Pimpen met je goudvis is not-done.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:26 schreef Geqxon het volgende:
Is dat ding niet voor de modem?
[..]
Dit was stiekem een pimpplaatje.
Duh.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:33 schreef Hugster het volgende:
Furious is ook een autofapper[afbeelding]
De mijne ookquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:36 schreef Furious het volgende:
[..]
Duh.
Auto's zijn m'n grote passie.(Nee, Apples niet, nerds!
)
Dat kan dus wel, want het werkt gewoon.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:29 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zo lijkt het wel omschreven te staan. Maar stel: ik wil dat ding in een kast bij de stereo hangen, de stereo via AirTunes aansluiten en aan de ethernetpoort een ip-adressable IR-transmitter hangen (NevoLink, voor de kenners). Dat kan dan dus niet?
God, dat ik deze nu pas zie liggen zeg.quote:
Alleen die van Steve, sorry.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:40 schreef Geqxon het volgende:
Coooooooool
Kort vraagje: Iemand het telefoonnummer van Apple?
Je hebt 'em wel een lekkere dikke pakkert gegeven?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:50 schreef nietzman het volgende:
Oh, toen we laatst een sleuteltje haalden om een Powerbook open te slopen (Nieuwe HD ingebouwd.) bij een of andere gereedschapswinkel vonden we een wireless netwerk met de naam Appel.. We hebben erna een half uur met de eigenaar van de zaak staan praten. Later kwam er nog een of andere oude man van een jaar of zestig langs die zei "Zozo, da's een mooi ding." Waarna wij natuurlijk in koor verkondigden: "Ja, da's een Apple." Waarna hij wederkaatste: "Dat weet ik wel hoor, ik heb er ook eentje, alleen een ouder model. Mooi spul hé?"
Applefielen. Je komt ze tegen waar je ze nooit verwacht..
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:52 schreef nietzman het volgende:
God, dat ik deze nu pas zie liggen zeg.
"Nee, ik denk dat ze zwanger is van haar vent."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |