Niet omdat ze beter met hun zwaarden konden vechten, maar gewoon omdat ze slimmer vochten.
Nee, en zeker Chuck Norris niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:42 schreef Mr-Coffee het volgende:
Is er dan niemand ge imponeerd door die kut inktvis??
OJA! Kunnen die dan worden wat ze willen worden? Dacht het niet! En Barbapap kan zichzelf nog veranderen in een Transformer en zichzelf dan transformeren! Jah! Hij kan zich ook veranderen in Tong80 en dan de meeste posts hebben! Barbapapa Power!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:49 schreef PsyCha het volgende:
Pfff...Barbapapa. Noem dan Transformers ofzo.
Pff...Dat kan Morph van X-Men ook.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
OJA! Kunnen die dan worden wat ze willen worden? Dacht het niet! En Barbapap kan zichzelf nog veranderen in een Transformer en zichzelf dan transformeren! Jah! Hij kan zich ook veranderen in Tong80 en dan de meeste posts hebben! Barbapapa Power!
OJA! Kan die dan zichzelf in een rotorblad van een windmolen veranderen? Nee! En bovendien, die Morph die roept nooit: Huup Huup Huup Barbatruuk!quote:
Don't fuck with barbapapa! Anders verandert hij zichzelf in jouw graf en gooit ie jou in zichzelf! Ha! Owned!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:52 schreef no-way het volgende:
barbapapa power, is dat bi-power of zo?![]()
X-men zijn stoer, veel beter dan de W-men ,die nog stoerder waaren dan de V-menquote:
Nee, want die is niet gay. Pfff...Als mijn vader roze was en mijn moeder zo fokking behaard, dan had ik een strop getruukd van mn broer en me opgehangen.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
OJA! Kan die dan zichzelf in een rotorblad van een windmolen veranderen? Nee! En bovendien, die Morph die roept nooit: Huup Huup Huup Barbatruuk!![]()
you got me therequote:Op zondag 12 februari 2006 22:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Don't fuck with barbapapa! Anders verandert hij zichzelf in jouw graf en gooit ie jou in zichzelf! Ha! Owned!![]()
![]()
Pff...ga ergens anders dom lullen. Het is niet eens grappig. Jammer.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:55 schreef no-way het volgende:
[..]
X-men zijn stoer, veel beter dan de W-men ,die nog stoerder waaren dan de V-men![]()
ok seriously, aren't you the superhero" bored stiff boy"?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:57 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Pff...ga ergens anders dom lullen. Het is niet eens grappig. Jammer.
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:01 schreef no-way het volgende:
[..]
ok seriously, aren't you the superhero" bored stiff boy"?Because if you are then your powers sure as hell are working.
he is a tough mother fu....r, but so was popey in his day, that would be an awesome match up.quote:
i have to agree with you , Chuck rocksquote:Op zondag 12 februari 2006 23:14 schreef PsyCha het volgende:
Chuck Norris blijft de man.
I might like you after all.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:17 schreef no-way het volgende:
[..]
i have to agree with you , Chuck rocks![]()
ok, dan!quote:Op zondag 12 februari 2006 23:21 schreef P8 het volgende:
behalve Chuck uiteraard, die roundhouse kickt die hele toco aan stront
Eerst zien, dan geloven.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:25 schreef De_Ananas het volgende:
Chuck stop ik zo in de frituurpan met m'n samuraizwaard!
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:25 schreef De_Ananas het volgende:
Chuck stop ik zo in de frituurpan met m'n samuraizwaard!
quote:There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live
well said my freind, nothing gets through that mass of hair, people are seeing entering and none returnquote:Op zondag 12 februari 2006 23:32 schreef PsyCha het volgende:
Chuck's baard werkt als een schild.
Ik als echte samurai bepaal dat zelf wel hé, die Chuck mag nog niet eens m'n kont afvegen zeg.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:34 schreef P8 het volgende:
There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck allows to live.
wees blij dat jij ook op die lijst staat ananas
And on the 8th day God made Chuck and he was pleasedquote:Op zondag 12 februari 2006 23:34 schreef P8 het volgende:
There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck allows to live.
wees blij dat jij ook op die lijst staat ananas
Kuch, Bruce Lee, kuch.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:35 schreef no-way het volgende:
[..]
And on the 8th day God made Chuck and he was pleased![]()
Genesis 1 chapter 3 verse 4
nogal eensgezint...quote:Op zondag 12 februari 2006 23:34 schreef P8 het volgende:
haha, hostimeister en ik denken the same
quote:When Chuck Norris has sex with a man, it is not because he is gay, but
because he has run out of women.
Chuck Norris doesn't read books. He stares them down until he gets the
information he wants.
If you ask Chuck Norris what time it is, he always says, "Two seconds
till." After you ask, "Two seconds till what?" he roundhouse kicks you in
the face.
Chuck Norris uses ribbed condoms inside out, so he gets the pleasure.
Since 1940, the year Chuck Norris was born, roundhouse kick related deaths
have increased 13,000 percent.
There are no disabled people. Only people who have met Chuck Norris.
There is no chin behind Chuck Norris' beard. There is only another fist.
It was once believed that Chuck Norris actually lost a fight to a pirate,
but that is a lie, created by Chuck Norris himself to lure more pirates to
him.
Chuck Norris once lined up to kick the winning field goal of a high school
football game. When the football went flat, he persuaded the referees to
let him kick the field goal with a 3 month old child. Chuck roundhoused
kicked the baby 60 yards through the uprights and then proceeded to bang
every girl in the stadium.
The chief export of Chuck Norris is pain.
Chuck Norris doesn't believe in God. God believes in Chuck Norris.
When Chuck Norris's wife burned the turkey one Thanksgiving, Chuck said,
"Don't worry about it honey," and went into his backyard. He came back five
minutes later with a live turkey, ate it whole, and when he threw it up a
few seconds later it was fully cooked and came with cranberry sauce. When
his wife asked him how he had done it, he gave her a roundhouse kick to the
face and said, "Never question Chuck Norris."
If you can see Chuck Norris, he can see you. If you can't see Chuck Norris,
you may be only seconds away from death.
Those aren't credits that roll after Walker Texas Ranger; it is actually a
list of people that Chuck Norris roundhouse kicked in the face that day.
If you unscramble the letters in "Chuck Norris" you get "Huck corn, sir."
That is why every fall, Chuck travels to Nebraska and burns the entire
state down.
Chuck Norris' tears cure cancer. Too bad he has never cried.
Chuck Norris once roundhouse kicked someone so hard that his foot broke the
speed of light, went back in time, and killed Amelia Earhart while she was
flying over the Pacific Ocean.
Rather than being birthed like a normal child, Chuck Norris instead decided
to punch his way out of his mother's womb. Shortly thereafter he grew a
beard.
Chuck Norris built a time machine and went back in time to stop the JFK
assassination. As Oswald shot, Chuck met all three bullets with his beard,
deflecting them. JFK's head exploded out of sheer amazement.
Chuck Norris can make a woman climax by simply pointing at her and saying
"booya".
Chuck Norris does not sleep. He waits.
Chuck Norris once shot a German plane down with his finger, by yelling,
"Bang!"
Crop circles are Chuck's way of telling the world that sometimes corn needs
to lie the fcuk down.
In fine print at on the last page of the Guinness Book of World Records it
notes that all world records are held by Chuck Norris, and that those
listed in the book are simply the closest anyone has ever come to matching
him.
There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck allows to
live.
Chuck played Russian Roulete with a fully loaded gun and won.
When Chuck Norris goes to donate blood, he declines the syringe, and
instead requests a handgun and a bucket.
Chuck Norris is the reason why Wally is hiding!
nee natuurlijk niet, das vies manquote:Op zondag 12 februari 2006 23:35 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik als echte samurai bepaal dat zelf wel hé, die Chuck mag nog niet eens m'n kont afvegen zeg.![]()
Hij veegt zijn kont dagelijks met nerds als jij.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:35 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik als echte samurai bepaal dat zelf wel hé, die Chuck mag nog niet eens m'n kont afvegen zeg.![]()
Some say he's been spotted hangng out with Elvis in Maassluis.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:39 schreef PsyCha het volgende:
[..]
en waar is BrucieBruce nu dan? Ohw jah, die ligt te rotten in zn graf.
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:41 schreef no-way het volgende:
[..]
Some say he's been spotted hangng out with Elvis in Maassluis.
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:50 schreef no-way het volgende:
Elvis would win if Chuck was sick, kinda like a invallerin voetbal
Ninja wint. Duidelijk. Duisternis is zijn/haar vriend.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:44 schreef De_Ananas het volgende:
Wie wint er?
Ik ga voor de Samurai omdat die natuurlijk veel stoerder en sterker zijnSamurai hebben een zwaard en moeten hun opleiding doen in Japan waar ze onder andere onder water moesten slapen en hun goudvis met hun zwaard moeten wassen. Samurai kunnen Japans en de mystieke taal van de Samurai spreken
. Ninja's zijn watjes met dolkjes en gekke pakjes die bang zijn dat ze herkent worden, daarom doen ze een (knoop in je) zakdoek voor hun ogen
.
Chuck will kick your ninjas assquote:Op maandag 13 februari 2006 00:27 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ninja wint. Duidelijk. Duisternis is zijn/haar vriend.
In het veld is er geen betere vechter dan een Samurai (vergelijkbare uitrusting natuurlijk) maar in het woud, in woningen is er niemand zo dodelijk als een Ninja.
Veel Ninja's waren boedhistische moordenaars. Monniken of vrouwen.
Zeer behendig in zowel verdedigings- als aanvalssporten. Ook waren ze uitermate bedreven in het werpen met diverse voorwerpen.
Mocht een samurai een Ninja echter zien aankomen zal alles afhangen van de skilz die beiden beheerssen.
Nee man, dan Sandy de karate-otter!quote:Op maandag 13 februari 2006 19:11 schreef onlogisch het volgende:
Ninja
Samurai
Als we Spongebob hebben
[afbeelding]
Spongue you beauty.......In the sea i would agree with you but on land, there can be only one, yup spongue's buddy Sandy. That's one mean looking fury animal, she kicks ass.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:11 schreef onlogisch het volgende:
Ninja
Samurai
Als we Spongebob hebben
[afbeelding]
whehehequote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:37 schreef P8 het volgende:
Even ter illustratie van Chucks grootheid:
[..]
En nee... Ninja's zijn geen samurai...quote:Op zondag 12 februari 2006 22:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat lullen jullie nou? Ninja's waren Samurai! Het waren een soort intelligentiediensten van de Samurai zeg maar, soort agents ofzo. Ze bekwaamden zich in de skills van zo onzichtbaar mogelijk shit uitvoeren enzo. Maar goed...
Ik zeg Barbapapa ownd the place!
[afbeelding]
OMG, sukkel. Ik snap niet dat mensen dit soort dingen niet snappen. Ik heb hier mijn profielwerkstuk over gedaan lamlul dus ik weet waar ik over praat. Sommige Samurai bekwaamden zich in de kunst van het Ninjutsu, waarna zij nog wel Samurai waren maar meestal Ninja genoemd worden. Maarja, gezien de gemiddelde leeftijd en het intelligentieniveau hier zal je waarschijnlijk wel weer gaan tegenspartelen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:41 schreef Aparteling het volgende:
[..]
En nee... Ninja's zijn geen samurai...
Oh mijn God, ik wou niet meer reageren maar jouw stuursheid is echt wanstaltig.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:15 schreef zatoichi het volgende:
OMG een profielwerkstuk, nee daar is niks tegen in te brengen!
Een ninja is een ninja en een samurai is een samurai. Die vechten op hele andere manieren (nim po vs. bushido). Als een ninja een samurai was, dan had ie wel samurai geheten. Bovendien is de discussie of een ninja of een samurai zou winnen, en het antwoord is dus een ninja.
Dan ga ik ook editen:
Het kan wel zijn dat een samurai ninjutsu volgt, maar dat valt weer onder bushido (bestudeer je vijand) (miyamoto Musashi). Wat een ninja typeert is het verbergen van wapens en het verrassen van vijanden. Dat zal een samurai volgens de bushido nooit doen. Die verrast zijn vijand in het gevecht zelf; een ninja zal dat gevecht als het even kan voorkomen door zijn vijand uit te schakelen.
Je pa had het beter bij rukken kunnen laten...quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Oh mijn God, ik wou niet meer reageren maar jouw stuursheid is echt wanstaltig.Ninja's zullen ten eerste nooit kunnen winnen van Samurai omdat ze lager in de kaste staan waardoor ze nooit geaccepteerd zullen worden als leider. In een gevecht zal de Ninja niet winnen omdat de Samurai nu eenmaal beter in de krijgskunst is. Het enige dat een Ninja zou kunnen doen is het geniepig neersteken van een Samurai maar daar heeft ie verder niks aan omdat hij toch nooit als leider wordt geaccepteerd. De Ninja speelde nu eenmaal geen enkele rol van betekenis voor zichzelf. De Samurai heersten en de Ninja's stonden onder hen. Er waren echter verschillende standen Samurai, de lagere Samurai gebruikten later ook pistolen en dergelijke terwijl de "eervolle" hoge samurai met zwaarden bleven vechten. De lageren werden dan ook voorop in de strijd gezet waarna de hogeren later kwamen.
De meesten hier denken hier aan gevaarlijke Ninja Turtles met messen die over plafonds lopen en driedubbele salto's maken. Serieus, de Ninja werden gebruikt door de hoge Samurai om politieke tegenstanders tegen te werken. Ze waren meer als die geheime dienst die president Nixon in dienst had die informatie moesten winnen over de politieke campagne van zijn tegenstander.
Wat een zinloze discussie is dit aan het worden.
P.s. Ik zeg niet dat mijn Profielwerkstuk 100% is, maar ik heb voor dat profielwerkstuk talloze boeken gelezen dus ik kan wel zeggen dat ik er meer van af weet dan jouw wikipedia-kennis. Dank-u.![]()
![]()
En nou kappen... Of een slotje op dit topic ofzo...![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:37 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Je pa had het beter bij rukken kunnen laten...
Damn wat kan jij het slecht hebben om geen gelijk te krijgenquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Oh mijn God, ik wou niet meer reageren maar jouw stuursheid is echt wanstaltig.Ninja's zullen ten eerste nooit kunnen winnen van Samurai omdat ze lager in de kaste staan waardoor ze nooit geaccepteerd zullen worden als leider. In een gevecht zal de Ninja niet winnen omdat de Samurai nu eenmaal beter in de krijgskunst is. Het enige dat een Ninja zou kunnen doen is het geniepig neersteken van een Samurai maar daar heeft ie verder niks aan omdat hij toch nooit als leider wordt geaccepteerd. De Ninja speelde nu eenmaal geen enkele rol van betekenis voor zichzelf. De Samurai heersten en de Ninja's stonden onder hen. Er waren echter verschillende standen Samurai, de lagere Samurai gebruikten later ook pistolen en dergelijke terwijl de "eervolle" hoge samurai met zwaarden bleven vechten. De lageren werden dan ook voorop in de strijd gezet waarna de hogeren later kwamen.
De meesten hier denken hier aan gevaarlijke Ninja Turtles met messen die over plafonds lopen en driedubbele salto's maken. Serieus, de Ninja werden gebruikt door de hoge Samurai om politieke tegenstanders tegen te werken. Ze waren meer als die geheime dienst die president Nixon in dienst had die informatie moesten winnen over de politieke campagne van zijn tegenstander.
Wat een zinloze discussie is dit aan het worden.
P.s. Ik zeg niet dat mijn Profielwerkstuk 100% is, maar ik heb voor dat profielwerkstuk talloze boeken gelezen dus ik kan wel zeggen dat ik er meer van af weet dan jouw wikipedia-kennis. Dank-u.![]()
![]()
En nou kappen... Of een slotje op dit topic ofzo...![]()
Het is je ontgaan dat ik , bendeleider, een top user ben en dus altijd gelijk heb ?quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Goed inhoudelijk argument
Top jongen, maak jij je VMBO nou maar af dan heb je nog wat
![]()
Gast, ik wil geen gelijk krijgen, ik heb het. Jezus, bij deze kapt iedereen gewoon met ermee doorleuteren OF je moet een goed argument hebben. Ik heb geen zin om met 13-jarige mannetjes te discussiëren die de Ninja Turtles boven hun bed hebben hangen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:41 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Damn wat kan jij het slecht hebben om geen gelijk te krijgen
Mja, als Chuck Norris mee zou doen zou hij geheerst hebben... Oké...quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:43 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Het is je ontgaan dat ik , bendeleider, een top user ben en dus altijd gelijk heb ?
Het is gewoon een feit dat Chuck Norris wint.
Domme ninja's of zwaardhufters zijn zo 1990.....
Hier:quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
OF je moet een goed argument hebben.
Mja, je hebt wel gelijk maar ik postte een klein bericht en toen begon men te jammeren.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:47 schreef doppelgänger het volgende:
@bendeleider en SuperHarregarre
[afbeelding]
zeker over zo'n onderwerp, in ONZ..
Tssk,dankzij users als jij ben ik gewoon verdrietig dat we geen proef termijn hebben @ fok.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:47 schreef doppelgänger het volgende:
@bendeleider en SuperHarregarre
[afbeelding]
zeker over zo'n onderwerp, in ONZ..
Vreemd om dit te lezen. Wat mij bekend is, is dat de ninja's inderdaad bestonden om het spionage werk te doen en dat het politiek samurai's hadden als echte krijgshelden die het land verdedigde. Het probleem was dat er opstandelingen (ook samurai's) waren, die nooit van het politiek kunnen winnen. Hierdoor vormden de opstandelingen een groep ninja's (van oorsprong dus ook samurai's) die slimmer te werk gingen om toch van de samurai's die voor het politiek werken te winnen. De ninja's van het politiek hadden dus andere doelen dan de ninja's van de opstandelingen. Want zeg nou zelf, waarom zal een spion een arsenaal aan wapens en gif hebben, en deze ook moeten kunnnen gebruiken? Een spion moet informatie kunnen winnen en kunnen vluchten, een goede krijgskunst is dan geen vereiste. Maar een arsenaal aan wapens is juist een teken dat ze wel goed kunnen vechten.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
OMG, sukkel. Ik snap niet dat mensen dit soort dingen niet snappen. Ik heb hier mijn profielwerkstuk over gedaan lamlul dus ik weet waar ik over praat. Sommige Samurai bekwaamden zich in de kunst van het Ninjutsu, waarna zij nog wel Samurai waren maar meestal Ninja genoemd worden. Maarja, gezien de gemiddelde leeftijd en het intelligentieniveau hier zal je waarschijnlijk wel weer gaan tegenspartelen.![]()
![]()
Om even een paar voorbeelden te geven: Een van de bekendere Samurai, Minamoto no Yoshitsune, heeft zelf les gehad in Ninjutsu en werd Ninja. Wil niet zeggen dat hij daarom zelf al het spionage-werk ging doen omdat hij daar immers lagere samurai voor had, maar toch.
Bovendien waren Ninja geen moordernaars maar voornamelijk spionnen en dienden ze voornamelijk voor afluisteren en andere informatiewinning voor de vroegere Japanse krijgsheren, de daimyo.
De Samurai die Ninja waren brachten dit vaak niet zelf in de praktijk omdat dit tegen de erecode was. Vaak namen ze mensen uit een lagere kaste in dienst en onderwezen zij deze in de kunst van Ninjutsu, of ze namen al getrainde ninjutsu in dienst.
Maar goed...![]()
Je mag je van de domme houden, dit is het laatste wat ik hierover ga zeggen.
![]()
Sorry maar ik ging er niet vanuit dat het samurai vs ninja was waarbij de ninja de macht over zou nemen van een hele samurai clan. Ik ging er vanuit dat een samurai vs ninja an sich was. Kortom de ninja zal de samurai, wanneer deze dat niet doorheeft, van achteren neersteken, of vergiftigen. Maar eigenlijk herhaal je mijn post toch gewoon? Ik heb net geschreven dat de samurai in een open gevecht veel beter is.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Chuck has napalm for breakfastquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:38 schreef iamredleader het volgende:
Ach, en anders hebben we toch nog napalm?
of we kunnen met dode baby's gooienquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:38 schreef iamredleader het volgende:
Ach, en anders hebben we toch nog napalm?
Shit, ben net door m'n stash heen. Heb jij nog over?quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:10 schreef P8 het volgende:
of we kunnen met dode baby's gooien
Nou, ik geloof het wel, hoewel het natuurlijk ook weer door iemand is gesproken, bestaat er tegenwoordig ook een organisatie waar je de krijgskunsten van de Ninja kunt leren, door een echte ninja (volgens hem dan). Alleen is het beeld dat tegenwoordig wordt gevormd niet helemaal juist. Alsof ze echt meters hoog kunnen springen e.d. Ik zou niet weten waarom een schuilende ninja die werpsterren gooit om zijn vijand uit te schakelen zo ver gezocht is. Het is bekend dat werpsterren, werppennen en andere werpvoorwerpen bestonden. Mijn optiek in dit geval is: als het bestaat dan wordt het ook gebruikt. Iemand die zich vermomd als iemand van de hofhouding noem ik gewoon een spion, geen ninja. Ik denk dan eerder aan een iemand die snachts binnen sluipt om iets te stelen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
...Ik geloof eerlijk gezegd niet zo in dat beeld van een in een hoekje schuilende ninja die met werpsterren zijn vijand uitschakelt. Ik denk nog eerder dat hij zich vermomd zou hebben als iemand van bijvoorbeeld hofhouding (als hij bij het hof ging spioneren). Maar goed, ik denk dat wel duidelijk is dat het niet echt makkelijk te beantwoorden is.
Ik ga mee met de strategie van P8...
JIJ bent dus duidelijk een bola.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:25 schreef De_Ananas het volgende:
Samurai's maken de Ninja's dus duidelijk in
Afgeschaft min of meer, ergens rond 1850. Maar ze hadden al tijden lang geen rol van betekenis, behalve dan een soort "koninklijke" functie.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:54 schreef plopman het volgende:
hoe heet die film ook al weer..ohwjah. the last samurai
ze zijn uitgestorven zoals je daar ziet
wie?quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:43 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Het is je ontgaan dat ik , bendeleider
Samurai zijn nooit dood!quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:59 schreef LedZep het volgende:
[..]
Afgeschaft min of meer, ergens rond 1850. Maar ze hadden al tijden lang geen rol van betekenis, behalve dan een soort "koninklijke" functie.
In wezen niet. Er zijn nog zat eilandjes waar een stel monnikjes hun voeten met stokken mishandelen om hard te worden enzoquote:
Ik ben een echte Samurai en ik sla je zo in elkaar!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:32 schreef LedZep het volgende:
[..]
In wezen niet. Er zijn nog zat eilandjes waar een stel monnikjes hun voeten met stokken mishandelen om hard te worden enzo. Maar dat zijn natuurlijk geen echte Samoerai.
Blijkbaar niet zo'n echte samoerai dat je het met een -oe- schrijft in plaats van die fancy-Engels -u-.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:37 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ben een echte Samurai en ik sla je zo in elkaar!![]()
In Japan schrijven ze het ook met een uquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:39 schreef LedZep het volgende:
[..]
Blijkbaar niet zo'n echte samoerai dat je het met een -oe- schrijft in plaats van die fancy-Engels -u-.![]()
In Japan schrijven ze niet met Arabische letters, aapjequote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
In Japan schrijven ze het ook met een u![]()
Bertje, ze schrijven zo als Westerse mensen het moeten kunnen lezen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:49 schreef LedZep het volgende:
[..]
In Japan schrijven ze niet met Arabische letters, aapje![]()
In normaal Nederlands wordt die klank vertaald als -oe-. Geldt ook voor tsoenami bijvoorbeeld. Maar omdat die mediageile oermenschen al vanaf het begin alles met een -u- schrijven is het nu ook al tsunami geworden, Ernie.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:50 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Bertje, ze schrijven zo als Westerse mensen het moeten kunnen lezen.![]()
Moar Cor, de media doet het dus dan doet iedereen hetquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:53 schreef LedZep het volgende:
[..]
In normaal Nederlands wordt die klank vertaald als -oe-. Geldt ook voor tsoenami bijvoorbeeld. Maar omdat die mediageile oermenschen al vanaf het begin alles met een -u- schrijven is het nu ook al tsunami geworden, Ernie.
Maar Jacques Herb, ik ben al mijn hele leven tegendraadsquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:54 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Moar Cor, de media doet het dus dan doet iedereen het![]()
Samurai!
Alé Hendrikus, dus ik heb gewoon gelijkquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:55 schreef LedZep het volgende:
[..]
Maar Jacques Herb, ik ben al mijn hele leven tegendraads![]()
Niet echt Kees-Jan, je zei zonet immers zelf dat je het doet omdat de media het doetquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:58 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Alé Hendrikus, dus ik heb gewoon gelijk![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:00 schreef LedZep het volgende:
[..]
Niet echt Kees-Jan, je zei zonet immers zelf dat je het doet omdat de media het doet. Eigenlijk ben je een soort zieligheidje zonder eigen wil
![]()
Nee Godefroy-de-bergerac, ik heb zelf de mening bedacht dat Samurai kei stoer zijnquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:00 schreef LedZep het volgende:
[..]
Niet echt Kees-Jan, je zei zonet immers zelf dat je het doet omdat de media het doet. Eigenlijk ben je een soort zieligheidje zonder eigen wil
![]()
Nee beste afstammeling van Jeanne d'Arc. Die schrijven het niet met een u, die schrijven het in hun eigen Japanse tekentjes. Wij leven in Nederland. En in Nederland is het gebruikelijk Nederlandse regels te gebruiken. Vandaar dat het eigenlijk gewoon samoerai is. Maar de media vinden dat natuurlijk helemaal niks. Want "tsoenami" staat natuurlijk ook niet leuk in de krant. Dus gaan zij alles met een u schrijven, met het gevolg dat iedereen het gaat doen, met het gevolg dat wij hier over discussiëren.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nee Godefroy-de-bergerac, ik heb zelf de mening bedacht dat Samurai kei stoer zijnmaar het schrijven daar kan ik natuurlijk geen mening over hebben dus doe ik de oude Japanse Samurai maar na want die schrijven het tenslotte met een u.
![]()
Maar urôni Kenshin: Meiji Kenkaku Romantan, de Samurai willen het voor de Westerse mensen vertalen en daarom schrijven ze het in onze taal met een U. Ik denk dat zij het wel beter weten dan jijquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:42 schreef LedZep het volgende:
[..]
Nee beste afstammeling van Jeanne d'Arc. Die schrijven het niet met een u, die schrijven het in hun eigen Japanse tekentjes. Wij leven in Nederland. En in Nederland is het gebruikelijk Nederlandse regels te gebruiken. Vandaar dat het eigenlijk gewoon samoerai is. Maar de media vinden dat natuurlijk helemaal niks. Want "tsoenami" staat natuurlijk ook niet leuk in de krant. Dus gaan zij alles met een u schrijven, met het gevolg dat iedereen het gaat doen, met het gevolg dat wij hier over discussiëren.
Je wilt zeggen dat die Japanners zélf hun benamingen vertalen voor ķns, Mister Miyagi? Volgens mij bedenken wij zelf woorden die een goede vertaling zijn / het meest in de richting komen van de originele woorden.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar urôni Kenshin: Meiji Kenkaku Romantan, de Samurai willen het voor de Westerse mensen vertalen en daarom schrijven ze het in onze taal met een U. Ik denk dat zij het wel beter weten dan jij![]()
Er is geen sprake van een strijd. In werkelijkheid is er geen enkel meningsverschil, beste jongen. Dit is een vriendschappelijk debat zonder enige vorm van een potentieel ongenoegen tegenover elkaar.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:59 schreef B_BOY het volgende:
is de strijd al beslist?
Ja, Steven Seagal maakt iedereen dood met zn universieele blik.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:59 schreef B_BOY het volgende:
is de strijd al beslist?
pffff, Chuck norris maakt gehakt van hem.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:53 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ja, Steven Seagal maakt iedereen dood met zn universieele blik.
de paarse dan wel.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Ninja Turtles
Meesterlijke band.quote:
Optimus Prime en zijn Autobots kunnen iedereen en alles aan.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:07 schreef B_BOY het volgende:
[..]
pas maar op of de power rangers komen er aan...
Samurai zijn is verboden.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:10 schreef De_Ananas het volgende:
Ey stelletje obi-wans. Samurai kunnen iedereen aan met hun zelfgesmede zwaard wat nergens van kapot gaat!!
Welke ?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:07 schreef B_BOY het volgende:
[..]
pas maar op of de power rangers komen er aan...
Jup, vernoemd naar de acteur natuurlijk.quote:
\quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Welke ?
Je hebt daar een stuk of 10 soorten van
Maar toch zijn ze er nog! Kijk maar achter je!!!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Samurai zijn is verboden.
interressanttt en wat voor muziek maken ze dan?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:16 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Jup, vernoemd naar de acteur natuurlijk.
en nu kom je graag in donkere ruimtes.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:22 schreef PsyCha het volgende:
[..]
ik wilde vroeger altijd de roze ranger zijn.
huh?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:25 schreef B_BOY het volgende:
[..]
en nu kom je graag in donkere ruimtes.
Jij leeft zeker een paar 100 jaar terug ')quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar toch zijn ze er nog! Kijk maar achter je!!!
* De_Ananas Stuurt een hoop samurai naar TLK
hij loopt achter.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jij leeft zeker een paar 100 jaar terug ')
Samurai zijn is verboden.quote:
Ik leef wel in de tijd van dellekes en frituren héquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Samurai zijn is verboden.
Zo'n zwaard mag je niet dragen en om een samurai te zijn heb je zo'n zwaard nodig
Als wij je tegen komen dan ben je niet meer zo gevaarlijkquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik leef wel in de tijd van dellekes en frituren hé![]()
Ik ben trouwens te stoer en te gevaarlijk voor de politie dus ik mag doen en laten wat ik wil![]()
Crust Punk, ze worden ook wel omschreven als wereld's snelste Punk band.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:22 schreef PsyCha het volgende:
[..]
interressanttt en wat voor muziek maken ze dan?
cool!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:50 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Crust Punk, ze worden ook wel omschreven als wereld's snelste Punk band.
je begint op maikuuul te lijken.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik leef wel in de tijd van dellekes en frituren hé![]()
Ik ben trouwens te stoer en te gevaarlijk voor de politie dus ik mag doen en laten wat ik wil![]()
Ey, als ik die B_BOY tegenkom op school ben ik nog steeds heel stoer hoor!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als wij je tegen komen dan ben je niet meer zo gevaarlijk
die zijn relaxt.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:01 schreef plopman het volgende:
jeugd idool
[afbeelding]
de samurai pizza cats
hun winnen want ze bezorgen ook nog pizzaen dat is belangrijk voor opvoeding van mensen en kinderen
whehehe grappenmaker. je bent zelfs bang van christiaan..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ey, als ik die B_BOY tegenkom op school ben ik nog steeds heel stoer hoor!![]()
maar hij is stiekum ninjaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ey, als ik die B_BOY tegenkom op school ben ik nog steeds heel stoer hoor!![]()
Ik ben een ervaren Samurai dus ik win toch makkelijk van hem.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:04 schreef plopman het volgende:
[..]
maar hij is stiekum ninja.. dus hij maakt peking eend van je
we shall see.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ben een ervaren Samurai dus ik win toch makkelijk van hem.
echt waar?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dan sla ik je in de boeienquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Toch niet op bed hé?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan sla ik je in de boeien
Pizza, 10 euro.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:31 schreef plopman het volgende:
[..]
wat ? die pizza bij mij bezorgen
Ach man, Samurai hebben de wereld helemaal niet nodigquote:Op zondag 19 februari 2006 15:58 schreef P8 het volgende:
When Chuck Norris does a pushup, he isn�t lifting himself up, he�s pushing the Earth down.![]()
is eensch metquote:Op donderdag 29 november 2007 18:25 schreef Yestuuur het volgende:
De ananas is homo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |