Niet in het bijzonder.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:40 schreef Tafkahs het volgende:
hou je van zinnen die eindigen op 'joh' ?
Nee, dank je. Ik wil mijn glutteralen niet blootstellen aan mutatie.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Den Bosch
-> Utrechtquote:
Waar heb jij het nou weer over, joh?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:42 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, dank je. Ik wil mijn glutteralen niet blootstellen aan mutatie.
Dat leg ik jou maar niet uit.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over, joh?
Wat is daar kut aan?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:48 schreef Pony-Lover het volgende:
nee den haag is kut, niet doen
De straten liggen vol hondenpoepquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:55 schreef Floripas het volgende:
Wat is daar dan zo mis?
Er wonen in Den Haag voornamelijk ware Untermenschen, erger dan varkens en honden.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:55 schreef Floripas het volgende:
Wat is daar dan zo mis?
Ik zit nu in Wittevrouwen, da's óók 5 minuten van het centrum.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:57 schreef Oosthoek het volgende:
Ligt er trouwens wel aan wáár in Utrecht. Vermijd alles wat niet op 5 minuten loopafstand van het centrum ligt, dat is namelijk per defenitie kut.
Wijken als Lombok, Kanaleneiland, Overvecht en Tuindorp moet je mijden als de pest.
Biltstraat wel eens gezien?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De straten liggen vol hondenpoep
Daar kijk ik juist naar uit.quote:Je komt constant politici op straat tegen
In Utrecht toch ook?quote:Belabberde openingstijden van winkels
Ja, da's wel minderquote:Overal politie, ivm regeringsgebouwen en ambassades en derglijke
Juist Hoog-Catherijne wordt altijd genoemd.quote:Grotere kans op terroristische aanslagen door bovennoemde punt ook
En jij woont in...juist....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:00 schreef zoalshetis het volgende:
utrecht is een durp en denhaag is kankuh.
Ik vind Lombok juist een leuke wijk.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:57 schreef Oosthoek het volgende:
Wijken als Lombok, Kanaleneiland, Overvecht en Tuindorp moet je mijden als de pest.
precies.quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:19 schreef zoalshetis het volgende:
dan zou ik zelfs nog liever naar middelburg verhuizen.
Dat lijkt me een goed plan.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:17 schreef Floripas het volgende:
Nou, dan zal het maar Utrecht worden, niet?
200 euro in de maand voor een twee onder 1 kap woning met zowel voor als achter vrij uitzicht, en een gigantische tuin. Centrum van leeuwarden op 15 minuten fietsen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:23 schreef zoalshetis het volgende:
platteland is mijn droom, maar eerst nog ff schandalig veel geld verdienen.
ik heb het over mijn werk nu en settlement als boer/zelfvoorziener over een jaar of 8. niet in nederland.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
200 euro in de maand voor een twee onder 1 kap woning met zowel voor als achter vrij uitzicht, en een gigantische tuin. Centrum van leeuwarden op 15 minuten fietsen.
Den Haag zei je?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:35 schreef Floripas het volgende:
Ik overweeg om van Utrecht naar Den Haag te verhuizen.
Heeft iemand ervaring met beide steden, en kan die persoon me iets vertellen over de verschillen?
Is het uitgaansleven er leuker, is het er veiliger, enzovoorts?
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:19 schreef thomastux het volgende:
Als ik in Den Haag ben heb ik altijd het gevoel dat ik een grote, koude wereldstad ben die toch erg beklemmend is.
Kanaleneiland en Overvecht kan ik inkomen, maar Lombok en helemaal Tuindorp snap ik nou niks van....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:57 schreef Oosthoek het volgende:
Ligt er trouwens wel aan wáár in Utrecht. Vermijd alles wat niet op 5 minuten loopafstand van het centrum ligt, dat is namelijk per defenitie kut.
Ik ga vaak uit met mijn Marokkaanse vrienden, inderdaadquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:38 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Den-Haag........ geen twijfel over mogelijk....
UItgaan in Utrecht? Hahahahha gezellig met je Marokaanse vrienden
Denhaag ook....quote:
Als je daar van houdt moet je vooral naar Utrecht gaan, kan je genoeg vrienden krijgen in die bevolkingsgroep...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:48 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ga vaak uit met mijn Marokkaanse vrienden, inderdaad![]()
Ik blijf niet in Utrecht wonen om met mijn Marokkaanse vrienden te stappen, rare.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:08 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Als je daar van houdt moet je vooral naar Utrecht gaan, kan je genoeg vrienden krijgen in die bevolkingsgroep...
06:00 ? is vroeg?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:24 schreef ExtraWaskracht het volgende:
In Den Haag heb je toch van die irritant vroege sluitingstijden?
volgens mij woon je bij mij in de buurtquote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:49 schreef Floripas het volgende:
Ik woon nu hier: [afbeelding]
En ik zou hier gaan wonen:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:50 schreef Floripas het volgende:
Irritant aan Utrecht: je hakken blijven tussen de kinderkopjes steken...
Er wonen veel verschillende bevolkingsgroepen in Lombok, maar ik vind de sfeer er prettig. Het is nog geen 5 minuten fietsen vanaf het CSquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:49 schreef Oosthoek het volgende:
Lombok is ongeveer equivalent aan klein-marokko. Daarom nooit lombok, en tuindorp is ook maar een grauwe saaie arbeiderswijk zonder sfeer. Bovendien allebei gewoon te ver van t centrum af.
Jah, dan moet je niet in die sjonnie buurten komen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:58 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Er wonen in Den Haag voornamelijk ware Untermenschen, erger dan varkens en honden.![]()
Je moet er ook nog eens in elke zin KANKER zeggen![]()
Ik hoorde op mijn werk dat er een sluitingstijd voor kroegen geldt van 2 of 3 uur en dat het verder alleen disco's zijn die het privilege hebben tot later open te blijven.quote:
Ja, vol met Paultjuhhhjes. Ik weet niet of TS dat wel wil.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:30 schreef paultjuhhh het volgende:
Utrecht natuurlijk !
De gezelligste stad van NL !
Helemaal niet vol met paultjuhhhs wat zijn dat voor rare reacties me dunktquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:38 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Ja, vol met Paultjuhhhjes. Ik weet niet of TS dat wel wil.
alles tot 6 uur sommige disco's tot 7 uur en wat dacht je hier vanquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:24 schreef ExtraWaskracht het volgende:
In Den Haag heb je toch van die irritant vroege sluitingstijden?
quote:Maandag gesloten
Dinsdag 24:00-0700
Woensdag 24:00-0700
Donderdag 24:00-0800
Vrijdag 24:00-0900
Zaterdag 24:00-0930
Zondag 24:00-07:00
min. 23 jaar.
Wil ik dat niet?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:38 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Ja, vol met Paultjuhhhjes. Ik weet niet of TS dat wel wil.
Wiè is hier de sjonnie?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:09 schreef gieling het volgende:
Utrecht natuurlijk
Maar als je zo'n sjonnie bent dan ga je maar naar den haag
Ik zeg ALS dus misschien jij misschien ook niet.quote:
en als je nou ergens niet wilt eten is dat het wel!quote:
Helemaal niets mis met Transwijk. Ben jij in 1982 voor het laatst in Utrecht geweest? Lombok is echt the place to be tegenwoordig hoor.quote:
In your dreams.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Helemaal niets mis met Transwijk. Ben jij in 1982 voor het laatst in Utrecht geweest? Lombok is echt the place to be tegenwoordig hoor.
Kilometers. Een stuk of 60.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:48 schreef Nolius het volgende:
Utrecht, met afstand
Noem je inderdaad een puik voordeel!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:51 schreef skiczukie het volgende:
in Utrecht stikt van de studenten met schorre stemmetjes en een kotsmentaliteit.![]()
Ik woon in Zuilen Noord, en dat is ook prima te doen. Met de bus 5 minuten in centrum en fiets binnen 15 minuten in centrum. Kanaleneiland en Overvecht zijn niet de prettigste wijken om te wonen maar het is te doen. Tuindorp valt ook heel erg mee.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:49 schreef Oosthoek het volgende:
Lombok is ongeveer equivalent aan klein-marokko. Daarom nooit lombok, en tuindorp is ook maar een grauwe saaie arbeiderswijk zonder sfeer. Bovendien allebei gewoon te ver van t centrum af. Kanaleneiland en overvecht zijn me een klare zaak, daar moet je gewoon niet wonen.
Witte vrouwen is okay, vogelenbuurt ook, centrum uitstekend. Wat voor wijken heb je nog meer...?
[edit]Transwijk, ook vermijden.
waar ongeveer in scheveningen woon jij dan?quote:
Duindorpquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
waar ongeveer in scheveningen woon jij dan?
ik woon ook in scheveningen![]()
Was dat maar waarquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:56 schreef Schubbekut het volgende:
Den Haag heeft trams die op tijd rijden.
Ja, met een redenquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:56 schreef Schubbekut het volgende:
Meer politie op straat.
Ik red me er zonder auto ook prima, met een auto is het net zo kut als Utrecht.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:56 schreef Schubbekut het volgende:
Een auto hebben in Den Haag heeft ook daadwerkelijk nut.
Ja dat is waar en al rijden die soms 3 min te laat in Utrecht sta je soms 3 kwartier buiten in de kou omdat lijn 11 besluit even niet te rijdenquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Was dat maar waar
[..]
Ja, met een reden
[..]
Ik red me er zonder auto ook prima, met een auto is het net zo kut als Utrecht.
ik andere kant van scheveningen bij de tram remizequote:
Poortstraat is vlakbij, maar niet helemaal goedquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:16 schreef Hyperdude het volgende:
Als je op Utrecht uitgekeken bent kan je beter naar Amsterdam verhuizen.![]()
Kortom ik zou lekker in de Poortstraat (of zit ik fout!?) blijven wonen.
2 jaar in Den Haag gewoond, na een jaar heb je het wel gezien daaro.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:12 schreef RaisinGirl het volgende:
Het centrum van Utrecht heeft, zeker zo op het eerste gezicht, meer sfeer en gezelligheid. Aan de andere kant heeft Den Haag wel meer te bieden, Utrecht heb je sneller gezien, het blijft toch een groot dorp (oké dat is Den Haag natuurlijk ook, eigenlijk iedere zogenaamde grote stad in NL, toch heeft Den Haag beduidend meer stedelijk 'allure')..
Wat goed is aan Den Haag is dat je best veel leuke en gezellige wijken hebt waar je prettig kunt wonen: Regentessekwartier, Zeehelden, Duinoord, Statenkwartier, Bezuidenhout, Benoordenhout. Die wijken hebben ook hun eigen sfeer, winkels, en voorzieningen. Staar je dus niet blind op het centrum.
Wat verder ook leuk is (vind ik dan), is de gevarieerdheid (het ene moment loop je nog op de Haagse markt in de Schilderswijk, het andere moment sta je bier te drinken tussen jongens uit Wassenaar bij 2005 op de Denneweg), je struikelt niet over de studenten (daar heb je het op een gegeven moment ook wel mee gehad), en er is op cultureel gebied wel wat te beleven: het Paard van Troje, de Anton Phillips Zaal, het Nederlands Danstheater, Koninklijke Schouwburg, festivals als Crossing Border, een goed en leuk Filmhuis, Gemeentemuseum, Mauritshuis, de beeldententoonstelling op het Lange Voorhout iedere zomer, het Escher museum, Museon, KB, nationaal archief ( historica?) en ik vind het ook wel eens grappig om op de publieke tribune in de Tweede Kamer te zitten, maarja, ieder zo z'n hobbies natuurlijk.
En verder, niet te vergeten, het Strand om uit te waaien, in de zomer voor de leuke feestjes.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Jaar part-time in Den Haag gewoond, is bout.
Utrecht is een puike stad, maar heb geen ervaring als inwoner. Maar van haar inwoners hoor ik niets dan goeds.
ik bespeur hier enige jaloezie van een gefrustreerd mannetje die nooit heeft gestudeerd (in de studentenstad van Nederland, Utrecht!)quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:51 schreef skiczukie het volgende:
en in Utrecht stikt van de studenten met schorre stemmetjes en een kotsmentaliteit.![]()
Tsssquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik bennu in Den Haag
Was ik maar in Utrecht
nee man het is een kut alto fries. En die moeten we niet hier in den haagquote:
Ik vond hierin huis een Nederlandse vlag, maar ik mocht m niet verbranden van mn liefjequote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee man het is een kut alto fries. En die moeten we niet hier in den haag
Ze was bang dat je haar in de brand vliegt?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vond hierin huis een Nederlandse vlag, maar ik mocht m niet verbranden van mn liefje
Nee de vlag was van haar moeder, en die hadgeen toestemming gegevenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ze was bang dat je haar in de brand vliegt?
Oh, zo eentje... ga maar lekker naar Utrecht hebben ze vast wel plek voor je!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee man het is een kut alto fries. En die moeten we niet hier in den haag
Nog een pluspunt van Utrecht: Het is de hoofdstad van Fryslân geweest, in beter tijdenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:22 schreef Chen het volgende:
[..]
Oh, zo eentje... ga maar lekker naar Utrecht hebben ze vast wel plek voor je!
Hehe vandaag ook! 2-0!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 23:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nog een pluspunt van Utrecht: Het is de hoofdstad van Fryslân geweest, in beter tijden
Je gaat dan ook naar de fucking Asta.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:49 schreef cultheld het volgende:
Ik heb in Den Haag gewoond. Een onderbuurman die je met de dood bedreigt, woeste Antillianen boven je die elkaar overhoop willen schieten, Marokkanen die een vriend van je voor de HHS onder schot nemen en overvallen en Asta uitsmijters die niet tegen een geintje kunnen. Ik hou van Den Haag
Je hebt vast een scooter.quote:
Typische domme Amsterdammer opmerking. Utrecht of Den Haag? wat begrijp je niet, Utrecht? of Den Haag? KEuze uit twee is niet zo heel moeilijk hoor.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:15 schreef Roellio het volgende:
Amsterdam.
Ligt helemaal maar aan waar in Scheveningen je zit.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:42 schreef MLF het volgende:
scheveningen zuigt
duindorp is alleen maar een probleemwijk
duindorpquote:Op maandag 13 maart 2006 03:51 schreef OFfSprngr het volgende:
[.scheveningen zuigt
duindorp is alleen maar een probleemwijk.]
Ligt helemaal maar aan waar in Scheveningen je zit.
my active topics, duhquote:Op maandag 13 maart 2006 20:03 schreef MLF het volgende:
en wat is een myat?
Lombok is niet zo mooi, vooral die oerlelijke dubbele busbaan. Welke gek dat heeft verzonnenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:07 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Kanaleneiland en Overvecht kan ik inkomen, maar Lombok en helemaal Tuindorp snap ik nou niks van....
Lombok (oke niet alles ziet er zo uit, maar wel een behoorlijk deel):
[afbeelding]
Nou, misschien omdat de Vleutenseweg de belangrijkste weg van de Leidsche Rijn naar de binnenstad is en dat de kans groot is dat daar in de toekomst een tram gaat rijden. Het autoverkeer loopt toch wel vast, is het niet op het Westplein dan is het wel al eerder, daar valt geen groei uit te halen, uit het OV wel.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:08 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
[..]
Lombok is niet zo mooi, vooral die oerlelijke dubbele busbaan. Welke gek dat heeft verzonnen.
Grote onzin natuurlijk, al het verkeer moet om de 100 meter toch stoppen voor de stoplichten. Met een dubbele baan kan het echt wel beter doorstromen.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou, misschien omdat de Vleutenseweg de belangrijkste weg van de Leidsche Rijn naar de binnenstad is en dat de kans groot is dat daar in de toekomst een tram gaat rijden. Het autoverkeer loopt toch wel vast, is het niet op het Westplein dan is het wel al eerder, daar valt geen groei uit te halen, uit het OV wel.
Duh,quote:Op maandag 13 maart 2006 22:13 schreef Marruk het volgende:
Den Haag is gewoon een saaie kutstad. Ik ken heel wat mensen in Londen en die mensen zijn ook bijna allemaal in Den Haag geweest en vonden het één van de meest saaie steden waar ze ooit geweest waren. En ik ben het roerend met hen eens!
ik heb dan wel weer een huisje in monster...quote:Op maandag 13 maart 2006 22:28 schreef WetLips het volgende:
Lijkt me super, in de lente en de zomer met de fiets naar het strand.
Als wij dan twee uur in de file staan op zoek naar een parkeeplek dan ben ik altijd jaloers op de mensen die gewoon voorbijfietsen.![]()
Yes de snelweg! Altijd al willen wonen!quote:Op maandag 13 maart 2006 21:49 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Den Haag Archipel(wel aardige kakbuurt maar prima om te leven...centrum en scheveningen dichtbij en ook nog snel op de snelweg). Verder genoeg leuke dingen te beleven vind ik!
Het mooie en handige ervan is dat je er niks van merkt maar wel dichtbij zit! Erg handig als je 3 x per week naar Amsterdam moetquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:41 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Yes de snelweg! Altijd al willen wonen!
Zou kunnuh.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:21 schreef speknek het volgende:
Ligt het aan mij of is -uh Rotterdams, en -ah Haags?
Ja klopt, maar ze lieten maar 1 kant zien van duindorp...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:22 schreef kevin85 het volgende:
[..]
He.. die plaats zat ook in probleemwijken![]()
Duindorp voor de duindorpers!!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:22 schreef kevin85 het volgende:
[..]
He.. die plaats zat ook in probleemwijken![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |