vast oefenen voor het weekendquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:16 schreef DutchGooner het volgende:
Ach,hij zal een keer niet wakker zijn...
eerst aankomend weekend met Trance Energy maarquote:
Dat kinderfeestje?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
eerst aankomend weekend met Trance Energy maar
met deze keer een uitermate goede line upquote:
Is ook voor het eerst danquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
met deze keer een uitermate goede line up
quote:
hoeveel liter wil je?quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:35 schreef Spideyman het volgende:
3 biertjes aub.
Willen jullie ook wat?
Vertelquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:35 schreef Spideyman het volgende:
3 biertjes aub.
Willen jullie ook wat?
3 Bacardi Cola comin up!quote:
Godver dat wil ik ook. Nog aan het werk dan morgen?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Een echte vent...
Ik kan heerlijk tot een uur of 12 blijven liggen![]()
Heb deze week late dienst van 1500 tot 0000, morgen dus ook...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:40 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Godver dat wil ik ook. Nog aan het werk dan morgen?
* Spideyman staat elke vrijdag in de fabriek aan de lopende band.
ik heb de jaarlijkse titel alquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:42 schreef Spideyman het volgende:
Ik ga ook maar pitten.
DG en Rubber, julie mogen vechten voor de titel nachtbraker van de avond. Later.
een gekochte titelquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb de jaarlijkse titel alweltrusten
het zit diep hèquote:
ook lid van het rode kruisquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:42 schreef Spideyman het volgende:
DG en Rubber, julie mogen vechten voor de titel nachtbraker van de avond. Later.
Wat ben je ook een uitvreter he.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat is het godsallejezus vroeg voor een vrijdagochtend
Wat, wat, watquote:
Ga maar eens trainen, straks moet jij nog spelen in de davis cup!quote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:35 schreef clauwheee het volgende:
Rondje koffie en thee met gebak maar, Noca en ik 'vieren' vandaag ons 5-jarigjubileum
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:38 schreef SCH het volgende:
Hey klef stel, van harte![]()
5 jaar Claudia
[afbeelding]
en Gerwin
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:23 schreef Eilanden het volgende:
Weer linkse radio aan het maken SCH?![]()
Goed zo ... dus met een invalshoek dat ook de minder goede atleten ook eigenlijk een gouden medaille moeten krijgenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:27 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Lekker veilig over de Olympische Spelen - maar wel met een linksche invalshhoek natuurlijk
Als we geen goud halen is dat de SCHuld van Verdonkquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:30 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Goed zo ... dus met een invalshoek dat ook de minder goede atleten ook eigenlijk een gouden medaille moeten krijgen
Inderdaad, want die Egyptische bobbers hadden gewoon de Nederlandse nationaliteit moeten krijgenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Als we geen goud halen is dat de SCHuld van Verdonk![]()
en Shauni Davids ook natuurlijk, das toch een broer van Edgar ?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:39 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Inderdaad, want die Egyptische bobbers hadden gewoon de Nederlandse nationaliteit moeten krijgen
Neuh. Ik hem ook niet..we gaan dit weekend wel ff uit eten ofzo.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:49 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Heeft Noca je trouwens nog iets gegeven??
Inderdaad! Maar Verdonk was tegen gezinsherenigingquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:52 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en Shauni Davids ook natuurlijk, das toch een broer van Edgar ?![]()
Hij is het toch niet vergeten hè...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:53 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Neuh. Ik hem ook niet..we gaan dit weekend wel ff uit eten ofzo.
Eierbal bij de Febo?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:53 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Neuh. Ik hem ook niet..we gaan dit weekend wel ff uit eten ofzo.
Ze heeft ook een tijd een oogje op Ben gehad, hoorde ikquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:56 schreef SCH het volgende:
Als Verdonk alleen al naar die schaatsen kijkt, worden ze al bot.
Nee hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:54 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Hij is het toch niet vergeten hè...
stook,stook,stook
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:13 schreef SCH het volgende:
Noca is echt een boer, die haalt vanmiddag zo'n verlept bossie blommen bij de ESSO
Of bel Noca even dat 'ie een bosje lavendel mee moet nemen .. ook rustgevendquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:16 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Kopje "groene" thee?? Dat is rustgevend...
Feestje, Feestje....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:23 schreef -Vaduz- het volgende:
5 jaar alweer, gefeliciteerd Clauno combinatie!
trouwen, trouwen![]()
in zo'n sexy boerenkielquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:13 schreef SCH het volgende:
Noca is echt een boer, die haalt vanmiddag zo'n verlept bossie blommen bij de ESSO
Sinds mensenheugnis...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:22 schreef SCH het volgende:
Hoe lang ben jij al met je vrouwtje Dylan
* SCH zet koffie voor DD en ph neer
Nee, want het is tot nu een gezellig topicquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:50 schreef TerroRobbie het volgende:
had ik hier al in gepost?
Toch welquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, want het is tot nu een gezellig topic
Carnavaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalquote:
SCHat wat ben je ook eenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Wellus, maar dat maakt hem juist zo lief.
Een man van weinig woorden
Waar?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:05 schreef rubbereend het volgende:oi
gefeliciteerd Clauw & Noca
heeft iemand Boez al herkend op de tribunes?
Davis Cupquote:
zou hij echt voor de zekerheid, zijn trainingspak aanhebben en z'n racket bij zich ?quote:
een deel van het vrouwentennis kun je ook wel wegzappen, zeker de laatste rondes van de toenrooien, met die Fransequote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:13 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
das mannen tennis, dat kijk ik niet...
Volgens mij is ie al knetterlamquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:05 schreef rubbereend het volgende:oi
gefeliciteerd Clauw & Noca
heeft iemand Boez al herkend op de tribunes?
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Volgens mij is ie al knetterlam
als-ie inmiddels niet verliefd geworden is, althansquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]z'n drinktempo kennende zou dat best kunnen!
idd, de kwalificatiewedstrijden zijn vaak veel leukerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een deel van het vrouwentennis kun je ook wel wegzappen, zeker de laatste rondes van de toenrooien, met die Franseen de gezusters Wiliams, Henin, Davenport etc. etc.
davis cup is toch een legitiem excuusquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:47 schreef VoreG het volgende:
Om kwart voor 1 knetterlam zijn zonder dat het lekker zonnig weer is... En zonder een EK/WK
je vergeet Carnavalquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:47 schreef VoreG het volgende:
Om kwart voor 1 knetterlam zijn zonder dat het lekker zonnig weer is... En zonder een EK/WK
ik zie liever een grotere cupquote:
die erwtensoep ziet er maar onsmakelijk uitquote:
Niet doen...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:57 schreef DeTolk het volgende:
Ik ga even de 3DVD box Fifa Fever halen
ik nog niet, maar er staat ook geen camera bij de barquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Hebben jullie BoeZ al gesignaleerd op de televisie?
had dat eerder gezegd, nu heb ik em net gehaaldquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Niet doen...
Ik vind hem tegenvallen..
Welk net?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Hebben jullie BoeZ al gesignaleerd op de televisie?
Je moet er van houden..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:33 schreef DeTolk het volgende:
[..]
had dat eerder gezegd, nu heb ik em net gehaald
Toch maar even kijken
Op de wc's ook niet zekerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik nog niet, maar er staat ook geen camera bij de bar
Zo moeilijk is het toch niet om een klok vooruit te zettenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:01 schreef clauwheee het volgende:
Nog 2 uur. Kon ik de klok maar vooruit zetten!
weet je wat ook lekker is???quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:05 schreef DeTolk het volgende:
lekker hoor zo'n vrije dag
prima hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:06 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
weet je wat ook lekker is???
KOFFIE....
en dat mag jij gaan halen
ik sleep je er wel doorheen.........quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:01 schreef clauwheee het volgende:
Nog 2 uur. Kon ik de klok maar vooruit zetten!
afspraakje met bluezzquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:08 schreef Lionheaad het volgende:
waar sta je op te wachten dan??
Afspraak maken voor m'n vader, alleen zijn ze steeds niet bereikbaar.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:08 schreef Lionheaad het volgende:
waar sta je op te wachten dan??
je moet ook Bluezz bellen....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:14 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Afspraak maken voor m'n vader, alleen zijn ze steeds niet bereikbaar.
Tuurlijkquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:11 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik sleep je er wel doorheen.........
als je belooft dat jij mij er doorheen sleept
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:15 schreef borisz het volgende:
[[url=
afbeelding]]http://img.2dehands.nl/f/normal/10716238.jpg]afbeelding[/url]][/url]
Ik heb hier een touw, daar kan ik wat mensen aan slepen
Die is tweede hands....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:15 schreef borisz het volgende:
[afbeelding]
Ik heb hier een touw, daar kan ik wat mensen aan slepen
Zappen met opening OWSquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Sparta - AZ...
quote:Ahmed Hossam heeft met succes een beroep gedaan op de vergevingsgezindheid van bondscoach Hassan Shehata. En dus kan Mido zijn opwachting maken in de finale van de Afrika Cup, al is het waarschijnlijk een rol op het tweede plan.
Nadat Hossam publiekelijk al zijn fout had toegegeven, heeft de aanvaller nu ook de plooien gladgestreken met Shehata. Met de bondscoach had hij na een wissel openlijk een verbaal robbertje uitgevochten. Na zijn excuses is de verbanning uit de Egyptische selectie van de baan getuige zijn optreden op de training van de Farao's.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:47 schreef Lionheaad het volgende:
Zal vanavond wel Beverly Hills Cop II worden
Oh op teletekst stond wat anders.We zullen het zien.quote:
aangezien ik teletekst hoger aansla dan Vi.nl (waar het laatste nieuws minimaal een halve dag oud is !) zul jij wel gelijk hebben !quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:51 schreef tong80 het volgende:
Oh op teletekst stond wat anders.We zullen het zien.
als je bij tennis verliest, heb je het net toch juist welquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:54 schreef SCH het volgende:
Raemon heeft het gewoon Net niet
Rastavlechtjes?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:02 schreef tong80 het volgende:
Zo snel even naar de kapper en dan voetjeballuh kijken.
Herman Kieft jrquote:
Oh jee, Bommel in rep en roer. Tong komt zijn huis uit.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:02 schreef tong80 het volgende:
Zo snel even naar de kapper en dan voetjeballuh kijken.
Alle eenheden verzamelen!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh jee, Bommel in rep en roer. Tong komt zijn huis uit.![]()
dvd vs dvd spelerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:22 schreef Lionheaad het volgende:
Welke wedstrijd hebben we vanavond eigenlijk???
vanaf nu nog 15 minquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:40 schreef Bjoro het volgende:
prettig weekend Lion
Clau en ik wachten nog 1 kwartiertje
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:40 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb net een prachtige bos bloemen van Nocaatje gehad, helemaal laten maken in mijn lievelingskleuren![]()
elke steel is toch groen ?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:40 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb net een prachtige bos bloemen van Nocaatje gehad, helemaal laten maken in mijn lievelingskleuren![]()
Ben jij alweer gaan werken vandaag bikkel!!quote:
Ik zie het nu pas,tolkie ik ben nog steeds ziek thuis, dus niemand neemt op nuquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:07 schreef DeTolk het volgende:
prima hoor
sta toch in de wacht bij het ziekenhuis
Maar goed dat 'ie vanochtend toch effe de berichten in Hools heeft gechecktquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:40 schreef clauwheee het volgende:
Maar hij heeft er z'n best voor me gedaan! Want er bestaan écht groene bloemen, gemixt met roodquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:44 schreef pascalheister het volgende:
[..]
elke steel is toch groen ?
Je hebt dat SMS'je van me toch wel gekregen dat je niet met lege handen thuis kon komen omdat anders Clau met de deegroller klaar stond?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:54 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik kreeg een hele dikke zoen![]()
Haha Eilanden
Vandaag nog niet hier gekeken
Whehequote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:56 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Je hebt dat SMS'je van me toch wel gekregen dat je niet met lege handen thuis kon komen omdat anders Clau met de deegroller klaar stond?
Ooh je gebruikt het 'sportschool-smoesje' niet meer?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:58 schreef Noca het volgende:
[..]
Whehe
Heb je mobiele nummer niet!
Volgende week elke dag op cursus in A'dam...
toch nog een PSV hartjequote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:55 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Maar hij heeft er z'n best voor me gedaan! Want er bestaan écht groene bloemen, gemixt met rood
quote:
en vannacht wordt dat eventjes dunnetjes over gedaan in bed natuurlijkquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:14 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Eilandje, hij krijgt elke dag heule dikke zoenen, en vandaag extra natuurlijk, dat snap je zelf ook
Die zijn er helemaal klaar voorquote:
Wat is daar meequote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:56 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Zowie Bowie.
Hehequote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo hoort het Franky, het afschaffen van dat feest moet stap twee zijn.
dan ben je duidelijk iets vergeten te regelen in de sollicitatiegesprekken!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:19 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeieavond!
Geen vrij voor carnaval!
Dan maar met de vuilnisbak op schoot maandagmorgen en dinsdagmorgen....
WEEKEND!
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:27 schreef DarkShine het volgende:
Hoe herken je mensen die niet kunnen zuipen? Ze willen carnaval afschaffen!
Mensen die carnaval niks vinden hebben geen excuus nodig om lekker te zuipenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:27 schreef DarkShine het volgende:
rare grens trek je.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:28 schreef methodmich het volgende:
Of ze wonen boven de Moerdijk.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:27 schreef DarkShine het volgende:
daarom wordt er in de achterhoek ook het meeste gezopenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:27 schreef DarkShine het volgende:
voordat die beginnen kijk ik nog een stukje Sophiequote:
heel het rijk van Nijmegen, het land van Maas en Waal en de Bommelerwaard viert ook nog Carnaval. om maar eens wat te noemen. De Waal is een betere grens.quote:
Ik woon in de Bommelerwaard en reken maar dat ze het hier vieren.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heel het rijk van Nijmegen, het land van Maas en Waal en de Bommelerwaard viert ook nog Carnaval. om maar eens wat te noemen. De Waal is een betere grens.
In HIA zit ook een carnavalsvereniging. Hebben 4 leden.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heel het rijk van Nijmegen, het land van Maas en Waal en de Bommelerwaard viert ook nog Carnaval. om maar eens wat te noemen. De Waal is een betere grens.
daarom poste ik dat ookquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik woon in de Bommelerwaard en reken maar dat ze het hier vieren.
Leuk ja, bij de beslissende penalty viel het beeld weg.......quote:
helaas hier in Zillewold ookquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik woon in de Bommelerwaard en reken maar dat ze het hier vieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |