quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Brassed Off
Breaking The Waves
Fargo
L'Appartement
Scream
Sling Blade
Sydney Deze is ook bekend(er?) onder de titel 'Hard Eight'
Tesis
The Frighteners
The Rock
Trainspotting
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:56 schreef Gorro het volgende:
Austin Powers: International Man of Mystery
The English Patient
Independence Day
The Long Kiss Goodnight
Mars Attacks!
Microcosmos: Le peuple de l'herbe
Mission: Impossible
Star Trek VIII: First Contact
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:35 schreef Patch het volgende:
The BirdCage
James and the Giant Peach
Disney's The Hunchback of Notre Dame Ik schaam mij diep dat ik deze niet zelf genomineerd heb
schaam je inderdaad...quote:
Ik hoop dat de Hunchback ver komtquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:58 schreef Sokolsky het volgende:
Ik gok trouwens op een eindzege voor Tierra.
ik vrees dat mijn favoriete films weer s niet mee mogen doen, behalve tierra danquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:58 schreef Sokolsky het volgende:
Fargo of Trainspotting denk ik.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:58 schreef Sokolsky het volgende:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:16 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Evita
William Shakespeare's Romeo + Juliet
ik zag trouwens over t hoofd dan Alles Moet Weg ook mee gaat doen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:08 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik vrees dat mijn favoriete films weer s niet mee mogen doen, behalve tierra dan
De strengheid van de organisator is in deze ook een factorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Fargo of Trainspotting denk ik.
quote:
Ik vind het ook een schitterende film, maar ik heb gewoon nog niet echt goed gezocht naar films uit 1996. Daarom was ik ook niet als eerste met de Hunchback gekomen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:36 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dat nog niemand die Luhrmann had genoemd. Of ben ik weer zo afwijkend dat ik dat wèl een goede film vind?
Nee, wel Dark Star maar die is uit 1974quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:44 schreef Gorro het volgende:
Niemand die Lone Star gezien heeft/de moeite waard vond?
*steunt*quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:44 schreef Gorro het volgende:
Niemand die Lone Star gezien heeft/de moeite waard vond?
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:43 schreef Gorro het volgende:
Ondersteuning behoevend:
Executive Decision
That Thing Yo Do
The Crucible
The Ghost and the Darkness
The Van
Trees Lounge
White Squall
quote:
Herstel. Ik nomineer Big Night.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:30 schreef California het volgende:
Verder staat alles er wel zo'n beetje.
nee hoor... die niet meer...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:09 schreef Gillingham het volgende:
The Ghost and the Darkness Deze behoefde nog steun zag ik...
Dat zijn deze films:quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:27 schreef Patch het volgende:
Welke hebben er uberhaupt nog ondersteuning nodig?
Steunquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:09 schreef Gillingham het volgende:
Tin Cup
neequote:Op zondag 12 februari 2006 02:21 schreef Patch het volgende:
en voor BulletProof: Adam Sandler-fans hiero?
*ondersteunt*quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:45 schreef Gorro het volgende:
[..]
Dat zijn deze films:
Swingers
Waiting for Guffman
quote:Op zondag 12 februari 2006 02:21 schreef Patch het volgende:
en voor BulletProof: Adam Sandler-fans hiero?
Ik steunquote:Op zondag 12 februari 2006 13:30 schreef Gorro het volgende:
Ach, deze heb ik ook nog wel een voldoende gegeven en zijn nog niet genoemd:
Ransom
One Fine Day
Multiplicity
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:19 schreef California het volgende:
Eens kijken of ik voor updates kan gaan zorgen.
quote:Op zondag 19 februari 2006 12:20 schreef Gorro het volgende:
32.1 [7-2] Romeo + Juliet - The Hunchback of Notre Dame
Toegegeven, Julia Roberts en horror is een interessante combinatie, maar ik snap het toch niet hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 12:20 schreef Gorro het volgende:
30. [3-1] Mary Reilly - The Crucible
Dat zijn mijn toppersquote:Op maandag 20 februari 2006 13:14 schreef Patch het volgende:
Tweede Ronde
1. Trainspotting
2. The Long Kiss Goodnight
3. Mission: Impossible
4. Kidzu ritan (Kids Return)
5. Jerry Maguire
6. Primal Fear
7. Beautiful Girls
8. Mars Attacks!
9. The Cable Guy
10. The Rock
11. Blood and Wine
12. Brassed Off
13. Shine
14. Sling Blade
15. The Ghost and the Darkness
16. Romeo + Juliet
17. Fly Away Home
18.City Hall
19. Mary Reilly
20. Freeway
21. Ghosts of Mississippi
22. Le Huitième Jour
23. Mulholland Falls
24. Fargo
25. Scream
26. White Squall
27. Happy Gilmore
28. Hard Eight
29. A Time to Kill
30. From Dusk Till Dawn
31. The Frighteners
32. Sleepers
Jaren negentig waren mijn beginjaren als filmjournalist, heb die jaren zo ontzettend veel gezien, hoewel jaren 80 mijn favo filmjaren blijven...quote:
quote:26. [2-3] Bound - White Squall
Die zit te winnen van Freeway.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wat zit die The Long Kiss Goodnight-troep er nog in te doen?
Die zit er nog in omdat 'ie a) entertainend is en b) tegen matige tegenstanders stond.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wat zit die The Long Kiss Goodnight-troep er nog in te doen?
Harlinquote:Op zondag 26 februari 2006 15:16 schreef Mike het volgende:
[..]
Die zit er nog in omdat 'ie a) entertainend is en b) tegen matige tegenstanders stond.
Ja, maar wel Blackquote:Op zondag 26 februari 2006 15:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Harlin- Davis
.
En dan negeer ik die overhypte African American.
Psst, we zijn alweer een ronde verder.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:46 schreef dvdfreak het volgende:
1. Trainspotting - Albino Alligator
2. The Long Kiss Goodnight - Hong faan kui (A Rumble in the Bronx)
3. Mission: Impossible - The English Patient
4. La Promesse - Kidzu ritan (Kids Return)
5. George of the Jungle - Jerry Maguire
6. Primal Fear - Curdled
7. Beautiful Girls - The Wind in the Willows
8. Swingers - Mars Attacks!
9. The Cable Guy - L'Appartement
10. Hamlet - The Rock
11. Blood and Wine - Kolya
12. Alles Moet Weg - Brassed Off
13. Waiting for Guffman - Shine
14. Sling Blade - Tierra
15. The Ghost and the Darkness - Trees Lounge
16. Matilda - Romeo + Juliet
17. Fly Away Home - Bottle Rocket
18. Jude - City Hall
19. One Fine Day - Mary Reilly
20. Freeway - Jing cha gu shi IV: Jian dan ren wu (Jackie Chan's First Strike)
21. Ghosts of Mississippi - Secrets & Lies
22. Breaking the Waves - Le Huitième Jour
23. Looking for Richard - Mulholland Falls
24. Fargo - Big Night
25. Star Trek VIII: First Contact - Scream
26. Bound - White Squall
27. Happy Gilmore - Microcosmos: Le peuple de l'herbe
28. Tesis - Hard Eight (Sydney)
29. A Time to Kill - 2 Days in the Valley
30. The People vs. Larry Flynt - From Dusk Till Dawn
31. Lone Star - The Frighteners
32. Sleepers - Evita
Is al verbeterdquote:Op zondag 26 februari 2006 15:47 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Psst, we zijn alweer een ronde verder.
Staat op nummer 6 tegenover Primal Fear...quote:Op zondag 26 februari 2006 15:50 schreef ranja het volgende:
Ik sla even een ronde over.
Curdled er uit
quote:Op zondag 26 februari 2006 15:47 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Psst, we zijn alweer een ronde verder.
Oops..quote:
Je zou dan natuurlijk kunnen overwegen om je post te editten en de goede ronde er neer te zetten. Maar goed, 't is jouw feestje.quote:
Ik zal het je sterker vertellen. Hij had eerder al gestemd op de goede rondequote:Op zondag 26 februari 2006 22:18 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Je zou dan natuurlijk kunnen overwegen om je post te editten en de goede ronde er neer te zetten. Maar goed, 't is jouw feestje.
Same here.quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:17 schreef laurenzo85 het volgende:
Helaas geen stemmen van mij deze keer..
Tot afgelopen zondag. Enigszins vergetenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:05 schreef dolle_hond het volgende:
tot wanneer?
Tot vrijdagavond...quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:46 schreef California het volgende:
Hoe lang heb ik om L'Appartement te herzien?
L'Appartement niet hoor. The Apartment wel, maar die is dan ook veel leuker.quote:Op woensdag 8 maart 2006 01:27 schreef victorinox het volgende:
Misschien dat ik Sling Blade en L'Appartement nog ga kijken, het zijn beide namelijk top 250 films...
Ik kwam er vanochtend achter dat ik die films verwisseld had.quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:40 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
L'Appartement niet hoor. The Apartment wel, maar die is dan ook veel leuker.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:44 schreef victorinox het volgende:
... een film met Bellucci en Cassel kan niet tegenvallen.
Heb ik dit te snel gezegd?quote:
Hij krijgt allergische reacties van Irréversible. Gewoon negeren, dan gaat het vanzelf over.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:22 schreef victorinox het volgende:
[..]
Heb ik dit te snel gezegd?
Ik heb al 3 films met hun samen gezien en die vielen niet tegen.
Jammer dat ik al op FDTD had gestemd, anders had ik nu mijn stem veranderd.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:22 schreef FremantleDockers het volgende:
Het gaat na dit tournooi vrij moeilijk worden om de mensen die FDTD boven Trainspotting kiezen nog serieus te nemen als filmliefhebbers... Maar ja, als het ruikt naar Tarantino wordt elke kritische blik blijkbaar afgewend.
Nu zijn er nóg minder serieuze filmliefhebbers op Fok.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:22 schreef FremantleDockers het volgende:
...
Het gaat na dit tournooi vrij moeilijk worden om de mensen die FDTD boven Trainspotting kiezen nog serieus te nemen als filmliefhebbers... Maar ja, als het ruikt naar Tarantino wordt elke kritische blik blijkbaar afgewend.
Van iemand die niet eens in de slowchat OP staan had ik niet anders verwacht...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Jammer dat ik al op FDTD had gestemd, anders had ik nu mijn stem veranderd.
Afgelopen week FDTD zitten te kijken, speciaal voor de afweging.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:22 schreef FremantleDockers het volgende:
Halve finales
1. Secrets & Lies - Fargo
2. Trainspotting - From Dusk Till Dawn
Ik heb de film meerder malen gezien. En bijvoorbeeld het gebruik van freeze-frame en voice-over zoals in Trainspotting is letterlijk terug te vinden in Goodfellas.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:20 schreef FremantleDockers het volgende:
Trainspotting een Scorcese ripoff?!?Heb je de film überhaupt gezien? Leg het dan gerust even uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |