quote:
Daarom, kunnen niet zingen en nog zoveel geld hebbenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:42 schreef Litpho het volgende:
Het helpt natuurlijk dat Blink182 niet serieus te nemen is.
Ik heb geen zin om het vorige deel terug te lezen. Maar begrijp ik dat het goed dat BttD naakt heeft rondgelopen tijdens het uitgaan?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:42 schreef GF het volgende:
Lef dat je naakt rond gaat lopen tijdens het uitgaan
Doe ik over t strandquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:42 schreef GF het volgende:
Lef dat je naakt rond gaat lopen tijdens het uitgaan
die was aan jou gerichtquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:35 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Is dat een vraag aan mij of aan BttD?
Nee, dat sloeg op Blink 182quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om het vorige deel terug te lezen. Maar begrijp ik dat het goed dat BttD naakt heeft rondgelopen tijdens het uitgaan?![]()
Ik kan allicht eens kijken... Ik vrees alleen dat deze clips niet zo heel erg aan mij besteed zijn...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
Jij moet ff volgende clips downloaden
'What's my age again?' en 'First date'. Beide van Blink 182... Helpt mij altijd voor t uitgaan om het saaie leven niet zo serieus te nemen![]()
Ow, dat maakt het wat minder spannend.quote:
Succes!quote:
Succesquote:
Doe niet zo raar man... Persoonlijkheid hoeft echt niet op de schop. Zorg er gewoon voor dat je lol in jezelf krijgtquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:44 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik kan allicht eens kijken... Ik vrees alleen dat deze clips niet zo heel erg aan mij besteed zijn...
Mijn hele persoonlijkheid moet trouwens op de schop, heb ik vanochtend bedacht, maar hoe dat eruit gaat zien weet ik nog niet precies![]()
quote:
Dat is iets wat het afgelopen jaar niet zo heel goed gelukt isquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Doe niet zo raar man... Persoonlijkheid hoeft echt niet op de schop. Zorg er gewoon voor dat je lol in jezelf krijgt
ik was eerderquote:
daarom nu gewoon doen in plaats van allerlei rare theorieen erop los gooienquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:47 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat is iets wat het afgelopen jaar niet zo heel goed gelukt is
En dan durven beweren dat je niet zeker weet of je je studie wel aankunt.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:45 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Succes. Ik heb wederom al mijn tentamens gehaald, dat gaat jou ook lukken
![]()
Ik doe mijn bestquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
daarom nu gewoon doen in plaats van allerlei rare theorieen erop los gooien
misschien is dat wel wat je niet meer moet doen, je bestquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:49 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik doe mijn best
Ik ga nu even wat shit doorlezen voor school
Nee dank je, ze hebben hier alleen van die vieze Max Havelaar-koffie.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:49 schreef nixxx het volgende:
wie wil er koffie? misschien toch geen whisky meer drinken tijdens lezen op bed
Ik heb al een paar bakken op en hoef niet meer. Maar bedanktquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:49 schreef nixxx het volgende:
wie wil er koffie? misschien toch geen whisky meer drinken tijdens lezen op bed
het voordeel van de hele dag nutteloos thuiszittenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee dank je, ze hebben hier alleen van die vieze Max Havelaar-koffie.![]()
Die ik overigens zo meteen toch gaan drinken, maar dat is omdat ik cafeïne nodig heb om te kunnen schrijven.
Herstel: ik denk cafeïne nodig te hebben.![]()
Ik denk dat ik het uiteindelijk wel ga halenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En dan durven beweren dat je niet zeker weet of je je studie wel aankunt.![]()
misschien heb ik het gemist hoor.. maar vanwaar vibri?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:52 schreef vibri het volgende:
[..]
Ik heb al een paar bakken op en hoef niet meer. Maar bedankt
Natuurlijk doe je dat.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:52 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het uiteindelijk wel ga halen![]()
Kom hier dan even helpenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:51 schreef vibri het volgende:
Ik ben m'n flow kwijt... er is weer niks te doen hier
Alsof jij hulp nodig hebt bij je werk.quote:
je kunt beter koffie drinken, veel minder suikerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:58 schreef petitlapin2 het volgende:
drink cola, plato, ik heb mijn diploma gehaald op cola
Dat is te duur hier.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:58 schreef petitlapin2 het volgende:
drink cola, plato, ik heb mijn diploma gehaald op cola
da's waar ...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:59 schreef Ynske het volgende:
je kunt beter koffie drinken, veel minder suiker
geilere nickquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
misschien heb ik het gemist hoor.. maar vanwaar vibri?
quote:
echt ik snap neit dat mensen nog cola-light drinkenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:00 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
da's waar ...
of cola light, maar da's dan te veel aspartaam en k-acesulfaam ...
Dan heb ik nog meer tijd om te fokkenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Alsof jij hulp nodig hebt bij je werk.![]()
Nog meer?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan heb ik nog meer tijd om te fokken
Dank!quote:
Zoetermeerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dank!
De vlaai is weer prima. Voor de liefhebbers is er nog een stukje te halen in Zoetermeer!
hoezo ? in cola light zitten echt bijna geen calorieën hoor ... en het feit dat ons lichaam de aspartaam als suikers zou beschouwen en we er toch van zouden verdikken, da's toch helemaal afgekraakt ? in cola light zit geen enkele energiewaarde ...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:01 schreef Ynske het volgende:
echt ik snap neit dat mensen nog cola-light drinken
daar kom je nog meer van aan dan van gewone cola
gewoon lekker water en thee drinken en af en toe eens zondigen met een glas cola
Is je deur van het slot?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dank!
De vlaai is weer prima. Voor de liefhebbers is er nog een stukje te halen in Zoetermeer!
Cola Light is net zoiets als Methadon voor heroïneverslaafden.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:03 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
hoezo ? in cola light zitten echt bijna geen calorieën hoor ... en het feit dat ons lichaam de aspartaam als suikers zou beschouwen en we er toch van zouden verdikken, da's toch helemaal afgekraakt ? in cola light zit geen enkele energiewaarde ...
een toxicoloog als broer is leuk![]()
Van jou had ik toch meer originaliteit verwacht...quote:
M'n huisdeur? Nope, maar die bevindt zich in Den Haag...quote:
Het was inderdaad geen originele opmerking. Maar daarom niet minder waar.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van jou had ik toch meer originaliteit verwacht...
tja ... er is een nieuw onderzoek gestart, en ik ben heel nieuwsgierig naar het resultaat. of aspartaam echt zo schadelijk is als wordt beweerd dus ... ze zijn er nog niet over uit ...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:04 schreef Plato1980 het volgende:
Cola Light is net zoiets als Methadon voor heroïneverslaafden.
dat aspartaam niet goed voor het lichaam is, dat is zo goed als zeker.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:05 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
tja ... er is een nieuw onderzoek gestart, en ik ben heel nieuwsgierig naar het resultaat. of aspartaam echt zo schadelijk is als wordt beweerd dus ... ze zijn er nog niet over uit ...
zo ook als het nieuwe onderzoek naar de deo's ...
Onderbouw het eens met feiten...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het was inderdaad geen originele opmerking. Maar daarom niet minder waar.![]()
Axequote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:05 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
zo ook als het nieuwe onderzoek naar de deo's ...
nog dichterbijquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
M'n huisdeur? Nope, maar die bevindt zich in Den Haag...
zo goed als .... zo goed als ...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:06 schreef Ynske het volgende:
dat aspartaam niet goed voor het lichaam is, dat is zo goed als zeker.
Joh, onze handshaking distance is slechts twee, dus nog maar een kleine stap om te nemen toch... En met jouw aankomende ingeneurstitel kunnen we je prima gebruiken als service monteur....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:07 schreef nixxx het volgende:
[..]
nog dichterbijmaar de vlaai is op je 'werk'
*ril* dat durf ik niet.. een 'werk' plaats..
Zo smaakt het wel, ja.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Cola Light is net zoiets als Methadon voor heroïneverslaafden.
Op basis van welke ervaring kun jij die vergelijking maken?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zo smaakt het wel, ja. [afbeelding].
ik heb daar wel meer geshakedquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:09 schreef AirwiN het volgende:
Joh, onze handshaking distance is slechts twee, dus nog maar een kleine stap om te nemen toch... En met jouw aankomende ingeneurstitel kunnen we je prima gebruiken als manager....
http://www.voedsel.net/themas/aspartaam.htmquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:08 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
zo goed als .... zo goed als ...
we wachten af ...
Techneuten zijn slechte managers over het algemeen. (daar hebben we hier al twee van in de directiequote:
geliefde managers zijn slechte managers..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Techneuten zijn slechte managers over het algemeen. (daar hebben we hier al twee van in de directie)
...vrouwen en sex?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:12 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
wat was de vraag ook al weer.. (mijn werk leidde me ff af..)
Ik baseer mijn conclusie op de Verlies & Winst rekening, niet aan de mate van affectie die ik wel/niet voor ze heb...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:11 schreef nixxx het volgende:
[..]
geliefde managers zijn slechte managers..
Hup.. werken! geld maken dan!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:12 schreef AirwiN het volgende:
Ik baseer mijn conclusie op de Verlies & Winst rekening, niet aan de mate van affectie die ik wel/niet voor ze heb...
doe es niet zo negatief johquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:13 schreef BreaktotheDance het volgende:
Grutjes, wat zijn er toch een boel mobiele technologieën
Nog maar 11 bladzijden te gaan gelukkig. Vanmiddag les
Vanwaar wat?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
misschien heb ik het gemist hoor.. maar vanwaar vibri?
Hoeveel betaal je per uur?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kom hier dan even helpen
Kan ik weer verder met mijn vragen die in mijn hoofd malen![]()
geen enkele stof is volledig veilig ... inderdaad ...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:10 schreef Ynske het volgende:
http://www.voedsel.net/themas/aspartaam.htm
Zo was het ook niet bedoeld, maar speciaal voor jou: Vanmiddag lesquote:
Ik werk niet op mijn verjaardag...quote:
Collegequote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:13 schreef BreaktotheDance het volgende:
Grutjes, wat zijn er toch een boel mobiele technologieën
Nog maar 11 bladzijden te gaan gelukkig. Vanmiddag les
wat een instellingquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik werk niet op mijn verjaardag...![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:14 schreef vibri het volgende:
[..]
Vanwaar wat?
SC-kloon. MissMSX en SC gescheiden houden
Daarom heb ik de user Pheno ook aangemaakt.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:14 schreef vibri het volgende:
[..]
Vanwaar wat?
SC-kloon. MissMSX en SC gescheiden houden
gewoon lekker zin makenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:16 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Zo was het ook niet bedoeld, maar speciaal voor jou: Vanmiddag les
Ik heb gewoon niet zoveel zin meer in sommige dingen![]()
Gun mij mijn ene dagje geestelijke afwezigheid!quote:
wat doe je dan hierquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gun mij mijn ene dagje geestelijke afwezigheid!
Geestelijke afwezigheid == SC op Fok!quote:
Dat is toch mijn kloon?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daarom heb ik de user Pheno ook aangemaakt.![]()
ok dan.. in ruil voor vlaai die bezorgd wordtquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, Pheno is mijn kloon en ik wil hem niet met anderen delen.quote:
Gun mij een dagje geestelijke activiteit. Ik zit hier een partij in te caquenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan nog wel iemand bij me hebben die ook doelloos om zich heen gaat zitten staren hoor!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:22 schreef melismay het volgende:
Ik wil ook wel een dagje van geestelijke afwezigheid
Ik ben al jaren geestelijk afwezig.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:22 schreef melismay het volgende:
Ik wil ook wel een dagje van geestelijke afwezigheid
anderenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, Pheno is mijn kloon en ik wil hem niet met andere delen.![]()
Die is ook bezorgd.... in Zoetermeer...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
ok dan.. in ruil voor vlaai die bezorgd wordt
Leuk en afwisselend werk hebben julliequote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan nog wel iemand bij me hebben die ook doelloos om zich heen gaat zitten staren hoor!
kom op.. zover is delft niet... bezorg hier ook een vlaaitjequote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die is ook bezorgd.... in Zoetermeer...![]()
Egoist!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, Pheno is mijn kloon en ik wil hem niet met anderen delen.![]()
Omdat veel mensen die hun colagebruik enigzins in de hand hielden denken dat ze cola light onbeperkt tot zich kunnen nemen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:26 schreef petitlapin2 het volgende:
maar ynske, ik vraag me nog steeds af, waarom zei je dat je van cola light nog meer aankwam dan van gewone cola ? waarop baseer je je ?
het feit dat je lichaam naar meer suiker gaat snakken. het niet krijgt door dat er aspartaam gegeven word, en daarom je lichaam zelf suikers gaat aanmaken waardoor je dikker wordquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:26 schreef petitlapin2 het volgende:
maar ynske, ik vraag me nog steeds af, waarom zei je dat je van cola light nog meer aankwam dan van gewone cola ? waarop baseer je je ?
ook datquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Omdat veel mensen die hun colagebruik enigzins in de hand hielden denken dat ze cola light onbeperkt tot zich kunnen nemen.
Wat doe jij bij liefie?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:28 schreef PhaE het volgende:
En " Oi" van liefie_, die te lui is om zelf in te loggen....
daar is Fok! toch voorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:23 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Leuk en afwisselend werk hebben jullie
Pft, ik ga geen vlaai bezorgen op mijn verjaardag...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
kom op.. zover is delft niet... bezorg hier ook een vlaaitjetoe... ?
beter opletten bij biologie Plato...quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:28 schreef PhaE het volgende:
En " Oi" van liefie_, die te lui is om zelf in te loggen....
Ik geloof dat ik iets gemist heb.quote:
een blikje cola light is nog geen één caloriequote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:28 schreef Plato1980 het volgende:
Omdat veel mensen die hun colagebruik enigzins in de hand hielden denken dat ze cola light onbeperkt tot zich kunnen nemen.
Het is meer zo dat ik beter op moet letten bij de slowchat vermoed ik.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:30 schreef nixxx het volgende:
[..]
beter opletten bij biologie Plato...
Ik heb het ook gemist...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is meer zo dat ik beter op moet letten bij de slowchat vermoed ik.![]()
Wat doet zij bij jou dan?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:29 schreef PhaE het volgende:
[..]
Uhm, geen idee
ben niet bij liefie_....
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is meer zo dat ik beter op moet letten bij de slowchat vermoed ik.![]()
Het feit dat je nadenkt over caloriëen vind ik al vreemd. Als ik boodschappen doe let ik echt nooit op de hoeveelheid caloriëen in een product.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:31 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
een blikje cola light is nog geen één calorie![]()
ik dacht dat deze stelling al lang was onderuitgehaald ... dat er niets van klopte ...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:28 schreef Ynske het volgende:
het feit dat je lichaam naar meer suiker gaat snakken. het niet krijgt door dat er aspartaam gegeven word, en daarom je lichaam zelf suikers gaat aanmaken waardoor je dikker word
ja.. neuken dusquote:
Het kan geen toeval zijn dat juist wij twee dit gemist hebben.quote:
jij bent dan ook nooit 13 kilo afgevallen ( en my god, heb ik cola light gezopen toen) ... ik ben er echt niet van verdikt ... integendeel ...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:32 schreef Plato1980 het volgende:
Het feit dat je nadenkt over caloriëen vind ik al vreemd. Als ik boodschappen doe let ik echt nooit op de hoeveelheid caloriëen in een product.
Je had beter water kunnen drinken, was het sneller gegaan.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:33 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
jij bent dan ook nooit 13 kilo afgevallen ( en my god, heb ik cola light gezopen toen) ... ik ben er echt niet van verdikt ... integendeel ...
Inderdaadquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het kan geen toeval zijn dat juist wij twee dit gemist hebben.![]()
caffeine helptquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je had beter water kunnen drinken, was het sneller gegaan.
Nee, we missen het gen om zulke dingen op te merken.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:34 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Inderdaad. We hebben het alweer verdrongen ofzo
ze zijn gister wat gaan drinkenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het kan geen toeval zijn dat juist wij twee dit gemist hebben.![]()
Ik kan 'm geen ongelijk geven ook... Liefie_ isquote:
dat zei ik tochquote:
Dat zal het zijnquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, we missen het gen om zulke dingen op te merken.![]()
je moet niet denken in jouw stadium van zwangerschapquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:32 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik dacht dat deze stelling al lang was onderuitgehaald ... dat er niets van klopte ...
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
ze zijn gister wat gaan drinken neuken
jullie letten ook nooit op he
Cola light= gimmick=quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:33 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
jij bent dan ook nooit 13 kilo afgevallen ( en my god, heb ik cola light gezopen toen) ... ik ben er echt niet van verdikt ... integendeel ...
je beweegt veel, dat scheelt ook hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:36 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat zal het zijn
Over die cola-discussie: Ik zuip ook veel cola en heel veel andere rotzooi, en daarnaast vreet ik me de hele dag aardig vol. Ik weeg al jaren 67 kg, dus in mijn geval klopt het dat je niet dikker wordt van cola en VEEL eten.
Goed bezig dan!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
ze zijn gister wat gaan drinken
jullie letten ook nooit op he
quote:
met jou!!!!!quote:
Onderbouw het eens met feiten...quote:
Dat zekerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
je beweegt veel, dat scheelt ook hoor
het is snel gegaanquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:34 schreef Plato1980 het volgende:
Je had beter water kunnen drinken, was het sneller gegaan.
En daarnaast heeft het met aanleg te maken. Ik kan in principe ook eten en drinken wat ik wil zonder dik te worden.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
je beweegt veel, dat scheelt ook hoor
hoe meer energie je verbruikt, hoe beter de verbrandingquote:
Klopt, maar ik FOK nooit tijdens mijn werk.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Onderbouw het eens met feiten...
Ik heb weinig posts, zeker minder dan jijzelf, dus wie zit er nu daadwerkelijk meer op fok
pfff gister kreunde je wel wat andersquote:
TMquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
pfff gister kreunde je wel wat anders![]()
Dat was de katquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
pfff gister kreunde je wel wat anders![]()
quote:
Geloof je het zelf? Nooit van one night stands gehoord?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:41 schreef BreaktotheDance het volgende:
Fijn dat PhaE en liefie_ nu bij elkaar zijn
quote:
Nee, leg eens uit.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:42 schreef melismay het volgende:
[..]
Geloof je het zelf? Nooit van one night stands gehoord?
Wel van GEHOORD jaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:42 schreef melismay het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:42 schreef melismay het volgende:
[..]
Het dronken voeren is toch een essentieel onderdeel van het hele proces?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:42 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ja ik snap dat drinken gedeelte ook niet echt nee..
Ik heb er wel eens van gehoord, ik weet verder niet wat het isquote:
Jullie hebben nu ook een geheime code-taalquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het dronken voeren is toch een essentieel onderdeel van het hele proces?![]()
Waar kan ik tekenen?quote:
Helaas... Ik kan er ook niet uit ervaring over sprekenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:44 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens van gehoord, ik weet verder niet wat het is![]()
Gelukkig post MissMSX hier niet meer, die was daar altijd fel op tegen.quote:
Ghb was toch ook een optie heb ik gehoord?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
ketamine.. is sterkerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:46 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ghb was toch ook een optie heb ik gehoord?![]()
En toen bereikte je metabolisme de middelbare leeftijd en *plop* daar is je buikjequote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:36 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat zal het zijn
Over die cola-discussie: Ik zuip ook veel cola en heel veel andere rotzooi, en daarnaast vreet ik me de hele dag aardig vol. Ik weeg al jaren 67 kg, dus in mijn geval klopt het dat je niet dikker wordt van cola en VEEL eten.
quote:
Nu al?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
En toen bereikte je metabolisme de middelbare leeftijd en *plop* daar is je buikje.
Positieve ervaringen met chemische stoffen in je drankjes gehad?quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:41 schreef BreaktotheDance het volgende:
Fijn dat PhaE en liefie_ nu bij elkaar zijn
quote:
helllooo kittyquote:
+1 scherpquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gelukkig post MissMSX hier niet meer, die was daar altijd fel op tegen.![]()
Wat ben ik toch heerlijk (geveinsd) naïefquote:
Of minder cola drinken,quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:49 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Nu al?Ik hoop van niet
Dan kan ik beter alvast het warme bad en de scheermesjes klaar leggen![]()
Niet dat ik weet. Maar wel op vrijwillige basis een keer ketamine tot me genomen en dat was een zeer aparte, edoch leuke ervaring.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:49 schreef Plato1980 het volgende:
Positieve ervaringen met chemische stoffen in je drankjes gehad?
Dan stort ik inquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:50 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Wat ben ik toch heerlijk (geveinsd) naïef
picsquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:51 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dan stort ik in. Nou niet helemaal, maar als ik minder ga eten dan los ik volgens mij op in de lucht ofzo. Gratenpakhuis is een pakkende term
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:50 schreef vibri het volgende:
[..]
On the dotted line![]()
........................X...........................![]()
Mokster die heeft wel wat met slanke / magere mannen!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:51 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dan stort ik in. Nou niet helemaal, maar als ik minder ga eten dan los ik volgens mij op in de lucht ofzo. Gratenpakhuis is een pakkende term
ik heb het nooit gedaan, maar je vangt wel eens wat op...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Maar wel op vrijwillige basis een keer ketamine tot me genomen en dat was een zeer aparte, edoch leuke ervaring.
Zijn er dan ook mannen waar Mokster niets mee heeft?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mokster die heeft wel wat met slanke / magere mannen!
Uitgeprint... Die komt boven mijn bed te hangen!quote:
quote:
Retorische vraag...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zijn er dan ook mannen waar Mokster niets mee heeft?![]()
Dat lijkt meer op een 'date-rape'..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:
Je waarnemen vervormd er nogal door en je bent er zeer relaxed onder. Tenminste, als je het met mate doet, anders kun je vreemde hallucinaties krijgen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:52 schreef nixxx het volgende:
ik heb het nooit gedaan, maar je vangt wel eens wat op...
denk niet dat dat iets voor mij is..
Hij heeft een fotoboek mét foto's.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
er is nergens bewijsmateriaal getoond als in foto's
dus zeik niet
Jij?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik omschrijf 't meer als 'creating the right type of mood'...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:53 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Dat lijkt meer op een 'date-rape'..![]()
Staat genoteerd. Een van de weinigen trouwens denk ik. De meesten willen liever een kleerkastquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mokster die heeft wel wat met slanke / magere mannen!
Nou, ze vond anders dat we verdacht vaak dezelfde mening hadden.quote:
Ik heb een keer foto's van hem langs zien komen in deze reeks,quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
er is nergens bewijsmateriaal getoond als in foto's
dus zeik niet
Dat wilde ik net zeggen, ik heb ook nog niet echt ontbeten.quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij heeft een fotoboek mét foto's.
Aha, en wanneer staat de meet geplanned?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nou, ze vond anders dat we verdacht vaak dezelfde mening hadden.![]()
We hebben elkaar al ontmoet. Jij was daar ook bij trouwens.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:56 schreef Frezer het volgende:
[..]
Aha, en wanneer staat de meet geplanned?
En nog veel meer slowchatters, voordat men er iets van gaat denken.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
We hebben elkaar al ontmoet. Jij was daar ook bij trouwens.![]()
Ok, 1 rustdag magquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:52 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
pff..lijkt me een druk leven..
*checked zijn agenda*
Waarom mag ik er niet in reagerenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:56 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Fotoboek van BreaktotheDance![]()
![]()
Nu denken we aan een orgie...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En nog veel meer slowchatters, voordat men er iets van gaat denken.![]()
Dan hebben de meesten een probleem,quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:54 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Staat genoteerd. Een van de weinigen trouwens denk ik. De meesten willen liever een kleerkast
Geen idee, mijn fotoboek is fokked up... Ik krijg ook niet zo'n foto-icoontje enzo bij m'n nick... heel wazigquote:
Blufquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uitgeprint... Die komt boven mijn bed te hangen!
bang voor negatieve reactiesquote:
* Frezer veegt zweet van voorhoofd.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En nog veel meer slowchatters, voordat men er iets van gaat denken.![]()
dat kun je in je opties aangeven in het foboquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:58 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Geen idee, mijn fotoboek is fokked up... Ik krijg ook niet zo'n foto-icoontje enzo bij m'n nick... heel wazig
* vibri politie beltquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:53 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Dat lijkt meer op een 'date-rape'..![]()
Ik hang 'm op achter één van die schilderijen!quote:
En wat voor een 'mood' ga jij dan voor?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik omschrijf 't meer als 'creating the right type of mood'...![]()
Nu zou je wel moeten kunnen reagerenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat kun je in je opties aangeven hier boven aan de pagina
Nee, van mij mag iedereen er op los reageren. Ik zou niet weten waarom mensen dat zouden willen, maar het mag van mij... Het zou nu mogelijk moeten zijn. Zo bijzonder zijn de foto's niet. Ik zal eens kijken of ik er nog meer hebquote:
We hebben een winnaar!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:59 schreef Private_Part_Sir het volgende:
vrouwen komen wel sneller achter hun 'celibate' maskertje vandaan, met alcohol(did i say that out loud?)
Nog steeds blufquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hang 'm op achter één van die schilderijen!![]()
Fijn, ik was al bang dat ik er 365 kwade vrouwen aan over zou gaan houden (of 365 kwijt geraakte vriendschappen)quote:
Wat kost het me? Wat levert het me op?quote:
Klopt. Ik wilde eigenlijk ook niet. he made me do it en nu moet ik z'n seksslaaf zijn anders gaat hij aan de grote klok hangen wat ik allemaal met hem gedaan heb toen en dat kan ik me niet meer herinneren en dat is dan slecht voor m'n repu enzo...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:59 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
En wat voor een 'mood' ga jij dan voor?![]()
vrouwen komen wel sneller achter hun 'celibate' maskertje vandaan, met alcohol(did i say that out loud?)
Ze waren zo onder de indruk van je prestaties dat ze meteen bij je kwamen wonen?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:02 schreef Private_Part_Sir het volgende:
P_P_S heeft niet zo veel goed ervaringen met vrouwen na de one night stand..![]()
Ik heb net even gespiekt en vind het leuke foto's!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:00 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Nee, van mij mag iedereen er op los reageren. Ik zou niet weten waarom mensen dat zouden willen, maar het mag van mij... Het zou nu mogelijk moeten zijn. Zo bijzonder zijn de foto's niet. Ik zal eens kijken of ik er nog meer heb
Heaven, I'm in heaven!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:03 schreef vibri het volgende:
[..]
nu moet ik z'n seksslaaf zijn anders gaat hij aan de grote klok hangen wat ik allemaal met hem gedaan heb toen
Thanks. Heb er net nog één toegevoegd... In pakquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb net even gespiekt en vind het leuke foto's!
Ik heb 't over 1 manquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:02 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Fijn, ik was al bang dat ik er 365 kwade vrouwen aan over zou gaan houden (of 365 kwijt geraakte vriendschappen)
P_P_S heeft niet zo veel goed ervaringen met vrouwen na de one night stand..![]()
Lul dan niet manquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat kost het me? Wat levert het me op?
Precies, de luiheid zegeviert wederom!![]()
ik ookquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:04 schreef Copycat het volgende:
Ik heb net even gespiekt en vind het leuke foto's!
quote:
Bedankt!quote:
* AirwiN mompelt iets over SC en serieus nemen...quote:
* vibri taps AirwiN on head.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN mompelt iets over SC en serieus nemen...![]()
Zet die maar op je lijstje: dingen die ik vanavond onder dwang moet zeggen!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:11 schreef vibri het volgende:
[..]
Voor zover je 't een man kunt noemen natuurlijk
Met jouw gulle inborst? Vast welquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:11 schreef vibri het volgende:
[..]
Voor zover je 't een man kunt noemen natuurlijk
" AirwaiN is geen man te noemen."quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zet die maar op je lijstje: dingen die ik vanavond onder dwang moet zeggen!![]()
Ah, terug van weggeweest... het koude staal in mijn rug...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Met jouw gulle inborst? Vast wel.
Zal ik m'n hand dan maar weer over m'n borst strijken (I know he likes thatquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Met jouw gulle inborst? Vast wel.
[Allo allo mode aan] You stupid woman [ Allo Allo mode uit]quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:13 schreef vibri het volgende:
[..]
" AirwaiN is geen man te noemen."
I can do that
Je had het ook niet echt SMART beschreven hequote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[Allo allo mode aan] You stupid woman [ Allo Allo mode uit]
![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:17 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik ga naar de fysio
Die zei dat mijn knie niet meer zal herstellen waarschijnlijk
Ik heb hoge verwachtingen omtrent jouw vermogen om mijn vage uitspraken te concretiseren in doelstellingen voor jezelf!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:17 schreef vibri het volgende:
[..]
Je had het ook niet echt SMART beschreven he
hebben jullie eigenlijk al gesext?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:17 schreef vibri het volgende:
[..]
Je had het ook niet echt SMART beschreven he
Dat vond je zelfs van mijn foto's, dat zegt dus niks.quote:
*jaloerst*quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:20 schreef T1andonly het volgende:
Ik heb me vandaag alweer heel nuttig gemaakt op het werk, rest van de dag ga ik maar relaxen.
Ennu ga ik 'n pizza in de oven schuiven.
Ruilen? Voor concrete informatie over wat jij met PhaE hebt uitgespookt?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hebben jullie eigenlijk al gesext?
vroeg ik me even af
ja dan wil ik wel echt concrete info van jou ook natuurlijkquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ruilen? Voor concrete informatie over wat jij met PhaE hebt uitgespookt?
Waarom wil je dat weten?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hebben jullie eigenlijk al gesext?
vroeg ik me even af
omdat ik het idee heb dat jullie eindeloos om elkaar heen draaienquote:
Blijkbaar wel, de bedoeling van het gedraai was om verwarring te veroorzaken!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
omdat ik het idee heb dat jullie eindeloos om elkaar heen draaien
dus ik wou ff weten of dat gedraai ook wel nut heeft gehad
Haha, nee zoveel ruimte heb ik niet..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze waren zo onder de indruk van je prestaties dat ze meteen bij je kwamen wonen?![]()
bedoelde meer echt nut, zoals sex...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, de bedoeling van het gedraai was om verwarring te veroorzaken!
En als we elkaar nu tegen gaan spreken wordt 't helemaal leukquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, de bedoeling van het gedraai was om verwarring te veroorzaken!
Oi, mag ik ook weer een keertje achter mijn laptop!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
bedoelde meer echt nut, zoals sex...
en mij verwarren is easy
Goed lezen dan maar...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
bedoelde meer echt nut, zoals sex...
en mij verwarren is easy
Knusquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:25 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Haha, nee zoveel ruimte heb ik niet..
Tussen ons is er wel iets gaande. MissMSX bein ik nog druk mee bezig. Dat gaat wat meer tijd kosten...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:26 schreef vibri het volgende:
[..]
En als we elkaar nu tegen gaan spreken wordt 't helemaal leuk
Oftewel, kansloze cybersexquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tussen ons is er wel iets gaande. MissMSX bein ik nog druk mee bezig. Dat gaat wat meer tijd kosten...![]()
Het was of dat, of meisjes versieren die elf jaar jonger zijn...quote:
quote:
Elf jaar jongerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het was of dat, of meisjes versieren die elf jaar jonger zijn...![]()
Ik krijg binnen twee maanden mijn eigen 'irish cottage'..das pas knus! (openhaarden in de slaapkamers!)quote:
Exit AirwiNquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:30 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ik krijg binnen twee maanden mijn eigen 'irish cottage'..das pas knus! (openhaarden in de slaapkamers!)
oew luxequote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:30 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ik krijg binnen twee maanden mijn eigen 'irish cottage'..das pas knus! (openhaarden in de slaapkamers!)
dat je liefie_'s leeftijd +11 jaar oud bentquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:30 schreef PhaE het volgende:
[..]
Elf jaar jonger![]()
Wat denk je wel niet van mij
..dat je een echte levens genieter bent..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:30 schreef PhaE het volgende:
[..]
Elf jaar jonger![]()
Wat denk je wel niet van mij
Klopt nietquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:32 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat je liefie_'s leeftijd +11 jaar oud bent
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:32 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
..dat je een echte levens genieter bent..![]()
Niet echt lux (klein huisje) maar dit nog nooit gehad. (Ik hoor het hout al knisperen terwijl ik wegdroom naar hogere sferen..)quote:
Als ze maar over de legale leeftijd zijn...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het was of dat, of meisjes versieren die elf jaar jonger zijn...![]()
met jou, met mij.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:34 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Niet echt lux (klein huisje) maar dit nog nooit gehad. (Ik hoor het hout al knisperen terwijl ik wegdroom naar hogere sferen..)
...en een paar uur later wakker gemaakt worden door de rook melder...
en mij heeft ze geblocktquote:
Hebben jullie Mokster allemaal aan jullie MSN-lijst toegevoegd?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
en mij heeft ze geblockt
of ze is nooit meer online
Ik niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hebben jullie Mokster allemaal aan jullie MSN-lijst toegevoegd?![]()
quote:Vaak zoenen vergroot kans op hersenvliesontsteking
Uitgegeven: 10 februari 2006 11:43
Laatst gewijzigd: 10 februari 2006 11:52
LONDEN - Jongeren die intensief met verschillende partners kussen, lopen een groter risico op meningitis (hersenvliesontsteking) dan leeftijdsgenoten die terughoudender zijn. Dat blijkt uit een wetenschappelijke publicatie die vrijdag in de British Medical Journey is gepubliceerd en waarover ook de BBC berichtte.
Het onderzoek is uitgevoerd door een team Australische wetenschappers onder leiding van professor Robert Booy. De onderzoekers onderzochten 144 jongeren in de leeftijd van 15 tot 19 die met verschijnselen van hersenvliesontsteking in Britse ziekenhuizen lagen. De wetenschappers vergeleken de levensstijl van deze jongeren met die van leeftijdsgenoten. Van de deelnemers aan het onderzoek namen de wetenschappers bloedmonsters.
Het team van Booy kwam tot de conclusie dat jongeren die binnen twee weken intensief kussen met meerdere partners, student zijn en kort daarvoor ziek zijn geweest een ruim drie keer zo groot risico op een hersenvliestontsteking lopen als tieners met een rustiger levensstijl die tegen meningitis zijn ingeënt. In een toelichting op het onderzoek stelde Booy dat de meningitisbacterie zich in de keel ophoudt en het buiten het lichaam niet lang volhoudt.
"Maar de bacterie kan makkelijk via speeksel van de ene persoon naar de ander worden overgebracht", aldus Booy. "Ik denk dat jongeren hun gedrag zouden moeten veranderen."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |