Ik zie geen plaatjes ...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:10 schreef Stevie_ het volgende:
Ik heb een nieuwe bank & stoel....![]()
[[url=http://img529.imageshack.us/img529/388/1kl5qb.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img398.imageshack.us/img398/2427/2kl8xa.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img398.imageshack.us/img398/8007/3kl2qk.jpg]afbeelding][/URL]
Toevallig in Groningen??!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:18 schreef MissBliss het volgende:
TVP aangezien ik hard op zoek ben naar een kamer
Niet slecht voro een studentenkamerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:10 schreef Stevie_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er goed uit moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:10 schreef Stevie_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee... Amsterdam.quote:
ik zoek er wel eentje in groningenquote:
Jup ik weet wat, wel per direct en ze zoeken een leuk meisjequote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:25 schreef Asmodean het volgende:
[..]
ik zoek er wel eentje in groningenweet je nog een kamer die vrijkomt ofzo?
helaas ben ik niet van plan om me te laten ombouwenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:30 schreef Stevie_ het volgende:
[..]
Jup ik weet wat, wel per direct en ze zoeken een leuk meisjeMidden in centrum, één kamer van 21m2, slaapzolder en eigen keuken. 330 euri incl p/m.
Een vriendinnetje van mij gaat samenwonen dus die wil graag een vervangster
Contact me anders op msn > s_keereweer apenstaart hotmail dot com
Och sjees, ik dacht dat de reactie waarop ik reageerde van MissBliss was. Want dat is duidelijk wel een meisjequote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:31 schreef Asmodean het volgende:
[..]
helaas ben ik niet van plan om me te laten ombouwen
vette stoel, waar heb je die vandaanquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:10 schreef Stevie_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die viel mij ook al op ja, alleen pas ik er waarschijnlijk niet in. Althans, hij zal waarschijnlijk te klein zijn en veel te weinig steun aan m'n rug + nek bieden...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:34 schreef erik-de-perik het volgende:
[..]
vette stoel, waar heb je die vandaan
en nog belangrijker: hoe duur issie?
Lijkt me eerder een studio hoor...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:10 schreef Stevie_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik voeg je ook even toe.. Oke? Vriendin van me zoekt ook 'n kamer in Groningen, is superlief meisje!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:30 schreef Stevie_ het volgende:
[..]
Jup ik weet wat, wel per direct en ze zoeken een leuk meisjeMidden in centrum, één kamer van 21m2, slaapzolder en eigen keuken. 330 euri incl p/m.
Een vriendinnetje van mij gaat samenwonen dus die wil graag een vervangster
Contact me anders op msn > s_keereweer apenstaart hotmail dot com
Ik geloof niet dat je hier maar 350 voor betaaldquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:10 schreef Stevie_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En lang heb je opgeruimd en ben je bezig geweest om met een meetlat al je servies en accessoires tactisch te plaatsen voor deze foto's?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:17 schreef Stevie_ het volgende:
Thx
Ik zal nog even pimpen met de rest van mijn ruimtes...op badkamer na, daar is namelijk in al die tijd nooit wat veranderd op een nieuwe hippe wc-bril na.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die bankquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:10 schreef Stevie_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Er is niks mis met de IKEA.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:30 schreef MarkzMan_X het volgende:
Volgens mij heb ik het wel eens eerder gezegd. Maar, zijn dit studentenkamers? Ik studeer nu al 4 jaar, en ik heb nog nooit zulke IKEA-achtige kamers gezien.
Waar studeren jullie, Almere?
Dat zeg ik niet. Echter, die kamers lijken wel een foto uit een IKEA brochure. Dát is dan weer wel sneu. Ná je studie kan je lekker burgerlijk worden...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:32 schreef Afwasborsteldetweede het volgende:
[..]
Er is niks mis met de IKEA.
Dat vind ik zo'n onzin. Waarom proberen veel studenten toch altijd zo stoer te doen door zich tegen dingen af te zetten? "ik ben niet burgerlijk" "ik heb mijn ouders al 4 maanden niet gezien, terwijl m'n moeder zich afvraagt of ik nog wel leef!". Dat soort dingen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:42 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Echter, die kamers lijken wel een foto uit een IKEA brochure. Dát is dan weer wel sneu. Ná je studie kan je lekker burgerlijk worden...
Ik zie nergens een datum? Wanneer krijg ik jouw kamer?quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:25 schreef Stevie_ het volgende:
Ik zal even korte metten maken met de rare uitspraken hier: ik stofzuig 1 x per 2 weken en maak dan meestal meteen ook de boel even goed schoon. Verder houd ik de afwas dagelijks bij en probeer ik het aanrecht ook vrij clean te houden. Ik heb een vrij grote kast wat er voor zorgt dat me kamer vrij snel opgeruimd is...![]()
Overigens komen alleen het tv-meubel en de rekken in de keuken van de Ikea vandaan.
Ik woon samen met nog 2 andere studenten in een pand midden in het centrum van Groningen. En wij alle 3 hebben het hier gemiddeld stukken beter voor elkaar dan hoe de gemiddelde student er bij zit. Wij verven namelijk, stofzuigen en houden aanrechten schoon. Tevens kopen we meubels en regelen dit niet van de straatkant vandaan. En dat is echt dikke prima als ik het vergelijk met de vele studenthuizen waar het echt te ranzig voor woorden is. En zoveel extra energie om het een beetje goed voorelkaar te hebben kost het niet.
Verder verschillen we niet veel van de andere studenten hooorrrr....we zijn gewoooon normaaaale mensen![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:30 schreef MarkzMan_X het volgende:
Volgens mij heb ik het wel eens eerder gezegd. Maar, zijn dit studentenkamers? Ik studeer nu al 4 jaar, en ik heb nog nooit zulke IKEA-achtige kamers gezien.
Waar studeren jullie, Almere?
En nu wil je die fiets terugkopen ofzo?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:36 schreef Volvoman het volgende:
Weet iemand van wie die laatste foto in de OP is? We hebben een aantal jaren geleden een vouwfiets verkocht aan een student, en deze ziet er hetzelfde uit
Mooie studentenkamerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:10 schreef Stevie_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
mooie kleur iddquote:Op zondag 19 maart 2006 19:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Da's een mooie rustige kleur op de muur.
Even in één woord: wauw!quote:Op zondag 9 april 2006 20:09 schreef loehoes het volgende:
[afbeelding]
Een stukje van mijn kamer in Zwolle![]()
Bed = Leenbakker?quote:Op zondag 9 april 2006 20:09 schreef loehoes het volgende:
[afbeelding]
Een stukje van mijn kamer in Zwolle![]()
Dankje! Heb nu geen foto met daglicht, maar zal (als ik het opgeruimd hebquote:Op zondag 9 april 2006 20:22 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Even in één woord: wauw!![]()
Heb je ook een foto bij daglicht? Kan ik/kunnen we de kleurtjes even goed zien!![]()
Ben benieuwd!
Hoe groot is je kamer trouwens en hoeveel betaal je er voor? (hoort zo in dit topic hé)
Er is daar een topic voor.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:22 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Gaaf topic.
Helaas heb ik nog geen kamer weten te bemachtigen in Amsterdam, dus als iemand wat weet houd ik mij aan bevolen.
Waar ergens in Zwolle? Ik zit in Diezerpoort, ook op 16m2quote:Op zondag 9 april 2006 23:24 schreef loehoes het volgende:
Het is 16m2, (oogt ruimer vind ik zelf. zal ook wel foto's van de rest maken) en betaal 276,13 inclusief g/w/l.
Zwolle-Zuid.quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:43 schreef Syytön het volgende:
[..]
Waar ergens in Zwolle? Ik zit in Diezerpoort, ook op 16m2![]()
die kraftwerkposterquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:35 schreef Sjoewe het volgende:
Vandaag ingetrokken
25m2 + eigen keuken, douche, toilet en gedeelde tuin 14.gif
Die muurquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:20 schreef De_Handelaar het volgende:
[afbeelding]
mn slaapkamer komt andere keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |