Niet in het bijzonder.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:40 schreef Tafkahs het volgende:
hou je van zinnen die eindigen op 'joh' ?
Nee, dank je. Ik wil mijn glutteralen niet blootstellen aan mutatie.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Den Bosch
-> Utrechtquote:
Waar heb jij het nou weer over, joh?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:42 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, dank je. Ik wil mijn glutteralen niet blootstellen aan mutatie.
Dat leg ik jou maar niet uit.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over, joh?
Wat is daar kut aan?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:48 schreef Pony-Lover het volgende:
nee den haag is kut, niet doen
De straten liggen vol hondenpoepquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:55 schreef Floripas het volgende:
Wat is daar dan zo mis?
Er wonen in Den Haag voornamelijk ware Untermenschen, erger dan varkens en honden.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:55 schreef Floripas het volgende:
Wat is daar dan zo mis?
Ik zit nu in Wittevrouwen, da's óók 5 minuten van het centrum.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:57 schreef Oosthoek het volgende:
Ligt er trouwens wel aan wáár in Utrecht. Vermijd alles wat niet op 5 minuten loopafstand van het centrum ligt, dat is namelijk per defenitie kut.
Wijken als Lombok, Kanaleneiland, Overvecht en Tuindorp moet je mijden als de pest.
Biltstraat wel eens gezien?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De straten liggen vol hondenpoep
Daar kijk ik juist naar uit.quote:Je komt constant politici op straat tegen
In Utrecht toch ook?quote:Belabberde openingstijden van winkels
Ja, da's wel minderquote:Overal politie, ivm regeringsgebouwen en ambassades en derglijke
Juist Hoog-Catherijne wordt altijd genoemd.quote:Grotere kans op terroristische aanslagen door bovennoemde punt ook
En jij woont in...juist....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:00 schreef zoalshetis het volgende:
utrecht is een durp en denhaag is kankuh.
Ik vind Lombok juist een leuke wijk.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:57 schreef Oosthoek het volgende:
Wijken als Lombok, Kanaleneiland, Overvecht en Tuindorp moet je mijden als de pest.
precies.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |