quote:
Daarom, kunnen niet zingen en nog zoveel geld hebbenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:42 schreef Litpho het volgende:
Het helpt natuurlijk dat Blink182 niet serieus te nemen is.
Ik heb geen zin om het vorige deel terug te lezen. Maar begrijp ik dat het goed dat BttD naakt heeft rondgelopen tijdens het uitgaan?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:42 schreef GF het volgende:
Lef dat je naakt rond gaat lopen tijdens het uitgaan
Doe ik over t strandquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:42 schreef GF het volgende:
Lef dat je naakt rond gaat lopen tijdens het uitgaan
die was aan jou gerichtquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:35 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Is dat een vraag aan mij of aan BttD?
Nee, dat sloeg op Blink 182quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om het vorige deel terug te lezen. Maar begrijp ik dat het goed dat BttD naakt heeft rondgelopen tijdens het uitgaan?![]()
Ik kan allicht eens kijken... Ik vrees alleen dat deze clips niet zo heel erg aan mij besteed zijn...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
Jij moet ff volgende clips downloaden
'What's my age again?' en 'First date'. Beide van Blink 182... Helpt mij altijd voor t uitgaan om het saaie leven niet zo serieus te nemen![]()
Ow, dat maakt het wat minder spannend.quote:
Succes!quote:
Succesquote:
Doe niet zo raar man... Persoonlijkheid hoeft echt niet op de schop. Zorg er gewoon voor dat je lol in jezelf krijgtquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:44 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik kan allicht eens kijken... Ik vrees alleen dat deze clips niet zo heel erg aan mij besteed zijn...
Mijn hele persoonlijkheid moet trouwens op de schop, heb ik vanochtend bedacht, maar hoe dat eruit gaat zien weet ik nog niet precies![]()
quote:
Dat is iets wat het afgelopen jaar niet zo heel goed gelukt isquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Doe niet zo raar man... Persoonlijkheid hoeft echt niet op de schop. Zorg er gewoon voor dat je lol in jezelf krijgt
ik was eerderquote:
daarom nu gewoon doen in plaats van allerlei rare theorieen erop los gooienquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:47 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat is iets wat het afgelopen jaar niet zo heel goed gelukt is
En dan durven beweren dat je niet zeker weet of je je studie wel aankunt.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:45 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Succes. Ik heb wederom al mijn tentamens gehaald, dat gaat jou ook lukken
![]()
Ik doe mijn bestquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
daarom nu gewoon doen in plaats van allerlei rare theorieen erop los gooien
misschien is dat wel wat je niet meer moet doen, je bestquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:49 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik doe mijn best
Ik ga nu even wat shit doorlezen voor school
Nee dank je, ze hebben hier alleen van die vieze Max Havelaar-koffie.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:49 schreef nixxx het volgende:
wie wil er koffie? misschien toch geen whisky meer drinken tijdens lezen op bed
Ik heb al een paar bakken op en hoef niet meer. Maar bedanktquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:49 schreef nixxx het volgende:
wie wil er koffie? misschien toch geen whisky meer drinken tijdens lezen op bed
het voordeel van de hele dag nutteloos thuiszittenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee dank je, ze hebben hier alleen van die vieze Max Havelaar-koffie.![]()
Die ik overigens zo meteen toch gaan drinken, maar dat is omdat ik cafeïne nodig heb om te kunnen schrijven.
Herstel: ik denk cafeïne nodig te hebben.![]()
Ik denk dat ik het uiteindelijk wel ga halenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En dan durven beweren dat je niet zeker weet of je je studie wel aankunt.![]()
misschien heb ik het gemist hoor.. maar vanwaar vibri?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:52 schreef vibri het volgende:
[..]
Ik heb al een paar bakken op en hoef niet meer. Maar bedankt
Natuurlijk doe je dat.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:52 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het uiteindelijk wel ga halen![]()
Kom hier dan even helpenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:51 schreef vibri het volgende:
Ik ben m'n flow kwijt... er is weer niks te doen hier
Alsof jij hulp nodig hebt bij je werk.quote:
je kunt beter koffie drinken, veel minder suikerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:58 schreef petitlapin2 het volgende:
drink cola, plato, ik heb mijn diploma gehaald op cola
Dat is te duur hier.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:58 schreef petitlapin2 het volgende:
drink cola, plato, ik heb mijn diploma gehaald op cola
da's waar ...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:59 schreef Ynske het volgende:
je kunt beter koffie drinken, veel minder suiker
geilere nickquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
misschien heb ik het gemist hoor.. maar vanwaar vibri?
quote:
echt ik snap neit dat mensen nog cola-light drinkenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:00 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
da's waar ...
of cola light, maar da's dan te veel aspartaam en k-acesulfaam ...
Dan heb ik nog meer tijd om te fokkenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Alsof jij hulp nodig hebt bij je werk.![]()
Nog meer?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan heb ik nog meer tijd om te fokken
Dank!quote:
Zoetermeerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dank!
De vlaai is weer prima. Voor de liefhebbers is er nog een stukje te halen in Zoetermeer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |