als je geen officiele wedstrijden (worldcups dus ook) mag rijden, hoor je ook niet op OSquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:00 schreef At_Fundum het volgende:
Ik neem toch aan dat je de limieten alleen in officiële wedstrijden mag rijden. Daar zijn gewoon niet zoveel kansen voor, zeker als je ook bijvoorbeeld niet aan allround-toernooien mee mag doen van je land
Meedoen is belangrijker dan winnenquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:03 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
als je geen officiele wedstrijden (worldcups dus ook) mag rijden, hoor je ook niet op OS![]()
Opitz was gisteren nog in Turijn waar ze een van de eerste was die Claudia feliciteerde met haar verjaardagquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:11 schreef Remzz het volgende:
Misschien zit Opitz al in Duitsland...
Is er geen Opitz fan-site
Ow ook dat nogquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:13 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Opitz was gisteren nog in Turijn waar ze een van de eerste was die Claudia feliciteerde met haar verjaardagofzo, dat maakte ik op uit een duits verhaal op hun bond-site
http://winterspelen.fok.nlquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:09 schreef Bruce117 het volgende:
is er een Fok! SMS-service waar je op de hoogte gehouden wordt over het verdere verloop van deze klucht
kijk de volgende keer weer bij goede schaatsen slechte schaatsenquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:09 schreef Sidekick het volgende:
Wat een spanning!
Firesingen start niet, met Opitz als waarschijnlijke vervangster, en nu is het ook de vraag of Pechstein meedoet.
Lijkt me dan duidelijk wie er gaat rijdenquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:13 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Opitz was gisteren nog in Turijn waar ze een van de eerste was die Claudia feliciteerde met haar verjaardagofzo, dat maakte ik op uit een duits verhaal op hun bond-site
tja afwachten maarquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:18 schreef At_Fundum het volgende:
't zou me eigenlijk niets verbazen als het morgen pas tijdens de loting duidelijk wordt, zitten we al meer dan 24 uur in spanning tegen die tijd
Ik hoop dat Gretha genoeg heeft gedronken afgelopen week, anders heeft ze straks nog last van uitdroging, door al dat verloren gegane traanvochtquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:21 schreef pfaf het volgende:
Argh, wat verwarrend allemaal.
Gretha heeft natuurlijk ook geen beste voorbereiding zo, MOCHT ze mogen starten...
ze won brons in salt lakequote:Op donderdag 23 februari 2006 13:26 schreef Ericr het volgende:
Hughes, hoe langer hoe beter voor haar
Raney heeft ook een nette tijd, Klassen en Groves ook, naast alle nederlanders natuurlijkquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:26 schreef Ericr het volgende:
Hughes, hoe langer hoe beter voor haar
Ja?quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:24 schreef Keijs het volgende:
[..]
Opitz gaat voor een medaille hoorde ik net op de ZDF
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:24 schreef Keijs het volgende:
[..]
![]()
Als ze achter de Zamboni gaat hangen of zo, Opitz is de Kleinsman van de Duitsers.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:24 schreef Keijs het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:39 schreef Ericr het volgende:
[..]
Als ze achter de Zamboni gaat hangen of zo, Opitz is de Kleinsman van de Duitsers.
Hey was de eerste keer dat ik het zag.quote:
Sorryquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:53 schreef wdn het volgende:
[..]
Hey was de eerste keer dat ik het zag.
JULLIE vertellen me niks
Ik was aan het werkquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:56 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Sorry
Maar in dit topic wordt al vanaf 12:00 uur over bevestigde berichten gesproken
ja en? lezen is ook een kunstquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:57 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik was aan het werk![]()
Stond een server in de fik bij een klant (of ik vanaf afstand dat even wilde verhelpen)
al heeft Opitz wel een gouden medaillequote:Op donderdag 23 februari 2006 14:39 schreef Ericr het volgende:
[..]
Als ze achter de Zamboni gaat hangen of zo, Opitz is de Kleinsman van de Duitsers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |