quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:22 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Wanneer komt jouw prins je redden.........en als je dan je schoentje verliest, plaats hem dan in het gezicht van Viool.
Newsiequote:Op donderdag 9 februari 2006 23:26 schreef newsman het volgende:
Theo roept:"Ik ben helemaal kapot", Viool komt eraan gesloft en zegt zachtjes, Theo:"Dat was mijn tekst".
Ik ook hoor!quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:27 schreef Manu82 het volgende:
Iedereen kan alles zeggen, maar ik vind het best een leuke avond![]()
Theo is een arrogant lul, maar een feestje geven kan ie wel.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:27 schreef Manu82 het volgende:
ja weet het zeker.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ze zegt houwen, niet houden. Weet je het zeker ?![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:28 schreef Yolande het volgende:
CartWOman, tanna, newsman, cuall, Snaptnix, Wickedangel en iedereen die ik vergeten ben![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook, maar soms wel vage muziek erdoor, zoals nuquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:27 schreef CartWOman het volgende:
Wat toch doodzonde, die covers van wereldnummers...![]()
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:27 schreef Manu82 het volgende:
Het is bere gezelligquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:27 schreef Manu82 het volgende:
ik ook hoor.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:27 schreef Manu82 het volgende:
Wormpje wil alles houwen wat van het vrouwelijke geslacht is.quote:
Theo heeft gezegevierdquote:
Dan heeft 'ie deze nodig:quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:29 schreef frizti het volgende:
[..]
Wormpje wil alles houwen wat van het vrouwelijke geslacht is.![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:29 schreef Wickedangel het volgende:
En als ik me niet vergis, heeft ze ook nog een tatoeage op haar linkerborst.
[afbeelding]
Hey, odie!quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:31 schreef Foreverblue het volgende:
Het vriendinnetje van de Hulk
[afbeelding]
Beeeeeeeeeeertjeeeeeeeeeeeeeequote:
Ik heb niet alles bijgelezen, maar wat kost dat dan? En is dat dan all inclusive?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:29 schreef Dora30 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens![]()
Volgende keer gaan wij ook met z'n allen![]()
O,nee is te duur![]()
Theo: zoals jullie weten is er een dictator in het Hotel Big Brother gekomen..... weten jullie wie?
Iemand: Viola?
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat is altijd met Beertje in de buurt.
Theo: zoals jullie weten is er een dictator in het Hotel Big Brother gekomen..... weten jullie wie?
trek mijn woorden terug die ik over je zijquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:30 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dan heeft 'ie deze nodig: [afbeelding]
![]()
Hey lieverdquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Beeeeeeeeeeertjeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
500 euro voor 2, 3 of 4 mensenquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:32 schreef tanna het volgende:
[..]
Ik heb niet alles bijgelezen, maar wat kost dat dan? En is dat dan all inclusive?![]()
quote:
Zat er op te wachten.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
trek mijn woorden terug die ik over je zij![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:34 schreef versabommie het volgende:
ff resumeren hoor, theo heeft vanavond ferry, bonnie, monique en anita in zijn kamp gehaald ....
niet slecht![]()
quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:36 schreef versabommie het volgende:
Eindelijk niveau, Bertus staigerpaip!
Nou inderdaad .... wel opvallendquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:36 schreef cuall het volgende:
Viola baalt dat ze geen aandacht krijgt en heeft zich teruggetrokken in de slaapkamer![]()
Goed zo.... opzouten.... een feest zonder Viool is gelijk 2x zo gezelligquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:36 schreef cuall het volgende:
Viola baalt dat ze geen aandacht krijgt en heeft zich teruggetrokken in de slaapkamer![]()
Net goedquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:36 schreef cuall het volgende:
Ze is zichzelf aan het stylenquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:36 schreef regenworm het volgende:
Viola zit op bed zal ze gaan slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |