Tot afgelopen zondag. Enigszins vergetenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:05 schreef dolle_hond het volgende:
tot wanneer?
Tot vrijdagavond...quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:46 schreef California het volgende:
Hoe lang heb ik om L'Appartement te herzien?
L'Appartement niet hoor. The Apartment wel, maar die is dan ook veel leuker.quote:Op woensdag 8 maart 2006 01:27 schreef victorinox het volgende:
Misschien dat ik Sling Blade en L'Appartement nog ga kijken, het zijn beide namelijk top 250 films...
Ik kwam er vanochtend achter dat ik die films verwisseld had.quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:40 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
L'Appartement niet hoor. The Apartment wel, maar die is dan ook veel leuker.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:44 schreef victorinox het volgende:
... een film met Bellucci en Cassel kan niet tegenvallen.
Heb ik dit te snel gezegd?quote:
Hij krijgt allergische reacties van Irréversible. Gewoon negeren, dan gaat het vanzelf over.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:22 schreef victorinox het volgende:
[..]
Heb ik dit te snel gezegd?
Ik heb al 3 films met hun samen gezien en die vielen niet tegen.
Jammer dat ik al op FDTD had gestemd, anders had ik nu mijn stem veranderd.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:22 schreef FremantleDockers het volgende:
Het gaat na dit tournooi vrij moeilijk worden om de mensen die FDTD boven Trainspotting kiezen nog serieus te nemen als filmliefhebbers... Maar ja, als het ruikt naar Tarantino wordt elke kritische blik blijkbaar afgewend.
Nu zijn er nóg minder serieuze filmliefhebbers op Fok.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:22 schreef FremantleDockers het volgende:
...
Het gaat na dit tournooi vrij moeilijk worden om de mensen die FDTD boven Trainspotting kiezen nog serieus te nemen als filmliefhebbers... Maar ja, als het ruikt naar Tarantino wordt elke kritische blik blijkbaar afgewend.
Van iemand die niet eens in de slowchat OP staan had ik niet anders verwacht...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Jammer dat ik al op FDTD had gestemd, anders had ik nu mijn stem veranderd.
Afgelopen week FDTD zitten te kijken, speciaal voor de afweging.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:22 schreef FremantleDockers het volgende:
Halve finales
1. Secrets & Lies - Fargo
2. Trainspotting - From Dusk Till Dawn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |