ja station lunterenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:13 schreef cucemodre het volgende:
Er is maar 1 automaat op dat hele station?
Dude jezus, maar was je dan de enige met dat probleem? Want het lijkt me dat er dan wel een groepje andere boze reizigers staat.quote:
Jaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:17 schreef cucemodre het volgende:
[..]
Dude jezus, maar was je dan de enige met dat probleem? Want het lijkt me dat er dan wel een groepje andere boze reizigers staat.
Of gaat er maar 1 trein in het uur?![]()
Ga toch weg met je terecht als je gewoon vantevoren naar zo'n kerel toegaat waarom moet er dan ineens 35 euro bij alsof je 1 of andere zwartrijder bent!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:17 schreef reintje17 het volgende:
vind het wel terecht, je kan dat geld weer bij de NSterugvragen
als de automaat echt kapot geweest is. Anders is het je eigen probleem
En wat ben jij nou weer voor kutkloon?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:22 schreef OfNoImportance het volgende:
Hahahahahaha stumper!
Gelijk hebben ze.
Bloeden moet je, neuckfout!
Ze zouden van die EUR 35,- minimaal het drievoudige moeten maken.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:22 schreef OfNoImportance het volgende:
Hahahahahaha stumper!
Gelijk hebben ze.
Je doet je naam eer aanquote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:22 schreef OfNoImportance het volgende:
Hahahahahaha stumper!
Gelijk hebben ze.
Yups, maar toch *moet* je reageren hè..?quote:
Stumper.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:22 schreef OfNoImportance het volgende:
Hahahahahaha stumper!
Gelijk hebben ze.
Geen zorgen om maken, je gaat vast nog wel een aantal keer te laat komen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:40 schreef Wisheh het volgende:
ja zeg het ook niet vaak hoor kanker maar wel als ik gewoon echt pissig ben...kut nsnet nieuwe baan en dan nu al te laat
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Geen zorgen om maken, je gaat vast nog wel een aantal keer te laat komen.
Ik ben wel blij dat je nu je te laat bent, je tijd in ieder geval nuttig besteed, door te Fok!kenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:40 schreef Wisheh het volgende:
ja zeg het ook niet vaak hoor kanker maar wel als ik gewoon echt pissig ben...kut nsnet nieuwe baan en dan nu al te laat
Ja, nu welquote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:45 schreef _Liquid_ het volgende:
Ik heb een blaar op mn tong, is ook kut. Hoor je mij daarover?
Wat moet ik anders doen? Fok! Junkiequote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:44 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat je nu je te laat bent, je tijd in ieder geval nuttig besteed, door te Fok!ken![]()
De goede leiden altijd onder de kwade. En helaas is het verleden hebben andere het al voor je verpest.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:22 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ga toch weg met je terecht als je gewoon vantevoren naar zo'n kerel toegaat waarom moet er dan ineens 35 euro bij alsof je 1 of andere zwartrijder bent!
Ik zou zeggen leef je uit op dat raam
Gan dan ook niet naar Kampen met dat kut dieseltreintjequote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:51 schreef Syytön het volgende:
Oh dat ken ik wel, heb het een tijdje geleden ook gehad op Zwolle, toen ik de trein naar Kampen moest. Die automaat deed het niet, dus ik naar een conducteur en ik kreeg hetzelfde verhaal. Vervolgens als een leip naar de andere kant van het station gerend, waar een rij mensen tot aan de deur stond. Trein gemist dus. En de ironie wilt dat toen ik de volgende trein had, er iets was met de koppeling van de trein, en ik wéér een úúr moest wachten voordat de trein ging.
Treinkaartjes van de NS, loves it.
Moet je ook niet gaan klagen als de prijzen weer omhoog gaan!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:54 schreef VASND het volgende:
ruitje intikken.
It's amazingquote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
TT en de OP zijn genezen van een nare ziekte
Das omgekeerd redenerenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:56 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Moet je ook niet gaan klagen als de prijzen weer omhoog gaan!
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:10 schreef Syll het volgende:
Whahaha..lullig!
Ik koop altijd kaartjes zonder datum. En stempel ze dan niet af Gisteren werd k toevallig gecontroleerd.
Dat NS-ventje stond naar mijn kaartje te kijken en zei: 'Die is niet geldig’
Ik: ‘Hoezo niet dan?’
Hij: ‘Hij is niet gestempeld’
Ik: ‘Ohw, kut helemaal vergeten *kijkt heel verbaast*’
Hij: ‘Oke, volgende keer wel doen dan’
En hij liep weg.
Volgens mij heeft het echt een voordeel als je als een vrij ‘onschuldige’ vrouw zoiets doet!
Wat een knurft zeg dat je toch die 35 euro moest betalen!
quote:Bloeden moet je, neuckfout!
Wel goed informeren he. Die TT was van mijquote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
TT en de OP zijn genezen van een nare ziekte
En? waar maakt jij op uit dat ik niet goed geinformeerd ben?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:40 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Wel goed informeren he. Die TT was van mij![]()
waar moet je naar toe dan?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:34 schreef sandermans het volgende:
Waar werk je? want er rijden ook bussen door lunteren..
Hoewel ze het wel moeilijk maken voor bussen om er doorheen te komen, het verbaast me elke keer weer wat een klote plaats lunteren is..![]()
Je klaagt over de NS, terwijl de schuld ligt bij de ABN AMRO vanwege hun zwaar zuigende pasjes!!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:34 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Ja![]()
jij weet meer, vertel vertel vertel![]()
ik heb anders nooit last van me pas ofzo heur...hij doet altijd...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:36 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je klaagt over de NS, terwijl de schuld ligt bij de ABN AMRO vanwege hun zwaar zuigende pasjes!!
ABN..... ik heb ook een ABN pas en die magneetstrippen zijn waardeloos...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:37 schreef Wisheh het volgende:
[..]
ik heb anders nooit last van me pas ofzo heur...hij doet altijd...
maar waar ligt dit nou aan dan? ABN of NS?
Maar kon wel gewoon bij de supermarkt pinnen enzo..nergens last vanquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:39 schreef Rekkie het volgende:
[..]
ABN..... ik heb ook een ABN pas en die magneetstrippen zijn waardeloos...
Ik ben in een jaar tijd al aan mijn 3e pas toe, omdat die strippen steeds weigeren!
Als ik het me goed herinner heeft PDOA daar ook al eens over geklaagd!
ABN heeft inderdaad geen kwaliteitspassen. M'n moeder kan er al niet meer mee internetbankieren mijne is gescheurd binnen een half jaar en ga zo maar verder ook inderdaad wel is gehad dat je op verschillende plekken gewoon NIET kunt pinnen, heel apart.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:37 schreef Wisheh het volgende:
[..]
ik heb anders nooit last van me pas ofzo heur...hij doet altijd...
maar waar ligt dit nou aan dan? ABN of NS?
Soms heb ik er ook geen last van.... maar soms bij internetbankieren en dan ineens bij een bepaalde pin automaat weigert het ding van alle kanten.....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:39 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Maar kon wel gewoon bij de supermarkt pinnen enzo..nergens last van![]()
Dat is dus gewoon kut.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:10 schreef Syll het volgende:
Whahaha..lullig!
Ik koop altijd kaartjes zonder datum. En stempel ze dan niet af Gisteren werd k toevallig gecontroleerd.
Dat NS-ventje stond naar mijn kaartje te kijken en zei: 'Die is niet geldig’
Ik: ‘Hoezo niet dan?’
Hij: ‘Hij is niet gestempeld’
Ik: ‘Ohw, kut helemaal vergeten *kijkt heel verbaast*’
Hij: ‘Oke, volgende keer wel doen dan’
En hij liep weg.
Volgens mij heeft het echt een voordeel als je als een vrij ‘onschuldige’ vrouw zoiets doet!
Wat een knurft zeg dat je toch die 35 euro moest betalen!
Ik moet van voorthuizen naar ede, dat is nog wel te doen..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:15 schreef Wisheh het volgende:
[..]
waar moet je naar toe dan?
ik moet naar amersfoort, die rijden denk niet vanaf lunteren naar amersfoort![]()
Die werken niet bij sommige (nieuwe) NS-automaten.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:34 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Ja![]()
jij weet meer, vertel vertel vertel![]()
Je hoort mij niet klagen ;-)quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:43 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon kut.
Als een meisje/vrouw zich met een lach verontschuldigt, zien die conducteurs het bijna altijd door de vingers. Maar een man krijgt dan dus átijd een boete.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |