Met auto wel....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:44 schreef nlboy het volgende:
Koop een auto! (of scooter)
Nooit meer problemen met het OV.![]()
Op dat soort dagen verslaap ik me JUIST altijdquote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:10 schreef Ingrate het volgende:
tijdig op staan, als je weet dat het belangrijk is moet je maar eerder vertrekken en geen risico lopen
mjah, dat wordt idd van je verwacht, maar het is natuurlijk van de zotten dat je te vroeg ergens moet zijn, omdat je anders de kans loopt je bus niet te halenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:42 schreef buzzer het volgende:
je hoort vijf minuten voor tijd bij de halte te staan, dus het is gewoon je eigen domme schuld..
Wat maken die paar minuutjes nou uit.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:49 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
mjah, dat wordt idd van je verwacht, maar het is natuurlijk van de zotten dat je te vroeg ergens moet zijn, omdat je anders de kans loopt je bus niet te halen![]()
Je leven achter een pc doorbrengen is niet goed voor je uithoudingsvermogen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:51 schreef Syytön het volgende:
Waarom kotsend?
Scherpe analysequote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:53 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je leven achter een pc doorbrengen is niet goed voor je uithoudingsvermogen.
TS heeft derhalve geen uithoudingsvermogen en is na een sprintje van 10 meter helemaal naar de kloten en moet zodoende kotsen
En het komt niet in je op wat eerder van huis te gaan, zodat je zeker weet dat je de bus niet mist?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:09 schreef DR787 het volgende:
En nu mis ik een belangrijk practicum van 3 uur waar je niet te laat mag komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |