Ik zie geen plaatjes ...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:10 schreef Stevie_ het volgende:
Ik heb een nieuwe bank & stoel....![]()
[[url=http://img529.imageshack.us/img529/388/1kl5qb.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img398.imageshack.us/img398/2427/2kl8xa.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img398.imageshack.us/img398/8007/3kl2qk.jpg]afbeelding][/URL]

Toevallig in Groningen??!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:18 schreef MissBliss het volgende:
TVP aangezien ik hard op zoek ben naar een kamer

Niet slecht voro een studentenkamerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:10 schreef Stevie_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ziet er goed uit moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:10 schreef Stevie_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Nee... Amsterdam.quote:

ik zoek er wel eentje in groningenquote:

Jup ik weet wat, wel per direct en ze zoeken een leuk meisjequote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:25 schreef Asmodean het volgende:
[..]
ik zoek er wel eentje in groningenweet je nog een kamer die vrijkomt ofzo?

helaas ben ik niet van plan om me te laten ombouwenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:30 schreef Stevie_ het volgende:
[..]
Jup ik weet wat, wel per direct en ze zoeken een leuk meisjeMidden in centrum, één kamer van 21m2, slaapzolder en eigen keuken. 330 euri incl p/m.
Een vriendinnetje van mij gaat samenwonen dus die wil graag een vervangster
Contact me anders op msn > s_keereweer apenstaart hotmail dot com

Och sjees, ik dacht dat de reactie waarop ik reageerde van MissBliss was. Want dat is duidelijk wel een meisjequote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:31 schreef Asmodean het volgende:
[..]
helaas ben ik niet van plan om me te laten ombouwen

vette stoel, waar heb je die vandaanquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:10 schreef Stevie_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Die viel mij ook al op ja, alleen pas ik er waarschijnlijk niet in. Althans, hij zal waarschijnlijk te klein zijn en veel te weinig steun aan m'n rug + nek bieden...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:34 schreef erik-de-perik het volgende:
[..]
vette stoel, waar heb je die vandaan
en nog belangrijker: hoe duur issie?

Lijkt me eerder een studio hoor...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:10 schreef Stevie_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik voeg je ook even toe.. Oke? Vriendin van me zoekt ook 'n kamer in Groningen, is superlief meisje!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:30 schreef Stevie_ het volgende:
[..]
Jup ik weet wat, wel per direct en ze zoeken een leuk meisjeMidden in centrum, één kamer van 21m2, slaapzolder en eigen keuken. 330 euri incl p/m.
Een vriendinnetje van mij gaat samenwonen dus die wil graag een vervangster
Contact me anders op msn > s_keereweer apenstaart hotmail dot com

Ik geloof niet dat je hier maar 350 voor betaaldquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:10 schreef Stevie_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |