abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Voormalig Sport Koningin zondag 19 februari 2006 @ 12:02:26 #151
35237 Nuongirl
pi_35249293
quote:
Op zondag 19 februari 2006 11:56 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Yo Nuon hadden jullie nog contact opgenomen met dat contact waar ik jullie mee in contact heb gebracht?

hallo? contact?

Over die prijzen van de F1 manager, zeg maar.
mail me nog even op nuongirl@fok.nl

* Nuongirl nu echt gaat douchen
Geluk is niet afhankelijk van dingen buiten ons,
maar van de manier waarop wij die zien. (Tolstoj)
pi_35249924
quote:
Op zondag 19 februari 2006 12:02 schreef Nuongirl het volgende:

[..]

mail me nog even op nuongirl@fok.nl

* Nuongirl nu echt gaat douchen
Calm down, please!
pi_35250658
Leuk die manager, heb er echt zin in.
Ik vraag me trouwens echt af of dat hele Super Aguri gedoe ooit wat gaat worden.
Die lui hebben net een paar rondjes getest, meer niet, wat is dan je bedoeling als team.
pi_35250950
Ggggoed ... Met dank aan RPowa:

Alle F1 auto's van 1950 tot en met 2004 op A0 formaat

18 Mbyte!

Enjoy
Calm down, please!
  zondag 19 februari 2006 @ 13:33:26 #155
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_35252183
quote:
Op zondag 19 februari 2006 12:59 schreef Googolplexian het volgende:
Ggggoed ... Met dank aan RPowa:

Alle F1 auto's van 1950 tot en met 2004 op A0 formaat

18 Mbyte!

Enjoy
1 JPG 18 mb
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_35252810
Cool, ff kijken.
pi_35252904
quote:
Op zondag 19 februari 2006 12:59 schreef Googolplexian het volgende:
Ggggoed ... Met dank aan RPowa:

Alle F1 auto's van 1950 tot en met 2004 op A0 formaat

18 Mbyte!

Enjoy
Leuk!
even downloaden!
pi_35258769
quote:
Ferrari test wederom in Bahrein

zondag 19 februari 2006 om 16:57 - Na een rustdag is het vandaag wederom Ferrari dat verder test op het woestijncircuit van Bahrein. Vandaag waren het Michael Schumacher en Felipe Massa die gezamenlijk de honneurs waarnamen.

Michael Schumacher zette vandaag het ontwikkelen van de 248 F1 voort. Daarnaast voerde de Duitser een aantal aërodynamicatests uit en probeerde hij verschillende types banden. In totaal kwam de zevenvoudig wereldkampioen tot 93 ronden met een besttijd van 1'32"007. Dat betekent dat de tijden van de 248 F1 steeds beter worden: donderdag en vrijdag deed Schumacher nog bijna een seconde langer over zijn beste ronde.

Felipe Massa flankeerde vandaag zijn teamgenoot. De Braziliaanse racecoureur testte vandaag uitsluitend verschillende Bridgestone-banden. Hij legde minder ronden af dan Schumacher, 65 in totaal. Hij was ook precies drie tienden langzamer dan Schumacher. Morgen gaat het testwerk van Ferrari gewoon door.

Nr./ Coureur / Team / Tijd / Verschil / Ronden
1. / M. Schumacher / Ferrari B / / 1'32''007 / 93
2. / F. Massa / Ferrari B / 1'32''307 / + 0'00''300 / 65
http://www.racefreaks.nl/nieuws_show.rp?berichtid=12998
Calm down, please!
pi_35261892
quote:
Ecclestone: Invoering V8 een dure fout

Bernie Ecclestone is van mening dat de overstap van een 3.0 Liter V10-motor naar een 2.4 Liter V8-krachtbron een dure fout is geweest – maar daar voegt hij wel aan toe dat de fabrikanten daar zelf schuldig aan zijn. Alle teams, op Scuderia Toro Rosso na, zullen met deze V8-krachtbron rijden om zo de kosten en snelheden te drukken.

Tenminste, dat was de achterliggende gedachte. Ecclestone heeft nu laten weten dat hetzelfde doel op een veel goedkopere manier had kunnen worden bereikt – op de manier zoals juist Scuderia Toro Rosso het doet. De tweede renstal van de Oostenrijkse energiedrankfabrikant Red Bull zet een limiet op de bestaande V10 en drukt zo de kosten en de snelheid. Volgens de Brit zijn de kosten bij de overige teams nu alleen maar gestegen.

“Het is een regel waar ik niet van houd. Het was ook niet nodig, want ze hadden dezelfde doelen kunnen met een oude tien cilinder kunnen bereiken door de kracht te limiteren", zo vertelde Ecclestone. "De nieuwe V8-motoren kosten een fortuin en de volgende stap zijn we daar een limiet op moeten zetten, aangezien ze te krachtig worden. Dus ze hadden precies hetzelfde meteen kunnen doen door een limiet op de V10 te zetten. Ze hadden genoeg geld bespaard.”

Volgens Ecclestone komt het echter door de teams zelf: “Er was een vergadering in Monaco met alle teams om over de kostenbesparing te discuseren, maar het begon uit de hand te lopen aangezien het uiteindelijke idee was dat er een gelijke vermindering in kosten kracht zou komen als de motorcapaciteit zou dalen met twintig procent. Het was totale onzin; niemand heeft de problemen doorgrondig geanalyseerd. De fabrikanten pleitten er voor om de V8 te maken, maar pas later realiseerden ze zich welke kost daar aan verbonden waren.”
http://www.f1today.nl/index.php?locatie=nieuwslezen&nieuwsid=5515
Calm down, please!
pi_35264471
quote:
Goh wat een verrassing hè Berny
pi_35272586
Mosley is ook al zo lekker bezig, check deze berichten op de Verstappen site.
Leuke reactie ook terug van de sjeik.

FIA president Mosley ziet toekomst A1 somber in
(16/2/2006) FIA president Max Mosley liet zich onlangs wat denigrerend uit over de A1GP series, door te stellen dat deze klasse gedoemd is te mislukken omdat het ontbreekt aan 'grote namen'. Mosley verwees in dit verband naar het Group C sports car kampioenschap in de jaren tachtig, waarbij wel de grote merknamen aanwezig waren maar geen racecoryfeën. "De mensen interesseerden zich toen al niet voor namen als Mercedes en Jaguar maar wilden helden zien, zoals Senna. Dat had Group C niet te bieden en daarom kwam er geen hond kijken. Met alle respect voor John Surtees, Alan Jones en Emerson Fittipaldi, maar met deze namen zal A1GP nooit kunnen concurreren met F1."

Graag hadden we ook zijn mening willen horen over het spektakel dat A1 te bieden heeft, met name de talloze inhaalacties waarvan er per race meer te zien zijn dan in een geheel F1 seizoen, maar ja...


Sjeik Maktoum reageert op Max Mosley
(19/2/2006) Sjeik Maktoum beschuldigt Max Mosley van eenzijdige partijdigheid naar de A1GP serie toe. "De voorzitter van de FIA wordt verondersteld om neutraal te zijn" sprak Maktoum, "Die zou geen enkele partijdigheid moeten laten blijken over een serie waar ze gezag over hebben."

Ook liet Maktoum weten dat A1 inmiddels een tv publiek heeft van 20 tot 30 miljoen kijkers. Hiermee behoort de serie tot de tien best bekeken sporten ter wereld. "Dat hebben we in slechts zes maanden opgebouwd" zei Maktoum, "Dat is een behoorlijke prestatie. Inmiddels heeft A1GP zijn eigen sterren al ontwikkeld."

Max Mosley liet eerder weten dat A1GP niet de titel 'World Cup of Motorsport' zou mogen voeren, omdat het daarvoor aan grote namen zou ontbreken.

De uitspraak die Maktoum nu doet over Max Mosley is eigenlijk buitengewoon hard. Om een neutrale bond partijdigheid te verwijten is eigenlijk de ergste beschuldiging die je kunt uitspreken.
pi_35280146
quote:
Op zondag 19 februari 2006 22:53 schreef SimtekF1 het volgende:
De uitspraak die Maktoum nu doet over Max Mosley is eigenlijk buitengewoon hard. Om een neutrale bond partijdigheid te verwijten is eigenlijk de ergste beschuldiging die je kunt uitspreken.
Ik geef m er wel gelijk in.. Die Mosley zit dan wel bij de FIA, maar in principe zijn het gewoon 2 extra handen op Bernie ze buik.
Where facts are few, experts are many.
  maandag 20 februari 2006 @ 10:21:37 #163
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_35280492
Het valt me nu net pas op:

Testdag 17-02-06 reed Monteiro in de M16-02 een snelste ronde van 1.13.81
Testdag 17-02-06 reed Albers in de EJ15B-03 een snelste ronde van 1.13.09

Vraag me af of de M16-02 wel een verbetering is tov vorig seizoen.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_35284106
quote:
Op maandag 20 februari 2006 10:21 schreef sanger het volgende:
Het valt me nu net pas op:

Testdag 17-02-06 reed Monteiro in de M16-02 een snelste ronde van 1.13.81
Testdag 17-02-06 reed Albers in de EJ15B-03 een snelste ronde van 1.13.09

Vraag me af of de M16-02 wel een verbetering is tov vorig seizoen.
Misschien zou je eens naar tijden van andere teams moeten kijken met hun "B"-wagens en de 2006 variant..
  maandag 20 februari 2006 @ 12:46:42 #165
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_35284559
quote:
Op maandag 20 februari 2006 12:33 schreef PsychoDude_666 het volgende:

[..]

Misschien zou je eens naar tijden van andere teams moeten kijken met hun "B"-wagens en de 2006 variant..
Wat ik bedoel is dat de EJ15B-03 met een V8 sneller is dan de M16-02. Oftewel met dezelfde krachtbron is de oude auto sneller.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_35284897
Waarom zou er een V8 in die EJ15B-03 zitten? Lijkt me sterk dat ze die helemaal passend hebben gemaakt voor een nieuwe motor terwijl ze met de nieuwe auto aan t ontwikkelen zijn. Ga er maar vanuit dat daar gewoon een (geknepen) v10 in zit..
Where facts are few, experts are many.
  maandag 20 februari 2006 @ 13:00:29 #167
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_35284989
quote:
Op maandag 20 februari 2006 12:57 schreef Atreidez het volgende:
Waarom zou er een V8 in die EJ15B-03 zitten? Lijkt me sterk dat ze die helemaal passend hebben gemaakt voor een nieuwe motor terwijl ze met de nieuwe auto aan t ontwikkelen zijn. Ga er maar vanuit dat daar gewoon een (geknepen) v10 in zit..
Omdat er op de MF1 site staat dat het de interim auto is. En die interim auto hebben ze tijdens de test gebruikt om de V8 te testen totdat de M16-02 klaar was.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_35287021
quote:
Super Aguri start met eerste testsessie

Het Super Aguri Team plant deze week haar eerste echte test met de half nieuwe SA05. een wagen die werd opgebouwd uit de gehomologeerde monocoques die het van Paul Stoddart kon overkopen enkele maanden geleden. Stoddart - de ex-Minardibaas - kocht de overlevingscellen zelf van het ter ziele gegane Arrows. De cockpits in koolstofvezel dateren uit 2002 toen deze werden onwikkeld voor de Arrows A23.

Niettemin wist het Super Aguri Team de steun van Honda aan te trekken waardoor het met de fabrieksmotoren van Honda aantreedt in 2006.

Een eerste test voor het SA05-chassis komt er deze week op het circuit van Barcelona, waar ook Renault, McLaren, Toyota, Williams, Honda, Red Bull en Midland present zullen zijn.

Daar het team voorlopig slechts 1 wagen geprepareerd heeft zullen beide rijders elkaar afwisselen. Yuji Ide - Runner up un het Formula Nippon kampioenschap van 2005 - maakt dus zijn F1 debuut aan de zijde van kopman Takuma Sato. Vorige week werd reeds een shake down uitgevoerd op het vliegveld in Kemble waar tijdens rechte-lijn-testen geen noemenswaardige problemen werden vast gesteld ivm electronica of mechanica.
http://www.f1world.be/f1nieuws.php?id=12908_0_2_0_C

voorlopig maar 21 auto's op het veld dus ... weird. Ik hoop dat ze de tweede auto een beetje op tijd afhebben
Calm down, please!
  maandag 20 februari 2006 @ 14:31:25 #169
132461 SupaMario
professioneel bierdrinker
pi_35287859
20-2 - Wat Jos Verstappen na de laatste A1 Grand Prix van dit seizoen (2 april, China) gaat doen is vooralsnog ongewis. Maar een entree in de DTM sluit de Limburger voor dit jaar alvast uit. Hij zegt op zijn internetsite dat dat ‘definitief van de baan’ is.


De teams konden niet aan de verwachtingen van de 33-jarige coureur voldoen. ,,Dat wil niet zeggen dat dat voor de toekomst ook geldt, maar een aantrekkelijke uitgangspositie in een goede auto zat er nu gewoon niet in”, zegt hij. ,,En ik wil perspectief hebben, bij een team waarbij je de kans hebt om voorin te rijden. Dat konden ze me niet bieden voor dit jaar. Maar misschien wel in 2007, dus ik laat het nog niet los."

Eerder verklaarde Verstappen ‘ook in de zomer te willen racen’. Maar nu de onderhandelingen in de DTM op niets zijn uitgelopen, sluit hij een langer verblijf in de A1 Grand Prix (dat van de zomer stil ligt) niet uit. Verstappen: ,,Ik heb het uitstekend naar mijn zin. Dus wat mij betreft plakken we er nog een seizoen aan vast. We moeten hiervoor nog in gesprek, maar het uitgangspunt is dat de interesse wederzijds is.”

,,We zijn met het team op de goede weg, iedereen raakt beter op elkaar ingespeeld. Dat biedt perspectief, niet alleen voor de laatste drie races, maar ook voor het nieuwe seizoen”, vindt hij. ,,Ik heb er veel zin in."
FEYENOORD FOREVER
Schumi 7 times world champion...
  maandag 20 februari 2006 @ 14:36:29 #170
131800 Tarado
capô de fusca
pi_35288018
quote:
Op maandag 20 februari 2006 14:02 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

http://www.f1world.be/f1nieuws.php?id=12908_0_2_0_C

voorlopig maar 21 auto's op het veld dus ... weird. Ik hoop dat ze de tweede auto een beetje op tijd afhebben
Met Sato als coureur mogen ze toch ook wel wat reservewagens bouwen.....
  maandag 20 februari 2006 @ 16:08:06 #171
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_35291326
quote:
Op zondag 19 februari 2006 11:51 schreef Nuongirl het volgende:

[..]

Voor 1 maart is hij online . We zijn in ieder geval druk bezig met de voorbereidingen. Ik hoop dat iedereen er net zo veel zin in heeft als wij
kun je al wat van de sluier oplichten??

-nieuwe features?
-enkel screenshotje?
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_35293074
Beter laat dan nooit:

Alonso: "Ferrari verspilt tijd aan Rossi"
17 februari 2006

Renault-rijder Fernando Alonso heeft geen problemen met de Ferrari-tests van Moto GP-kampioen Valentino Rossi. Het Italiaanse Formule 1-team verdoet hier alleen maar waardevolle tijd mee, zo meent de jonge wereldkampioen.

Rossi heeft twee weken geleden voor de derde keer getest voor Ferrari. Dat was op het circuit van Valencia, in het bijzijn van de andere teams. Alonso zei tegen de Spaanse krant Marca: "Ik vind het niet erg om Rossi in een Ferrari bezig te zien. De tijd die Ferrari in de tests van Rossi stopt, kan het team namelijk niet steken in de voorbereiding van de wagens voor het komende seizoen."

"Hij kan misschien wel vijfde worden of zelfs op het podium komen. Maar dat zou ik ook op een motor kunnen, als ik wat tijd kreeg om te oefenen," aldus Alonso.

Wel coole uitspraak: "dat zou ik ook op een motor kunnen"!
  maandag 20 februari 2006 @ 17:14:24 #173
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_35293775
Ik geloof ook niet zo in Rossi.

*Ik kan niet wachten tot dat de lichten weer op groen gaan
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_35294454
quote:
Bahrein dag 7: Slechts 49 laps voor Schumi

Dag zeven voor Ferrari in Bahrein waar Michael Schumacher en Felipe Massa hun testwerkzaamheden voltooiden welke bestonden uit – zoals gebruikelijk – het testen van de banden, de set-up, en enkele elektronische onderdelen. Het was bewolkt in Bahrein, met af en toe behoorlijke windvlagen.

Michael Schumacher reed opnieuw in de 248-F1, en weet zijn stijgende lijn voor te zetten. De hele week verbeterd hij zijn ‘best-lap-time’, dag zeven is geen uitzondering. Met een snelste tijd van 1 minuut 31.390 verbeterd hij zijn beste tijd van gisteren met ruim zes tiende van de seconde. De Duitser passeerde echter slechts 49 keer start-finish, dit als gevolg van alweer technische probleempjes met de nieuwe bolide van de Italiaanse renstal.

Zijn teamgenoot Felipe Massa reed aanzienlijk meer rondes over het Bahrain International Circuit: 124. Zijn snelste tijd werd 1 minuut 30.410. De Braziliaan reed echter in de F2004, aangedreven door een reguliere V10. Morgen komen beide coureurs opnieuw in actie.

Felipe Massa / Ferrari F2004 (V10) / 1:30.410 / 124
Michael Schumacher / Ferrari 248-F1 / 1:31.390 / 49
http://www.formule1wereld.nl/2006/nieuwsitem.php?subaction=showfull&id=1140449812&archive=&ucat=3
Calm down, please!
  maandag 20 februari 2006 @ 17:41:25 #175
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_35294674
Ik denk dat Ferrari flink bezig is om de underdog te willen worden...

En daarna kei hard toe te slaan,vrees ik
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_35294813
Die technische problemen stellen me niet gerust...
Ik hoop dat ze de auto nog op tijd betrouwbaar kunnen krijgen.

Het is wel positief dat de 248-F1 steeds sneller gaat
pi_35298562
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:14 schreef TimoBasso het volgende:
Ik geloof ook niet zo in Rossi.

*Ik kan niet wachten tot dat de lichten weer op groen gaan
Gelukkig is februari niet zo lang

Hoop eigelijk ook dat Ferrari de underdog aan het spelen is, maar goed 't blijft altijd zooo onwijs lastig. En na één of twee races valt er ook niet extreem veel te zeggen. Maar ben wel ontzettend benieuwd!
pi_35298720
quote:
De testagenda van deze week - 20 februari - 19:12

De eerste testdag van de week zit er reeds op. Ferrari kwam vandaag in actie op het Sakhir circuit in Bahrein maar tijdens de rest van de week zal er nog veel meer te beleven vallen in F1 land. Hier een overzicht van het testprogramma.

Dinsdag 21 februari
Bahrein: Ferrari
Barcelona: McLaren, Williams, Honda, Red Bull, Midland, Super Aguri
Imola: Scuderia Toro Rosso

Woensdag 22 februari
Bahrein: Ferrari
Barcelona: Renault, McLaren, Toyota, Williams, Honda, Red Bull, Midland, Super Aguri
Imola: BMW Sauber, Scuderia Toro Rosso

Donderdag 23 februari
Barcelona: Renault, McLaren, Toyota, Williams, Honda, Red Bull, Midland, Super Aguri
Imola: BMW Sauber, Scuderia Toro Rosso

Vrijdag 24 februari
Barcelona: Renault, Toyota, Red Bull
Imola: BMW Sauber, Scuderia Toro Rosso
http://www.f1-club.be/nieuws/verslag.php?id=416
Calm down, please!
  maandag 20 februari 2006 @ 19:33:37 #179
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_35298835
quote:
Op maandag 20 februari 2006 19:26 schreef PsychoDude_666 het volgende:

[..]

Gelukkig is februari niet zo lang

Hoop eigelijk ook dat Ferrari de underdog aan het spelen is, maar goed 't blijft altijd zooo onwijs lastig. En na één of twee races valt er ook niet extreem veel te zeggen. Maar ben wel ontzettend benieuwd!
Maak je maar geen zorgen,ik verwacht ook een zeer sterk Ferrari

*Wie had dat ooit gedacht dat ik Ferrari weer iets gun ?
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_35298903
quote:
Op maandag 20 februari 2006 19:33 schreef TimoBasso het volgende:

[..]

Maak je maar geen zorgen,ik verwacht ook een zeer sterk Ferrari

*Wie had dat ooit gedacht dat ik Ferrari weer iets gun ?
Ik verwacht dat Honda en Renault de eerste races sterker zullen zijn. Ik voel het aan m'n koelvloeistof.
Calm down, please!
  maandag 20 februari 2006 @ 19:36:41 #181
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_35298964
quote:
Op maandag 20 februari 2006 19:35 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Ik verwacht dat Honda en Renault de eerste races sterker zullen zijn. Ik voel het aan m'n koelvloeistof.
lol
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  dinsdag 21 februari 2006 @ 11:14:22 #182
11375 Mr_T
Always Outnumbered
pi_35320429
quote:
Super Aguri rijdt eerste meters in openbaar



Na de eerste shakedown op een Engels vliegveld, heeft Super Aguri de eerste officiële testkilometers gereden in Barcelona. Takuma Sato kwam even naar buiten voor een installatieronde om 10.35 vanmorgen.

Super Aguri kreeg onlangs het groende licht van de FIA om aankomend seizoen deel te nemen in de F1. Het team maakt gebruik van de oude Arrows chassis uit 2002.

Het Japanese team test deze week drie dagen in Barcelona met Sato en Yuji Ide.
Die wagen ziet er nu toch wel verouderd uit. Ben benieuwd of die de 110-procentregel gaan halen... Of zullen ze een oogje toeknijpen?
Never Outgunned
  dinsdag 21 februari 2006 @ 11:59:58 #183
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_35321850
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 11:14 schreef Mr_T het volgende:

[..]

Die wagen ziet er nu toch wel verouderd uit.
Vind je het gek? In ontwerp is die auto bijna 5 jaar oud.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 12:13:47 #184
11375 Mr_T
Always Outnumbered
pi_35322334
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 11:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Vind je het gek? In ontwerp is die auto bijna 5 jaar oud.
Ja duh . Ik doelde op het feit dat men dit zo'n mooie wagen vond. Maar als je ziet waar men nu mee komt, is dit toch wel opeens verouderd...
Never Outgunned
pi_35335329
Ik denk dat die bak geen 1 keer onder de 110% zal rijden, het zal een mooie flop worden.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 18:01:26 #186
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_35335930
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 17:49 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik denk dat die bak geen 1 keer onder de 110% zal rijden, het zal een mooie flop worden.
Het zal me niks verbazen,als een paar grote Japanse bedrijven achter die mannen gaan staan dit jaar,stiekem gun ik ze wel een klein suc6je
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_35340813
Japanners moet je nooit onderschatten :p
pi_35341227
Nee oke maar toch.
Ik bedoel, ze testen nu eindelijk, maar wel met een 5 jaar oude auto, dat kan toch nooit wat worden.
Ze doen me heel erg denken aan het Lola team uit 1997.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 20:26:36 #189
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_35341771
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 20:12 schreef SimtekF1 het volgende:
Nee oke maar toch.
Ik bedoel, ze testen nu eindelijk, maar wel met een 5 jaar oude auto, dat kan toch nooit wat worden.
Ze doen me heel erg denken aan het Lola team uit 1997.
Kwamen die wel aan testen?
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_35341805
Het is 110% van de eigen tijd he. Super Aguri zal daar geen problemen mee hebben (mag ik hopen).
pi_35341918
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 20:27 schreef Vitalogy het volgende:
Het is 110% van de eigen tijd he. Super Aguri zal daar geen problemen mee hebben (mag ik hopen).
Van hun eigen tijd? Hoe werkt de regel dan precies?
pi_35342055
Ik kan het denk ik niet duidelijker uitleggen dan al in het bericht hierboven staat.
pi_35342099
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 20:34 schreef Vitalogy het volgende:
Ik kan het denk ik niet duidelijker uitleggen dan al in het bericht hierboven staat.
Dat denk ik ook niet. Tis al moeilijk zat. En tis idd 110% van hun eigen tijd. Dus... Lezen!
pi_35342240
Ik had het bericht van die 110% regel niet gelezen, dus ik dacht dat het zoiets als de oude 106% regel was
quote:
Elke ronde afgelegd in de laatste 20 minuten moet sneller zijn dan 110% van de snelste kwalificatieronde van die piloot.
Dus wat Vitalogy zegt klopt neem ik aan.
  woensdag 22 februari 2006 @ 09:39:21 #195
11375 Mr_T
Always Outnumbered
pi_35356997
quote:
Räikkönen wijst miljoenencontract McLaren af
Volgens geruchten in de Finse pers heeft McLaren-coureur Kimi Räikkönen een miljoenencontract van zijn huidige werkgever afgeslagen. De tweevoudig vice-wereldkampioen zou bij een contractverlenging tot 2009 zo’n 24 miljoen dollar per jaar kunnen verdienen. Voor Räikkönen vooralsnog geen reden bij het team uit Woking te blijven.

Dit zou erop kunnen duiden dat Räikkönen reeds bij een ander team een ontract heeft gesloten. De algemene verwachting in de paddock is dat hij naar het team van Ferrari vertrekt om daar Michael Schumacher op te volgen, hoewel McLaren dat ten koste van alles probeert te voorkomen.

Bron: Racefreaks
Silly season 2006 nu al van start?
Never Outgunned
  woensdag 22 februari 2006 @ 09:46:02 #196
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_35357107
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 20:12 schreef SimtekF1 het volgende:

Ze doen me heel erg denken aan het Lola team uit 1997.
Daar ben ik het niet mee eens. Super Aguri heeft in tegenstelling tot Lola een grote geldschieter en een groot belang achter zich in de vorm van Honda.
Lola had geen geld en kwam met een auto op de proppen die geen testkilometer had gereden en bovendien alleen op papier werkte (het hele ding was nooit in een windtunnel getest). Daarnaast hadden ze ook nog eens een krachtbron die niet meekon met de rest.
De voorbereiding van Super Aguri is bagger, ze hebben een pre-historisch chassis en misschien hadden ze beter een jaar kunnen wachten met hun debuut. Maar ik geef ze meer kans om te overleven in de formule 1 wereld als Lola, is het niet dit jaar dan is het volgend jaar wel.
  woensdag 22 februari 2006 @ 09:49:25 #197
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_35357180
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 09:39 schreef Mr_T het volgende:

[..]

Silly season 2006 nu al van start?
Maar dat is toch allang bezig? Alonso heeft al getekend voor 2007, Schumacher zou kunnen stoppen, Räikkönen zou azen op Ferrari, dat soort dingen. Dat noem ik al wel silly season.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  woensdag 22 februari 2006 @ 10:07:59 #198
11375 Mr_T
Always Outnumbered
pi_35357568
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 09:49 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Maar dat is toch allang bezig? Alonso heeft al getekend voor 2007, Schumacher zou kunnen stoppen, Räikkönen zou azen op Ferrari, dat soort dingen. Dat noem ik al wel silly season.
Ja da's waar ook... Dan wordt het weer extra aangezwengeld dan
Never Outgunned
pi_35361039
Voor wie het testen vandaag wil volgen:
http://aplicacions.circui(...)mentsF1.asp?Idioma=2
pi_35362287
Renault komt de baan op
quote:
1 Fernando Alonso (M) Renault M 1'17.188 3 - 215.8 5
2 Giancarlo Fisichella (M) Renault M 1'17.395 4 +0.207 215.2 7
3 Juan Pablo Montoya (M) McLaren M 1'17.422 10 +0.234 215.1 18
4 Kimi Raikkonen (M) McLaren M 1'17.892 13 +0.704 213.8 19
5 Mark Webber (B) Williams B 1'18.462 13 +1.274 212.3 13
6 Jarno Trulli (B) Toyota B 1'18.789 24 +1.601 211.4 27
7 Jenson Button (M) Honda M 1'18.868 16 +1.680 211.2 21
8 Rubens Barrichello (M) Honda M 1'18.874 14 +1.686 211.2 19
9 Ralf Schumacher (B) Toyota B 1'20.032 4 +2.844 208.1 4
10 Tiago Monteiro (B) Midland F1 B 1'20.381 16 +3.193 207.2 29
11 Christian Klien (M) Red Bull M 1'24.103 3 +6.915 198.1 3
12 Yuji Ide (B) Super Aguri B 1'24.981 26 +7.793 196.0 27
13 David Coulthard (M) Red Bull M 1'30.923 3 +13.735 183.2 3
Calm down, please!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')