Hey lieverdquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Beeeeeeeeeeertjeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
500 euro voor 2, 3 of 4 mensenquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:32 schreef tanna het volgende:
[..]
Ik heb niet alles bijgelezen, maar wat kost dat dan? En is dat dan all inclusive?![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:31 schreef Foreverblue het volgende:
Theo: zoals jullie weten is er een dictator in het Hotel Big Brother gekomen..... weten jullie wie?
Iemand: Viola?
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:31 schreef Foreverblue het volgende:
Theo: zoals jullie weten is er een dictator in het Hotel Big Brother gekomen..... weten jullie wie?
Iemand: Viola?
quote:
Zat er op te wachten.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
trek mijn woorden terug die ik over je zij![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:34 schreef versabommie het volgende:
ff resumeren hoor, theo heeft vanavond ferry, bonnie, monique en anita in zijn kamp gehaald ....
niet slecht![]()
quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:36 schreef versabommie het volgende:
Eindelijk niveau, Bertus staigerpaip!
Nou inderdaad .... wel opvallendquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:36 schreef cuall het volgende:
Viola baalt dat ze geen aandacht krijgt en heeft zich teruggetrokken in de slaapkamer![]()
Goed zo.... opzouten.... een feest zonder Viool is gelijk 2x zo gezelligquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:36 schreef cuall het volgende:
Viola baalt dat ze geen aandacht krijgt en heeft zich teruggetrokken in de slaapkamer![]()
Net goedquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:36 schreef cuall het volgende:
Ze is zichzelf aan het stylenquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:36 schreef regenworm het volgende:
Viola zit op bed zal ze gaan slapen
Bonnie is liefquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:37 schreef MissJ. het volgende:
Bonnie is een ster!!!!![]()
(jammer Paul de Leeuw gemiste kans)
Hey Pareltjequote:Op donderdag 9 februari 2006 23:37 schreef White_Pearl het volgende:
Hallo AllemaalBEW
Wat een gezellige boel zeg!![]()
![]()
![]()
nu nog ff heel sportief reageren op de grap van jones en frank nog een veer in zijn reet en hij heeft de kliek aan zijn zijde en de oorlog met viola kan beginnenquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Voor zolang het duurt, hoop ik dan maar.
Aha, dank je welquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:33 schreef Dora30 het volgende:
[..]
500 euro voor 2, 3 of 4 mensen
ligt eraan wie je aan de telefoon krijgt![]()
Het moet nog een keer tot een uitbarsting komen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Voor zolang het duurt, hoop ik dan maar.
Parelquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:37 schreef White_Pearl het volgende:
Hallo AllemaalBEW
![]()
![]()
Hoi Parelquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:37 schreef White_Pearl het volgende:
Hallo AllemaalBEW
![]()
![]()
Nee joh hij doet het heel leukquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:38 schreef regenworm het volgende:
Atonio = Mute
Haai Pareltjequote:Op donderdag 9 februari 2006 23:37 schreef White_Pearl het volgende:
Hallo AllemaalBEW
![]()
![]()
Wist niet dat hij uit Veenendaal kwam.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:38 schreef DanielleNaomi het volgende:
ik wil niet op een bosjeeeeeeeeee
FCUquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:39 schreef versabommie het volgende:
Wat een fucking slechte versie van maak me gek zeg!
als de dj in het supportershome van FCU dit draait komt trappen ze hem het home uit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |