Hey lieverdquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Beeeeeeeeeeertjeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
500 euro voor 2, 3 of 4 mensenquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:32 schreef tanna het volgende:
[..]
Ik heb niet alles bijgelezen, maar wat kost dat dan? En is dat dan all inclusive?![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:31 schreef Foreverblue het volgende:
Theo: zoals jullie weten is er een dictator in het Hotel Big Brother gekomen..... weten jullie wie?
Iemand: Viola?
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:31 schreef Foreverblue het volgende:
Theo: zoals jullie weten is er een dictator in het Hotel Big Brother gekomen..... weten jullie wie?
Iemand: Viola?
quote:
Zat er op te wachten.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
trek mijn woorden terug die ik over je zij![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:34 schreef versabommie het volgende:
ff resumeren hoor, theo heeft vanavond ferry, bonnie, monique en anita in zijn kamp gehaald ....
niet slecht![]()
quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:36 schreef versabommie het volgende:
Eindelijk niveau, Bertus staigerpaip!
Nou inderdaad .... wel opvallendquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:36 schreef cuall het volgende:
Viola baalt dat ze geen aandacht krijgt en heeft zich teruggetrokken in de slaapkamer![]()
Goed zo.... opzouten.... een feest zonder Viool is gelijk 2x zo gezelligquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:36 schreef cuall het volgende:
Viola baalt dat ze geen aandacht krijgt en heeft zich teruggetrokken in de slaapkamer![]()
Net goedquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:36 schreef cuall het volgende:
Ze is zichzelf aan het stylenquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:36 schreef regenworm het volgende:
Viola zit op bed zal ze gaan slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |