Niet in het bijzonder.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:40 schreef Tafkahs het volgende:
hou je van zinnen die eindigen op 'joh' ?
Nee, dank je. Ik wil mijn glutteralen niet blootstellen aan mutatie.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Den Bosch
-> Utrechtquote:
Waar heb jij het nou weer over, joh?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:42 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, dank je. Ik wil mijn glutteralen niet blootstellen aan mutatie.
Dat leg ik jou maar niet uit.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over, joh?
Wat is daar kut aan?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:48 schreef Pony-Lover het volgende:
nee den haag is kut, niet doen
De straten liggen vol hondenpoepquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:55 schreef Floripas het volgende:
Wat is daar dan zo mis?
Er wonen in Den Haag voornamelijk ware Untermenschen, erger dan varkens en honden.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:55 schreef Floripas het volgende:
Wat is daar dan zo mis?
Ik zit nu in Wittevrouwen, da's óók 5 minuten van het centrum.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:57 schreef Oosthoek het volgende:
Ligt er trouwens wel aan wáár in Utrecht. Vermijd alles wat niet op 5 minuten loopafstand van het centrum ligt, dat is namelijk per defenitie kut.
Wijken als Lombok, Kanaleneiland, Overvecht en Tuindorp moet je mijden als de pest.
Biltstraat wel eens gezien?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De straten liggen vol hondenpoep
Daar kijk ik juist naar uit.quote:Je komt constant politici op straat tegen
In Utrecht toch ook?quote:Belabberde openingstijden van winkels
Ja, da's wel minderquote:Overal politie, ivm regeringsgebouwen en ambassades en derglijke
Juist Hoog-Catherijne wordt altijd genoemd.quote:Grotere kans op terroristische aanslagen door bovennoemde punt ook
En jij woont in...juist....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:00 schreef zoalshetis het volgende:
utrecht is een durp en denhaag is kankuh.
Ik vind Lombok juist een leuke wijk.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:57 schreef Oosthoek het volgende:
Wijken als Lombok, Kanaleneiland, Overvecht en Tuindorp moet je mijden als de pest.
precies.quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:19 schreef zoalshetis het volgende:
dan zou ik zelfs nog liever naar middelburg verhuizen.
Dat lijkt me een goed plan.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:17 schreef Floripas het volgende:
Nou, dan zal het maar Utrecht worden, niet?
200 euro in de maand voor een twee onder 1 kap woning met zowel voor als achter vrij uitzicht, en een gigantische tuin. Centrum van leeuwarden op 15 minuten fietsen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:23 schreef zoalshetis het volgende:
platteland is mijn droom, maar eerst nog ff schandalig veel geld verdienen.
ik heb het over mijn werk nu en settlement als boer/zelfvoorziener over een jaar of 8. niet in nederland.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
200 euro in de maand voor een twee onder 1 kap woning met zowel voor als achter vrij uitzicht, en een gigantische tuin. Centrum van leeuwarden op 15 minuten fietsen.
Den Haag zei je?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:35 schreef Floripas het volgende:
Ik overweeg om van Utrecht naar Den Haag te verhuizen.
Heeft iemand ervaring met beide steden, en kan die persoon me iets vertellen over de verschillen?
Is het uitgaansleven er leuker, is het er veiliger, enzovoorts?
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:19 schreef thomastux het volgende:
Als ik in Den Haag ben heb ik altijd het gevoel dat ik een grote, koude wereldstad ben die toch erg beklemmend is.
Kanaleneiland en Overvecht kan ik inkomen, maar Lombok en helemaal Tuindorp snap ik nou niks van....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:57 schreef Oosthoek het volgende:
Ligt er trouwens wel aan wáár in Utrecht. Vermijd alles wat niet op 5 minuten loopafstand van het centrum ligt, dat is namelijk per defenitie kut.
Ik ga vaak uit met mijn Marokkaanse vrienden, inderdaadquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:38 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Den-Haag........ geen twijfel over mogelijk....
UItgaan in Utrecht? Hahahahha gezellig met je Marokaanse vrienden
Denhaag ook....quote:
Als je daar van houdt moet je vooral naar Utrecht gaan, kan je genoeg vrienden krijgen in die bevolkingsgroep...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:48 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ga vaak uit met mijn Marokkaanse vrienden, inderdaad![]()
Ik blijf niet in Utrecht wonen om met mijn Marokkaanse vrienden te stappen, rare.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:08 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Als je daar van houdt moet je vooral naar Utrecht gaan, kan je genoeg vrienden krijgen in die bevolkingsgroep...
06:00 ? is vroeg?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:24 schreef ExtraWaskracht het volgende:
In Den Haag heb je toch van die irritant vroege sluitingstijden?
volgens mij woon je bij mij in de buurtquote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:49 schreef Floripas het volgende:
Ik woon nu hier: [afbeelding]
En ik zou hier gaan wonen:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:50 schreef Floripas het volgende:
Irritant aan Utrecht: je hakken blijven tussen de kinderkopjes steken...
Er wonen veel verschillende bevolkingsgroepen in Lombok, maar ik vind de sfeer er prettig. Het is nog geen 5 minuten fietsen vanaf het CSquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:49 schreef Oosthoek het volgende:
Lombok is ongeveer equivalent aan klein-marokko. Daarom nooit lombok, en tuindorp is ook maar een grauwe saaie arbeiderswijk zonder sfeer. Bovendien allebei gewoon te ver van t centrum af.
Jah, dan moet je niet in die sjonnie buurten komen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:58 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Er wonen in Den Haag voornamelijk ware Untermenschen, erger dan varkens en honden.![]()
Je moet er ook nog eens in elke zin KANKER zeggen![]()
Ik hoorde op mijn werk dat er een sluitingstijd voor kroegen geldt van 2 of 3 uur en dat het verder alleen disco's zijn die het privilege hebben tot later open te blijven.quote:
Ja, vol met Paultjuhhhjes. Ik weet niet of TS dat wel wil.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:30 schreef paultjuhhh het volgende:
Utrecht natuurlijk !
De gezelligste stad van NL !
Helemaal niet vol met paultjuhhhs wat zijn dat voor rare reacties me dunktquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:38 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Ja, vol met Paultjuhhhjes. Ik weet niet of TS dat wel wil.
alles tot 6 uur sommige disco's tot 7 uur en wat dacht je hier vanquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:24 schreef ExtraWaskracht het volgende:
In Den Haag heb je toch van die irritant vroege sluitingstijden?
quote:Maandag gesloten
Dinsdag 24:00-0700
Woensdag 24:00-0700
Donderdag 24:00-0800
Vrijdag 24:00-0900
Zaterdag 24:00-0930
Zondag 24:00-07:00
min. 23 jaar.
Wil ik dat niet?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:38 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Ja, vol met Paultjuhhhjes. Ik weet niet of TS dat wel wil.
Wiè is hier de sjonnie?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:09 schreef gieling het volgende:
Utrecht natuurlijk
Maar als je zo'n sjonnie bent dan ga je maar naar den haag
Ik zeg ALS dus misschien jij misschien ook niet.quote:
en als je nou ergens niet wilt eten is dat het wel!quote:
Helemaal niets mis met Transwijk. Ben jij in 1982 voor het laatst in Utrecht geweest? Lombok is echt the place to be tegenwoordig hoor.quote:
In your dreams.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Helemaal niets mis met Transwijk. Ben jij in 1982 voor het laatst in Utrecht geweest? Lombok is echt the place to be tegenwoordig hoor.
Kilometers. Een stuk of 60.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:48 schreef Nolius het volgende:
Utrecht, met afstand
Noem je inderdaad een puik voordeel!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:51 schreef skiczukie het volgende:
in Utrecht stikt van de studenten met schorre stemmetjes en een kotsmentaliteit.![]()
Ik woon in Zuilen Noord, en dat is ook prima te doen. Met de bus 5 minuten in centrum en fiets binnen 15 minuten in centrum. Kanaleneiland en Overvecht zijn niet de prettigste wijken om te wonen maar het is te doen. Tuindorp valt ook heel erg mee.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:49 schreef Oosthoek het volgende:
Lombok is ongeveer equivalent aan klein-marokko. Daarom nooit lombok, en tuindorp is ook maar een grauwe saaie arbeiderswijk zonder sfeer. Bovendien allebei gewoon te ver van t centrum af. Kanaleneiland en overvecht zijn me een klare zaak, daar moet je gewoon niet wonen.
Witte vrouwen is okay, vogelenbuurt ook, centrum uitstekend. Wat voor wijken heb je nog meer...?
[edit]Transwijk, ook vermijden.
waar ongeveer in scheveningen woon jij dan?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |