ff het tabblad bewerken aanklikken en dan saven.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hoe kan ik de OP wijzigen in wiki? Ik zou Coverflow er aan willen toevoegen...
ziet er een beetje groot en onduidelijk uitquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:15 schreef nietzman het volgende:
Dit is without any doubt de geilste plugin voor Quicksilver.!
!
!
[afbeelding]
Klik op die link dan mén.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:16 schreef Hugster het volgende:
ziet er een beetje groot en onduidelijk uit
hoe heet ie? Ik ga hem wel even proberen natuurlijk.
Ik heb sinds gisteren een Intel iMac met een 20" display; die is even groot als de display op de 20" G5.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:22 schreef pAin het volgende:
Ok, ik sta nu voor een dilemma: of een iMac met Intel processor of een iMac G5. Ik opteer nu nog voor een iMac G5 door het grote scherm en de standaard grotere schijfruimte. Maar aan de andere kant, de snelheid van de nieuwe iMacs is wel weer stukken beter.
Wat te doen?
Had ik ook al ontdekt ziet er echt prachtig uitquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
En dit is dan heel handig voor in iCal![]()
Ik heb dus niet verder dan mn neus en de prijs gekeken.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik heb sinds gisteren een Intel iMac met een 20" display; die is even groot als de display op de 20" G5.
jazekersquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:08 schreef Geqxon het volgende:
snoppy vraagje
Ben je nu zwanger van je tweede kind?
Ja, die is een paar delen terug ook eens genoemd.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:17 schreef snoopy het volgende:
Ik vond alphababy. Dat bedoel je denk ik?
Daar kende ik het dan ook vanquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, die is een paar delen terug ook eens genoemd.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Mooi..intern geheugen is verstuurd door Mail-a-Mac. Een giegje is altijd beter dan een half giegje dunkt me
Er is geen 12" high-res PB.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:51 schreef Geqxon het volgende:
Gaaaaaf.
Maar had jij geen high-res PB?
Vanaf >15"quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:53 schreef Geqxon het volgende:
Maar de resoluties waren toch bij alle PB's verhoogd?
Want dat is toch juist het grote voordeel boven de iBooks...?
Laat dat nou net niet m'n reden zijn.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:56 schreef Geqxon het volgende:
HipNiet dat ik dat nodig heb, maar toch
Voor als Desktop Replacement kan ik begrijpen dat je het wel nodig hebt
Jammer van de kabels though. Ik haat kabels. Binnenkort ga ik gewoon de 'oude' Wireless Muis scoren. Ik heb toch niets aan al die knoppen, het meeste doe ik toch met het toetsenbord.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
U vroeg high-res PB? U krijgt high-res PB. En uiteraard de intel iMac
[[url=http://img138.imagevenue.com/loc24/th_0d1a4_DSC00016.JPG]afbeelding][/URL]
[[url=http://img138.imagevenue.com/loc24/th_eb45c_DSC00019.JPG]afbeelding][/URL]
[[url=http://img145.imagevenue.com/loc24/th_53e6d_DSC00020.JPG]afbeelding][/URL]
'Een hobbyist met centen'. En uiteraard moet het wel een Nikon zijn.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:02 schreef Geqxon het volgende:
Volgens mij doe je het niet helemaal goed met het kopieren vanaf Imagevenue..
En Aperture ziet er wel cool uitBen je soms fotograaf, Furious?
Laat ik nou net een shitload oplaadbare batterijen hebben die uberhaupt pas om de 3-6 maanden verwisseld hoeven te worden.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:03 schreef Geqxon het volgende:
Dus jij zit liever met batterijtjes te klooien dan een paar kabels in zicht?
tinypic.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:05 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hmmm..imagevenue deed in preview precies wat ik wilde maar in mijn post niet.![]()
Ik heb gewoon 2 oplaadbare muizenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:05 schreef Furious het volgende:
[..]
Laat ik nou net een shitload oplaadbare batterijen hebben die uberhaupt pas om de 3-6 maanden verwisseld hoeven te worden.
En terecht, eens een Nikonian, altijd een Nikonian.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:06 schreef Geqxon het volgende:Nikon
Mijn vader werd pissig toen ik mijn Canon Digital Ixus hadDie vent is helemaal Nikon verslaafd
Heb je niet die ene metquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:05 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hmmm..imagevenue deed in preview precies wat ik wilde maar in mijn post niet.![]()
1 |
Ik heb ook zo'n MX1000, wat een teringzenuwen ding zeg.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb gewoon 2 oplaadbare muizenAls de ene leeg is gooi ik hem in zijn dock en pak ik de andere
MX1000
![]()
MX510
MX700
Dit was stiekem een pimpplaatje.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:17 schreef Geqxon het volgende:
[[url=http://img131.imagevenue.com/loc195/th_e42a3_wallpaper.jpg]afbeelding][/URL]
Testje
Zo lijkt het wel omschreven te staan. Maar stel: ik wil dat ding in een kast bij de stereo hangen, de stereo via AirTunes aansluiten en aan de ethernetpoort een ip-adressable IR-transmitter hangen (NevoLink, voor de kenners). Dat kan dan dus niet?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:26 schreef Geqxon het volgende:
Is dat ding niet voor de modem?
Pimpen met je goudvis is not-done.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:26 schreef Geqxon het volgende:
Is dat ding niet voor de modem?
[..]
Dit was stiekem een pimpplaatje.
Duh.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:33 schreef Hugster het volgende:
Furious is ook een autofapper[afbeelding]
De mijne ookquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:36 schreef Furious het volgende:
[..]
Duh.
Auto's zijn m'n grote passie.(Nee, Apples niet, nerds!
)
Dat kan dus wel, want het werkt gewoon.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:29 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zo lijkt het wel omschreven te staan. Maar stel: ik wil dat ding in een kast bij de stereo hangen, de stereo via AirTunes aansluiten en aan de ethernetpoort een ip-adressable IR-transmitter hangen (NevoLink, voor de kenners). Dat kan dan dus niet?
God, dat ik deze nu pas zie liggen zeg.quote:
Alleen die van Steve, sorry.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:40 schreef Geqxon het volgende:
Coooooooool
Kort vraagje: Iemand het telefoonnummer van Apple?
Je hebt 'em wel een lekkere dikke pakkert gegeven?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:50 schreef nietzman het volgende:
Oh, toen we laatst een sleuteltje haalden om een Powerbook open te slopen (Nieuwe HD ingebouwd.) bij een of andere gereedschapswinkel vonden we een wireless netwerk met de naam Appel.. We hebben erna een half uur met de eigenaar van de zaak staan praten. Later kwam er nog een of andere oude man van een jaar of zestig langs die zei "Zozo, da's een mooi ding." Waarna wij natuurlijk in koor verkondigden: "Ja, da's een Apple." Waarna hij wederkaatste: "Dat weet ik wel hoor, ik heb er ook eentje, alleen een ouder model. Mooi spul hé?"
Applefielen. Je komt ze tegen waar je ze nooit verwacht..
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:52 schreef nietzman het volgende:
God, dat ik deze nu pas zie liggen zeg.
"Nee, ik denk dat ze zwanger is van haar vent."
Unsharp Mask.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:21 schreef i-spy24 het volgende:
USM? ik gebruik trouwens Photo-express ervoor
quote:.....I saw a man on my big blue screen,
he ruled the world economy,
he said the rich would never concede,
but some day soon he'll be put to sleep,.....
Gaat het niet eerder over Bush of een willekeurige Amerikaanse President. Waaruit blijkt dat dit om Bill Gates gaat?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:36 schreef Furious het volgende:
Leuk aspect overigens. Bad Religion haalt uit naar Bill Gates in 'Watch it Die'.
[..]
'Big Blue Screen'? En Bill Gates heeft aardig wat centen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gaat het niet eerder over Bush of een willekeurige Amerikaanse President. Waaruit blijkt dat dit om Bill Gates gaat?
Volgens mij is Big Blue Screen hier eerder een synoniem voor een projector of een TV dan een BSOD, want hoe kan een man op een BSOD staan?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:51 schreef Furious het volgende:
[..]
'Big Blue Screen'? En Bill Gates heeft aardig wat centen.
<base2> linux people think of windows more times a day than I think of sexquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:59 schreef Furious het volgende:
Ja, kan wel, zal wel, anders maak je er even een punt van.
Nou, an sich is het een vorm van Unix. Linux is ook een vorm van Unix. OSX is geen vorm van Linux.quote:
Nee, OSX, buiten de Mach kernel om, is gebaseerd op FreeBSD. FreeBSD is geen Linux, maar Unix.quote:
Mijn grootste scherm zit dan ook nog steeds aangesloten 90% van de tijd op een PC-bak. Maar dat had je natuurlijk niet kunnen raden.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:47 schreef Slarioux het volgende:
[..]
<base2> linux people think of windows more times a day than I think of sex
Gaat ook wel op voor de meeste Maccers hierzo.![]()
Je mist mijn punt, maar dat mag.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:33 schreef Furious het volgende:
[..]
Mijn grootste scherm zit dan ook nog steeds aangesloten 90% van de tijd op een PC-bak. Maar dat had je natuurlijk niet kunnen raden. [afbeelding]
Koop een DVI videokaart voor je PC, kun je je mac en PC tegelijk op je Dell monitor aansluitenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:33 schreef Furious het volgende:
[..]
Mijn grootste scherm zit dan ook nog steeds aangesloten 90% van de tijd op een PC-bak. Maar dat had je natuurlijk niet kunnen raden. [afbeelding]
Dat heb ik allang, alleen gebruik de PC toch nog het meest, simpelweg omdat daar nog steeds de meeste foto's/mp3's/films etc. op staan.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:54 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Koop een DVI videokaart voor je PC, kun je je mac en PC tegelijk op je Dell monitor aansluiten
Nee, je punt is dat de sommige gebruikers toch nog het grootste deel van de tijd aan iets anders denken. Nou, prima.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:54 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Je mist mijn punt, maar dat mag.
Bijna goed. Maar dat je wat ik zei alleen op jezelf betrekt en niet op anderen in deze reeks *kuch* ijspij *kuch* is stom maar is niet mijn probleem.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:04 schreef Furious het volgende:
[..]
Nee, je punt is dat de sommige gebruikers toch nog het grootste deel van de tijd aan iets anders denken. Nou, prima.
No shit sherlock!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:45 schreef i-spy24 het volgende:
De uitverkoop is nu echt begonnen want nu is de iMac G5 20 inch in prijs verlaagd...
Anderen in deze reeks, includes me.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:07 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Bijna goed. Maar dat je wat ik zei alleen op jezelf betrekt en niet op anderen in deze reeks *kuch* ijspij *kuch* is stom maar is niet mijn probleem.
Kijk je toch even in de eigenschappen van de draadloze netwerkkaartjes van je ouders.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:36 schreef XL het volgende:
Ben nog eens naar mijn ouders. Daar zijn ze van provider geswitched.
Weg bij Zeelandnet![]()
Richting KPN![]()
InternetPlusBellen, superhip natuurlijk van die ouwe.... Alleen het wireless modem dat je erbij krijgt is helemaal ver-kpn-t. Je kunt vrijwel niets instellen en het is niet zichtbaar voor mijn mac. Alles werkt met KPN-ige installatie-cd's en die draaien natuurlijk niet op de mac. Staat ook overal netjes bij, dat ze niet mac-compatible zijn. Alleen had ik nooit gedacht dat het echt niet vanzelf zou werken, meer dat ze geen support wilden leveren. Nu moet ik dus morgen een accesspoint achter de 'Experia-box' planten of onnozel veel tijd investeren in die rommel.
Ik had net gedacht het accesspoint hier in beslag te nemen omdat hij het met zijn nieuwe modem toch niet meer nodig zou hebben.
Het is al opgelost inderdaad....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kijk je toch even in de eigenschappen van de draadloze netwerkkaartjes van je ouders.
Wat is de ESSID en welke beveiliging staat er ingesteld.
En staat er op GoT niets over de standaard settings van die experia?
Op de experia zelf dusquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:57 schreef XL het volgende:
De SSID van de experia staat er gewoon op...
DNS, IPquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:57 schreef Kluupkluup het volgende:
Eej Apple-fans.
Ik zit hier met mn iBookje op Curacao. Nu wil ik inloggen opeen draadloos netwerk die zonder wachtwoord te bereiken is.
M'n Airport-Extreme-kaartje kan het netwerk gewoon vinden, de verbinding is er dus.
Maar als ik vervolgens Safari, IE of MSn opstart kan de server niet gevonden worden.
Ongetwijfeld heb ik verkeerde dingen ingevuld bij de instellingen. Waar kan het aan liggen?
Controleer of je Proxy aanstaat of niet. Dat is het meestal. DNS moet met DHCP automatisch overgenomen worden.quote:
En mijn ervaring is dat de DNS regelmatig NIET overgenomen wordt met DHCP.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Controleer of je Proxy aanstaat of niet. Dat is het meestal. DNS moet met DHCP automatisch overgenomen worden.
Ik heb het nog niet meegemaakt met OSX. Via Airport werd zelfs een andere hostname aangemeten.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En mijn ervaring is dat de DNS regelmatig NIET overgenomen wordt met DHCP.
Op een windowsbak natuurlijk...
ok, thnx..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:05 schreef i-spy24 het volgende:
@ 'KlluKlu'(of zoiets):
[[url=http://x7.putfile.com/2/4015042847.jpg]afbeelding][/url]
invullen,activeren en klaar.
PS:
Als je niet kan internetten, dan neem ik aan dat je nu achter een PC bak zit in een of ander
pc-center van het Hotel?
internetcafe jaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:05 schreef i-spy24 het volgende:
PS:
Als je niet kan internetten, dan neem ik aan dat je nu achter een PC bak zit in een of ander
pc-center van het Hotel?
Hoi, neuken?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:11 schreef AudreyHepburn het volgende:. Sex is zoveel leuker dan Windows.
.
Been there, done that. Je weet toch, metrostations met Yvonne, 30 voetbalhooligans, een even zo groot aantal metalheads en andere hoogst erotische omgevingsaspecten.quote:
Ik wil het opnieuw ervaren.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:19 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Been there, done that. Je weet toch, metrostations met Yvonne, 30 voetbalhooligans, een even zo groot aantal metalheads en andere hoogst erotische omgevingsaspecten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |