vast oefenen voor het weekendquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:16 schreef DutchGooner het volgende:
Ach,hij zal een keer niet wakker zijn...
eerst aankomend weekend met Trance Energy maarquote:
Dat kinderfeestje?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
eerst aankomend weekend met Trance Energy maar
met deze keer een uitermate goede line upquote:
Is ook voor het eerst danquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
met deze keer een uitermate goede line up
quote:
hoeveel liter wil je?quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:35 schreef Spideyman het volgende:
3 biertjes aub.
Willen jullie ook wat?
Vertelquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:35 schreef Spideyman het volgende:
3 biertjes aub.
Willen jullie ook wat?
3 Bacardi Cola comin up!quote:
Godver dat wil ik ook. Nog aan het werk dan morgen?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Een echte vent...
Ik kan heerlijk tot een uur of 12 blijven liggen![]()
Heb deze week late dienst van 1500 tot 0000, morgen dus ook...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:40 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Godver dat wil ik ook. Nog aan het werk dan morgen?
* Spideyman staat elke vrijdag in de fabriek aan de lopende band.
ik heb de jaarlijkse titel alquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:42 schreef Spideyman het volgende:
Ik ga ook maar pitten.
DG en Rubber, julie mogen vechten voor de titel nachtbraker van de avond. Later.
een gekochte titelquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb de jaarlijkse titel alweltrusten
het zit diep hèquote:
ook lid van het rode kruisquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:42 schreef Spideyman het volgende:
DG en Rubber, julie mogen vechten voor de titel nachtbraker van de avond. Later.
Wat ben je ook een uitvreter he.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat is het godsallejezus vroeg voor een vrijdagochtend
Wat, wat, watquote:
Ga maar eens trainen, straks moet jij nog spelen in de davis cup!quote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:35 schreef clauwheee het volgende:
Rondje koffie en thee met gebak maar, Noca en ik 'vieren' vandaag ons 5-jarigjubileum
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:38 schreef SCH het volgende:
Hey klef stel, van harte![]()
5 jaar Claudia
[afbeelding]
en Gerwin
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:23 schreef Eilanden het volgende:
Weer linkse radio aan het maken SCH?![]()
Goed zo ... dus met een invalshoek dat ook de minder goede atleten ook eigenlijk een gouden medaille moeten krijgenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:27 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Lekker veilig over de Olympische Spelen - maar wel met een linksche invalshhoek natuurlijk
Als we geen goud halen is dat de SCHuld van Verdonkquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:30 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Goed zo ... dus met een invalshoek dat ook de minder goede atleten ook eigenlijk een gouden medaille moeten krijgen
Inderdaad, want die Egyptische bobbers hadden gewoon de Nederlandse nationaliteit moeten krijgenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Als we geen goud halen is dat de SCHuld van Verdonk![]()
en Shauni Davids ook natuurlijk, das toch een broer van Edgar ?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:39 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Inderdaad, want die Egyptische bobbers hadden gewoon de Nederlandse nationaliteit moeten krijgen
Neuh. Ik hem ook niet..we gaan dit weekend wel ff uit eten ofzo.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:49 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Heeft Noca je trouwens nog iets gegeven??
Inderdaad! Maar Verdonk was tegen gezinsherenigingquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:52 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en Shauni Davids ook natuurlijk, das toch een broer van Edgar ?![]()
Hij is het toch niet vergeten hè...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:53 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Neuh. Ik hem ook niet..we gaan dit weekend wel ff uit eten ofzo.
Eierbal bij de Febo?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:53 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Neuh. Ik hem ook niet..we gaan dit weekend wel ff uit eten ofzo.
Ze heeft ook een tijd een oogje op Ben gehad, hoorde ikquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:56 schreef SCH het volgende:
Als Verdonk alleen al naar die schaatsen kijkt, worden ze al bot.
Nee hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:54 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Hij is het toch niet vergeten hè...
stook,stook,stook
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:13 schreef SCH het volgende:
Noca is echt een boer, die haalt vanmiddag zo'n verlept bossie blommen bij de ESSO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |